Rikolliset järjestöt

Joopajoo2

Monet ovat sitä mieltä, että TTVK, Teosto, MPAA, RIAA ja muut ovat rikollisia riistäjiä...
Totta se ehkä on, mutta eikös tämä ole pahempi rikollinen: TPTB?
Katsokaa vaikka Piratebayn sivuja sen jälkeen, kun olette kirjoittaneet sinne TPTB! Kymmeniä Pelejä ja ladattavina jonkin järjestön toimesta! Eikö tuo pitäisi ottaa kiinni ja jäsenet telkien taakse? Toinen mahdoton on Skullptura. Mikähän heihin on iskenyt, että heidän pitää salassa rikkoa lakeja ja aiheuttaa hirveät vahingot pelintekijöille...

4

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdhfdh

Esimerkillistä toimintaa.

• joopajoo2

Tää minun kirjotus vai? KIITOS KOVASTI!!!

• 45245234

Ketä vastaan esim. Teosto on rikollinen järjestö? Ei ainakaan mitään globaaleja lakeja - ja rikolliseksihan voidaan leimata vain ihminen/järjestö joka rikkoo lakeja, todistetusti ja tuomitusti.

Ns. piraattiryhmiä jotka levittävät tavaraa, on ties kuinka paljon. Rikkovat tekijänoikeuslakeja. Piraattien mielestä eivät mutta hepä eivät lakeja aseta.

• joopajoo2

Siksihän kysyinkin. Jotkut kun sanovat niiden olevan ''rikollisia riistäjiä''.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2029
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1230
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1048
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 107
      898
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      844
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      739
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe