Jari uudessa Avussa

r.moore

Jarista on mukava, lämminhenkinen ja monen sivun juttu uudessa Apu-lehdessä. Kannattaa meidän tosifanien lukea, saa piristystä tähän harmauteen veijarin tarinoinnista. >Vaikka pirulainen tätä kaamosta sanoo rakastavansakin, nimittäin minä en!

19

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu avussa
      • ... ... ...

        Täytyypä miehellä olla osakkeet kovin laskussa kun joutuu mainostamaan talousrikoskeskittymän avussa.
        Miksi Sillanpää ei riisu paitaansa, ei taida sellulliitissa olla mitään näytettävää. Koominen tyyppi kerta kaikkiaan. Niin säälittävää. Niin naurettavaa. Karaokelaulaja on osannut ainakin markkinoida surkeaa musiikkiaan. Minkä kauppamiehen maailma Sillanpäässä menettääkään :)


      • aivastelija
        ... ... ... kirjoitti:

        Täytyypä miehellä olla osakkeet kovin laskussa kun joutuu mainostamaan talousrikoskeskittymän avussa.
        Miksi Sillanpää ei riisu paitaansa, ei taida sellulliitissa olla mitään näytettävää. Koominen tyyppi kerta kaikkiaan. Niin säälittävää. Niin naurettavaa. Karaokelaulaja on osannut ainakin markkinoida surkeaa musiikkiaan. Minkä kauppamiehen maailma Sillanpäässä menettääkään :)

        mikä piru nyt sinua vaivaa ja mihin mielipiteesi sliittyy???


      • S.Nissilä-Laakso
        aivastelija kirjoitti:

        mikä piru nyt sinua vaivaa ja mihin mielipiteesi sliittyy???

        Koomikot kyllä ymmärtää koska ne osaa tehdä taikatemppuja mutta tätä Sillanpäätä ei kovin kaikki ymmärrä. Menisi karaokemusiikkinsa kanssa takaisin kauppaopiston penkille ja tenttisi loppuun sen maisterin tutkinnon ja heittäytyisi kaupalliselle alalle mihin hänellä ainoastaan on eväitä. Onhan hän antanut jo tykö esimerkin miten hyvä myyjä on kun pystyy myymään musiikkiaan kuuroille korville. Laulajana hänen heikot lahjansa valuvat hukkaan.


      • raikulityttö
        S.Nissilä-Laakso kirjoitti:

        Koomikot kyllä ymmärtää koska ne osaa tehdä taikatemppuja mutta tätä Sillanpäätä ei kovin kaikki ymmärrä. Menisi karaokemusiikkinsa kanssa takaisin kauppaopiston penkille ja tenttisi loppuun sen maisterin tutkinnon ja heittäytyisi kaupalliselle alalle mihin hänellä ainoastaan on eväitä. Onhan hän antanut jo tykö esimerkin miten hyvä myyjä on kun pystyy myymään musiikkiaan kuuroille korville. Laulajana hänen heikot lahjansa valuvat hukkaan.

        pidän jari sillanpäästä. hän on positiivinen ihminen ja pilke silmä kulmassa mutta täällähän vaan moititaan ja kadehditaan suomessa kun ollaan.


      • Ivalon Sirkka
        raikulityttö kirjoitti:

        pidän jari sillanpäästä. hän on positiivinen ihminen ja pilke silmä kulmassa mutta täällähän vaan moititaan ja kadehditaan suomessa kun ollaan.

        Paperia koko mies. Joku tangokilpailuitten voittaja vuosikymmen takaa. Osaa kuitenkin markkinoida kovin varsin vaatimatonta karaoketasoista musiikkiaan. Hankkisi vihdoin itselleen kunnon työpaikan merkonomina ja lopettaisi jonninjoutavat lässytykset. Ikäkin alkaa olla jo niin vanha eikä vielä perhettä.


      • voi sirkka polonen
        Ivalon Sirkka kirjoitti:

        Paperia koko mies. Joku tangokilpailuitten voittaja vuosikymmen takaa. Osaa kuitenkin markkinoida kovin varsin vaatimatonta karaoketasoista musiikkiaan. Hankkisi vihdoin itselleen kunnon työpaikan merkonomina ja lopettaisi jonninjoutavat lässytykset. Ikäkin alkaa olla jo niin vanha eikä vielä perhettä.

        minkälaisen musiikillisen koulutuksen se sirkka on itselleen hankkinut, kun pystyy musiikin ammattilaista noin suurella suulla arvostelemaan ja vielä päin persettä. Taitaa olla sirkan ainoa kosketuspinta musiikkiin se Ivalon kansalaisopiston kuoro. Johan se antaa Sirkalle pätevyyden leikkiä musiikin ammattilaista.
        Vai on se Sirkka sitä mieltä, että karaokelaulannalla pysyy Suomen suosituimpien artistien joukossa yli kymmenen vuotta. Salli minun nauraa.... Mahtaa olla pienet ympyrät siellä Ivalossa. Antoisia kuoroharjoituksia!


      • minna.
        voi sirkka polonen kirjoitti:

        minkälaisen musiikillisen koulutuksen se sirkka on itselleen hankkinut, kun pystyy musiikin ammattilaista noin suurella suulla arvostelemaan ja vielä päin persettä. Taitaa olla sirkan ainoa kosketuspinta musiikkiin se Ivalon kansalaisopiston kuoro. Johan se antaa Sirkalle pätevyyden leikkiä musiikin ammattilaista.
        Vai on se Sirkka sitä mieltä, että karaokelaulannalla pysyy Suomen suosituimpien artistien joukossa yli kymmenen vuotta. Salli minun nauraa.... Mahtaa olla pienet ympyrät siellä Ivalossa. Antoisia kuoroharjoituksia!

        Siellä niillä ei ole muuta tekemistä ja kaamos on pimentänyt muutakin kuin maiseman. Igluun on vaikea saada edes sähkövaloa vaan taskulampun avulla pitää kulkea. Yritetään ymmärtää häntä.


      • stara 15
        Ivalon Sirkka kirjoitti:

        Paperia koko mies. Joku tangokilpailuitten voittaja vuosikymmen takaa. Osaa kuitenkin markkinoida kovin varsin vaatimatonta karaoketasoista musiikkiaan. Hankkisi vihdoin itselleen kunnon työpaikan merkonomina ja lopettaisi jonninjoutavat lässytykset. Ikäkin alkaa olla jo niin vanha eikä vielä perhettä.

        siellä Ivalossa joku esiintynyt Jari Sillanpäänä karaoke kuppilassa, kun noin pahasti olet pihalla Sillanpään laulutaidoista. Kyllä Sillanpään laulut ovat niin taidolla esitetty,ettei niihin pysty karaokelaulajat. Suosittelen käymistä OIKEAN SILLANPÄÄN KEIKALLA.
        15 vuotta suosikkina kertoo kuka on todellinen stara.


      • aatos 68
        raikulityttö kirjoitti:

        pidän jari sillanpäästä. hän on positiivinen ihminen ja pilke silmä kulmassa mutta täällähän vaan moititaan ja kadehditaan suomessa kun ollaan.

        Kyllähän se on niin että annamme kaikkien kukkien kukkia, Jarilla on hienoa musiikkia
        Iloitsemme siitä mitä on , kyllähän kateus vie kaiken nautinnon niinkuin kateus vie kalatkin järvestä


    • joku vaan

      Tuossa jokunen vuosi sitten sairastuin ja piristääkseen itseäni ajattelin mennä Jarin konserttiin kun levyjäkin oli kertynyt muutama mutta livenä en ollut häntä ennen nähnyt. Se oli joku juhlakonsertti mikä lie... Siinä sitten olin ostanut lipun etupenkkiin että saisin kunnolla ihailla hänen esitystään. Olin todella huonossa kunnossa ja puolipökerryksissä istuin siinä. Konsertin kuluessa sitten huomasin että Jari ja eräs mies hänen orkesteristaan naureksivat mun olemukselleni ja sille että näytin varmaan siltä miltä minusta tuntuikin. Silloin tuntui että onko Jarin konsertit ja muu tarkoitettu vain terveille ja hyvävointisille ihmisille. Ihan vapaasti voitte sanoa että tämä on pöllähtäneen ihmisen valitusta, kuten arvaan tänne kohta kirjoitettavan, mutta se on täyttä totta.
      Tuosta lehtikirjoituksesta saa sen kuvan että Jari lueskelee tällaisia foorumeja, toivottavasti.

      • ...

        On se vaan pikkumaista alkaa ilveilemään toisen ulkonäöllä, ihan julkisesti. Todellakin raakaa peliä, ja siitä sitten vielä pitäisi maksaa. Eipä kiinnosta lähteä konserttiin. Sellaisen Jallun konsertit ainakin minä kierrän kaukaa tästä lähtien.


      • tuijotan tuijaa

        kyllä nyt olet asettunut mielessäsi konsertin keskipisteeksi. sairaana ja väsyneenä sitä saattaa tulla kaikenlaistaista epäluuloista mieleen vaikkei paranoiaa sairastava välttämättä olisikaan. on niillä esiintyjillä ja orkesterilla nyt herran jumala muutakin tekemistä siellä lavalla kuin tuijata yhtä ainutta ihmistä yleisössä. panes kuulet ny palikat korviesi välissä kohilleen vähän kiireesti.


      • joku vaan
        tuijotan tuijaa kirjoitti:

        kyllä nyt olet asettunut mielessäsi konsertin keskipisteeksi. sairaana ja väsyneenä sitä saattaa tulla kaikenlaistaista epäluuloista mieleen vaikkei paranoiaa sairastava välttämättä olisikaan. on niillä esiintyjillä ja orkesterilla nyt herran jumala muutakin tekemistä siellä lavalla kuin tuijata yhtä ainutta ihmistä yleisössä. panes kuulet ny palikat korviesi välissä kohilleen vähän kiireesti.

        ...se sieltä. Juuri tuota odotinkin. Itse tiedän mitä näin.


      • slot
        joku vaan kirjoitti:

        ...se sieltä. Juuri tuota odotinkin. Itse tiedän mitä näin.

        odotit. ei kukaan nyt tuollaista edes usko. odotatko että joku aloittaa juupas-eipäs-leikin tästä vielä. slot.


      • joku vaan
        slot kirjoitti:

        odotit. ei kukaan nyt tuollaista edes usko. odotatko että joku aloittaa juupas-eipäs-leikin tästä vielä. slot.

        Tuossahan just sanoin että tuota odotin. Mitä siinä kyselemään että mitä muuta odotin. Voi hyvä sylvi.


      • mä vaan
        joku vaan kirjoitti:

        Tuossahan just sanoin että tuota odotin. Mitä siinä kyselemään että mitä muuta odotin. Voi hyvä sylvi.

        Jarin keikkoja ja muutenkin seuranneena tiedän ettei Jari ilkeile kenenkään kustannuksella on kilteimpiä ihmisiä mitä tiedän. Osaa ottaa huomioon kaikki yhtä hyväksyvästi lapset, vanhukset kuin myös vammaiset. Joten ei varmasti ilkeile katsojilleen. Jarilla ja orkesterin pojilla on aina omat juttunsa konserteissa eikä ne koske katsojien ilkkumisia.
        Rohkeasti vaan mukaan uudestaan niin huomaat olleesi väärässä.
        Siitä vaan muutkin epäileväiset katsomaan kuinka vähän väite pitää paikkansa.


      • Jarin fani
        mä vaan kirjoitti:

        Jarin keikkoja ja muutenkin seuranneena tiedän ettei Jari ilkeile kenenkään kustannuksella on kilteimpiä ihmisiä mitä tiedän. Osaa ottaa huomioon kaikki yhtä hyväksyvästi lapset, vanhukset kuin myös vammaiset. Joten ei varmasti ilkeile katsojilleen. Jarilla ja orkesterin pojilla on aina omat juttunsa konserteissa eikä ne koske katsojien ilkkumisia.
        Rohkeasti vaan mukaan uudestaan niin huomaat olleesi väärässä.
        Siitä vaan muutkin epäileväiset katsomaan kuinka vähän väite pitää paikkansa.

        Niin monta kertaa Jarin keikoilla olen ollut, sekä konserteissa että lavakeikoilla, että uskallan väittää että olet ymmärtänyt jotain väärin. Jari ottaa huomioon niin lapset, vammaiset kuin vanhuksetkin. Ja koskaan, koskaan en ole havainnut että jollekin ivallisesti naureskelisi! Vitsin kohteena ei todellakaan ole toisen ihmisen viat. Päinvastoin Jarilla riittää itseironiaa. Ja kuinkia paljon konserteissa käykään pyörätuolilla yleisöä ja vammaisia. Tuskin kävisi, jos he tuntisivat olonsa siellä epämiellyttäväksi.


      • joku vaan
        mä vaan kirjoitti:

        Jarin keikkoja ja muutenkin seuranneena tiedän ettei Jari ilkeile kenenkään kustannuksella on kilteimpiä ihmisiä mitä tiedän. Osaa ottaa huomioon kaikki yhtä hyväksyvästi lapset, vanhukset kuin myös vammaiset. Joten ei varmasti ilkeile katsojilleen. Jarilla ja orkesterin pojilla on aina omat juttunsa konserteissa eikä ne koske katsojien ilkkumisia.
        Rohkeasti vaan mukaan uudestaan niin huomaat olleesi väärässä.
        Siitä vaan muutkin epäileväiset katsomaan kuinka vähän väite pitää paikkansa.

        En ole väittänyt yhtään mitään! Kirjoitin vain miltä minusta tuntui, se ei ole väittämistä. Ihan hyvä jos teillä muilla on hyviä kokemuksia. Kaikin mokomin. Niin kuuluukin olla. Tuon kirjoittamiseenkin meni muutama vuosi kun epäilin olevani muiden mielestä sekopää, ja niinhän nyt sitten tunnun olevankin. Eli ei ihan helppoa ollut ottaa asiaa esille. Mutta nyt voin hyvin, silti edelleen kierrän hänen keikkansa kaukaa. Levyjä voin kuunnella, hyvää musiikkia hänellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe