Olimme viikonloppuna juhlimassa ensimmäistä vuottamme yhdessä. Lauantaina kävimme kylpylän puolella rentoutumassa, ja aivan reporankana ja onnellisina menimme takaisin huoneeseen. Ajattelin lähteväni suihkuun, kun yhtäkkiä mieheni istui viereeni sängylle ja sanoi: "Meidän täytyy jutella."
Säikähdin aivan älyttömästi, sillä mulla on huonoja suhteita takana, jotka ovat aina päättyneet meidäntäytyypuhua-sanoihin. Sydän pomppasi kurkkuuni, ja sanoin sen miehellenikin. Hän jatkoi, kuinka ihanaa on ollut olla kanssani, ja on hyvin onnellinen. (En enää muista tarkkoja sanakäänteitä, kun niin paniikissa olin.) Odotin koko ajan sitä mutta-sanaa. Hän puhui, kunnes mieleeni pälkähti, että hetkonen, ei tämä taidakaan olla eropuhe. Ollaan puhuttu aiemmin kihloista ja naimisiinmenosta, ja huomasin että HERRANJESTAS! nyt se taisi tulla se kosinta!
Sydän pomppi varmaan jo takaraivossa, kun mieheni pyysi, että laittaisin silmäni kiinni, hän halusi sen olevan yllätys. Kun sain avata silmäni, mieheni oli edessäni polvistuneena avoin sormusrasia kädessään. En enää edes muista hänen viimeisiä sanojaan, kun jo hyppäsin hänen kaulaan ja silmistäni vuoti onnenkyyneliä. Huomattiin vasta myöhemmin, että en ollut edes vastannut mitään:).
Olen niin onnellinen :)
Siinä mun, siis meidän tarina.
Näin se tapahtui.. :)
ikuisestionnellinen
5
969
Vastaukset
- kosintaa odottava
Ihana tositarina. Sitä oli ilo lukea. Kiitos, kun sen kerroit. Toivotan teille paljon onnea.
- iloinen tästä
paljon onnea!
- mää-mää
onnee vaa teillekkii
- majjuli
kosinta :) Onnea teille paljon! Tuli hymy huulille ja ilo rintaan kun tuota luin :)
- y54
ihana kosinta, paljon onnea1 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888