varhainen repolarisaatio

yksi niistä

Minulla on todettu jo vuosia sitten tuo, kuulemma harmiton, muttei sitten olekaan. Nyt sitten alettiin uutisoimaan siitä, että äkkikuolema odottaa, jonkun vuoden päästä, kiva kiva. Mutta kun ihmisten kommentteja lukee, tulee pahamieli, heidän mielestään meidän elämäntavat on huonot. Eli syödään liikaa karkkia, syödään valmisruokaa, ei liikuta jne. Silloin kun löytyi minulta olen pyöräillyt vuosia kymmeniä kilometreja päivässä, töihin oli jo pelkästään n. 10 kilometriä suuntaansa, enkä syö valmis ruokaa, joskus käyn pizzalla tai hampurilaiselle, kerran-pari kuussa. Ja olen koko ikäni harrastanut kestävyysliikuntaa, mutta silti vika onkin minussa. Itsellä ei huumorintaju riitä näihin juttuihin enään. En tunne ketään kellä olisi sama ongelma, edes vanhemmillani ei ole, tosin rytmihäiröitä kyllä.

6

5001

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa etsivä

Kertoisitko lisää, minun lähisukulaisellani näyttää olevan sama ja hän on vielä nuori. Luin myös tuosta asiasta ja haluisin tietää lisää. Oletko muuten mies vai nainen? Minä olen jo iäkkäämpi, eikä minulla itselläni luultavasti ole juuri tuota, mutta eräs juttu kuitenkin sydämessä. Mistä tuosta saisi lisää tietoa, tämä kyseinen henkilö ei tiedä asiasta, mutta kun luin tuon uutisen muistin hänen papereissaan olevan maininnan ja samahan se oli! Mitä oireita sinulla on ollut, että sydäntäsi on tutkittu?

• aloittaja

Olen nainen ja tämä "vaiva" löytyi yllättäen, sydämestä kuului sivuääni ja pulssi oli epätasainen, joten piti käydä EKG:ssa, siellä sitten löytyi, olin silloin 35 vuotia, siitän on nyt kolme vuotta aikaa. Itsekin olen yrittänyt etsiä vuosia lisää tietoa, muttei tahdo löytyä mistään.

Oireina on paikkojen puutumiset (jopa kävellessä), rintakipuja ja sitten tympein oire on, se että yhtäkkiä tuntuu että tulee tunne ettei pumppu lyö ja varpaista päähän nousee kokovartalo väsymys, silloin tulee mieleen, että pitääkö soittaa ambulanssi vai mitä tekee, tähän asti on mennyt ohi, lopuksi alkaa sydän hakkaamaan niin että pelottaa. Luulin olevani luulotautinen, aiemmin, mutten nähtävästi olekaan, pulssi ja verenpaineet ovat pääsääntöisesti matalalla, väliin sitten huitelee sellaisissa lukemissa, että hirvittää ja huimaa.

• tietoa etsivä
        aloittaja kirjoitti:

Olen nainen ja tämä "vaiva" löytyi yllättäen, sydämestä kuului sivuääni ja pulssi oli epätasainen, joten piti käydä EKG:ssa, siellä sitten löytyi, olin silloin 35 vuotia, siitän on nyt kolme vuotta aikaa. Itsekin olen yrittänyt etsiä vuosia lisää tietoa, muttei tahdo löytyä mistään.

Oireina on paikkojen puutumiset (jopa kävellessä), rintakipuja ja sitten tympein oire on, se että yhtäkkiä tuntuu että tulee tunne ettei pumppu lyö ja varpaista päähän nousee kokovartalo väsymys, silloin tulee mieleen, että pitääkö soittaa ambulanssi vai mitä tekee, tähän asti on mennyt ohi, lopuksi alkaa sydän hakkaamaan niin että pelottaa. Luulin olevani luulotautinen, aiemmin, mutten nähtävästi olekaan, pulssi ja verenpaineet ovat pääsääntöisesti matalalla, väliin sitten huitelee sellaisissa lukemissa, että hirvittää ja huimaa.

Olisiko sinulla sellaista sähköpostiosoitetta, jonka voisit laittaa tähän, voitas vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia. Minulla myös ollut kaikenlaisia sydänjuttuja ja nyt mietityttää tämä kun läheisellä näyttää olevan tuo mikä sinullakin. Itse ole myös nainen, yli viisikymmentä jo ikää. Aikoinaan sydäntäni tutkittiin paljonkin, mutta vielä tässä elossa ollaan.

• aloittaja
        tietoa etsivä kirjoitti:

Olisiko sinulla sellaista sähköpostiosoitetta, jonka voisit laittaa tähän, voitas vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia. Minulla myös ollut kaikenlaisia sydänjuttuja ja nyt mietityttää tämä kun läheisellä näyttää olevan tuo mikä sinullakin. Itse ole myös nainen, yli viisikymmentä jo ikää. Aikoinaan sydäntäni tutkittiin paljonkin, mutta vielä tässä elossa ollaan.

Tässä on pari päivää ollut yhtä juoksua, mutta sp on [email protected].

• kirjoitin
        aloittaja kirjoitti:

Tässä on pari päivää ollut yhtä juoksua, mutta sp on [email protected].

Saitko minun sähköpostini?

• Pal84

Täällä on kanssa, ikää 33v. Ei tunnu kellään muulla olevan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe