Vanhan tutun paluu

Raspikurkku

Luulin jo päässeeni neuropaattisista kivuista mutta ehei, ei tässä niin helpolla päästä. Viime yö meni kipujen takia valvoessa ja Lyrica tuntui auttavan kovin hitaasti. Mutta itsepäi eikun itsenäisyyspäivää vietetään ja sen kunniaksi tämä linkki:

http://www.youtube.com/watch?v=WBwUur0xabI

27

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamun-virkku

mie lopetin koko lyrican syönnin jokuaika sitten. ehkä pikkusen helpotti tuo hikoilu kun lopetin????? mutta kivut ei kyl oo hävinny.. se lyrica kun on sellanen venkula ettei auta kun pitkänajan kuluttuu... tää halvatun pussisysteemi kyl ottaa pääähän aika mukavasti. rajotteita on tullu sen myötä ihan riittävästi :( otin eilen 2 lasii valkkarii, ni tänää sit maha toimii liikaakin... ja on niit kaikellaisii syömis rajotteitakin.. suklaatakaan ei voi syödä koko fatserin sinistä kerralla. pöh... hito pahal pääl oon ollu nyt useemmanpäivän kaikkien rajotuksien takia.. ei voi ihan entisenlaiseen elellä ja olla... mut kaikkee kivaa kaikille siit huolimatta :)))

• ira¤

Sama t''ää' 3 kpl Lyrikaa menee päivässä,eivätkä ne edes auta,joskus saan pahimpiin kipuihin Panacodia,se auttaa ainakin minun kivuissa,mutta eivät anna sitä kun syöpiksellä,Siitä huolimatta ei voi edes ajatellakkaan sinun jipuja.Voimua,ja yoivoa sinulle.Anreeksi kirjoitus virheeni tarkoitin tiettykipuja,ja toivoa sinulle.

• kippee?

Mikä paikka sinulla Ira on kipeä, missä sinulla on kipuja? Täytyyhän niihin olla jokin syy. Sinähän sairastit syövän jo kaksi vuotta sitten ja olet parantunut siitä, vai oletko parantunut? Minulla oli rintasyöpä vuonna 2007 kuten sinullakin, sain sytot ja säteet, kainalon imusolmukkeisiin ne paholaiset olivat jo ehtineet. Nyt olen ollut jo melkein 2 vuotta töissä ja olen täysin terve. Kipua tai kolotusta ei ole missään. Edes flunssaa en ole sen jälkeen sairastanut. Kyllä noita sinun kipuja pitäisi varmasti tutkia.

• ira¤
        kippee? kirjoitti:

Mikä paikka sinulla Ira on kipeä, missä sinulla on kipuja? Täytyyhän niihin olla jokin syy. Sinähän sairastit syövän jo kaksi vuotta sitten ja olet parantunut siitä, vai oletko parantunut? Minulla oli rintasyöpä vuonna 2007 kuten sinullakin, sain sytot ja säteet, kainalon imusolmukkeisiin ne paholaiset olivat jo ehtineet. Nyt olen ollut jo melkein 2 vuotta töissä ja olen täysin terve. Kipua tai kolotusta ei ole missään. Edes flunssaa en ole sen jälkeen sairastanut. Kyllä noita sinun kipuja pitäisi varmasti tutkia.

niin ettei nukutuksi saa,ja tuolista nouseminenkin on tosi hankalaa.Kuulun siihen tutkimusryhmään jossa kävellään joka päivä 1-2 tuntia voinnin mukaan 2 vuotta.Lääkkeet vaihdettiib Aridimexista Aromasiiniin,muttei kipu hellitä,jalkoja särkee koko ajan,nestettä niihin kertyy,ovat tutkineet muttei löytöneet syytä.

• ex-syöpäpotilas.
        ira¤ kirjoitti:

niin ettei nukutuksi saa,ja tuolista nouseminenkin on tosi hankalaa.Kuulun siihen tutkimusryhmään jossa kävellään joka päivä 1-2 tuntia voinnin mukaan 2 vuotta.Lääkkeet vaihdettiib Aridimexista Aromasiiniin,muttei kipu hellitä,jalkoja särkee koko ajan,nestettä niihin kertyy,ovat tutkineet muttei löytöneet syytä.

on helmikuussa 3.vuotta syöpäleikkauksesta- kuten minullakin.
        Tamofen jossain määrin aiheuttaa vielä ongelmia muuten olen terve,käyn töissä ja voin hyvin.
        Tulin palstalle toivottamaan hyvää jouluaikaa kaikille:))

• ira¤
        ex-syöpäpotilas. kirjoitti:

on helmikuussa 3.vuotta syöpäleikkauksesta- kuten minullakin.
        Tamofen jossain määrin aiheuttaa vielä ongelmia muuten olen terve,käyn töissä ja voin hyvin.
        Tulin palstalle toivottamaan hyvää jouluaikaa kaikille:))

Me kaikki vain emme tule kuntoon ikävä kyllä,ennemmin terveyden valitsisin,jos voisi.

• outoa??
        ira¤ kirjoitti:

tuo kävely tutkimus on päättynyt jo noin vusoi sitten,olin mukana samassa tutkimuksessa.Ei herranen aika sun enää tarvii
        kävellä tuota matkaa joka päivä..oletko muuten jo saanut tutkimuksen tulokset????

• kipujako?
        ira¤ kirjoitti:

...tuolista nouseminen? pitkät 1-2 tunnin kävelylenkit !

• Miksei saisi?

Mun terkkari lääkäri antaa panacod reseptin, ja mun veljen lekuri myös, asutaan eri paikkakunila, eikä veli oo sp,saa sitä selkävaivoihinsa.

• lyyli

tuon otsikon kun näin niin ajattelin toiveikkaasti jonkun entisen vakkarin palanneen palstalle, mutta ei ollutkaan!
      Kipujen ei olisi tarvinnutkaan palata, ne saisikin pysyä pois. Onko Lyrica sellainen lääke, joka aiheuttaa sivuvaikutuksia? Onko se samalla ns. unilääke?

• 2+2

• 2+2

• lyyli
        2+2 kirjoitti:

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?pagetype=1&catalog=yasalescatalog&productid=160...

Kaikissa lääkkeissä on sivuvaikutuksia, ihan kaikissa, oletko koskaan lukenut esim. Buranan sivuvaikutuksista?!

on ainakin vatsalle haitallinen. Uskon, että kaikilla lääkkeillä on sivuvaikutuksia, halusin vain kysyä tuosta ko. lääkkeestä, joka on minulle outo. Lääkäri yrittää etsiä minulle sopivaa lääkettä, joka lieventäisi kipuja ja samalla iltaisin otettuna väsyttäisi jonkin verran, EIKÄ siitä tulisi sivuvaikutuksia! vaikea löytää sellaista...

• lyricaa

lääke väsyttää,kuten monet muutkin tämän tyypiset lääkeet, uni paranee huomattavasti.

• Lotan sukulainen

.. teillä juhlistetaan itsenäisyyspäivää? Katotteko Linnanjuhlia? Me ostamme joka vuosi sinivalkoisen itsenäisyyspäiväkynttilän ja sytytämme sen palamaan. Ulos muutama ulkotuli illan pimeässä. Tietty rutiineihin kuuluu myös kattella telkusta itsenäisyyspäivän vastaanottajaisia.

• Raspikurkku

niin että kyntteliköt ikkunalle, juhlallinen ilme naamalle ja ja sitten katsotaan linnanjuhlia.

• Lotan sukulainen
        Raspikurkku kirjoitti:

niin että kyntteliköt ikkunalle, juhlallinen ilme naamalle ja ja sitten katsotaan linnanjuhlia.

... linnanjuhlissa kiinnität huomiota, siis miksi katot? Minä katson naisten kauniita juhlapukuja, miehethän siinä mielessä harvoin yllättää :-).

• Raspikurkku
        Lotan sukulainen kirjoitti:

... linnanjuhlissa kiinnität huomiota, siis miksi katot? Minä katson naisten kauniita juhlapukuja, miehethän siinä mielessä harvoin yllättää :-).

on hauska seurata kuinka omituisia ja epäkäytännöllisiä asuja nimenomaan naiset päällään kantavat. Koska tällä palstalla on reippaanpuoleinen naisenemmistö en nyt lähde tarkemmin ruotimaan asiaa (itsesuojeluvaisto varoittaa) ja sen aikaansaamia ajatuksia mutta palstan mahdolliset mieslukijat varmaan ymmärtävät ajatukseni :-)))) .

• Lotan sukulainen
        Raspikurkku kirjoitti:

on hauska seurata kuinka omituisia ja epäkäytännöllisiä asuja nimenomaan naiset päällään kantavat. Koska tällä palstalla on reippaanpuoleinen naisenemmistö en nyt lähde tarkemmin ruotimaan asiaa (itsesuojeluvaisto varoittaa) ja sen aikaansaamia ajatuksia mutta palstan mahdolliset mieslukijat varmaan ymmärtävät ajatukseni :-)))) .

Nii, toisaalta totta. Mutta aatteles jois kaikilla ois päällä käytännölliset ja ei-niin-omituiset suomiverkkarit niin kuka linnanjuhlia viitsisi edes katsoa. Onhan se hauskaa seurata jotta kenes hiuluomus purkautuu kesken tanssin tai rintavarustus pulpahtaa ulos leningistä :-)). Paras asu oli mielestäni sillä rohfessorismiehellä. joka oli uskaltautunut hameeseen ja hiuksetkin oli nätisti :-).

• veteraaneille

linkki tälle päivälle

http://www.youtube.com/watch?v=5OdFnCSNfLg&feature=related

• MöKin-MuiJa

esitys,itse juuri haeskelin samaa,olit nopeampi hyvä niin,tämä versio saa nahkan kananlihalle joka kerta kun kuuntelen tätä.

• Näin meillä
        MöKin-MuiJa kirjoitti:

esitys,itse juuri haeskelin samaa,olit nopeampi hyvä niin,tämä versio saa nahkan kananlihalle joka kerta kun kuuntelen tätä.

Joskus katson telkkua, joskus käyn konsertissa, joskus elokuvissa (Tuntematon sotilas, Talvisota, jne.).
        Tänään kävin katsomassa Koivusalon uuden: Täällä Pohjantähden alla. Suosittelen. Vaikka tapahtumat Väinö Linnan mukaan sijoittuvatkin viime vuosisadalle, on elokuvassa sanomaa myös nykyihmiselle ja yhtä hyvin se mielestäni kuvaa nykyyhteiskuntaa kuin sitä mennyttäkin. Käykääpä katsomassa.

• PäiviSutiLyricalääk.

Pohjois-Karjalan Fysiatrian ylilääkäri - Pfizer Lääkäri Päivi Suti määrää ainakin Lyricaa loppuelämäksi kaikille joilla on tai ei ole Lyrica Mainoksessa mainittuja oireita.

Antaa mainoksen käteen ja sanoo "kato onko noita oireita, vaikuttaako noi tutuilta."
      Jos sanoo että ei vaikuta, niin tämä lekuri sanoo että potilas on sitten väärässä, kyllä hänellä vaan noi oireet ovat joten syös nyt vaan kiltisti loppuelämä tuota epilepsialääke lyricaa joka kivasti tekee susta tunnottoman ja elottoman... Kaikki ongelmathan sillä lähtee, ja jos ei lähde niin kyllähän korkean auttoriteetin omaava lääkäri pystyy potilaasta aina kirjoittamaan niin ikäviä juttuja että potilas ei kovin montaa kertaa uskalla julkiselle puolelle mennä ellei ala vetämään jotain lyrican kaltaisia huumeita niin, ettei enää terveydestään jaksakaan välittää ja sen puolesta taistella että saisi oikeaa hoitoa.

• yp.il.

Asiatonta nostaa jo edesmenneen henkilön aloittama ketju! Vuosien takaa.

Lyrica ei ole mikään huume ja sillä on useita indikaatioita, lisäksi kukaan ei pakota ketään syömään/käyttämään (paitsi pakkohoidossa....) yhtään mitään lääkkeitä.

Onko sinulla lupa julkisella foorumilla oikein nimeltä mainita lääkäri?

• kovat kivut

Mielenkiintoinen asia.Oon itse saanut neuropaatisia kroonisia kipuja sytoista, ja niitä on hoidettu loppujen lopuksi morfiinilla. Sitä ennen käytiin kaikki muut lääkeet läpi,jopa Lyrica, mutta ei sopineet. Morfiinista ikävä kyllä teho loppuu vuosien myötä....

Kukaanhan ei ole mua pakotanut syömään yhtään mitään lääketä,mutta kun kivut ovat niin kovat, että arkipäivä ei suju ilman lääkeitä,niin toki niitä syö, ja ihan vain pakosta...

Ketju on ihan asialinen ja mielenkiintoinen,kuinka on ollut jne.

• -ea

Tuntuu pahalle kun jo poistuneiseb kirjoituksia tulee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      414
      2427
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2226
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1882
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      455
      1840
    5. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      125
      1743
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1474
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      238
      1104
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1001
    9. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      872
    10. No nyt puhkeaa asuntojen hintakupla

OP sulkenut kaksi kiinteistörahastoa etukäteen varoittamatta eivätkä sijoittaneet saa rahojaan pois. OP varautuu johonk
      Maailman menoa
      118
      751
    Aihe