Heippa, meillä olisi maanantaina tuo ultra ja nyt mulle on tullut sellainen olo että masussa saattaa olla kaksi tulokasta.
Siispä kyselisin, onko teillä näkynyt 11-12 raskausviikolla mikäli kaksoset on tuloillaan?
Olen myös lukenut että kaksosraskauksia seurataan tiheämmin mitä yksösraskauksia, miten usein, kun tuntui esikoistanikin odottaessa, että jatkuvasti oli neuvolaa, ultraa yms ja oli ihan normaali raskaus? (siis neuvola joka kuukausi) niin eikö samat käynnit riitä jos masussa asustaa kaksi?
Nämä nyt varmaankin kuulostaa hölmöille kysymyksille, mutta jos joku kuitenkin viitsisi vastata.
np- ultra
4
790
Vastaukset 4
- 2+2
onko siellä yksi vai kaksi vai useampi. Kaksosraskaus on aina riskiraskaus ja siksi sitä seurataan tiheämmin, hyvä niin
- Kolmet
...muttei aina ihan kaikki. Minulla neuvolan lääkäri näki kaksoset jo raskausviikolla 8 ja passitti meidät keskussairaalaan. Vasta siellä selvisi, että masuasukkeja onkin kolme!
Kaksoset on aina riskiraskaus ja keskussairaalan heiniä. Minulla tilanne on arvatenkin vieläkin riskialttiimpi, ja käyn parin viikon välein keskussairaalassa (nyt rv.22). - toinen epäilijä rv8
saanko udella, miten sulla on tullut sellainen olo, että odottaisitkin kaksosia?
Onko oireet ollut erillaiset kuin esikoista odotellessa?
Millä viikolla olet nyt? - mammelli
heippa. Miksi epäilet ettl odottaisit kaksosia? Onko raskausoireissa eroja?tai outoja juttuja?
Onko teidän suvussa muita kaksosia? Kerrothan miten meni ultra ja mikä tilanne? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721135En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45773Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27733Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137728Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l225688- 44679
- 67635
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164622Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal53587