Eli opiskelen alalla verkkomedia, medianomi.
Kysymykseni liittyy adoben tuotteisiin ja miksei muidenkin kuten autodesk 3d.
1.Opiskelija paketin saa ostaa kuka tahansa, kunhan ei tee rahallista voittoa?
2.Saako opiskelija paketilla työskennellä kotona, jos työskentelee yrityksessä missä tuotteesta on koko lisenssit.
Eli Varsinaisesti en tee voittoa itselleni kotona vaan yritykselle, joka on hankkinut itselleen täydet lisenssit?
( Tietenkin tarvitsen täyden lisenssin jos olen freelancer tai yksityisyrittäjä), mutta miten on tässä tapauksessa?
Tekijänoikeuksista kertokaa:)
3
458
Vastaukset
- 8
Kun asennat ohjelmia, saat aina lisenssiehdot luettavaksi, älä vain klikkaa "kyllä olen lukenut ehdot" nappia vaan lue ne.
Adoben tuotteiden lisenssiehdot löytyvät sivun alalaidasta klikkaamalla "product license agreements" tai jotain sellaista.Tämä kysymys lähinnä siksi että mietin kysymystä 2. Miksi ostaisin kotiin koko version jos saisi tehdä yritykselle opiskelija versiolla. Ei mulla siis ole ko. ohjelmia edes vielä vaan hankinnassa.
- 1stMacFinn
sfinski80 kirjoitti:
Tämä kysymys lähinnä siksi että mietin kysymystä 2. Miksi ostaisin kotiin koko version jos saisi tehdä yritykselle opiskelija versiolla. Ei mulla siis ole ko. ohjelmia edes vielä vaan hankinnassa.
Kyllähän se niin menee, että työnantaja antaa työkalut niitä tarvitseville. Miten esittämäsi työskentelytapa poikkeaisi freelancerin työstä? Ei mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214420Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223359Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621935Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61593Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611179Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96895- 63755
- 30747
- 176740