~~~~ *
Huutaa ihmisiä vilinässä perään,
perää ~
Eilinen on mennyt tulevaan,
edennyt ~
Räävityn maljan pohjalla,
tyhjyys ~
Tummien lasien takaa katsovat minua
nuo näkevät, jotka eivät näe
Kiertää katseet
saartaa kehää
saalistaan
Iskeäkseen pimeässä
kuun valossa
Nuotiossasi on hehkua
se siintää yössä,
minulle ~
~~~~ *
neoo24mad
http://www.youtube.com/watch?v=KrIbv9IQkwg
* Knock Knock *
11
503
Vastaukset
- O yks*
kantasi kopsuu, : )
nuotioni sulle hehkuu
tänäkin iltana,
illasta toiseen...
Hetki tulevaa ja käsiämme
lämmittää voidaan.
: ) (:Kannukset pitää annetaan ei ansaita...
Kiva jos runoni miellytti sinua !
Kivaa iltaa sinulle :)
- persoonapronomimmi
Outo runo ja musiikki
En päässyt oikein perille mutta
kaiketi tykkäsin silti kun tämän laitoin. - sielukaspeili
outoa tuotosta, liityy varmaan jotenki ihmisten kohtaamisiin, näkevät mutta silti eivät näe..kulkevat kuulematta ja näkemättä..ehk'ä jotenkin liittyy johonki pahuuteen,,empä tiedä..ehkä ei sittenkään..
Loppu huipennus ei sit sopinu tähän runoon..
Tulipa luettua :))toi Linnan juhlien boolimaljakin kun väittäävät että se on tehty jo vuosia
samalla salaisella reseptillä mutta minä en usko ! :O
Joo, ja loppuhuipennus on aina tärkeää ! ;D
Omituista touhua juu ! ;D
http://www.youtube.com/watch?v=vl7iXRwRAuQ- EKMP*
Nyt kun on tuo lamakin, niin mie voisin lähettää porukoitten kotiviiniohjeen pressalle säästövinkkinä.
Tulisi säästöä itsenäisyyspäiväjuhlabudjettiin nopeasti,
kun boolin kysyntä romahtaisi linnanjuhlissa kummasti :DDD
Niin, ja tuosta outoudesta,
on oudossakin aina jotain järkeä...
Semmoista olen havainnut ja kuullut, että aurinkolasit painetaan yleensä silmille silloin kun ihminen ei halua näyttää toisille tunteitaan. Silmät kun ovat kertoman mukaan sielun peili ja saattavat paljastaa kaikenlaisia asioita omistajastaan^^
T. Erään kaukaisen maan prinsessa - yks* prinssi
EKMP* kirjoitti:
Nyt kun on tuo lamakin, niin mie voisin lähettää porukoitten kotiviiniohjeen pressalle säästövinkkinä.
Tulisi säästöä itsenäisyyspäiväjuhlabudjettiin nopeasti,
kun boolin kysyntä romahtaisi linnanjuhlissa kummasti :DDD
Niin, ja tuosta outoudesta,
on oudossakin aina jotain järkeä...
Semmoista olen havainnut ja kuullut, että aurinkolasit painetaan yleensä silmille silloin kun ihminen ei halua näyttää toisille tunteitaan. Silmät kun ovat kertoman mukaan sielun peili ja saattavat paljastaa kaikenlaisia asioita omistajastaan^^
T. Erään kaukaisen maan prinsessaPrinsessa kaukaisen maan,
punaviini kanssasi on
paikallaan ilman aurinkolaseja.
Näkisin katseesi palon...
Mikä maa, niin tulen matkallain..? EKMP* kirjoitti:
Nyt kun on tuo lamakin, niin mie voisin lähettää porukoitten kotiviiniohjeen pressalle säästövinkkinä.
Tulisi säästöä itsenäisyyspäiväjuhlabudjettiin nopeasti,
kun boolin kysyntä romahtaisi linnanjuhlissa kummasti :DDD
Niin, ja tuosta outoudesta,
on oudossakin aina jotain järkeä...
Semmoista olen havainnut ja kuullut, että aurinkolasit painetaan yleensä silmille silloin kun ihminen ei halua näyttää toisille tunteitaan. Silmät kun ovat kertoman mukaan sielun peili ja saattavat paljastaa kaikenlaisia asioita omistajastaan^^
T. Erään kaukaisen maan prinsessaKalja on pahaa ! :(
Ja tässä runossani juuri nämä tummien lasien takaa katsojat ovat juuri noita
"mykkiä haamuja", jotka katsoo mutta ei puhu mitään, kuvittelee, vaan epätosia...
Kiitos palautteestasi !yks* prinssi kirjoitti:
Prinsessa kaukaisen maan,
punaviini kanssasi on
paikallaan ilman aurinkolaseja.
Näkisin katseesi palon...
Mikä maa, niin tulen matkallain..?runoarvostelu... vähän kyllä outo...
Ei mennyt oikein perille... :D- EKMP*
Kopittelija007 kirjoitti:
Kalja on pahaa ! :(
Ja tässä runossani juuri nämä tummien lasien takaa katsojat ovat juuri noita
"mykkiä haamuja", jotka katsoo mutta ei puhu mitään, kuvittelee, vaan epätosia...
Kiitos palautteestasi !...yks prinssi..
Kuule, ainakin tämä prinsessa asuu niin kaukana, ettei sinne ihan kuka vaan osaakaan :)
Joten kannattaa etsiä prinsessoja hieman lähempää, tai viini ennättää väljähtyä :DD
Kopittelija: niin me kaikki taidamme olla joskus mykkiä haamuja Internetin synkissä syövereissä, missä ilmeet eivät näy, eikä kaikkia ihmisiä edes huomaa, elleivät he rohkene kirjoittamaan.. ja virhepäätelmiä tulee varmasti väkisinkin kun lukee kirjoitettua sanaa, normaalin keskustelun sijasta. Onneksi on keksitty hymiöt, jos nekään kaikkea pelastavat..
T.EKMP
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381860
- 50828
- 82809
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43444
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28439
