tartteis manaan uuven staattorin,oisko kellää myydä,kun uusi tahtoo maksaa yli 150euroo..Ei mahda käydä mikään kiinan mankin staattori siihen??onko tietoa kellää?!
HONDA MONKEY STAATTORI!!
7
1489
Vastaukset
- joo,joo
Tarjota osasta saa.
- jiiiiiirrrrrrrrrr
onko iha aidon honda monkeyn ja kunnossa oleva??! jos on kunnossa ja jne nii 50e?
- joo,joo
jiiiiiirrrrrrrrrr kirjoitti:
onko iha aidon honda monkeyn ja kunnossa oleva??! jos on kunnossa ja jne nii 50e?
mitan päällä, et nään varmasti oikeen koon. Eli kuvaa vaikka viivottimenpäällä. Sähkis :[email protected]
Mut varmasti toi toimii ja 50€ tulee kotiinasti!... - jiiiiiiiirrrrrr
joo,joo kirjoitti:
mitan päällä, et nään varmasti oikeen koon. Eli kuvaa vaikka viivottimenpäällä. Sähkis :[email protected]
Mut varmasti toi toimii ja 50€ tulee kotiinasti!...siis mikä koko??tiiäthä mitä tarkotan,staattoria!!
http://www.mc-scatter.com/staattori-p-314.html tuossa linkki minkälaista olen vailla. - joo,joo
jiiiiiiiirrrrrr kirjoitti:
siis mikä koko??tiiäthä mitä tarkotan,staattoria!!
http://www.mc-scatter.com/staattori-p-314.html tuossa linkki minkälaista olen vailla.Tuota INDUKTIOSILMUKKAA joka kampuranpäässä. Olisin nähnyt kuvasta varmasti koon, silmukoiden lukumäärän ja reikien paikan. Mut näyttää tuo sun antama samalta. Laita yhteystietoja ja vielä tälviikolla kela on sulla jos haluut.
- jiiirrrrrr
joo,joo kirjoitti:
Tuota INDUKTIOSILMUKKAA joka kampuranpäässä. Olisin nähnyt kuvasta varmasti koon, silmukoiden lukumäärän ja reikien paikan. Mut näyttää tuo sun antama samalta. Laita yhteystietoja ja vielä tälviikolla kela on sulla jos haluut.
laittelin sähköpostiis viestii
- jowempsis
60e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472467
- 1761694
- 921588
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745