Cylinda MBL 1200 pesukone

ohjeeton

Eli otsikon mukaiseen pesukoneeseen pitäis löytää käyttöohje,tai edes jotain tietoa pesuohjelmista. Ohjelmien numerointi 1-16 eikä hajuakaan mitä tarkoittaa mikäkin. Kone vasta hankittu käytettynä. Netistä ei tunnu löytyvän mitään siihen liittyvää.

12

1776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netissä on linkki
      • ohjeeton

Eipä näy ohjeita,ei... Varmaan sit Suomen ainoa sen mallinen kone,kun ei kellään muullakaan ole ohjeita.

• Lapisko
        ohjeeton kirjoitti:

Eipä näy ohjeita,ei... Varmaan sit Suomen ainoa sen mallinen kone,kun ei kellään muullakaan ole ohjeita.

äläkä etsi kotiasivulta.

• Boshkhi

• ohjeeton

• skldjadfhkgdf
        ohjeeton kirjoitti:

kun ei oo ni ei oo,en kai muuten tätä kautta kyselis.

voitko tarkentaa tuota cylindan numeroa,tai kuvaile millainen cylihdasi on tuo MBL on outo loppuosa, mistä nuo kirjaimet löytyi?

• ohjeeton
        skldjadfhkgdf kirjoitti:

voitko tarkentaa tuota cylindan numeroa,tai kuvaile millainen cylihdasi on tuo MBL on outo loppuosa, mistä nuo kirjaimet löytyi?

ihan tyyppikilvessä lukee cylinda mbl 1200 fl ja koneen käyttökytkimien vieressä lukee mbl 1200. Edestä täytettävä masiina,luukun lasiosa normaali pyöreä,mut kehys neliskanttinen,avauspainike luukun oikeassa yläkulmassa. Ohjelmavalitsin oikeassa yläkulmassa,mekaaninen kierrettävä. Numerointi 1-6 mustalla taustalla,7-11 harmaalla,12-16 ja Z valkealla taustalla,sekä 29`,ilmeisesti pikaohjelma. Numerokiekko koneen kuoren "sisäpuolella". Sen vasemmalla puolella lämpötilan säätö,kierrettävä. Edelleen vasemmalle linkousnopeuden säätö,yllättäen kierrettävä. Sitten suorakaiteen muotoinen painonappi,vajaatäyttö? Kaks pienempää painonappia,suihkun ja silitysraudan kuvat ja viimeisenä virtanappi ja pesuainelokero. Koneen iästä ei tietoa,varmaan jotain 10v... ehkä. Valmistusmaa Italia. 1200 kierroksen linko. Pyykkäämään pitäis päästä,mut ei kehtais ihan arpomalla valita ohjelmaa. Netistä oon löytäny vaan yhden kuvan koneesta mikä on saman näköinen päällepäin,malli oli SLF 1060. Siinä oli pesuainelokeron kannessa teksti super silent. Kytkimet on samanlaiset ja varmaan ohjelmatkin.

• tilaa se ite
        ohjeeton kirjoitti:

ihan tyyppikilvessä lukee cylinda mbl 1200 fl ja koneen käyttökytkimien vieressä lukee mbl 1200. Edestä täytettävä masiina,luukun lasiosa normaali pyöreä,mut kehys neliskanttinen,avauspainike luukun oikeassa yläkulmassa. Ohjelmavalitsin oikeassa yläkulmassa,mekaaninen kierrettävä. Numerointi 1-6 mustalla taustalla,7-11 harmaalla,12-16 ja Z valkealla taustalla,sekä 29`,ilmeisesti pikaohjelma. Numerokiekko koneen kuoren "sisäpuolella". Sen vasemmalla puolella lämpötilan säätö,kierrettävä. Edelleen vasemmalle linkousnopeuden säätö,yllättäen kierrettävä. Sitten suorakaiteen muotoinen painonappi,vajaatäyttö? Kaks pienempää painonappia,suihkun ja silitysraudan kuvat ja viimeisenä virtanappi ja pesuainelokero. Koneen iästä ei tietoa,varmaan jotain 10v... ehkä. Valmistusmaa Italia. 1200 kierroksen linko. Pyykkäämään pitäis päästä,mut ei kehtais ihan arpomalla valita ohjelmaa. Netistä oon löytäny vaan yhden kuvan koneesta mikä on saman näköinen päällepäin,malli oli SLF 1060. Siinä oli pesuainelokeron kannessa teksti super silent. Kytkimet on samanlaiset ja varmaan ohjelmatkin.

Ota ny yhteyttä sinne cylindalle, ei niitä ohjeita täältä löydy jos ei netistäkään. Paa sähköpostia taikka keksi jotain muuta ku itkeä ohjeettomuutta täällä! Taikka paa tänne sähköpostiosoitteesi niin minä tilaan sen käyttiksen sinulle sieltä cylindalta.

• ohjeeton
        tilaa se ite kirjoitti:

Ota ny yhteyttä sinne cylindalle, ei niitä ohjeita täältä löydy jos ei netistäkään. Paa sähköpostia taikka keksi jotain muuta ku itkeä ohjeettomuutta täällä! Taikka paa tänne sähköpostiosoitteesi niin minä tilaan sen käyttiksen sinulle sieltä cylindalta.

cylindalle on soitettu ja sähköpostia laitettu eikä ohjeita näy eikä kuulu. Onko sulla joku vahvempi kanava siihen firmaan jos meinaat ohjeitten löytyvän sulle paremmin? Ajattelin että jos jollain sattuis olemaan samanlainen kone jonka ohjeista sais vaikka kopiot. On googletettu ja etsitty vähän joka suunnalta, sisarmerkit ja -mallitkin käyty läpi. Tätäkin palstaa päätin kokeilla jos kävis tuuri,mut ei täältä taida saada kun ääliön leiman otsaan kun kyselen apua.

• uyweriywiey
        ohjeeton kirjoitti:

cylindalle on soitettu ja sähköpostia laitettu eikä ohjeita näy eikä kuulu. Onko sulla joku vahvempi kanava siihen firmaan jos meinaat ohjeitten löytyvän sulle paremmin? Ajattelin että jos jollain sattuis olemaan samanlainen kone jonka ohjeista sais vaikka kopiot. On googletettu ja etsitty vähän joka suunnalta, sisarmerkit ja -mallitkin käyty läpi. Tätäkin palstaa päätin kokeilla jos kävis tuuri,mut ei täältä taida saada kun ääliön leiman otsaan kun kyselen apua.

kuvaamasi kone muistuttaa kyllä ruotslaista cylindaa, joskin yksi iso mutta. Tuo vääntimien ja pulverikotelon sijainnit päinvastoin. Samanlainen kuin kuvaamasi kaltainen kone on pieni laitospyykinpesukone. Käytetty joskus pienissä taloyhtiöissä ja palvelutaloissa. Tämä laitoskonekin oli cylindan tapainen oli niin paljon samaa kokonpanoa saattoi olla sama tehdas. Linkousnopeuden säädintä ei laitoskoneissa tullut minulla ainaskaan vastaan. No käyttöojetta et taida mistään saada. Yleisesti ohjelmat menee niin että mitä pienempi ohjelman n:o sitä pitempi ja rajumpi pesuohjelma. 1 esim oleis valkopesu-kirjopesu lämpimällä esipesulla. z taaas olis pelkkä veden poistohjelma kesto 3-10 min. Pitkään ohjelmaan voi ottaa vapaasti pienemmän lämpötilan esim. 40 c Jos valitset lyhen pesun jossa olisi 40c ja laittaistkin 90c niin useimmat koneet eivät ehdi lämmittää vettä paljoakaan yli sunnitellun ohjelmalämmön. Nämä on nyt vaan tollaisia yleisojeita. Lämpötilanvalinnalla voit saada haluamasi ohjelman likimain.

• kaupan alalla kauan
        ohjeeton kirjoitti:

Koneen käyttistä ei löydy netistä, sen uskon. Jos kone on italialainen, niinkuin väität niin käyttiksen löytyminen on hankalaa. Varsinkaan kun tuolla mbl:llä ei kuuklaamalla löydy mitään. Ota koneesta kuva ja leikkaa-liimaa-kopioi se nettiin niin päästään arpomaan minkä tehtaan kone se on. Mulle ainakin on ihan mysteeri, sen koneen tyyppi ei vissiin kaupallisesti ole MBL, vaan jotain muuta. Toisaalta.... vanha kona.

• ohjeeton
        kaupan alalla kauan kirjoitti:

Koneen käyttistä ei löydy netistä, sen uskon. Jos kone on italialainen, niinkuin väität niin käyttiksen löytyminen on hankalaa. Varsinkaan kun tuolla mbl:llä ei kuuklaamalla löydy mitään. Ota koneesta kuva ja leikkaa-liimaa-kopioi se nettiin niin päästään arpomaan minkä tehtaan kone se on. Mulle ainakin on ihan mysteeri, sen koneen tyyppi ei vissiin kaupallisesti ole MBL, vaan jotain muuta. Toisaalta.... vanha kona.

Miten saan kuvan tänne näkyville?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe