MInulla on meneillään ensimmäinen raskaus rv13 3. Olen oksennellut rajusti 7 viikkoa, joista olen ollut sairaslomalla kohta 4 viikkoa kun juuri mikään ei ole pysynyt sisällä.. Nyt olo on hieman helpottunut oksentelun suhteen ja jäljellä on vain kova väsymys ja uupumus..
Makaan kaikki päivät sängyssä tai sohvalla eikä energiaa yksinkertaisesti ole nyt mihinkään muuhun. Hyväksyn asian ja kuuntelen itseäni enkä vaadi itseltäni mitään muuta kuin lepoa.
Raivostuttaa ihmisten selittely siitä kuinka paljon tai vähän ovat olleet sairaslomalla ja "voi kun harmittaa nyt tämä 4pv sairasloma ja mitähän työkaverit ajattelee", vaikka oikeasti voidaan todella huonosti.
Onko tämä jokin hyvän kansalaisen mitta, kuinka pitkään voidaan olla töissä vaikka pää kainalossa ilman sairaslomaa? ja miksi ihmisillä ylipäätään on mielipiteitä muiden sairaslomista?
Tiedän, että on olemassa paljon heitä, jolla ei ole vaihtoehtoja ja ovat töissä ja elättävät perheensä uupumuksesta huolimatta.
7 vuotta olen ollut eri työpaikoissa ja muuttnut ympäriinsä, että nyt on se hetki kun aion kerätä voimia kotona ihan siihen asti, että voin hyvin. Olkoon työkaverini mitä mieltä tahansa.
Paljon jaksamisia teille muille masennuksen ja uupumuksen keskellä, joilla vielä lapset, koti ja taloudellinen vastuu kannettavana.
MASENNUS JA SAIRASLOMA
väsynytttt
1
638
Vastaukset
- Paranepian
määräämä sairausloma on pidettävä, tai vakuutus ei korvaa vahinkoja. Et saa sairausloman aikana tehdä muuta kuin levätä ja yrittää toipua ja elää kaikin tavoin lääkärin määräysten mukaan.
Et tarvitse mitään selityksiä, jos sairauslomasi on määrännyt lääkäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä13011191Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710341- 268040
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976578Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.535711- 765133
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1514434Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai274259Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814122Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1353655