Mustang Mach I 1969

V8 5.7L 300hv

Kiinnostaisi millainen on realistinen hinta otsikon autolle Suomessa, lähtien ajatuksesta että se on entisöity (hyvin alkuperäistä kunnioittaen, vaan ei vättämättä aivan 100% museorekisteri-tasoa) tekniikaltaan, koriltaan ja sisuksiltaan erittäin hyvään kuntoon?

- http://www.automoto.fr/jeu-concours/mustang/photos/diaporama-pgo-emission-4-5578237.html

- http://popular.ebay.com/ns/Passenger-Vehicles/Mustang-Mach-1-1969.html

- - http://images.google.fr/images?client=firefox-a&rls=org.mozilla:fr:official&channel=s&hl=fr&source=hp&q=Mustang Mach 1&um=1&ie=U...

- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Mustang-Mustang-Mach-1969-Ford-Mustang-MACH-1-M-Code-4-speed-Muscle-Car_W0QQcmdZViewItemQQca...

- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Mustang-1969-Ford-Mustang-MACH-1-Air-condition_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6236QQitemZ2704948...

- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-Mustang-Ford-1969-Mustang-Mach-1-factory-351-Winsor-4-spd-Sportroof_W0QQcmdZViewItemQQcatego...

5

2534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieno peli

      nyt pistit aika kinkkisen kysymyksen.aika on rahallisesti huono myydä ku lamaa ja talvikin pukkaa päälle.jenkkiautoharrastus valitettavasti alamaissa.niillä on jo omansa joilla himo ja nuorisoa ei kiinnosta.todella hienoa kalustoa tuotiin aikoinaan urakalla tänne kaliforniasta ruostumaan ja romutettavaksi laulukäyttöön.moni upea peli oli ja meni,joko paaliin,takaisin kotiin tai ruotsiin..mutta asiaan!oletetaan että ostaja löytyy ja joka ei tarjoa vaihdossa ikkunoita,perunaa tai antiikkiaseita ym niin:tollainen musse on haluttu ja lähtöhinta vois olla jossain 13000 nurkilla.mikäli autossa alkuperäinen tekniikka,kait 351 oletan,ja perä sekä loota samaa alkuperäiskamaa ynnä ruosteeton,hyväkrominen,sisusta huippukuntoinen ja sitä rataa,niin ei 20 000e mahdoton.ongelma tosiaan on että ollaan suomessa ,ei rahaa ja kalustoa liikaa!mm.ruotsissa,norjassa ja usa:ssa kaikki 65-71 musset haluttuja.kärjessä tietty avot ja fastbackit,mieluusti isolohkolla ja hyvin alkuperäisinä.sinnehän monet näistä 2dht tai avonaisista klassikkojenkeistä 50-60 luvuilta jo paluumuuttaneetkin suomi-visiitin jälkeen...onnea matkaan=)

      • V8 5.7L 300hv

        Olen alustavasti kiinnostunut eräästä tietystä Musse-yksilöstä (erään partenerian kautta), jonka kaikkia yksityiskohtia en vielä toistaiseksi tunne, enkä ole sitä vielä nähnyt (ehkä ennen vuodenvaihdetta-tammikuun loppua, paitsi jos se on ehditty jo saada valmiiksi myydä ennen sitä).

        Mustang Mach I 1996, 5.7L, automaatti. Toistaiseksi omaan autosta vain kuvauksen, joka Mustang-specialistin toimesta saneerattu, pian valmis (pitkän matkan erikois-"paja", joka tekee vaikka "pärekuntoisesta" Jenekistä näyttelykuntoisen laitteen, se on heidän ammatti): täysin läpikäyty kori ensin purettuna "atomeiksi" (tietty uusi väri alkuperäistä kunnioittaen), täysin uusittu moottori, tekniikka läpikäyty, kaikki tarvittava uusittu / kunnostettu, sisusta / verhoukset kokonaan uusittu erikoispajan tekemänä alkuperäistä kunnioittaen, jne. Eli pitäisi olla viimeisen päälle toteutettu näyttelykelpoinen saneeraus. Tällaisena sen arvon pitäisi olla lähempänä 3k:ta täällä Keski-Euroopassa.

        Auton pitäisi olla aika lailla tuollainen http://kuvaton.com/u/url.php?url=Yxo&skip_preview=1 toivottavasti linkki toimii.

        Eräiden "kytkyjen" ansiosta saattaisin saada sen suht' kiinnostavaan hintaan osana muuta kuviota ja harkitsen hanketta.


      • hieno peli
        V8 5.7L 300hv kirjoitti:

        Olen alustavasti kiinnostunut eräästä tietystä Musse-yksilöstä (erään partenerian kautta), jonka kaikkia yksityiskohtia en vielä toistaiseksi tunne, enkä ole sitä vielä nähnyt (ehkä ennen vuodenvaihdetta-tammikuun loppua, paitsi jos se on ehditty jo saada valmiiksi myydä ennen sitä).

        Mustang Mach I 1996, 5.7L, automaatti. Toistaiseksi omaan autosta vain kuvauksen, joka Mustang-specialistin toimesta saneerattu, pian valmis (pitkän matkan erikois-"paja", joka tekee vaikka "pärekuntoisesta" Jenekistä näyttelykuntoisen laitteen, se on heidän ammatti): täysin läpikäyty kori ensin purettuna "atomeiksi" (tietty uusi väri alkuperäistä kunnioittaen), täysin uusittu moottori, tekniikka läpikäyty, kaikki tarvittava uusittu / kunnostettu, sisusta / verhoukset kokonaan uusittu erikoispajan tekemänä alkuperäistä kunnioittaen, jne. Eli pitäisi olla viimeisen päälle toteutettu näyttelykelpoinen saneeraus. Tällaisena sen arvon pitäisi olla lähempänä 3k:ta täällä Keski-Euroopassa.

        Auton pitäisi olla aika lailla tuollainen http://kuvaton.com/u/url.php?url=Yxo&skip_preview=1 toivottavasti linkki toimii.

        Eräiden "kytkyjen" ansiosta saattaisin saada sen suht' kiinnostavaan hintaan osana muuta kuviota ja harkitsen hanketta.

        siis musse samanmallinen,vaan ei sama huippupeli kuin linkissä kaupan oleva ja esitelty namu..?mikäli et ole nähnyt edes kuvia ja entisöintijututkin ihan kuulopuheiden varassa, niin neuvoisin malttiin ja varovaisuuteen!et ole ensimmäinen etkä viimeinenkään jota ehkä narutetaan.iso maa,suuret setelit ja himoittu harrasteauto jossa ostajakin voi olla tietämätön sekä toiselta puolen maapalloa on houkutteleva yhdistelmä myös huijareille.kanaverkko ja pakkelikorjaukset viimeistelee pop-niitit piiloon.päälle myyntimaalaus jne.tekniikkakin voi olla aivan jotain muuta kooltaan,vm,teholtaan ja kunnoltaan kuin puhe..tiedettävä mitä ostaa ja mihin hintaan!päältäpäin tavis erottanee vain iso-tai pikkulohkot,ei muuta.ilmanputsareilla ym hämäys helppoa.eri small tai bigblockeja voikin löytyä nykyään noista mitä vain.sopiihan noihin laittaa lähes mitä nurkista löytynyt, jos ollut vaihtotarvetta...eli vin koodi tärkeä olla autossa tallessa ja tuohon vaatimustasoon nähden myös tekniikan vastattava numeroiltaan koodia.eli kone,laatikko ja perä oltava matching numbers.mikäli ei,hinta alempi.huomioitavaa tässä on että vm-69 mach 1 vakiokone on 351w cid v8 250hv 2bbl,optiona 351w cid 4bbl 290hv pikkulohkot.isolohkot olivat 390cid 320hv ja 428cid 335hv.eri lähteiden mukaan myös joitain 427cid 390hv.eli 351w ei mikään erityinen ,arvokas tai harvinainen kone, vaan ihan tavallinen mach 1 peruskone.huomioitava että 351windsor ja 351cleveland v8 moottorit sitten eri asia ja erottaa venttiilikoppien kiinnityksestä ym.tehoiltaanhan noi toki ihan riittäviä ja ok.mikäli arvioit että 30 000e olisi arvo,niin vaatimuksena mr-kelpoisuus,huippukuntoinen kaikin puolin,matching numbers ja mieluusti isolohkoinen.mikäli myyntiin aiot tuoda etkä itelle,vaikea homma.vanhoja jenkkiautoja tuotu aivan liikaa laivalastein,niin tavallisempia kuin erikoisempiakin ja oikeastaan kaikki ht tai avoina.osa jo viety poiskin,osa paalattu,ruostutettu ja loput myymättä ale-hintaan lukuunottamatta niitä joilla turvapaikka harrastajilla eli tarjontaa piisaa kotimaassakin.lycka till!


      • kliivländ
        hieno peli kirjoitti:

        siis musse samanmallinen,vaan ei sama huippupeli kuin linkissä kaupan oleva ja esitelty namu..?mikäli et ole nähnyt edes kuvia ja entisöintijututkin ihan kuulopuheiden varassa, niin neuvoisin malttiin ja varovaisuuteen!et ole ensimmäinen etkä viimeinenkään jota ehkä narutetaan.iso maa,suuret setelit ja himoittu harrasteauto jossa ostajakin voi olla tietämätön sekä toiselta puolen maapalloa on houkutteleva yhdistelmä myös huijareille.kanaverkko ja pakkelikorjaukset viimeistelee pop-niitit piiloon.päälle myyntimaalaus jne.tekniikkakin voi olla aivan jotain muuta kooltaan,vm,teholtaan ja kunnoltaan kuin puhe..tiedettävä mitä ostaa ja mihin hintaan!päältäpäin tavis erottanee vain iso-tai pikkulohkot,ei muuta.ilmanputsareilla ym hämäys helppoa.eri small tai bigblockeja voikin löytyä nykyään noista mitä vain.sopiihan noihin laittaa lähes mitä nurkista löytynyt, jos ollut vaihtotarvetta...eli vin koodi tärkeä olla autossa tallessa ja tuohon vaatimustasoon nähden myös tekniikan vastattava numeroiltaan koodia.eli kone,laatikko ja perä oltava matching numbers.mikäli ei,hinta alempi.huomioitavaa tässä on että vm-69 mach 1 vakiokone on 351w cid v8 250hv 2bbl,optiona 351w cid 4bbl 290hv pikkulohkot.isolohkot olivat 390cid 320hv ja 428cid 335hv.eri lähteiden mukaan myös joitain 427cid 390hv.eli 351w ei mikään erityinen ,arvokas tai harvinainen kone, vaan ihan tavallinen mach 1 peruskone.huomioitava että 351windsor ja 351cleveland v8 moottorit sitten eri asia ja erottaa venttiilikoppien kiinnityksestä ym.tehoiltaanhan noi toki ihan riittäviä ja ok.mikäli arvioit että 30 000e olisi arvo,niin vaatimuksena mr-kelpoisuus,huippukuntoinen kaikin puolin,matching numbers ja mieluusti isolohkoinen.mikäli myyntiin aiot tuoda etkä itelle,vaikea homma.vanhoja jenkkiautoja tuotu aivan liikaa laivalastein,niin tavallisempia kuin erikoisempiakin ja oikeastaan kaikki ht tai avoina.osa jo viety poiskin,osa paalattu,ruostutettu ja loput myymättä ale-hintaan lukuunottamatta niitä joilla turvapaikka harrastajilla eli tarjontaa piisaa kotimaassakin.lycka till!

        351w ja 351 windsor on sama kone aivan sama clevelandin kohdalla 351c lyhennettä käytetään.


      • mikä tässä nyt?
        kliivländ kirjoitti:

        351w ja 351 windsor on sama kone aivan sama clevelandin kohdalla 351c lyhennettä käytetään.

        niinhän toi ainakin minusta kirjoitettukin eli kirjoittaja sanoo:351 windsor ja 351 cleveland eri asia ja erottaa toisistaan...myöskin w=windsor ja c=cleveland aika yksinkertaista päätellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe