osaan suomesta tulossa 2 kieliset kyltit suomi venäjä.mitä mieltä..horjuttaako ruotsinkielen asemaa suomessa.
hasse och hett potatis
kaksikieliset kyltit
9
371
Vastaukset 9
- ålanderi
"horjuttaako ruotsinkielen asemaa suomessa."
Myykää loputkin itäsuomesta ryssille!
Hyvää itsenäisyyspäivää!
Lycka till!- w3w
hei jokaisella on oikeus mielipiteeseen mut voisko käyttäytyä ja jättää ryssittelyt sekä muut kehumat muualle..
- ålanderi
w3w kirjoitti:
hei jokaisella on oikeus mielipiteeseen mut voisko käyttäytyä ja jättää ryssittelyt sekä muut kehumat muualle..
poikittain perseeseen :D
- 21
ålanderi kirjoitti:
poikittain perseeseen :D
perseeseen laitto lienee teillä päin suositumpaa
- ParruArska
21 kirjoitti:
perseeseen laitto lienee teillä päin suositumpaa
niin vedän perseeseen, ilmaiseksi!
- saanunna
ParruArska kirjoitti:
niin vedän perseeseen, ilmaiseksi!
perseeseeni vaikka olen itä-suomesta " oli kivaa ".
- arruparska
saanunna kirjoitti:
perseeseeni vaikka olen itä-suomesta " oli kivaa ".
minä vedän vaimoani vedä sinä vaikka naapurinsetää
- von. JUNTTI
arruparska kirjoitti:
minä vedän vaimoani vedä sinä vaikka naapurinsetää
sano juntti kun pylly tuli kipeeks lomaillessa länsisaaristossa. Kuis teillä itsenäisyttä vietetään.
- ajanvaraus
von. JUNTTI kirjoitti:
sano juntti kun pylly tuli kipeeks lomaillessa länsisaaristossa. Kuis teillä itsenäisyttä vietetään.
toista reikää niin ei tle sisäsiitoisia kakaroita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791681
- 81896
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39862En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60658
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38526Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36521- 19511