Oon 13v. ja viikset kasvaa!?!?

Viiksivalluu

Moro!,

Luokkani tytöt huomauttelivat että minulla kasvaa viikset. Aluksi luulin sen olevan vain pilaa mutta kun menin ja katsoin peiliin niin voi herraisä!, ylähuulten reuna-alueilla on mustia karvoja aika paljonkin. Mitä tehdä kun en halua viiksiä koska ne ovat aivan hirveät!? En kehtaa kertoa tästä vanhemmilleni, mutta haluan ne pois! pitäisikö ne nyppiä, ajaa vai mitäää?


-Kiitos!

77

17557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,

      No kyllähän ne ajaa pitää vielä muutama tuhat kertaa elämäsi aikana, jos et viiksekäs halua olla.

      • Viiksivalluu

        No onko tämä normaalia siltikkään? Ei kavereillanikaan tämmöistä ole tapahtunut! Näinhän pitäisi käydä vasta aikuisena. Miten rupean vanhemmillenikaan selittämään: "Hei mulla kasvaa viikset niin ostettaskos mulle parranajokone?" Ei ehkä kumminkaan. Jos olet itse mies niin milloin sinulla on ruvennut viikset kasvamaan?


        -Kiitos" =)


      • ,,,,,,,
        Viiksivalluu kirjoitti:

        No onko tämä normaalia siltikkään? Ei kavereillanikaan tämmöistä ole tapahtunut! Näinhän pitäisi käydä vasta aikuisena. Miten rupean vanhemmillenikaan selittämään: "Hei mulla kasvaa viikset niin ostettaskos mulle parranajokone?" Ei ehkä kumminkaan. Jos olet itse mies niin milloin sinulla on ruvennut viikset kasvamaan?


        -Kiitos" =)

        Murrosiässä ne ensimmäiset partakarvat melkein kaikilla tulevat ja iän myötä kasvu lisääntyy ja karvat tummenevat. Pian on kavereillasikin sama juttu edessä. Taisin itse olla jonkin verran alle 14-vuotias, kun alkoi viikset kasvaa.


      • Anonyymi
        Viiksivalluu kirjoitti:

        No onko tämä normaalia siltikkään? Ei kavereillanikaan tämmöistä ole tapahtunut! Näinhän pitäisi käydä vasta aikuisena. Miten rupean vanhemmillenikaan selittämään: "Hei mulla kasvaa viikset niin ostettaskos mulle parranajokone?" Ei ehkä kumminkaan. Jos olet itse mies niin milloin sinulla on ruvennut viikset kasvamaan?


        -Kiitos" =)

        Et ole ollu bilsan tunnilla paikalla? Kato, toisillä tytöillä alkaa "kurakausi" 10 vee, toisilla paljon myöhemmin.


    • tcluylyhku

      Itselläni tuli jo 12-vuotiaana jonkinlaista pientä viiksikarvan tapaista ylähuuleen, mutta ei se siitä sitten enemmälti alkanut kasvaa kuin vasta alle parikymppisenä.

    • amisviikset

      Mopoviikset ne on mikkä sulla kasvaa. Amitsu kutsuu tuollaisia luokseen. Ei muuta kun yläasteen jälkeen paperit vetään Ammattikouluun autopuolelle.

      • hyvinvetäsitamisviiksi

        hahahaaa....


      • Poika8361

        Olen 12v poika ja mulla kavsvaa viikset


    • tietokone54321

      vissiin normia. itellä on pienet viikset tai vaaleet mutta näkyy muutama tummempi seassa ja mun yhellä kaverilla 13 ja puol vuotta ja sillä se parta vasta rehottaa että älä pelkää ajamalla se lähtee

      • Viiksivalluu

        Okei, täytyy sitten varmaan ajaa pois aina kun kasvaa =D


        -Oikein paljon kiitoksia vastauksista! Helpotti huomattavasti! :D


    • palmupoika -96

      Mul oli sama juttu. Toisaalta mua ei kyl kauheest ne viikset haitannu. Mä olin itseasias aika ylpee niistä =D. Mun ei tarvinnu ees kertoo mun vanhemmille ku ne huomas ne heti. Saman päivän ku "löysin" ne ite nii ajoin myäs veke. Ei nii oo mitää kauheeta tai hirveetä ym.. Ja ei ne mun vanhemmatkaa sanonu muutaku et "aha".

    • yayayasmine

      iha mite haluut :)

    • qwertyzxc

      Minulla alkoivat viikset kasvamaan sinä kesänä, kun täytin 12.

    • asd1111

      sheivaa apina

    • lol:D:D

      lol :P Mullakin alkoi siinä 13v paikkoilla alkaa viikset kasvaa, nyt olen 14v ja ajelen sillon tällön, ehkäpä pari kertaa viikossa viikset. 1-2 kertaa viikossa yleensä, kun ei ne niin nopeasti kasva. :)

      Että ihan on normaalia, suosittelen sua vetäsemään ne vaikka isäs partakoneella, jos et halua kertoa vanhemmilles :D:D Ite vetelen isän partakoneella, kun ei se sitä ite enää käytä, vaikka ne tietääki että käytän sitä :D

    • gahahadfha

      Olin ehkä 13 vuotias... Ei kyl oo mitään häpeemistä mennä kysyy vanhemmilta, sehän on miehisyyden merkki

      • viiksetparta

        kai ne nyt näkeeki


    • gug

      tämä on merkki siitä että olet muuttumassa ihmis-sudeksi saatat huomat että viikset kasvavat ympäri ruumistasi suosittelen että lukitset itsesi suljettuun tilaan täydenkuun ajaksi. suosittelen myös varomaan hopeaa esim hopea lusikoita jotka polttavat ihoasi älä myöskään kerro vanhemmillesi sillä he yrittäisivät tappaa sinut. karvoista et pääse ikinä eroon sillä sinut on kirottu ikuisiksi ajoiksi vaeltamaan maailmaan karvaisena kunnes jonain päivänä kohtaat naaras ihmis-suden jonka kanssa pariudut

    • j

      Itsellä alkoi ensimmäiset viiksi karvat ilmaantua noin 11-vuotiaana ja ylä-asteen alulla olikin jo "amisviikset" kasvaneet. Toisilla alkaa karvat kasvamaan aikaisemmin kuin toisilla. Olen tällä hetkellä 18 ja useilla luokkatovereilla on vasta viikset alkanut kasvamaan. Pidä se vaan mielessä että mitä aikaisemmin ja useammin ajat viiksiäsi, sitä nopeammin ne myös kasvavat. Itse olen aina tykännyt pitää partaa ja viiksiä, silloin tällöin tulee tietenkin siistittyä. :) Tietenkin voit kertoa vanhemmille, eihän siinä ole mitään noloa. Partakonetta ostamaan vaan, itse taisin saada omani kun olin 14.

    • johnjv

      mulla kasvo 5luokalla viikset ja rintakarvat....

      • kipe 40

        tosi aikasin kasvoi


    • viiksivallupojat

      oon 16 ja vitsi ootan innol et viikset parta kasvaa!
      ne on niin eeppiset!
      esko valtaoja -parja ja meksikolaisviikset - hahaha excellente

    • Fakta asia

      "En kehtaa kertoa tästä vanhemmilleni" oot säälittävä luuseri

      • jonnetkuriin! :'D

        Aijaa on luuseri jos ei uskalla kertik vanhemmille ni sä oot SUPER luuseri ku auot päätäs vitun jonne!


    • ???

      Mull on jo pikkuse kasvanu viikset mut ei niitä huomaa
      ja mä oon 11-v että NP

    • Kuuluu murrosikään

      Aikuisena? Oikee rupes naurattaa. Se vaa et ku kerra ajat ne viikset nii ne kasvaa nopeemmin takas, näin ainaki sanotaan. Viiksien kasvu alkaa ku murrosikä rupee tulee, mul alko ehk hiukan jo huomaa jotakin pari kolme vuotta sitte ku olin 11 tai 12.

      Ja jos ne tytöt homaa nii aattelet et vanhemmat ei?

      • Vanhin valhe

        Ei kasva viikset, parta, hiukset, häpy tai mitkää muutkaa karvat yhtää sen nopeempaa, vaik kuinka höyläis. ihmisen vartalokarvat 0,1–0,3 mm päivässä keskimäärin, riippumatta sen ajomäärästä. Joten odota lapsi vaa ihan rauhassa.


    • aikaasin kehittyny

      mulla oli syntyes jo munakarvat

      • Anonyymi

        Biologinen ihmelapsi🤣


    • -

      Tytöt sun luokallas on vaan kateellisii kun ei omat karvat oo viel alkanu kasvamaan.

      • vääräs oot

        hahahahahhah

        tyttöjen karvat kuule kasvaa paljon aikaisemmin :)
        mullakin tais ilmaantua vitosella
        monilla oli jo aikasemminkin


      • jooooo'o
        vääräs oot kirjoitti:

        hahahahahhah

        tyttöjen karvat kuule kasvaa paljon aikaisemmin :)
        mullakin tais ilmaantua vitosella
        monilla oli jo aikasemminkin

        niimpä, tytöillä alkaa paljon aikasemmin :DDD

        mun kaverilla alkoi jo ykkösen lopussa, huhh... se oli jo vähän turhan aikaista.


    • apuafafs

      oon kolmosel ja mul on noin 3 milliset munakarvat. Normaalia?

    • gt66

      mulla sama juttu mut pyysin partahöylän. ikää oli 12,5

    • Lapset innostuu?

      Vau, 13 vuotiaalla "viiksikarvoja". Syyttäkäämme ilmaston muutosta ja perus-suomalaisia?
      Kuha leikkaat ne vittuun samalla sekunnilla ku huomaat ne siin sun ylähuulessa yrittämässä "kasvaa" ulos, niin et pääse näyttää totaaliselta pelleltä.
      Toden näköisesti oot ehtinyt jo kaveri porukalle mennä mesoo parista vaaleesta karvasta ja kertonut voivas hakee niille röökii kunha kasvaa vähä lisää. Älä suotta =)

    • homopoika1997

      mulla alko viikset kasvaa 14 v ja nyt oon 15 v ja en ole ajanu vielläkään viiksiäni pois! Pitäis varmaan jo koska ne on melkein yhtä isot jo kun aikuisella. Olen muutenkin aika karvanen poika eli mun ei kannata sheivata karvojani pois kokoajan. Ja minä ainakin pidän karvaisista pojista :)

    • 16.v

      itel alko kans joskus 13.v tienoil kasvaa. Kaveri huomautti ja tokasin takas että: naisilla ei viikset kasva toisinkuin minulla xD siitähän se suuttu :D
      no ite oon vaa jollain pienil saksil nappaillu ne pois. ;)

    • L4d1esm4n69

      Itseläni alkoi viikset kasvamaan tänä kesänä :D ja kasvaa aikamoista vauhtia...
      Elä huoli , saat vaan naisia kun viikset kasvaa ;)

    • 14+88

      Hoh hoi! Pikkupojat ihan innoissaan amishaivenistaan.

    • possu2000

      onko tekstin aloittaja tyttö vai poika XD

    • Voi jumalauta! :D

      Voi jumalauta ku tämmöstäkin asiaa pitää häpeillä! :D mulla alko jo 11½ v:nä kasvamaan viikset ja nyt oon 13v ja ne on suhteellisen paksut ja jokapuolelta ylähuulta on mustaa!

    • 12vpoju

      Mä sain tänää just tietää et mul on semmoset vaaleet viiksentyngät ja mähä mietin vaa et mitä vittua viikset? vaikka säälittävät tyngät onki nii googlasin ja katoin et onkohan nyt kaikki kohillaan ja näyttää siltä et taitaa olla ja mä oon viel 12

      • Anonyymi

        Kaikil on jotkut alle millin pituset vaaleet


    • njaaa

      Tulipa mieleen, että mitenköhän yleinen "ongelma" tytöillä on näkyvien ja tummien viiksien kasvaminen. Itelläni alko tällanen 15-vuotiaana varsinkin toiselle puolelle naamaa. No mutta eipä toi (viiksi)karvojen kasvu mulla kovin voimakasta ole ja ehkäpä kerran viikossa pois ajamisella selvitään vallan mainiosti.

      Ennen kuin joku asiasta mitään tietämätön tulee jotain huonoa läppää heittämään kyseenalaisesta naisellisuudestani, niin voi vaikka selvittää, mitä on PCOS :)

    • dasdasdad

      Sun luokan tytöt huomauttelee sua viiksistä koska ne ei voi uskoo et SUSTA on tulossa MIES. Miehen ominaisuuksiin kuuluu karvat, lihakset, itsevarmuus ja rohkeus joten ala käyttäytyä sen mukaan. Kuulostat ihan naiselta kun sanot viiksiesi olevan "aivan hirveät", jos oot ainut luokassa kellä kasvaa viikset niin ole siittä iloinen koska sussa on enemmän testosteronia kuin sun luokkakavereilla, nyt vaan lihasta kasvattamaan ja tyttöjä hurmaamaan.

      OLE MIES ÄLÄKÄ MIKÄÄN HIIRI!

    • mano93

      MITÄ EPÄNORMAALIA TÄSSÄ NYT TAAS ON >:(

      JÄRKI KÄTEEN!

    • B-Dup

      Päät kiinni vitun uivelot saatana

    • moipoika

      Moi oon 13v poika ja oon jotain 162cm pitkä ja mulla kasvaa paljon vaaleita viiksiä ja ootan että ne tummuu ja saisin kunnon amisviikset. Jotkut mun luokkalaiset haukku podariks vaikka en oo ikinä treenannu

    • poikakaveris14

      Onko ne huomannet sun pikkuisen karvattoman kalus ? Eilen näytitt mulle sen ja oli pieni ja karvaton :) ihan kivasti se seisoo

    • XDDDDD

      Ihan normaalia tytöillä ja pojilla. Vahaliuskoilla on paras poistaa.

    • VihainenSisko

      Mun veli on 19 eikä sillä kasva mitkään viikset. Taitaa se kusi päässä estää minkään kasvun

    • 4x13vpoikaa

      Olen 13vee ja just muutama karva munissa ja täällä on saman ikäsii jotka höpöttää jo viiksista ja parrasta, onpa pojilla kovat luulot mitkä ovat viikset tai parta, saatiin kavereiden kaa super naurut näistä "viiksilapsista" taitavat olla ihan sukulaisia niille "partalapsille".
      Meitä oli 4 kaverii ja saatiin tuosta viiksi jutusta tuuma, et tarkistamme kimpassa meidän kalujen karvat kolmella jotain haituvia, yksi täysin karvaton, kellään ei yli 10cm ku seisoo. Siinä teille totuus 13v pojista, mutta on poikkeuksiakin.
      Suunnitelmassa on et huomenna koulussa tehdään koko luokan poikien kaa sama tutkimus uudestaan, soiteltiin muutamille kavereille ja he ovat jutussa mukana.

      • KarvojaOliKuOlin13v

        Eli te koulussa mittaatte kavereittesi kanssa muna karvoja ja munan mittaa ja sen jälkeen julkasette tutkimus tulokset nettiin?


      • Anonyymi
        KarvojaOliKuOlin13v kirjoitti:

        Eli te koulussa mittaatte kavereittesi kanssa muna karvoja ja munan mittaa ja sen jälkeen julkasette tutkimus tulokset nettiin?

        Aika homoa


    • dfhdfgh

      Jos aloittaja on poika niin eipä mitää hätää

    • Neuvojaaaaa

      Mä suosittelen kertoon sun vanhemmille viikset tuon ikäisenä ei ole häpeä

    • Vieras

      Se riippuu hormooneista mulla Alko kasvamaan 11 vuotiaana ja silloin oli ylähuulen sivupuolella ja itse tykkään niistä olen nytten 13,5

    • viisasaikuinenneuvoo1906

      Aivan normaalia, että naisillakin kasvaa tummia, näkyviä ihokarvoja kasvoissa. Monet ajavat ne höylällä pois, mutta ei niitä tarvitse hävetä.

    • Anonyymi

      Chillisti bro tänää huomasin että itelläki alkaa kasvaa viikset














      Oon 11


      Ja muutenki en jaksa välittää nehän on vaan murkkuviikset

      • Anonyymi

        Mul kasvaa viik set ja neo on vähä ruskeet ja oon 11.5 vuotta


    • Anonyymi

      Ite oon 12v ja kyllä selvästi ku meen peilistä katsomaan niin näkyy jo vähän viiksiä, välillä äiti ja veli sanoo että sullaha on alkanu tulee jo vähän viiksiä, itse haluankin että kasvaisi kunnon viikset koska se on murrosiän ja aikuistumisen merkki.

    • Anonyymi

      Itse oon huomannu täs muutama päivä aikana et pientä vaaleeta karvaa sellast lyhyttä alkaa kasvaa ja oon 12 et ihan normaalii jos 13v ja viikset.

    • Anonyymi

      Oon 12 ja mullakin kasvaa viikset mutta se voi johtua siit et mulla kasvaa ykk

    • Anonyymi

      itelläki viikset kasvo JO 13v ja nyt oo 15 mut ite pidän näistä ällöttävistä amis viiksistä

    • Anonyymi

      aika harvoin katsot ittees peilistä jos tyttö huomautti asiastya..mikä fägäri oot..joku pappa joka esiintyy 13vuotiaana.. hei haloo..hanki elämä

      • Anonyymi

        Opettele kirjoittamaan kunnolla.


    • Anonyymi

      Oon 13 kasva maitohaiventa ja vähä tummaaki VITTTUUU JES

    • Anonyymi

      Ite oon 12 ja viiket alkaa muodostuun

    • Anonyymi

      Oon 13 ja tuuheet mutta vaaleet amis viikset. Tummumista vaan odotellessa
      Kuutosen kesäloman jälkeen yhellä pojalla oli kasvanu komeet viikset siinä kesäklöman aikana. Eipä oo mun mielestä mitään hävettävää jos nuorena viikset kasvaa. Ite oon ainaki ylpee kun rupee tummumaan. Poika onkin saanut huomiota tytöiltä viiksiensä ansiosta. Ei kun amis viiksiä kasvattamaan ja työtakkia ostamaan

    • Anonyymi

      Osta partakone ja sillä sileäksi! Ole iloinenkin,sillä sinusta tulee mies,kuten tulla pitääkin pojasta

    • Anonyymi

      mä haluun viikset :) ootan sitä koko ajan mutta koulussa näin että minulla onalku viikset MiTTä?!!?? olen 11 v mitä veetä

      • Anonyymi

        on mulki 11v oon ja on partaki oon pari vuotta mällii naamaan laittanu toimii mul tummat viikset ja partaa


    • Anonyymi

      Minulla kasvoi viikset jo kuudennella luokalla.

    • Anonyymi

      Ite 11 ja viikset kasvaa😄

    • Anonyymi

      Viikset ovat vain luonnon tapa sanoa, että olet kypsä ja valmis ottamaan vastaan maailman. Tai ehkä se on vain luonnon tapa sanoa, että sinun pitäisi hankkia partakone

      Viikset ovat uusi trendi, joka on valloittamassa maailmaa. Sinun pitäisi olla ylpeä siitä, että olet edelläkävijä ja rohkea. Tai ehkä sinun pitäisi vain seurata muotia ja poistaa ne.

      Viikset ovat merkki siitä, että sinulla on hyvä geeni. Sinun pitäisi kiittää vanhempiasi siitä, että he ovat antaneet sinulle niin upean lahjan. Tai ehkä sinun pitäisi vain syyttää heitä siitä, että he ovat tehneet sinulle niin kamalan teon

    • Anonyymi

      Miten kerro

    • Anonyymi

      Muutama vuoden myöhässä mutta ei muutakaan tekemistä ni täällä ollaa. Itellä alko kasvaa ekat viikset 11v nyt oon 15v ja on suht tuuheat mustat mutta aika ohkaset viikset.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe