Candy pesukone vinkuu ja ulisee ja kovaa, uusi kone

Espoon perältä

Tieto tai kokemuksia pesukoneitten vinkumisista /ulisemisista kaivataan

Candyn GO 108 pesukone vinkuu/ulisee jumalattoman kovaa. Uusi pesukone, muutama koneellinen tullut pestyä. Tasasella seisoo, ei liiku, ei ole kallellaan, eikä edes pallo liikahda pesukoneen päältä.
Laite ei pahemmin tärise, eikä paikoiltaan liikahda mihinkään edes linkouksessa.
Pesutulos on erinomainen. Ei hajuja. Kuljetustuet poistettu (ja säilytetty, tarkoituksena säilyttää jos joutunee joskus laitetta siirtämään).
Kone ei kolise, ei tärise, ei kuulu sellaista ääntä mitä pieni erillinen esine koneen sisällä pitäisi.

Ainoa ongelma on jumalaton vinkuminen/uliseminen. Vähän erikoisempi, kohtalaisen hiljainen moottorin tai "laakeri" tai vastaava ääni kuulu vinkumisen liäsäksi, tämä ääni tulee selvästi kun rumpua pyöritetään, vähän kuin moottori pyörittäisi rumpua (niinhän sen vähän kuuluukin).
Jos tyhjää rumpua vähän kädellä liikuttaa, hyvin se pyörii ilman vinkunaa.
Kova ulina/vinkuminen esiintyy 98% niin pestessä kuin linkouksessa.
Se 2% hiljaisempaa mitä on ollut pari kertaa pesunpyörinän keskellä, se hiljaisemman hetken ääni on mukava pesukoneen ääni ja reipas vedenloiske vaan kuuluu.
Sellaiseksi jos koneen saisi olisi se vallan mukavaa.

Onko muilla kokemuksia näistä kohtuuhalvoista normaaleista sivustatäytettävistä pesukoneista ja niiden äänimaailmasta?
Takuut ja kaikki ovat luonnollisesti voimassa.

Kaikista (paitsi Miele trollin) kommenteista kiittäen.

10

8810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nicola44

Meillä oli sama vika ja eikun ostopaikkaan soittamaan ja toivat uuden.Tosin sekin vinkuu lingotessa,mutta ei läheskään niin paljon kun edellinen että koirakin säntäili ympäri kotia.Eikun puhelin käteen,äläkä suostu siihen että korjaavat,vaadit vaan uutta!!!!

• I.K:I

kun ostit halvan tietyn merkkisen, niin turha valittaa, oli mitä trolleja tahansa, mutta Miele valmistaa maailman parhaat ja hiljaiset pesukoneet, ei vingu, pesee erinomaisesti ja Sorry se kestää.

• Lapisko
        I.K:I kirjoitti:

kun ostit halvan tietyn merkkisen, niin turha valittaa, oli mitä trolleja tahansa, mutta Miele valmistaa maailman parhaat ja hiljaiset pesukoneet, ei vingu, pesee erinomaisesti ja Sorry se kestää.

vaan ihan paskamiele aina!

• notmiele
        I.K:I kirjoitti:

meill oli miele...kesti nelja vuotta...ei kannattanut korjata. sitten candy ja aikaa siit' jo kymmenen vuotta ja kestaa edelleen.

• Espoon perältä

Päivitys tapahtuneeseen.

Muutamien lisäpesukertojen jälkeen vinkuna on kadonnut kokonaan. Hyvä näin.
      Taisi vain olla uutuudenjämäkkä.
      Enää ei ole melua vaan päinvastoin vain veden iloista loisketta.

Onneksi ostin hyvän vempeleen, enkä maksanut liikaa (niinkin eräät mie** *gröhm*).
      EI se pyykki sen puhtaammaksi tulisi kalliimmallakaan vehkeellä, turhaan vaan olisi rahat hukkaan menneet.

Suosittelen kaikille. Hyvä pesutulos, alkuininää (mutta sitähän löytyy kaikkialta, täältäkin)
      lukuunottamatta ihan hyvä kerrostalokäyttöön.

Olen tyytyväinen.

• Lapisko

tiivistteiden vinkunaa siis.

• Miikkulainen3

Minulla sama tilanne, vinkuu uusi Candy ihan perusohjelman aikanakin, ei vain lingotessa. n. 10 pesua takana).

• Mistä johtunee

Täällä on uus whirlpool pesukone alkanu parin käyttökerran jälkeen vinkumaan.

• Taarja

Aivan sama juttu! Kuulostaa et hihna katkeis.

• 020

Meillä vuonna 2010 ostettu sama Candy kuin aloituksessa. Vinkui uutena vinkuu vieläkin, mutta toimii hyvin. On kovassa käytössä ollut perheessä jossa 2 aikuista 2 koiraa ja 2 lasta eli pyykkiä riittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1468
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe