ONNEKSI Kimi on löytänyt vihdoin oman tyylinsä. Kimille sopii tatuoinnit ja pitkä tukka todella hyvin.
Kimin kannattaa jatkaa rankkaa tyyliä. Myös lävistykset sopisivat Kimille huipusti. Ja anna Kimi LETIN KASVAA!!!!
Innolla seuraan sinun ralliuraasi ja vaikka menestyisit miten, olet minun idolini!!
Kimin upea tyyli!
Girlie..
1
287
Vastaukset
- Ruskeakielityttönen
Se mikä meiden ikiomasta Kimistämme tekee juuri niin ainutlaatuisen ystävän on nimenomaan pojan upea staili! Itse hiuksia enemmän pidän kuitenkin hänen karismaattisesta olemuksestaan ja luonnollisesta esiintymisestä meille faneille! Kamera on kuin nakutettu ihanteemme elämään kuin juuri meitä varten! Kyllä Kimi tietää mitä fanit vaatii! Hienoa Kimi!!
Minäkin olen sinun idolisi nyt ja huomenna! Toivottavasti muistat meitä faneja,jotka suut vaahdoten janoavat moottoriurheilun kultahetkiä kanssasi! Olet paras!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627