Alfa Rome IS testissä huonoimpien joukossa.

yksi huonoista.

Eilen IS testissä oli yhdistettty monta eri testiä ja sen tuloksena että Alfa oli huonoimpien joukossa.

Is testin tuloksen voi lukea netissä IS 4.12.2009

11

771

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alfaa arvostava

      Kommenttisi Ilta Sanomien sivulle oli parasta, mitä tällä palstalla on taas pitkiin aikoihin ollut!

      Se nimittäin antaa suoran vastauksen näille hemmoille, jotka kyselevät täällä tyyliin: "Kannattaako ostaa Alfa Romeo?" "Onko se hyvä?" "Miksi Alfa ei pidä hintaansa?" "Alfassako kalleimmat osat ja käyttökustannukset?" "Paljonko sitä pitää virittää että pärjään naapurisällin Bemarille kotikadun kovapanos-ammunnoissa?" ja "Säilynkö hengissä, jos ajan sillä päin siltapilaria 150km/h?"

      Jo pelkkä otsikkosi pelästyttää testitähtösiin tuijottavat insinöörit ja pilkunviilaaja -ekonomistit pois niiden ratista. Taustalla kummitteleva epäluotettavuuden haamu yhdistettynä normaalia korkeampiin korjaus- ja käyttökustannuksiin taas hätistävät innokkaimmat lippalakki-pojut hieman etäämmälle niiden kimpusta samoin kun se ikävä tosiasia, ettei Alfa kuljekkaan 300km/h.

      Säästyy ehjänä edes muutama Alfa enemmän niitä oikeasti arvostaville henkilöille!

      • Jeesmän

        etteipä mullakaan alfaa olis, jos tekisin niinku naapurit, tai jos kysyisin muitten mielipiteitä.
        Ja olihan toi kietämättä loikka "tuntemattomaan", kun ton miton ostin, enkä todellakaan kadu pätkääkään. Kyllä on ennakkoluulot saaneet kyytiä, kun tolla oon ajellu. Hauska peli kerrassaan. Ja toimii. :)


    • mitoisti

      Mitä mun nyt pitäs tehdä. Kerrohan kuomaseni.

      Mutta on toi pihassa seisova alfa vaan niin kaunis auto. :)

    • aina oppii uutta

      Nyt sitten myyn Alfan pois ja ostan Volkswagen Corollan.
























      ei vaiskaan

      • BMW 335xcia

        Niin et tietenkään myy sitä Alfaa pois, eihän kukaan sitä ostaisikaan... Hahaha. Sua kusetettiin ja SÄ olit niin tyhmä että ostit Alfan, ei voi kuin nauraa tuollaisille uunoille.













        ps. Ostaisitko kultaspraylla maalattua romurautaa myös kultana?





        Haa haa haa.


      • kullitettu bimmeri
        BMW 335xcia kirjoitti:

        Niin et tietenkään myy sitä Alfaa pois, eihän kukaan sitä ostaisikaan... Hahaha. Sua kusetettiin ja SÄ olit niin tyhmä että ostit Alfan, ei voi kuin nauraa tuollaisille uunoille.













        ps. Ostaisitko kultaspraylla maalattua romurautaa myös kultana?





        Haa haa haa.

        Sinä olet näköjään niin tehnyt.


      • ---italo---
        BMW 335xcia kirjoitti:

        Niin et tietenkään myy sitä Alfaa pois, eihän kukaan sitä ostaisikaan... Hahaha. Sua kusetettiin ja SÄ olit niin tyhmä että ostit Alfan, ei voi kuin nauraa tuollaisille uunoille.













        ps. Ostaisitko kultaspraylla maalattua romurautaa myös kultana?





        Haa haa haa.

        Ehkä. Kusetettiin jo kuudennen kerran peräkkäin. Olen minä kyllä tyhmä.


      • aina oppii uutta
        BMW 335xcia kirjoitti:

        Niin et tietenkään myy sitä Alfaa pois, eihän kukaan sitä ostaisikaan... Hahaha. Sua kusetettiin ja SÄ olit niin tyhmä että ostit Alfan, ei voi kuin nauraa tuollaisille uunoille.













        ps. Ostaisitko kultaspraylla maalattua romurautaa myös kultana?





        Haa haa haa.

        Eiköhän tämän Alfani vielä saisi päittään vaihdettua uuteen Aurikseen, mutta mahtaisiko tuossa oikein mitään mieltä olla. Saisin toki uudemman, mutta kaikilta ominaisuuksiltaan vajavaisemman kulkineen, joka vielä tuon IS:n listauksen perusteella on huomattavasti epäluotettavampikin ajopeli.


    • 18\14=?

      Nonniin ja sinne peräkammariin. Ota kova veto!

    • Veikkaan, että olet noin 20 vuotias ja oma autosi on korkeintaan viiden tonnin arvoinen karvanopilla sisustettu lelukauppa.

    • pyhkijänsulat

      Mitä nyt aiot asialle tehdä? Oma alfa on tallissa ja ajelen sillä kun tarve ja nautin alfastani. Jos se menee rikki arvioin korjauskykyni kyseiseen vikaan ja haluni ja vien korjaamolle tai korjaan itse. Aika yksinkertainen simppeli juttu. Käyn töissä ja se helpottaa huomattavasti asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe