Jalkahoitoon Orimattilassa?

ton_ttu

Kertokaapa missä saa hyvän jalkahoidon Orimattilassa? Ja jos hintatietoja on, niin vielä parempi :) Joululahjaksi lahjakorttia olen hommaamassa mutten tiedä mikä kauneshoitola olis hyvä...

9

4904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kantta_relli

      sientä jalkoihisi niin mene lahteen esim Armidaan tai oikealle jalkahoitajalle Marjaana.

      Täällä niin epäsiistiä touhua että en suosittele.

      • Diab

        älkää hitossa käykö orimattilassa jalkahoidossa. Olen diabeetikko ja erehdyin varoittelusta huolimatta menemään täällä erääseen hoitolaan. Nyt käyn hoidattamassa toista jalkaani, osta höylättiin iho liian ohueksi, niin että tuli haava, PHKS 3 ketaaa viikossa.

        Orimattilasa ei osta tehdä mitään kunnolla, ammattitaidottomat pistää yrityksen pystyyn ja ottaa kolminketaisen hinnan ammattitaitoisiin nähden.

        Meinasi jalka lähteä alta tämän kylän jalkahoidon ammattilaisen käsittelyn jäljiltä.


      • hyhyhyh
        Diab kirjoitti:

        älkää hitossa käykö orimattilassa jalkahoidossa. Olen diabeetikko ja erehdyin varoittelusta huolimatta menemään täällä erääseen hoitolaan. Nyt käyn hoidattamassa toista jalkaani, osta höylättiin iho liian ohueksi, niin että tuli haava, PHKS 3 ketaaa viikossa.

        Orimattilasa ei osta tehdä mitään kunnolla, ammattitaidottomat pistää yrityksen pystyyn ja ottaa kolminketaisen hinnan ammattitaitoisiin nähden.

        Meinasi jalka lähteä alta tämän kylän jalkahoidon ammattilaisen käsittelyn jäljiltä.

        ja kukahan tämä on että osaa varoa?


    • Olalainen

      Onko edelleen näin, että Olassa ei ole kunnon luotettavaa jalkahoitajaa?

    • saparo sanni

      On niitä. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen moneenkin. Life:ssakin käy joku kunnon jalkahoitaja. Ihmettelenkin aina tätä mollaamista. Yksittäisiä tapauksia varmasti on että joku ei ole tyytyväinen ym. toinen tykkää esim. k-kaupasta ja toinen s-kaupasta. kaikkia ei voi miellyttää. ja en tiedä missä joku on käynyt että on ollut epäsiistiä... ?? Myös asikkaan pitää osata kysyä hoitajalta onko hänellä esim. vakuutukset kunnossa jos sattuu niin ikävästi että saa haavan jalkaansa tms. Ja kysyä onko koulutusta ongelma jaloista? kaikilla ei ole. ..

    • Neppis34

      Tänä päivänä tilanne jo se, että laadukasta palvelua saatavilla. Mm. Orimattilan jalkahoitolassa.

    • kotihoitoauttaa

      Kannataa hoitaa kotona ite merisuola kylvyllä ja liikkua enemmän jotta jalat saavat virkistelyä. Paljain jaloin paljon ainakin nukkuessa sukat pois jalasta.

    • hoitoOnPoikaa

      Kuulin että vastaan ottokeskuksessakin hoidetaan jalkoja. Kantsii kysyä sieltä kun siellä on niin mukavia ihmisiä ja pakolaisia.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe