Kanarialle olis aika adullisia matkoja varsinkin äkkilähtöinä löytyis kaikenlaista ja
alle viikon varoitusajalla parilla sadalla sais viikon reissun. Kävin katsomassa
http://www.matka-opas.com sivulla äkkilähtöjä mutta nyt sesonkiaikana
tuntuu kaikki olevan ylihinnoiteltua. Matkatoimistot vedättää hintoja ylöspäin
enemmän kuin ilkeevät ja kehtaavat. Halvempana aikana reissun saa parinsadan
euron hintaan ja nyt pitäs kahdeksansataa maksaa samasta mikä tuntuu riistolta.
Onko Kanarialla torakoita hotelleissa?
Kertoisitko mitä tiedät aiheesta, kitoooos !
onko Kanarialla torakoita ??
6
740
Vastaukset
- lakana
On tietysti ja isoja mutta ei ne oikeesti tee muuta kuin vähän öisin puree kun oot nukkumassa. Ota hotellihuone mahdollisimman korkeasta hotellista ja ylimmistä kerroksista niin aamulla kun heräät niin lattialla ei ehkä kuin muutama kymmenen mutta auta armias jos oot maantasolla niitä on satoja.
- torakkaporakka
Tottakai kanarialla on torakoita,niinkuin kaikkialla lämpimissä maissa.Torakoita on myös kylmemmissäkin maissa,kuten pohjolassa,joten se siitä.Ne ei muuten tee ihmisille mitään.
- wssop
kai niitä on, lisäksi vielä luteita, jotka puree kipeesti.
- agasga
kanarialla ollessani sänkyni patjan alta löytyi oikein pesä niitä. huomasin vasta kun olin ensimmäisen yön siellä nukkunut. olin täynnä syöpäläisiä.
- Iiduli
agasga kirjoitti:
kanarialla ollessani sänkyni patjan alta löytyi oikein pesä niitä. huomasin vasta kun olin ensimmäisen yön siellä nukkunut. olin täynnä syöpäläisiä.
Gran Canarialla 2x Playa del Ingles, 1x Puerto Rico. Kerran Lanzarote, Teneriffa, Kypros ja Kroatia.
Hotellissa en ole torakkaa nähnyt mutta Lanzarotella matkatoimiston palvelutoimistossa. Ja se oli niin iso etten edes heti tajunnut sen olevan torakka...
- ei pure
Kanarialle kuin itikat Suomen kesään. Niitä on ja paljon ja kaikki hotellit haisee niiden myrkyille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399