Minä olen ollut pokerin pelaaja jo pitkään. 4-5 vuotta pelaillut kertaakaan en ole Suomesta rahaa laittanut. Eli siis voitollinen pelaaja ollaan. Sinällään en koe tarpeelliseksi tuota sen enempää todistella olen kyllä tälläkin sivustolla todistan väitteen.
Pokerihuone on rickked jne jutut on hauskoja lukea. Iso osa noista kirjoittajista on tottakai aloittelijoita jotka on saaneet nenilleen enkä toki voi sanoa varmaksi sitäkään etteikö joku saitti huijaisi. Rahan kanssa kun ollaan tekemisissä niin kaikki on mahdollista. Kuitenkin kaikki salaliitto teoriat jne huijaus väitökset on hieman lennokkaita ajatuksia. Toki kimppapelaamiset, super user jne jutut on riskejä ja ihan selkeitä huijauksia myös tietoturva on iso juttu pokerin peluussa. Maailma on täynnä koodausta osaavia ihmisiä joten tottakai vaikka minkälaista yrittäjää löytyy. Vaikea siis sanoa olen voitollinen pelaaja ja toki tahtoisin uskoa että verkot ja saitit eivät huijaa mutta järjellisesti ajateltuna en voi sitä 100 varmaksi sanoa.
Mutta siis yleisesti huijauksista ja mitkä ovat hienosti toteutettuja. Pari mieleen tulevaa. Listaa saa jatkaa.
- Kartellit asvaltti, puu, sähkön hinta. Miksi firmat olisivat niin hölmöjä etteivät sopisi esim sähkön toimittamiseen jotain perushinnastoja. Esim Fo... alkuinen firma mikä massa hyöhykettä tuottava muu firma pystyy tekemään noin 30 prossan voittoa liikevaihdostaan.
- Eläkevakuutukset. Siis nyt en maksa veroa mutta sitten myöhemmin maksan pääoma veron mikäs se verohyöty on ja kuka tietää mitä pääoma vero on sitten kun jään eläkkeelle. Tosi komeaa rahan keruuta ilman mitään takuita mistään ja muutamille "pankkiireille" mukava ylläpito.
- Wincapita. Hieno huijjaus yksinkertainen jopa niin yksinkertainen että on vaikea ymmärtää miten koulutetut ihmiset menee tuohon mutta siis hienosti täytynyt aloitus hoitaa. Olen tosin hieman pettynyt miten se loppui. Jos kaverit olisi lopuksi hävinneet 15me kanssa niin olisi ollut täydellinen huijaus.
- Nuor.... säätiöt ja vastaavat. Nämä puolueiden säätiöt ovatkin varmasti jatkossa hyvin mielenkiintoista seurattavaa. Samat kaverit istuu useissa hallituksissa ja myöntävät avustuksia, palkkioita jne ristiin. Omaisuutta noin 1600 asuntoa esim yhdellä esiin nousseella säätiöllä. Hmmm tuskinpa tuokaan aivan on velkarahalla tehtyä pääomaa. En aivan ymmärrä miten sama säätiö voi joka vuosi saada 2miljoonaa euroa valtion avustusta ja samalla sillä on vuokratuloja 1600 asunnosta. Mielenkiintoista ja varmasti tuottoisaa. Tosin vähän huolimattomasti toteutettua kuitenkin.
- Rahoitus pankit. Esim Keskisuomalainen K alkuinen firma kasvanut muutamissa vuodessa alle sadan hengen firmasti lähes 2000 työllistäväksi keskisuureksi yritykseksi. Ostamalla kymmeniä pikkufirmoja. Taustalla sijoittaja pankki. Öh mistähän näittten sijoittaja pankkien varallisuus on peräisin.
- Mutta mielestäni ykköstilan vetävät uskonnot. Komee kaikentasoista vedätystä ja varallisuutta on enemmän kuin suurilla firmoilla. Hauskaa on vielä se että nämä ihmiset kokevat moraaliseksi velvoitteekseen varoittaa ihmisiä kaikista muista maailman vaaroista.
Eli mitä tästä opimme... no ei oikeastaan yhtään mitään. Paitsi että jos olisimme fiksuja vaihtaisimme nimemme Ruotsinkielisiksi ja perustaisimme uskonnon joka myisi puhdasta energiaa :-).
Yleisesti huijauksista
Näin meillä
1
321
Vastaukset
- halubaloo
on ihan vakava riski etenkin omahassa ja studissa limiiteillä. Itse olen törmännyt siihen 100 varmuudella ja vienyt peli intoa paljon. Eikä pokerihuoneilla ole halua/keinoja karsia ilmiötä, onhan sitä vaikeaa todistaa kun pitäisi ujuttaa pokerisoftan mukana laittomasti vakoiluohjelma koneelle joka nuuskisi onko skype tai mese tms auki ja mihin on yhteys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100