* Knock Knock *

~~~~ *

Huutaa ihmisiä vilinässä perään,
perää ~

Eilinen on mennyt tulevaan,
edennyt ~

Räävityn maljan pohjalla,
tyhjyys ~

Tummien lasien takaa katsovat minua
nuo näkevät, jotka eivät näe

Kiertää katseet
saartaa kehää
saalistaan

Iskeäkseen pimeässä
kuun valossa

Nuotiossasi on hehkua
se siintää yössä,
minulle ~

~~~~ *
neoo24mad

http://www.youtube.com/watch?v=KrIbv9IQkwg

11

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O yks*

      kantasi kopsuu, : )
      nuotioni sulle hehkuu
      tänäkin iltana,
      illasta toiseen...
      Hetki tulevaa ja käsiämme
      lämmittää voidaan.
      : ) (:

      • Kannukset pitää annetaan ei ansaita...

        Kiva jos runoni miellytti sinua !

        Kivaa iltaa sinulle :)


    • persoonapronomimmi

      Outo runo ja musiikki
      En päässyt oikein perille mutta
      kaiketi tykkäsin silti kun tämän laitoin.

      • Mutta kiva jos tykkäsit ! :)))


    • sielukaspeili

      outoa tuotosta, liityy varmaan jotenki ihmisten kohtaamisiin, näkevät mutta silti eivät näe..kulkevat kuulematta ja näkemättä..ehk'ä jotenkin liittyy johonki pahuuteen,,empä tiedä..ehkä ei sittenkään..

      Loppu huipennus ei sit sopinu tähän runoon..
      Tulipa luettua :))

      • toi Linnan juhlien boolimaljakin kun väittäävät että se on tehty jo vuosia
        samalla salaisella reseptillä mutta minä en usko ! :O

        Joo, ja loppuhuipennus on aina tärkeää ! ;D

        Omituista touhua juu ! ;D

        http://www.youtube.com/watch?v=vl7iXRwRAuQ


      • EKMP*

        Nyt kun on tuo lamakin, niin mie voisin lähettää porukoitten kotiviiniohjeen pressalle säästövinkkinä.
        Tulisi säästöä itsenäisyyspäiväjuhlabudjettiin nopeasti,
        kun boolin kysyntä romahtaisi linnanjuhlissa kummasti :DDD

        Niin, ja tuosta outoudesta,
        on oudossakin aina jotain järkeä...

        Semmoista olen havainnut ja kuullut, että aurinkolasit painetaan yleensä silmille silloin kun ihminen ei halua näyttää toisille tunteitaan. Silmät kun ovat kertoman mukaan sielun peili ja saattavat paljastaa kaikenlaisia asioita omistajastaan^^



        T. Erään kaukaisen maan prinsessa


      • yks* prinssi
        EKMP* kirjoitti:

        Nyt kun on tuo lamakin, niin mie voisin lähettää porukoitten kotiviiniohjeen pressalle säästövinkkinä.
        Tulisi säästöä itsenäisyyspäiväjuhlabudjettiin nopeasti,
        kun boolin kysyntä romahtaisi linnanjuhlissa kummasti :DDD

        Niin, ja tuosta outoudesta,
        on oudossakin aina jotain järkeä...

        Semmoista olen havainnut ja kuullut, että aurinkolasit painetaan yleensä silmille silloin kun ihminen ei halua näyttää toisille tunteitaan. Silmät kun ovat kertoman mukaan sielun peili ja saattavat paljastaa kaikenlaisia asioita omistajastaan^^



        T. Erään kaukaisen maan prinsessa

        Prinsessa kaukaisen maan,
        punaviini kanssasi on
        paikallaan ilman aurinkolaseja.
        Näkisin katseesi palon...
        Mikä maa, niin tulen matkallain..?


      • EKMP* kirjoitti:

        Nyt kun on tuo lamakin, niin mie voisin lähettää porukoitten kotiviiniohjeen pressalle säästövinkkinä.
        Tulisi säästöä itsenäisyyspäiväjuhlabudjettiin nopeasti,
        kun boolin kysyntä romahtaisi linnanjuhlissa kummasti :DDD

        Niin, ja tuosta outoudesta,
        on oudossakin aina jotain järkeä...

        Semmoista olen havainnut ja kuullut, että aurinkolasit painetaan yleensä silmille silloin kun ihminen ei halua näyttää toisille tunteitaan. Silmät kun ovat kertoman mukaan sielun peili ja saattavat paljastaa kaikenlaisia asioita omistajastaan^^



        T. Erään kaukaisen maan prinsessa

        Kalja on pahaa ! :(

        Ja tässä runossani juuri nämä tummien lasien takaa katsojat ovat juuri noita
        "mykkiä haamuja", jotka katsoo mutta ei puhu mitään, kuvittelee, vaan epätosia...

        Kiitos palautteestasi !


      • Kopittelija007
        yks* prinssi kirjoitti:

        Prinsessa kaukaisen maan,
        punaviini kanssasi on
        paikallaan ilman aurinkolaseja.
        Näkisin katseesi palon...
        Mikä maa, niin tulen matkallain..?

        runoarvostelu... vähän kyllä outo...

        Ei mennyt oikein perille... :D


      • EKMP*
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Kalja on pahaa ! :(

        Ja tässä runossani juuri nämä tummien lasien takaa katsojat ovat juuri noita
        "mykkiä haamuja", jotka katsoo mutta ei puhu mitään, kuvittelee, vaan epätosia...

        Kiitos palautteestasi !

        ...yks prinssi..
        Kuule, ainakin tämä prinsessa asuu niin kaukana, ettei sinne ihan kuka vaan osaakaan :)
        Joten kannattaa etsiä prinsessoja hieman lähempää, tai viini ennättää väljähtyä :DD

        Kopittelija: niin me kaikki taidamme olla joskus mykkiä haamuja Internetin synkissä syövereissä, missä ilmeet eivät näy, eikä kaikkia ihmisiä edes huomaa, elleivät he rohkene kirjoittamaan.. ja virhepäätelmiä tulee varmasti väkisinkin kun lukee kirjoitettua sanaa, normaalin keskustelun sijasta. Onneksi on keksitty hymiöt, jos nekään kaikkea pelastavat..

        T.EKMP


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2020
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      711
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      553
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      457
    Aihe