Näin se tapahtui.. :)

ikuisestionnellinen

Olimme viikonloppuna juhlimassa ensimmäistä vuottamme yhdessä. Lauantaina kävimme kylpylän puolella rentoutumassa, ja aivan reporankana ja onnellisina menimme takaisin huoneeseen. Ajattelin lähteväni suihkuun, kun yhtäkkiä mieheni istui viereeni sängylle ja sanoi: "Meidän täytyy jutella."

Säikähdin aivan älyttömästi, sillä mulla on huonoja suhteita takana, jotka ovat aina päättyneet meidäntäytyypuhua-sanoihin. Sydän pomppasi kurkkuuni, ja sanoin sen miehellenikin. Hän jatkoi, kuinka ihanaa on ollut olla kanssani, ja on hyvin onnellinen. (En enää muista tarkkoja sanakäänteitä, kun niin paniikissa olin.) Odotin koko ajan sitä mutta-sanaa. Hän puhui, kunnes mieleeni pälkähti, että hetkonen, ei tämä taidakaan olla eropuhe. Ollaan puhuttu aiemmin kihloista ja naimisiinmenosta, ja huomasin että HERRANJESTAS! nyt se taisi tulla se kosinta!

Sydän pomppi varmaan jo takaraivossa, kun mieheni pyysi, että laittaisin silmäni kiinni, hän halusi sen olevan yllätys. Kun sain avata silmäni, mieheni oli edessäni polvistuneena avoin sormusrasia kädessään. En enää edes muista hänen viimeisiä sanojaan, kun jo hyppäsin hänen kaulaan ja silmistäni vuoti onnenkyyneliä. Huomattiin vasta myöhemmin, että en ollut edes vastannut mitään:).

Olen niin onnellinen :)

Siinä mun, siis meidän tarina.

5

1046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosintaa odottava

Ihana tositarina. Sitä oli ilo lukea. Kiitos, kun sen kerroit. Toivotan teille paljon onnea.

• iloinen tästä

paljon onnea!

• mää-mää

onnee vaa teillekkii

• majjuli

kosinta :) Onnea teille paljon! Tuli hymy huulille ja ilo rintaan kun tuota luin :)

• y54

ihana kosinta, paljon onnea1 :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1101
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      820
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      573
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      522
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      504
    8. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      483
    10. Sinun kanssasi

Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver
      Ikävä
      36
      476
    Aihe