huippu valokuvaajan silmin www.evgenidinev.com
Tälläiseltä näyttää Bulgarian luonnossa
3
739
Vastaukset
- ottanut
Huippukuvaaja noin mahtavan hienoja paikkoja ei näkynytkään matkalla Sunny Beatchilta Erkhenin kylään järjetettyyn maaseuturetkeen ja kyläjuhliin kyllä tuli surullinen olo kun näki kuinka sosialismi on tuhonnut kylän...Siinä olisi muuten kuvaajalle joka osaa käyttää kameraa niin kuin sinä, antoisa kohde vaikka aiheena valokuvanäyttelyyn..oletko käynyt siellä ? suosittelen sinun tasoisella kuvaajalla olisi siellä paljon kuvattavaa. Ps en ole varma tuon kylän nimen oikein-kirjoituksesta mutta kyllä se varmaan sielläpäin tiedetään vaikka sen noinkin sanoisi. Ps.Ps.Olin siellä vuosi sitten syyskuussa Finmatkojen järjestämällä retkellä.
- krixis
En minä ollut ottanut niitä kuvia vaan bulgarialainen Evgeni Dinev ,jonka kuviin törmäsin vahingossa ja laitoin linkin hänen kotisivulleen.
- Ottanut
krixis kirjoitti:
En minä ollut ottanut niitä kuvia vaan bulgarialainen Evgeni Dinev ,jonka kuviin törmäsin vahingossa ja laitoin linkin hänen kotisivulleen.
Minä toope katsoin vain kuvat ja kun olin jo lähettänyt viestin katsoin uudelleen, ja huomasin kuvien tekstityksen mutta en viitsinyt alkaa yrittää poistaa kirjoitustani...olisinko edes onnistunut....Mutta silti kaikki mitä kirjoitin on mielestäni totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428