MInulla on meneillään ensimmäinen raskaus rv13 3. Olen oksennellut rajusti 7 viikkoa, joista olen ollut sairaslomalla kohta 4 viikkoa kun juuri mikään ei ole pysynyt sisällä.. Nyt olo on hieman helpottunut oksentelun suhteen ja jäljellä on vain kova väsymys ja uupumus..
Makaan kaikki päivät sängyssä tai sohvalla eikä energiaa yksinkertaisesti ole nyt mihinkään muuhun. Hyväksyn asian ja kuuntelen itseäni enkä vaadi itseltäni mitään muuta kuin lepoa.
Raivostuttaa ihmisten selittely siitä kuinka paljon tai vähän ovat olleet sairaslomalla ja "voi kun harmittaa nyt tämä 4pv sairasloma ja mitähän työkaverit ajattelee", vaikka oikeasti voidaan todella huonosti.
Onko tämä jokin hyvän kansalaisen mitta, kuinka pitkään voidaan olla töissä vaikka pää kainalossa ilman sairaslomaa? ja miksi ihmisillä ylipäätään on mielipiteitä muiden sairaslomista?
Tiedän, että on olemassa paljon heitä, jolla ei ole vaihtoehtoja ja ovat töissä ja elättävät perheensä uupumuksesta huolimatta.
7 vuotta olen ollut eri työpaikoissa ja muuttnut ympäriinsä, että nyt on se hetki kun aion kerätä voimia kotona ihan siihen asti, että voin hyvin. Olkoon työkaverini mitä mieltä tahansa.
Paljon jaksamisia teille muille masennuksen ja uupumuksen keskellä, joilla vielä lapset, koti ja taloudellinen vastuu kannettavana.
MASENNUS JA SAIRASLOMA
väsynytttt
1
601
Vastaukset
- Paranepian
määräämä sairausloma on pidettävä, tai vakuutus ei korvaa vahinkoja. Et saa sairausloman aikana tehdä muuta kuin levätä ja yrittää toipua ja elää kaikin tavoin lääkärin määräysten mukaan.
Et tarvitse mitään selityksiä, jos sairauslomasi on määrännyt lääkäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776