Kunnioittakaa isänmaatanne ja pitäkää koneenne kiinni huomenna! Älkää häpäiskö Suomen arvoa rikkomalla sen lakeja sen historian tärkeimmän päivän aikana! Kiitos ja hyvää juhlapäivää kaikille!
Älkää ladatko Itsenäisyyspäivänä!
6
273
Vastaukset
- 13
Ja putsatkaa isänmaa kynsien alta, muualla sitä köyhällä ei olekaan.
- Vapaa Kone
Kaikki Vapaat Koneet kautta Isänmaan - Kunnioittakaamme Veteraanien uhrauksia Vapauden Puolesta pitämällä linjat kuumina. Antakaa linjojen laulaa järeää tykkitulta fasistien niskaan - älkää antako unelman vapaudesta kuolla!
- ihmisoikeus kunniaan
Mitä lataaminen tähän kuuluu? Minä aion ladata! Lataan muutamat linux-jakelut nimittäin! Etkä sinä voi sitä kieltää etkä mua käskeä. Ja muutenkin käytän konetta ihan normaalisti. Se ei ole yhtään itsenäisyyden halventamista. Koneen käyttäminen itsenäisyyspäivänä tai muutenkaan ei riko lakeja, eikä ole halventavaa isänmaata kohtaan. Myöskään linuxien lataamisessa ei ole mitään lainvastaista tai halventavaa joten sinä aloittaja voit haistaa ison paskan!
- ;)
kävinkin vessassa :)))
- Uskollinen2
;) kirjoitti:
kävinkin vessassa :)))
Olen ainoa joka kunnioittaa sinun ''käskyäsi'' kun muut eivät... :)
- Vapaa maallinen
Ottakaa edes vähän takaisin mediataloilta, jotka imevät joka päivä rahaa meiltä Amerikkaan. Itsenäisyyspäivä on paras päivä vähän ohentaa jenkkisikojen ihraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697001
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622633- 562168
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se641321Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561279- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l151158Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä17990Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970