Hiuskoulutuskeskuksen tai ammattikoulun kampaamo

tuulitukka__

Onkos kukaan käynyt hiuskoulutuskeskuksessa kampaajalla? Olen vähän suunnitellut sinne menoa ja haluaisin tietää minkälaista jälkeä tulee? Tai sitten ammattikoulun kampaamo olisi toinen vaihtoehto. Kumpi parempi? Entäs hinnat? Opiskelijabudjetilla täytyisi saada tukka kuosiin :)

8

1451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mietin

Varasin itse juuri ensimmäistä kertaa ajan hiuskoulutuskeskukseen ja kovasti kiinnostaisi kommentit paikasta!

• huih,

jos johtaja,yliopettaja mikä lie ei edes omaa opettajan pätevyyttä, niin en todellakaan uskaltaisi mennä käsittelyyn. Varisnkin kun miettii, että on Hairelkiinin kanssa yhteistyössä... Siitä ei mitään hyvää seuraa.

• huih,

ja todellakin, se että hairlekiinin kanssa on ottanut tuollaisen "riskin" niin voi, voi. Siitä ei hyvää seuraa...

• semmottitämmöttiin
        huih, kirjoitti:

ja todellakin, se että hairlekiinin kanssa on ottanut tuollaisen "riskin" niin voi, voi. Siitä ei hyvää seuraa...

Sopisihan sitä miettiä eräissä liikkeissä, mikseivät saa työntekijöitä palkkalistoilleen... Jossain se mättää, jos ei parturia kiinnosta mennä töihin tiettyyn liikeketjuun. Ei siinä auta kampaamokoulut eikä muut, jos ei homma muuten ole hallussa.

• sellaista
        semmottitämmöttiin kirjoitti:

Sopisihan sitä miettiä eräissä liikkeissä, mikseivät saa työntekijöitä palkkalistoilleen... Jossain se mättää, jos ei parturia kiinnosta mennä töihin tiettyyn liikeketjuun. Ei siinä auta kampaamokoulut eikä muut, jos ei homma muuten ole hallussa.

hei! kävin hiuskoulutuskeskuksessa leikkauttamassa ja värjäämässä hiukset ja tyytyväinen olen lopputulokseen! :) tosin juoruja olen kuullut että koulussa on jotain ongelmia oppilailla ja opettajalla...

• k
        sellaista kirjoitti:

hei! kävin hiuskoulutuskeskuksessa leikkauttamassa ja värjäämässä hiukset ja tyytyväinen olen lopputulokseen! :) tosin juoruja olen kuullut että koulussa on jotain ongelmia oppilailla ja opettajalla...

up

• 12312312312
        sellaista kirjoitti:

Minäkin kävin hiuskoulutuskeskuksessa jokin aika sitten, työ oli kuin ammattilaisen, vaikka meni hiukan pidempi aika. Oman näkemykseni kannalta opettaja ja oppilaat tulivat toimeen..

• afwdfadwd

Ei sillä opettajan pätevyydellä hirveesti saa kokemusta itse työstä... Mielummin menen semmoiseen paikkaan missä on semmonen ihminen opettamassa joka on kouluttautunut siihen työhön eikä siihen opettamiseen. Ja tuota työtä ei opi kuin tekemällä. Ja mikä vika hairlekiineissä? Sieltäkin saanut hyvää palvelua ja hyvää työtä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysynkin sinulta nyt...

Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä
      Ikävä
      62
      7749
    2. Voi luoja miten haluaisin

jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai
      Ikävä
      47
      4426
    3. Nainen, vaikka kaikki on

ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.
      Tunteet
      26
      4125
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä huomiota

kun eka kerran näit kaivattusi?
      Ikävä
      106
      1956
    5. Ihan pelästyin kun sut

näin. Huh huh kun olit vanhentunut.
      Ikävä
      120
      1810
    6. Haluan sinua mies, aivan stanasti.

Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav
      Ikävä
      72
      1137
    7. NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?

Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt
      Maailman menoa
      294
      1133
    8. IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024

Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.
      Sanaristikot
      94
      1116
    9. On hyvä nainen

Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht
      Ikävä
      80
      962
    10. Ymmärtääkö miehet

Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti
      Ikävä
      115
      853
    Aihe