Hei,
minulla olisi erinomaisessa kunnossa olevat 1 ja 2 sentin kolikot. Painovuosi on 1999.
Minkä arvoisia kyseiset kolikot ovat, eli kuinka paljon voisin niistä saada jos myyn ne? Kolikot ovat kuitenkin melko harvinaisia (ei yleisessä käytössä Suomessa), joten uskoisin että näistä saisi huomattavasti suuremman summan kuin nimellishinnasta.
Kiitos hinta-arvioista jo etukäteen. Painotan vielä lopuksi, että kolikot ovat aivan uudenveroisessa kunnossa.
1 ja 2 sentin kolikko / SUOMI
16
9034
Vastaukset
- SenttiPetteri
Olet oikeassa, kyllä niistä saa huomattavasti enemmän kuin nimellisarvon - voit saada niistä hyvässä lykyssä jopa satakertaisen myyntihinnan (=1e 2e=3e) jos sattuu keräilijä kohdalle joka noita kaipaa eikä viitsi muualta halvemmalla etsiä. Itselläkin noita uudenveroisia Suomen senttejä ja kaksi-senttisiä muutamia satoja kappaleita, ei tosin ihan noinkaan korkeat hintatoiveet...
- Sentti
Ovatko sinulla vielä ne tallessa? Olisin kiinnostunut osatamaan ne.
- Pöytälaatikon kätköt
Mikä olisi tarjous kaksi-senttisistä?
- Anonyymi
Trmo tässä moi,mulla oli tehtaan pötköissä 500 kpl 2centin kolikoita.mitä tarjoat
- Anonyymi
Moro. Mulla olis 2011 vuoden 2senttinen kiinnostaako ostaa
- Ljgf
Minulta löytyy 1 ja 2 senttisiä jos joku haluaa ostaa
- Anonyymi
Mä voisin
- ????
minulla olisi myös yksi 2senttinen myynnissä (vuosiluku 2000)
- centaalli
Olisi jokunen kappale täysiä "pötkylöitä" 1 ja 2:n sentin, jossa lukee muistaakseni Suomen rahapaja . . . Paljonko hintaisi nuo olisi ???
- pekkamuuli
ostan senttipötkön 51 sentillä. tarjoukset kirjeellä ositteeseen vakomissaarinpolku 2 d 13 00020 Alakyrsälä
- Munisnatikko
Minulta löytyy vuoden 2003 10 kpl pötköjä 1 centin kolikoita vakuumissa ja
Saman 2003 vuoden 10 kpl pötköjä 2 centin kolikoita vakuumissa? Täysin käyttämättömiä. Yhdessä pötkössä 50 uutta rahaa.
Ei taida ihan heri muualta löytyä
Mikähän hinta? - 5000
Hyvällä tuurilla saat noista pötköistäsi 5000€/kpl. Kuten sanoin: Hyvällä tuurilla.
- RoopeAnkkalinna
Noista senytin pötköistä saa nykyään miljoonan
- Anonyymi
moi, 1centin rahapajan pötkö vuosi 2004 suomi, minkähän arvoinen mahtaa olla?
Suomen rahapaja aikoinaan löi miljoonia Suomen yksi- ja kaksisenttisiä ja möi ne ulkomaille juuri sen takia, ettei Suomessa käyttämättömistä pikkukolikoista tulisi mitään keräilyharvinaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1367999- 615951
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813352Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän73103Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101718Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2131709Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3411443Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351212Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931209Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321141