Onkos kukaan käynyt hiuskoulutuskeskuksessa kampaajalla? Olen vähän suunnitellut sinne menoa ja haluaisin tietää minkälaista jälkeä tulee? Tai sitten ammattikoulun kampaamo olisi toinen vaihtoehto. Kumpi parempi? Entäs hinnat? Opiskelijabudjetilla täytyisi saada tukka kuosiin :)
Hiuskoulutuskeskuksen tai ammattikoulun kampaamo
8
1451
Vastaukset
- samaa mietin
Varasin itse juuri ensimmäistä kertaa ajan hiuskoulutuskeskukseen ja kovasti kiinnostaisi kommentit paikasta!
- huih,
jos johtaja,yliopettaja mikä lie ei edes omaa opettajan pätevyyttä, niin en todellakaan uskaltaisi mennä käsittelyyn. Varisnkin kun miettii, että on Hairelkiinin kanssa yhteistyössä... Siitä ei mitään hyvää seuraa.
- huih,
ja todellakin, se että hairlekiinin kanssa on ottanut tuollaisen "riskin" niin voi, voi. Siitä ei hyvää seuraa...
- semmottitämmöttiin
huih, kirjoitti:
ja todellakin, se että hairlekiinin kanssa on ottanut tuollaisen "riskin" niin voi, voi. Siitä ei hyvää seuraa...
Sopisihan sitä miettiä eräissä liikkeissä, mikseivät saa työntekijöitä palkkalistoilleen... Jossain se mättää, jos ei parturia kiinnosta mennä töihin tiettyyn liikeketjuun. Ei siinä auta kampaamokoulut eikä muut, jos ei homma muuten ole hallussa.
- sellaista
semmottitämmöttiin kirjoitti:
Sopisihan sitä miettiä eräissä liikkeissä, mikseivät saa työntekijöitä palkkalistoilleen... Jossain se mättää, jos ei parturia kiinnosta mennä töihin tiettyyn liikeketjuun. Ei siinä auta kampaamokoulut eikä muut, jos ei homma muuten ole hallussa.
hei! kävin hiuskoulutuskeskuksessa leikkauttamassa ja värjäämässä hiukset ja tyytyväinen olen lopputulokseen! :) tosin juoruja olen kuullut että koulussa on jotain ongelmia oppilailla ja opettajalla...
- k
sellaista kirjoitti:
hei! kävin hiuskoulutuskeskuksessa leikkauttamassa ja värjäämässä hiukset ja tyytyväinen olen lopputulokseen! :) tosin juoruja olen kuullut että koulussa on jotain ongelmia oppilailla ja opettajalla...
up
- 12312312312
sellaista kirjoitti:
Minäkin kävin hiuskoulutuskeskuksessa jokin aika sitten, työ oli kuin ammattilaisen, vaikka meni hiukan pidempi aika. Oman näkemykseni kannalta opettaja ja oppilaat tulivat toimeen..
- afwdfadwd
Ei sillä opettajan pätevyydellä hirveesti saa kokemusta itse työstä... Mielummin menen semmoiseen paikkaan missä on semmonen ihminen opettamassa joka on kouluttautunut siihen työhön eikä siihen opettamiseen. Ja tuota työtä ei opi kuin tekemällä. Ja mikä vika hairlekiineissä? Sieltäkin saanut hyvää palvelua ja hyvää työtä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474426Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264125- 1061956
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853