1 ja 2 sentin kolikko / SUOMI

kysymys.....

Hei,
minulla olisi erinomaisessa kunnossa olevat 1 ja 2 sentin kolikot. Painovuosi on 1999.

Minkä arvoisia kyseiset kolikot ovat, eli kuinka paljon voisin niistä saada jos myyn ne? Kolikot ovat kuitenkin melko harvinaisia (ei yleisessä käytössä Suomessa), joten uskoisin että näistä saisi huomattavasti suuremman summan kuin nimellishinnasta.

Kiitos hinta-arvioista jo etukäteen. Painotan vielä lopuksi, että kolikot ovat aivan uudenveroisessa kunnossa.

14

8424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SenttiPetteri

      Olet oikeassa, kyllä niistä saa huomattavasti enemmän kuin nimellisarvon - voit saada niistä hyvässä lykyssä jopa satakertaisen myyntihinnan (=1e 2e=3e) jos sattuu keräilijä kohdalle joka noita kaipaa eikä viitsi muualta halvemmalla etsiä. Itselläkin noita uudenveroisia Suomen senttejä ja kaksi-senttisiä muutamia satoja kappaleita, ei tosin ihan noinkaan korkeat hintatoiveet...

    • Sentti

      Ovatko sinulla vielä ne tallessa? Olisin kiinnostunut osatamaan ne.

      • Pöytälaatikon kätköt

        Mikä olisi tarjous kaksi-senttisistä?


      • Anonyymi

        Trmo tässä moi,mulla oli tehtaan pötköissä 500 kpl 2centin kolikoita.mitä tarjoat


    • Ljgf

      Minulta löytyy 1 ja 2 senttisiä jos joku haluaa ostaa

      • Anonyymi

        Mä voisin


    • ????

      minulla olisi myös yksi 2senttinen myynnissä (vuosiluku 2000)

    • centaalli

      Olisi jokunen kappale täysiä "pötkylöitä" 1 ja 2:n sentin, jossa lukee muistaakseni Suomen rahapaja . . . Paljonko hintaisi nuo olisi ???

    • pekkamuuli

      ostan senttipötkön 51 sentillä. tarjoukset kirjeellä ositteeseen vakomissaarinpolku 2 d 13 00020 Alakyrsälä

    • Munisnatikko

      Minulta löytyy vuoden 2003 10 kpl pötköjä 1 centin kolikoita vakuumissa ja
      Saman 2003 vuoden 10 kpl pötköjä 2 centin kolikoita vakuumissa? Täysin käyttämättömiä. Yhdessä pötkössä 50 uutta rahaa.
      Ei taida ihan heri muualta löytyä
      Mikähän hinta?

    • 5000

      Hyvällä tuurilla saat noista pötköistäsi 5000€/kpl. Kuten sanoin: Hyvällä tuurilla.

    • RoopeAnkkalinna

      Noista senytin pötköistä saa nykyään miljoonan

    • Anonyymi

      moi, 1centin rahapajan pötkö vuosi 2004 suomi, minkähän arvoinen mahtaa olla?

    • Suomen rahapaja aikoinaan löi miljoonia Suomen yksi- ja kaksisenttisiä ja möi ne ulkomaille juuri sen takia, ettei Suomessa käyttämättömistä pikkukolikoista tulisi mitään keräilyharvinaisuuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe