1 ja 2 sentin kolikko / SUOMI

kysymys.....

Hei,
minulla olisi erinomaisessa kunnossa olevat 1 ja 2 sentin kolikot. Painovuosi on 1999.

Minkä arvoisia kyseiset kolikot ovat, eli kuinka paljon voisin niistä saada jos myyn ne? Kolikot ovat kuitenkin melko harvinaisia (ei yleisessä käytössä Suomessa), joten uskoisin että näistä saisi huomattavasti suuremman summan kuin nimellishinnasta.

Kiitos hinta-arvioista jo etukäteen. Painotan vielä lopuksi, että kolikot ovat aivan uudenveroisessa kunnossa.

16

9034

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SenttiPetteri

Olet oikeassa, kyllä niistä saa huomattavasti enemmän kuin nimellisarvon - voit saada niistä hyvässä lykyssä jopa satakertaisen myyntihinnan (=1e 2e=3e) jos sattuu keräilijä kohdalle joka noita kaipaa eikä viitsi muualta halvemmalla etsiä. Itselläkin noita uudenveroisia Suomen senttejä ja kaksi-senttisiä muutamia satoja kappaleita, ei tosin ihan noinkaan korkeat hintatoiveet...

• Sentti

Ovatko sinulla vielä ne tallessa? Olisin kiinnostunut osatamaan ne.

• Pöytälaatikon kätköt

Mikä olisi tarjous kaksi-senttisistä?

• Anonyymi

Trmo tässä moi,mulla oli tehtaan pötköissä 500 kpl 2centin kolikoita.mitä tarjoat

• Anonyymi

Moro. Mulla olis 2011 vuoden 2senttinen kiinnostaako ostaa

• Ljgf

Minulta löytyy 1 ja 2 senttisiä jos joku haluaa ostaa

• Anonyymi

Mä voisin

• Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin

Kuinka saisin kuvan kolikosta tähän..

• ????

minulla olisi myös yksi 2senttinen myynnissä (vuosiluku 2000)

• centaalli

Olisi jokunen kappale täysiä "pötkylöitä" 1 ja 2:n sentin, jossa lukee muistaakseni Suomen rahapaja . . . Paljonko hintaisi nuo olisi ???

• pekkamuuli

ostan senttipötkön 51 sentillä. tarjoukset kirjeellä ositteeseen vakomissaarinpolku 2 d 13 00020 Alakyrsälä

• Munisnatikko

Minulta löytyy vuoden 2003 10 kpl pötköjä 1 centin kolikoita vakuumissa ja
      Saman 2003 vuoden 10 kpl pötköjä 2 centin kolikoita vakuumissa? Täysin käyttämättömiä. Yhdessä pötkössä 50 uutta rahaa.
      Ei taida ihan heri muualta löytyä
      Mikähän hinta?

• 5000

Hyvällä tuurilla saat noista pötköistäsi 5000€/kpl. Kuten sanoin: Hyvällä tuurilla.

• RoopeAnkkalinna

Noista senytin pötköistä saa nykyään miljoonan

• Anonyymi

moi, 1centin rahapajan pötkö vuosi 2004 suomi, minkähän arvoinen mahtaa olla?

• Suomen rahapaja aikoinaan löi miljoonia Suomen yksi- ja kaksisenttisiä ja möi ne ulkomaille juuri sen takia, ettei Suomessa käyttämättömistä pikkukolikoista tulisi mitään keräilyharvinaisuuksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      7768
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      55
      5788
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      80
      3283
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2903
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1678
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      209
      1610
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      330
      1323
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1172
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1169
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1071
    Aihe