Tähän ketjuun keräämme horoskooppimerkit

Härkämies :)

Tähän ketjuun keräämme niiden NAISTEN horoskooppimerkit, jotka ovat kokeneet suhteensa MIES härkään vialliseksi tai täysin vialliseksi.

Eli ne naiset, joilla härkä on pettänyt yms pahaa tehnyt, kertokaa horoskooppinne tässä.

On ikävää, kun härkää syytellään, mutta ei kerrota omaa horoskooppiansa. Näin saisimme paremman käsityksen asiasta.

Mieluiten vain rekisteröityneet nimimerkit, näin vältymme disiformaatiolta ja spämmäämiseltä.

5

1062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      jousimies nainen

    • väistelijä jo

      Minä neitsyt .. otti ja petti ruman leijonanaisen kanssa ja otti alamaiseksi suoraa 20vuoden avioliitosta.
      Minä kun en totellu ja odottanu kotona kun keskihärkä viiletti
      Myös minun kaksi naiskaveria keskihärän kanssa samaan aikaan kumatkin petti naisia. Eli naiset oli kalat ja jousumiesnainen...
      Minulla uusi härkämies oli 6viikkoa silmiinpistävää menimme paanalle alkoi silmäpeli naisiin ja jäin ulkopuoliseksi koitin noin viisi kertaa ja aina sama juttu.. Eli lopetin heti suhteen ja nyt vasta härkä juoksee perässäni mutta kaveria en hänestä ota.
      Nyt minua 10vuotta nuorempi härkä yrittää ja silti etsii vielä naista joka tekis hänelle lapsia. Yrittää kun olen niin kaunis kuulemma että olisin hänen kanssaan tämän välin kun etsii vaimoa. Eli missä ne hyvät härät on. Inhottaa... kovia valehtelee.. tässähän alkaa olla silti tietoa taitoa väistellä nämä pirulaaset....

    • Lappapuuro

      Minä olen härkä enkä tykännyt härkämiehestä. Ystävänä kyllä kullankallis.

    • Härkänainen myöskin

      härkämies jonka kanssa aviossa 8 vuotta. Elämäni suurin rakkaus, ei suinkaan ainoa;). Valitettavasti alkoholi oli tämän härkämiehen henk.koht.ongelma. Jos, tuota ongelmaa ei hänellä olisi ollut. En usko että, koskaan olisimme eroneet. Hän todella osasi huomioida minut...oli hyvä rakastaja, intohimoinen ei tylsä koskaan.. lempeä isä, ja erittäin huumorintajuinen ja hyvin karismaattinen hän jotenkin täytti tilan minne menikin..Sädehti...valovoimaa ja vetovoimansa naisiin myös hyvin tiesi;)) Siis oman karismaattisuutensa...erittäin komea mies.....mutta, oli myös erittäin musikaalisesti lahjakas..Hän hurmasi kitarallaan ja laulullaan kaikk kuulijansa aina...Itse hämmästyin aina sitä kuinka monet hänet tunsivat..Hyvin pidetty jokaisessa työpaikassa jolla aina kavereita..;))i Ääni todella kaunis..ja pehmeä.....jolla laaja ystävä- ja tuttavapiiri.:)) Ymmärsimme täydellisesti toisiamme mitään ongelmaa siinä suhteessa ei koskaan...Osallistui myös lapsemme hoitoon..Hoisi jopa vauvaa paremmin kuin minä itse..;)) mutta, mutta....niinkuin tuossa sanoin....tämä liitto hajosi tuohon hänen ongelmaansa. Mikä suuri vahinko....surin aikanaan kovasti tätä avioliitomme päättymistä. Hän ei vain voinut tuolle mitään....ja minun oli ajateltava itseäni sekä lastamme....

      Itse olen härkänainen. Täydensimme muuten erittäin hyvin toisiamme.

    • Jousinainen1976

      Minä jouskarinainen, yhteiseloa härkämiehen kanssa 16 vuotta takana. 11v naimisissa ja 2 ihanaa lasta. Siihen saakka meni ihan hyvin kunnes lapset syntyivät. Ehkä suuri välillämme roihuava intohimo ja juhliminen saivat meidät luulemaan, että olemme luodut toisillemme.
      Ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen miehen kännääminen oli lähes jokaviikonloppuista, hänhän ei menoista luovu. Piheys omaa rahansa kohtaan korostui tietenkin silloin, koska olin kotona ja hän vaati kuitenkin maksamaan puolet kaikesta. Millä rahalla, hah! Kalja maistuu edelleen ja itsestäänselvyys on että hän ei juhliin selvinpäin lähde, vaikka olisi joku perhejuhla kyseessä. Tottakai vaimo ajaa!
      Nykyäänkin kun tienaamme suunnilleen saman verran, hän pitää tarkkaan huolen ettei vaan joudu maksamaan enemmän mistään. Mieluummin päinvastoin. Jos minä esim. olen juuri käynyt kaupassa ja ostanut perheelle ruokaa, sitten menemme ostamaan lapsille vaikka kenkiä, hän vaatii että minä maksan puolet.
      Vaikeista asioista tämän herran kanssa ei puhuta, hän on kuulemma niin huono näissä puhe asioissa.
      Ruuan kanssa tarkka, pitää olla hyvää ruokaa tai muuten ollaan naama vinossa ruokapöydässä. Kiukuttelee nälkäisenä ja väsyneenä ja silloin oikeus puhua minulle tosi ilkeästi. Humalassa oikea Euroopan omistaja ja seuraavana päivänä kuittaa kaiken sanomalla "joo en mä muista tällaista olin kato vähän kännissä". Kerran joutui putkaan kun kukkoili portsareille, silloinkaan ei hänessä tietenkään vikaa, poket oli vaan kusipäitä ..
      Omaan napaan tuijottava ilkeä ja empatiakyvytön ihminen. Lisäksi pikkutikka järjestyksen asioissa, hirveä huuto kun on lasten tavaroita levällään!
      Seksi on hyvää sillon kun pystyn vitutukseltani häntä panemaan, se on ollut ehkä liima välillämme tähän asti. Harmi että molemmilla on sellainen työ, että eri osoitteissa asuminen tällä hetkellä on lasten takia mahdotonta.
      Kunhan lapset tuosta vähän kasvavat niin tämä tyttö nostaa kytkintä aika sutjakkaasti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe