Onko kukaan hakenut migreeniin apua antioksidanttiklinikalta? Hinnat? Apu? Kaikki kokemukset tervetulleita.
Antioksidanttiklinikka??
3
751
Vastaukset
- tpi
kusetusta mitä maailmasta löytyy.
Määrätään sikakalliit labrat, joiden mukaan _kaikilta_ löytyy vakavia hivenainepuutteita, joihin määrätään sikakalliita antioksidanttiklinikan itse markkinoimia tuotteita. Ja oikeat sairaudet jäävät toteamatta ja hoitamatta. Aivan puhdasta rahastusta.- Free radical
Itse olin Kristiinankaupungissa 90-luvulla.
En migreenistä osaa sanoa mutta se oli ennennäkemätöntä ,että lääkäri tosiaan otti vakavasti vaivani ,eikä koettanut selitellä niitä pois.
Terveyskeskuksissa tahtoo käydä usein niin ,ettei osata tehdä diagnooseja.
Ja tottahan tavalliset labrat ovat sikahalpoja, ja julkinen jopa ilmaista kun ne maksatetaan kelakorvauksilla ja verovaroilla alas..Antioksidanttiklinikat toimivat omillaan.
Ne ovat muuten tukihoitoa muulle lääketieteelle, eikä reseptilääkkeitä pois jätetä. Jokainen arvioikoon itse minkä arvoiseksi terveytensä noteeraa.
- tehoaa
Maria Veitola: Migreeni kuriin ruokavaliolla
http://plaza.fi/ellit/muoti-ja-kauneus/anna/lehdessa/maria-veitola-migreeni-kuriin-ruokavaliolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813