Minulla on henkisellä tasolla ihan hyvä suhde mieheni kanssa ja olen ihan äärettömän kiintynyt häneen ja voin sanoa että rakastan häntä. Henkisellä tasolla olen jo tajunnut jo eroavaisuutemme tässä vuosien varrella ja välillä tuntuu siltäkin puolelta että onkohan minulle oikea ihminen. Aloimme seurustelemaan niin nuorena, että välillä tulee miettineeksi onko tämä nyt sitä mitä haluan loppuelämän. Vaikka sanotaankin, että eroavaisuudet suhteessa tasapainottavat, mutta olemme omissa elämäntoiveissamme ihan erilaisia. Olen itse hyvin menemisestä pitävä ihminen, hän taas on kotihiiri eikä halua kokea oikeastaan mitään uutta. Tuntuu välillä että olen henkisellä tasollakin turhautunut. Olen vielä nuori ja en oikein tiedä mitä tekisin.
Seksi oli joskus alussa ihan ok:ta, tosin eka kerta oli todella epäonnistunut (siis eka kerta suhteessamme),koska hänellä ei ollut minkäänlaista tajua miten tyydyttää nainen.
Sitten nyt koen, että en enää halua häntä. Hänen hajunsa ällöttää, pienet piirteet hänessä ällöttävät. Hänen lihomisensa ällöttää. Seksiä harrastamme enää kerran kuukaudessa tai harvemmin. Seksin aikana pidän silmäni kiinni ja olen oikeasti ahdistunut, koska seksi tuntuu niin luonnottomalta hänen kanssaan. Ihan niinkuin hän olisi kaverini, jonka kanssa puuttuu sellainen "seksuaalinen värinä." Ehkä vika on minussa, minulla on ongelmia seksin kanssa, mutta.. TIedän, että on normaalia, että seksielämä heikentyy tavalla monen vuoden suhteessa. Mutta olen oikeasti ollut hyvin seksuaalinen ihminen joskus.
Mietin siis tässä pitäisikö minun lähteä suhteesta... Meneekö välittäminen seksin ja halujen edelle? Kokemuksia.
Seksi mieheni kanssa ällöttää minua
6
1393
Vastaukset
- biscuit---
Mulla oli joskus ihan samanlaisia kokemuksia seurustelusuhteessa, joka alkoi 15-vuotiaana ja jatkui 5 vuotta. Aloin huomaamaan pieniä, ärsyttäviä asioita poikaystävässäni enkä enää halunnut häntä. Pienikin hien haju, pieni sänki, pahalta tuoksahtava hengitys, vähänkään likaiset hiukset.... Asioita, joihin en ennen ollut kiinnittänyt edes huomiota. Seksi oli mulle "velvollisuus", harrastimme sitä loppuaikoina enää ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Hän oli mulle kuin kaveri ja sen sitten lopulta kerroinkin päättäessäni suhteen. Halusimme myös ihan eri asioita - hän lapsia ja työn, minä opiskella.
- kauheaa
usein näyn käy, onneksi olen miehenä tunnistanut tapaukset ajoissa ja saanut henkisiä voimia toivottaakseni tällaiset naiset hevon kuuseen, tekokynsineen ja meikkipyttyineen.
- KaleNK
Olen mies, mutta ymmärrän ongelmasi. Olin joskus suhteessa, jossa naista kiinnosti baari ja televisio-ohjelmat, minua olisi kiinnostanut ihan kaikki muu. Kyllä siinä halut jäivät, kun katsoi pöhöttynyttä salkkarifania. Olin kyllä seksuaalinen ennen tätä suhdetta, ja kun siitä lähdin huomasin seksuaalisuuteni palaavan. Eli vaihtoon ja uusi aktiivisempi malli tilalle.
- mrtrettitre
Itse olen eronnut kaksi kertaa pitkästä suhteesta, ensimmäisestä näistä tunnistan kovasti samoja piirteitä kuin sinulla. Toinen liitto onkin sitten oma lukunsa.
Mutta... Voin kuitenkin sanoa, että olisin toivonut jonkinlaisen herätyksen (pariterapia tai joku hyvin voimakas persoona) joka olisi estänyt tämän eropäätöksen teinirakkaudestani. Ja ehkä herättely puolisollesi ei myöskään tekisi pahaa. Pitkässä suhteessa jämähdetään rutiineihin, painoa kertyy, henki haisee tms.
On totta että ihmiset muuttuvat iän karttuessa sekä elämäntilanteiden vaihtuessa. Mutta, mieti mitä hyviä puolia miehessäsi on? Itse voin sanoa, että en ole saanut sellaista "kytköstä" kehenkään ihmiseen tuon ensimmäisen rakkauteni jälkeen. On monenlaisia ihmisiä, mutta silti aina jotain puuttuu.
Ulkoiset seikat saattavat ärsyttää, mutta olette yhdessä saaneet aikaan luottamuksen keskenänne sekä muovanneet ainakin osittain toisenne juuri sellaiseksi kuin olette.
Elämä on hyvin lyhyt aika, eikä kukaan voi sanoa, odottaako nurkan takana joku parempi vaiko ei. Uskon, että kaikki on kiinni halusta yrittää, ihan molemilla. Tee selväksi parillesi, mikä sinulle oikeasti merkitsee ja katso pystyykö hän vastaamaan kutsuusi. - Jope Ope
Kannattas panostaa masturbaatioon, tohon tyyliin
http://hottestamateurvideos.blogspot.com/2009/12/triple-voyeur-masturbation-compilation.html - ............
naisia, ei tuossa ole mitään harvinaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206