Kunnioittakaa isänmaatanne ja pitäkää koneenne kiinni huomenna! Älkää häpäiskö Suomen arvoa rikkomalla sen lakeja sen historian tärkeimmän päivän aikana! Kiitos ja hyvää juhlapäivää kaikille!
Älkää ladatko Itsenäisyyspäivänä!
6
282
Vastaukset
- 13
Ja putsatkaa isänmaa kynsien alta, muualla sitä köyhällä ei olekaan.
- Vapaa Kone
Kaikki Vapaat Koneet kautta Isänmaan - Kunnioittakaamme Veteraanien uhrauksia Vapauden Puolesta pitämällä linjat kuumina. Antakaa linjojen laulaa järeää tykkitulta fasistien niskaan - älkää antako unelman vapaudesta kuolla!
- ihmisoikeus kunniaan
Mitä lataaminen tähän kuuluu? Minä aion ladata! Lataan muutamat linux-jakelut nimittäin! Etkä sinä voi sitä kieltää etkä mua käskeä. Ja muutenkin käytän konetta ihan normaalisti. Se ei ole yhtään itsenäisyyden halventamista. Koneen käyttäminen itsenäisyyspäivänä tai muutenkaan ei riko lakeja, eikä ole halventavaa isänmaata kohtaan. Myöskään linuxien lataamisessa ei ole mitään lainvastaista tai halventavaa joten sinä aloittaja voit haistaa ison paskan!
- ;)
kävinkin vessassa :)))
- Uskollinen2
;) kirjoitti:
kävinkin vessassa :)))
Olen ainoa joka kunnioittaa sinun ''käskyäsi'' kun muut eivät... :)
- Vapaa maallinen
Ottakaa edes vähän takaisin mediataloilta, jotka imevät joka päivä rahaa meiltä Amerikkaan. Itsenäisyyspäivä on paras päivä vähän ohentaa jenkkisikojen ihraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431289Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521086Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551068- 51775
- 65754
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62737Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637