Itselläni täysikuu ei vaikuta mitenkään, korkeintaan hieman rauhoitavasti.
Mutta pari-kolme päivää ennen täysikuuta olen uskomattoman rauhaton, enkä mitenkään pysty nukkumaan.
Tämä häiritsee ja rasittaa minua. Tämä "vaiva" minulla on ollut jo lapsesta asti. Ei tarvitse katsoa kalenterista että milloinka täysikuu tulee, sen tietää niistä muutamasta unettomasta yöstä, että vielä kolmisen päivää jäljellä täysikuuhun.
Onko muita "puolikuu-hulluja"? Vai onko se pelkästään täysikuu mikä teihin toimii?
PUOLIKUU-hulluus?
onko muilla?
2
1945
Vastaukset
- Aatteleppaite
niitäkin jotka ovat ns kuunsirppihulluja
http://www.success.co.il/knowledge/images/Supernatural-Islam-Moon.jpg- kuu.nyt
voisi oletella, varttihullua kiehtoo, onnetonta pelkkä kuunsirppi
puolihullua puolikuu, ja täyskakoo täyskuu
itte oon pirteempi isonevan kuun aikaan, nyt ens ke 16.12 on kuuton aika
meillä tuloo helposti eukon kaa riitaa kuuttomana aikana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444836Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.612711Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711044Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611035- 124989
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72964Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?186880- 137875
- 49874