Eli 5.12-09 on meille syntyny hiiri poikasia.
Ja olen nyt alustavasti etsimässä niille kotia. Luovutus olisi viikolla 1.
Vielä ei ole sukupuolet eikä värit tiedossa vauvoilla.
Yhden poikueen äiti on Valkoinen mustilla länteillä ja isä lks dove/tan (tai lks silver/tan)
Tuolle tuli n.10-12 vauvaa.
Ja toisen poikueen vanhemmat ovat äiti. Silver(?) valkoisella läntillä ja isä lks Dove/tan (tai silver/tan)
Tälle n.6 vauvaa
Lisää infoa saa kunhan lähettää sähköpostia :)
En myy alle 18 vuotiaalle ilman vanhemman suostumusta.
Viestissä toivoisin että kertoisit vähän itsestäsi, hiiri(eläin) kokemuksesta, ikäsi ja missä asut.
Benjiz-(@)hotmail.com
(sulut pois)
Varattavissa 5.12-09 syntyneitä kesyhiiriä.
Benjiz
2
462
Vastaukset
- Houre
Suomi24 keskustelualue ei ole kovin vakaa tapa etsiä ostajia hiirille. Laita ilmoitus Hiirifoorumille.
- Benjiz
Sinne olen myös laittanut ilmoituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1111350- 481159
- 751057
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901