Minulla tosi paljon kaikkee kuvia, musiikkii, ohjelmia ja videoita. Voiko pikakuvakkeet poistaa kun niitä on ihan hirveesti. Ja mistä pääsee selaushistorian tiedostoihin käsiin? 91,6Gt C:/ ja D:/ 143Gt (eli kaikki mahdollinen D.ssä on käýttömätöntä), mutta kuin päivässä muistia menee 0,3Gt, niin ei muisti pian riitä...
Viekö selainhistoria ja pikakuvakkeet muistia paljonkin?
4
733
Vastaukset
- deliriumtremes
Riippuen mikä selain niin kun katselee sieltä työkalut ja asetukset niin kyl ne löytyy. Pikakuvakkeet ei vie paljon mitään.
Internet Expoler on ja tiedän että kun klikkaa niin klikkaa Internet-ominaisuudet > Poista selainhistoria
- aloittelija itekki
.poista selainhistoria...poista sivuhistoria, sitä reittiä saa ne tyhjäksi.
Itse asiassa ne ei vie muistia yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194983Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292563Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192172Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1502155- 231813
- 821634
- 1461525
- 1131141
- 127907
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869