Hävettää tai ei

rehellinen ja aito_N

kuitenkin otin sinuun vielä kerran yhteyttä , vaikka tavallaan tiesin ettei sinussa löydy miestä vastata rehellisesti ...ettei sinulla ole minua kohtaan tunteita, varmaan parhaillaan naurat minulle niiden aitojen ystäviesi kera.
No itse olen kuitenkin nyt lopullisesti käsitellyt tämän tarinan loppuun, enää on turha koettaa puhallella hiilokseen, se on nyt sammunut kokonaan.
Tästä on hyvä lähteä jatkamaan matkaa.

Toivon että jatkossa sinäkin aikuistuisit ja osaisit selvitellä ns. suhteesi , kahdenkesken kasvotusten,tiedätkö kyllä rakastunut / ihastunut ihminen kestää torjutuksi tulemisen.

Mutta tämä tälläinen huopaaminen ja soutaminen, tälläistä epävarmaa olotilaa ei kestä kukaan... haluaisin sinulle kaikkea hývää elämääsi....jää hyvästi.

Toivon todella että joku päivä sinäkin voisit olla joskus onnellinen.
Ehkä vihdoin sinä päivänä osaat arvostaa kumoppaniasi niin paljon enemmän ja ymmärrät että parisuhteessa pitää kumpasenkin myös antaa eikä olla vain itse vailla jotain.

2

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietin tässä

sitä, että miksi ajatustensa/tunteidensa ilmaisun pitäisi aiheuttaa häpeää? Tai mikä siinä häpeää aiheuttaa?

Kun mietin omia kokemuksiani häpeän tunteesta niin ei tunteiden ilmaisu herätä minussa häpeää. Päinvastoin itseni ilmaisu saa minut kokemaan itseni voimakkaaksi. Eikä mun kokemuspiirissä ole myöskään sellaista, että kukaan tunteiden ilmaisulle nauraisi. Mitä nauramista siinä edes on? Itse ainakin ihailen itseään ilmaisevan ihmisen rohkeutta, pidän sellaista nimenomaan esikuvallisena muille. Jokainen varmasti haluaisi olla niin rohkea.

• Rehellinen ja aito_N

Kiitos sinulle lohduttavista sanoistasi :)

Näin kai se on uskottava , että on vain uskallettava olla oma itsensä tunteinensa, jos sellaisena ei kelpaa toiselle niin on vain nuoltava haavansa ja jatkettava matkaansa nokka kohti uusia tuulia päin.
        On luotettava ,että näin on parempi kumpasenkin jatkettava matkaansa eri suuntiin.
        Kuka tietää josko se "onni" lymyää jossain meikäläisellekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      49
      5862
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4585
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4352
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4131
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      91
      3735
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      61
      3255
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2443
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2349
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2079
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      13
      1209
    Aihe