varhainen repolarisaatio

yksi niistä

Minulla on todettu jo vuosia sitten tuo, kuulemma harmiton, muttei sitten olekaan. Nyt sitten alettiin uutisoimaan siitä, että äkkikuolema odottaa, jonkun vuoden päästä, kiva kiva. Mutta kun ihmisten kommentteja lukee, tulee pahamieli, heidän mielestään meidän elämäntavat on huonot. Eli syödään liikaa karkkia, syödään valmisruokaa, ei liikuta jne. Silloin kun löytyi minulta olen pyöräillyt vuosia kymmeniä kilometreja päivässä, töihin oli jo pelkästään n. 10 kilometriä suuntaansa, enkä syö valmis ruokaa, joskus käyn pizzalla tai hampurilaiselle, kerran-pari kuussa. Ja olen koko ikäni harrastanut kestävyysliikuntaa, mutta silti vika onkin minussa. Itsellä ei huumorintaju riitä näihin juttuihin enään. En tunne ketään kellä olisi sama ongelma, edes vanhemmillani ei ole, tosin rytmihäiröitä kyllä.

6

5128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa etsivä

Kertoisitko lisää, minun lähisukulaisellani näyttää olevan sama ja hän on vielä nuori. Luin myös tuosta asiasta ja haluisin tietää lisää. Oletko muuten mies vai nainen? Minä olen jo iäkkäämpi, eikä minulla itselläni luultavasti ole juuri tuota, mutta eräs juttu kuitenkin sydämessä. Mistä tuosta saisi lisää tietoa, tämä kyseinen henkilö ei tiedä asiasta, mutta kun luin tuon uutisen muistin hänen papereissaan olevan maininnan ja samahan se oli! Mitä oireita sinulla on ollut, että sydäntäsi on tutkittu?

• aloittaja

Olen nainen ja tämä "vaiva" löytyi yllättäen, sydämestä kuului sivuääni ja pulssi oli epätasainen, joten piti käydä EKG:ssa, siellä sitten löytyi, olin silloin 35 vuotia, siitän on nyt kolme vuotta aikaa. Itsekin olen yrittänyt etsiä vuosia lisää tietoa, muttei tahdo löytyä mistään.

Oireina on paikkojen puutumiset (jopa kävellessä), rintakipuja ja sitten tympein oire on, se että yhtäkkiä tuntuu että tulee tunne ettei pumppu lyö ja varpaista päähän nousee kokovartalo väsymys, silloin tulee mieleen, että pitääkö soittaa ambulanssi vai mitä tekee, tähän asti on mennyt ohi, lopuksi alkaa sydän hakkaamaan niin että pelottaa. Luulin olevani luulotautinen, aiemmin, mutten nähtävästi olekaan, pulssi ja verenpaineet ovat pääsääntöisesti matalalla, väliin sitten huitelee sellaisissa lukemissa, että hirvittää ja huimaa.

• tietoa etsivä
        aloittaja kirjoitti:

Olen nainen ja tämä "vaiva" löytyi yllättäen, sydämestä kuului sivuääni ja pulssi oli epätasainen, joten piti käydä EKG:ssa, siellä sitten löytyi, olin silloin 35 vuotia, siitän on nyt kolme vuotta aikaa. Itsekin olen yrittänyt etsiä vuosia lisää tietoa, muttei tahdo löytyä mistään.

Oireina on paikkojen puutumiset (jopa kävellessä), rintakipuja ja sitten tympein oire on, se että yhtäkkiä tuntuu että tulee tunne ettei pumppu lyö ja varpaista päähän nousee kokovartalo väsymys, silloin tulee mieleen, että pitääkö soittaa ambulanssi vai mitä tekee, tähän asti on mennyt ohi, lopuksi alkaa sydän hakkaamaan niin että pelottaa. Luulin olevani luulotautinen, aiemmin, mutten nähtävästi olekaan, pulssi ja verenpaineet ovat pääsääntöisesti matalalla, väliin sitten huitelee sellaisissa lukemissa, että hirvittää ja huimaa.

Olisiko sinulla sellaista sähköpostiosoitetta, jonka voisit laittaa tähän, voitas vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia. Minulla myös ollut kaikenlaisia sydänjuttuja ja nyt mietityttää tämä kun läheisellä näyttää olevan tuo mikä sinullakin. Itse ole myös nainen, yli viisikymmentä jo ikää. Aikoinaan sydäntäni tutkittiin paljonkin, mutta vielä tässä elossa ollaan.

• aloittaja
        tietoa etsivä kirjoitti:

Olisiko sinulla sellaista sähköpostiosoitetta, jonka voisit laittaa tähän, voitas vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia. Minulla myös ollut kaikenlaisia sydänjuttuja ja nyt mietityttää tämä kun läheisellä näyttää olevan tuo mikä sinullakin. Itse ole myös nainen, yli viisikymmentä jo ikää. Aikoinaan sydäntäni tutkittiin paljonkin, mutta vielä tässä elossa ollaan.

Tässä on pari päivää ollut yhtä juoksua, mutta sp on [email protected].

• kirjoitin
        aloittaja kirjoitti:

Tässä on pari päivää ollut yhtä juoksua, mutta sp on [email protected].

Saitko minun sähköpostini?

• Pal84

Täällä on kanssa, ikää 33v. Ei tunnu kellään muulla olevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      81
      4502
    2. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      58
      4193
    3. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      123
      4186
    4. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      180
      3411
    5. 188
      2715
    6. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      65
      2683
    7. Surullista

Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa
      Ikävä
      58
      2597
    8. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      35
      2582
    9. Muuttunut käytös

Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?
      Ikävä
      69
      2475
    10. Väkeä oli liikkeellä

Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik
      Ähtäri
      43
      2142
    Aihe