Kaikille Pyhäjärvisille, ei muuta kun siniristilippu salkoon.
Hyvää Itsenäisyyspäivää
2
128
Vastaukset
Kaikille koko tällä alueella eläville ihmisille.
- hölömöukko
Muistelen aikaa jolloin Suomi oli todellakin itsenäinen.
-Oli itsemääräämisoikeutta enemmän kuin nykyinen n,25%
-Oma raha
-Oma laki jota ei Eu-lait ohittaneet.
-Oma ulkoministeri hoiti asioita eu,n ulkopuolelle, sitä ei hoitanut eu-ulkoministeri vaan ihan omamme.
-Silloin ei Everstit saneet nuhteita ja tutkintaa päälleen kuin sanoivat että armeijan käynnistä on hyötyä.
-Suomen passia ei maailmalla syynätty vaan rajoilla pääsi menemään nopeasti kun Suomalaiset tiedettiin "pommivapaiksi".
- Eu,n kurjuus ei ollut pakottanut teollisuutta kiinaan sun muualle halpamaihin.
-Presidentillä oli valtaa ja Kekkonen nosti vallallaan Suomen ylös.
-Suomessa oli vähemmän valtionvelkaa.
Eli ministerit ja kansanedustajat lahjoitti Itsenäisyyden pois.
Ei tätä maata voi enää itsenäiseksi sanoa, koska itsenäinen voi itse päättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873755
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693164On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869- 401867
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708