KummiTyttöni täytti eilen 15 vuotta

Pohdintaa..

En onnitellut. Eikä kyllä sieltäkään suunnalta kuulunut pihaustakaan..Asuu vanhempineen Hesan ulkopuolella...Hän pääsi ripille viime kesänä ja olin kirkossa läsnä ja muistin häntä vaatekaupan lahjakortilla. Mitä olette mieltä kummin tehtävästä? Itse ajattelen näin että eikös se ole sellainen yleinen tapa että kun kummilapsella on konfirmaatiojuhla niin sen jälkeen ei ole "pakollista" velvoitetta pitää enää yhteyttä?! Minun ja kummitytön suhde nyt on ollut muutenkin sellainen että hänen syntymäpäivänä vain tapasimme...En oikeestaan ole saanut tilaisuutta tutustua häneen kunnolla, jotenkin tuntuu että se on jo tässä vaiheessa myöhäistä...Mukavaa joulunodotusta kaikille

6

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukin tav.

      Olisiko sieltä pitänyt tulla sinulle ensin pyyntö onnitteluun?! Hoh, hoijaa

      • Tyhmä keskustelija

        Kiitos Asiallisista ja runsaista kommenteista :O


    • lahjakortti

      mitään velvollisuuksia. Kun pääsee ripille, niin siinä vaiheessa enää lahja. Seuraava, jos saat kutsun johonkin valmisujaisiin, tai häihin. Tuon ikäisen voisi luulla pitävän yhteyksiä Sinuunkin päin.

    • kummius

      olet ihan oikeassa. Ripillepääsy tai joillakin 18v: kin on "velvoiteraja".
      Kummius ei saa olla niin yksipuolista!

    • Nonna-84

      No tuskin olis ollut sultakaan paljon vaadittu, jos olisit laittanut tekstarin tai kortin menemään.. Ei sitä nyt lahjoilla tarvitse enää tos vaihees muistaa, mutta onnitteleminen ei maksa paljoakaan rahaa eikä vaivaa.

    • joulut sinnekin

      Eipä näytä kummityttö menettävän mitään vaikket olisikaan enää yhteydessä. Niinpä, viidentoista ikävuoden ylittäneisiin ihmisiin ei voi eikä tarvitse enää tutustua... Voit siis huokaista helpotuksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe