osaan suomesta tulossa 2 kieliset kyltit suomi venäjä.mitä mieltä..horjuttaako ruotsinkielen asemaa suomessa.
hasse och hett potatis
kaksikieliset kyltit
9
311
Vastaukset
- ålanderi
"horjuttaako ruotsinkielen asemaa suomessa."
Myykää loputkin itäsuomesta ryssille!
Hyvää itsenäisyyspäivää!
Lycka till!- w3w
hei jokaisella on oikeus mielipiteeseen mut voisko käyttäytyä ja jättää ryssittelyt sekä muut kehumat muualle..
- ålanderi
w3w kirjoitti:
hei jokaisella on oikeus mielipiteeseen mut voisko käyttäytyä ja jättää ryssittelyt sekä muut kehumat muualle..
poikittain perseeseen :D
- 21
ålanderi kirjoitti:
poikittain perseeseen :D
perseeseen laitto lienee teillä päin suositumpaa
- ParruArska
21 kirjoitti:
perseeseen laitto lienee teillä päin suositumpaa
niin vedän perseeseen, ilmaiseksi!
- saanunna
ParruArska kirjoitti:
niin vedän perseeseen, ilmaiseksi!
perseeseeni vaikka olen itä-suomesta " oli kivaa ".
- arruparska
saanunna kirjoitti:
perseeseeni vaikka olen itä-suomesta " oli kivaa ".
minä vedän vaimoani vedä sinä vaikka naapurinsetää
- von. JUNTTI
arruparska kirjoitti:
minä vedän vaimoani vedä sinä vaikka naapurinsetää
sano juntti kun pylly tuli kipeeks lomaillessa länsisaaristossa. Kuis teillä itsenäisyttä vietetään.
- ajanvaraus
von. JUNTTI kirjoitti:
sano juntti kun pylly tuli kipeeks lomaillessa länsisaaristossa. Kuis teillä itsenäisyttä vietetään.
toista reikää niin ei tle sisäsiitoisia kakaroita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424786- 612595
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2691749Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611716Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531216Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941197Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127- 681121
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2721106