Ajatellu pääni puhki mitä tekisin kun eräs nainen joka on 50 kyttää, olis varmaan ihan valmis. Olen 40 mies. Onko sen ikäsestä mihinkään enää ? entäs ne vaihdevuodet ? ja mitä kaverit sanois...en taida. Aina mulla nuorempia naisia entiset.
Pitäs sen kans kehata sit yleisestikki kulkea eikä kehtaa mennä vaa, tiiätte sitä.
50 ja risat
43
969
Vastaukset
- kyllä on ongelmat...
Taisit samalla hengenvedolla vastata omiin kysymyksiisi.
Toivottavasti pysyt kaukana siitä naisesta... se ansaitsee paljon parempaa.
Terv. Nuori nainen, jota ei ällötä vanhat vaan ääliöt- Veera.
Toivottavasti se nainen ei tosiaankaan joudu olemaan aloittajan kaltaisen kanssa tekemisissä. tosi halventava asenne naista kohtaan.
Mulle kyllä kelpaisi komea 50-vuotias mies jos muuten synkkaa. Itse olen 32. - 9999
Veera. kirjoitti:
Toivottavasti se nainen ei tosiaankaan joudu olemaan aloittajan kaltaisen kanssa tekemisissä. tosi halventava asenne naista kohtaan.
Mulle kyllä kelpaisi komea 50-vuotias mies jos muuten synkkaa. Itse olen 32.moikka sinulle.itse olen 51 vuotias nainen ja mieheni on 40 vuotias yhdessä olemme olleet 15 vuotta joista 5 naimisissa.meillä ainakin kaikki sujuu ihan hyvin eikä kukan olisi arvannut että mieheni on nuorempi jos itse en olisi sitä kertonut.ei iällä ole väliä jos yhdessä olo sujuu.
- -jouhanna-
Oikeesti 40? ;D
- huone369
Sulla tosiaan on ongelma! Jos edes piirun verran arveluttaa niin tyhmää edes miettiä. Mielenkiintoista, miten se kyttää? Nurkantakana, kaupassa, naapurissa? Tuskin sua jahtaa jos et itse ole "vinkkiä " antanu! Eikö sussa ole miestä sanomaan, ettei kiinosta, vai etkö tiedä itsekkään mitä haluat!?
TYHMÄ OLET! - Tovi lovelle
Voit session jälkeen mainostaa itseäsi kokeneeksi mieheksi, saat vertailuvastinetta niille pikkumimmeille Muista sammuttaa valot, ettet näe sitä korppikotkaa. Äläkä hyvä mies lätkäänny eukkoon.
- +++?+++
tosiaan iso reikä päässä ja tuuli menee jo läpi. Niin tyhmät on juttus.
Et mitenkään voi olla 40v. Jutut on kuin viistoista vee. - Äly hoi !
Et ihan pitäisi kavereillekkin esitellä ? No jo on noloa . Onko hän ruma,lihava ? Vai missä vika?
Missä hän sinua kyttää ? Eikö sinussa ole sen vertaa miestä et tekisit lopun moisesta.
Se nainen ei TODELLAKAAN ANSAITSE sinua,vaan paljon paremman.Ihmisen joka on sinut itsensä kanssa ja osaa antaa arvoa myös toiselle. - ''''S'S'QS''SQ'''S''
pROVO
- -.-
jotenkin turhan epäileväinen,et kai tosissaan usko että hän susta muuta haluaa kuin seksiä ?
Tuskin hänellä on aikaa ja haluja alkaa sinusta miestä kasvattamaan.
Nauti niistä hetkistä mitä on tarjolla ,äläkä ala vain ruikuttamaan mitään muuta!
vaihdevuodet ...voi perkul...tuossa ijässä ne on jo ohi
Muuta kuin anna palaa vaan! - Syränsanoomitäteherä
ensin kavereilta ja ajttele vasta sitten. Turhaan kulutat "aivojas" jotka ei selvästikkään toimi. Eiköhän ne kaverit anna viisaita neuvoja, sun tunteista piittaamatta, mitäs niistä! Ja Paskat!
Ehkäpä se Nainen ei kehtaa julkisesti kulkea sun kassa, tuskin "kakaraa" haluaa, on erehtynyt, Huomaa varmaan mokansa nopeasti! - sunkaamunkaa
Vai olet oikein ajatellut " pääsi puhki " ?
Kasva ensin aikuiseksi. Mietit vielä liian paljon mitä " kaverit sanoo ".
No jaa ... en mäkään sun kaa ... - eero 55
mee äitees essuntaskuun vielä kasvaan ja kun aika on kypsä, pyyhi korvantaustas. Kyllä se siittä sitten.
- Niin,
ei kai sille itse voi mitään että on jälkeenjäänyt vain tyhmyyttä saanut miehen - kuva. Miestähän sinussa ei
ole kynnenmustuaisen vertaa. - E vai H vai S vai M
Ei siusta miestä tule, alituiseen vinkumassa jotain, tai miettimässä mitä kaverit sanoo. Ala homoksi, niin ei aikuiset naiset pelota.
- yhdistelmä
lohenpunaiset alushousut, hyi helv.
- Älytön.
Vika niissä punasissa alushousuisa on ? Harmaatko pitäis olla ?
Nekö sulle kelpais ja vielä sitä mummomallia? - Epäsexyy
Älytön. kirjoitti:
Vika niissä punasissa alushousuisa on ? Harmaatko pitäis olla ?
Nekö sulle kelpais ja vielä sitä mummomallia?risat puhkipierryt lohenpunaiset hehtaarialushoisut ja ikälisä päälle, hyi helv.
- n 48
Epäsexyy kirjoitti:
risat puhkipierryt lohenpunaiset hehtaarialushoisut ja ikälisä päälle, hyi helv.
tulla naurusta loppua ,kun luin tuon:)))))))))))
- niistä nenäsi kakara
kirjoittelija ei elä kyllä tätä päivää.
Ei ole viisikymppisillä yhtään haileemmat eikä haisevammat housut kuin nuoremmillakaan.
50set käyttävät lilan, turkoosin tai mustan värisiä stringejä ja muita mallikkaita ja seksikkäitä alusasuja.
Luehan päivät lehdet, katsele hieman muutenkin nenän varttas laajemmin. Tai katsele webistä muitakin sivuja kuin S24. - Tässä totuus
niistä nenäsi kakara kirjoitti:
kirjoittelija ei elä kyllä tätä päivää.
Ei ole viisikymppisillä yhtään haileemmat eikä haisevammat housut kuin nuoremmillakaan.
50set käyttävät lilan, turkoosin tai mustan värisiä stringejä ja muita mallikkaita ja seksikkäitä alusasuja.
Luehan päivät lehdet, katsele hieman muutenkin nenän varttas laajemmin. Tai katsele webistä muitakin sivuja kuin S24.Keskustelu on naisista
Naiset lopettaa seksipökien käytön tuossa iässä, koska niitä kiristää kaikki. Oletko huomannu itessäsi äreyttä, koska kaikki kiristää? Ne ei uskalla iloita tai nauraa ettei pisu liru pökiin. Miksi ne on lisäksi hikipönttöjä, miten hikeä lähtee yhdestä naisesta, juoko ne enemmän tai mikä syy? Siksi ne vaihtaa largeihin, mahtuu tenat ja kilot samoihin saumoihin. Näytä meille yksi iloinen 50-nainen. - niistä nenäsi...
Tässä totuus kirjoitti:
Keskustelu on naisista
Naiset lopettaa seksipökien käytön tuossa iässä, koska niitä kiristää kaikki. Oletko huomannu itessäsi äreyttä, koska kaikki kiristää? Ne ei uskalla iloita tai nauraa ettei pisu liru pökiin. Miksi ne on lisäksi hikipönttöjä, miten hikeä lähtee yhdestä naisesta, juoko ne enemmän tai mikä syy? Siksi ne vaihtaa largeihin, mahtuu tenat ja kilot samoihin saumoihin. Näytä meille yksi iloinen 50-nainen.oletko minkä ikäinen.
Kerrompa tähän hiukkasen alusasutiedettä. 50 nainen käyttää ihan ihku samanlaisia pökiä ja pitsejä kuin 20-30 naiset. Ota opiksesi kun itsekin ikäännyt. On kahden-, kolmen-, ehkä kymmenenkinlaisia viiskymppisiä, ihmiset ovat yksilöitä ja persoonallisuuksia. - - pohtija -
Epäsexyy kirjoitti:
risat puhkipierryt lohenpunaiset hehtaarialushoisut ja ikälisä päälle, hyi helv.
Sallikaa mun nauraa ja kyllä naurankin! :D
Vai on 50 naisilla risat, puhkipierryt lohenpunaiset porttikongipöksyt ja ikälisät päälle.
Mää tahron mummuks, het paikalla. Ihanaa, ihanaa lohenpunaiset, makean pierun hajuiset pökät. Jesss !
Sexyy, sexyy !! Aloittajan syy, jos mulla on mahalihakset aamulla kipeenä, nauramisesta !
Jo on aikoihin eletty ja luettu!
Tehkää joku 50 papoista samanlainen ketju . Odotan mielenkiinnolla.
- bd
sinuna kyllä alkaisi tuolla tyylillä edes ajattelemaan mitään ,parempi että keskityt alle nelikymppisiin ,varmaan löydät sopivan siitä ikäluokasta,
jotain tuossa 50 ja risat naisessa on ,kun se sun pään on saanut noin sekaisin.
itse lähestyn viittäkymmentä ja olen yllätynyt ravintolassa käydessä ,kuinka 40 ja jopa sitä nuoremmat hakevat tansimmaan ,ja ehdotuksia ropisee ,,mutta usein miten jätän yhteen yöhön joskus voi saada kukkasia sun muuta ehdotuksia jatkosta ,mut eii kiitos!- 8+7
Kehtaisiko kaikki naiset ehdotusten ropisemisella ylpeillä? Eikö niistä tule hutsumainen olo ja kiire vilkaisemaan peiliin näyttääkö huolimattomalta?
Sulla kyllä sun lopputeksti sopii rankan ropisemisen kanssa yhteen. Sä olet ehtinyt paljon, viiteenkymmeneen ikävuoteen öitä on paljon takana. - Ropisee ehdotuksia
8+7 kirjoitti:
Kehtaisiko kaikki naiset ehdotusten ropisemisella ylpeillä? Eikö niistä tule hutsumainen olo ja kiire vilkaisemaan peiliin näyttääkö huolimattomalta?
Sulla kyllä sun lopputeksti sopii rankan ropisemisen kanssa yhteen. Sä olet ehtinyt paljon, viiteenkymmeneen ikävuoteen öitä on paljon takana.Jos ei sulle ole koskaan mitään ehdotuksia ropissu niin katsopa peiliin onko siellä haluttavan naisen kuva? Saa sitä ehdotella mutta kaikkeen ei suostuta. Kivalta kyllä tuntuu nuorempien miesten kiinnostus kun tietää että monet nuoremmat jää kauas meikäläisen taa kun eivät raukat ymmärrä huolehtia itseään katselukuntoon. Kateelliset huorittelee ja panettelee. Tosiasia on että mun ei ole pakko antaa kellekään tarjonnan runsaudesta johtuen. Sun kateellinen on annettava silloin kun joku haluaa. Siksi en ole kulunut kun kertoja on harvemmassa kun sinulla. Mieti sitä!
- Kokenut mies
Parempaa ei voi ollakaan kuin aikuinen nainen ; lämmin, ihana, kokenut, jotakin sanoinkuvaamattoman
ihanaa.
Paukapäät saavat jäädäkin osattomiksi. - Aika vähiin
on ton ikäsellä äijällä jäänyt kokemukset. Mut ei ihme, niin nuijalta vaikutat. Eiköhän se nainen saisi hävetä sua eikä päinvastoin. Mun kanssa jos tommonen turjake kulkis, metrin saisit perässä kulkee.
En kehtais tunnustaa tuntevani. - hoh111
Voi sinua kakaraparka! No, elämä vielä opettaa jossain vaiheessa!
- Emäntä opetti
Kuumia aaltoja ja kaikkea.
- ..
parkaa, jos joutuisit minun kynsiini. Näyttäisin sinulle kaikki temput, mistä et voi kun uneksia.
Toivottavasti säästyt kynsiltäni ja katseiltani ;) - wo
ettei tule heti kättelyssä tuollaisia ongelmia ,itsekin pysyn suurinpiirtein oman ikäisten seurassa !
Ikävää että vanhempaa ikäluokkia pitää mollata tuolla tavalla ,tuskin kukaan ikuisesti nuori on .
Miksi otat tuollaisia paineita jo alussa ,jotenkin haluut esitellä hänet ,mutta samalla häpiäät häntä hänen ikänsä vuoksi . Viestisi oli hyvin loukkaava ,kyllä vanhematkin kaipaa rakkautta siinä missä nuoretkin,et kuitenkaan ihan nuori ole itsekkään enää.- WanhaWilma
aloitus ja muutamat vastaukset ovat hyvin loukkaavia ! Erittäin loukkaavia !
Suomessa ei saa herjata ulkomaalaisia, se on rasismia. Ei muitakaan vähemmistöjä, se on rasismia.
Vanhenevat/vanhat naiset ovat näköjään lainsuojattomia ! Heitä saa julkisesti herjata ja nimitellä.
Te tuotte esille meidän kriisimme, joka usealle todellakin on kriisi.
Te tuotte esille hikoilujamme, inkontinenssejämme, kenellä sellainen ikävä vaiva on,
lihavuuksiamme, laihuuksiamme, nimitellen ikävillä nimityksillä.
Te tuotte esille seksuaalista haluttomuuttamme tai halujamme, joita vielä on. Te ilkutte
" lohenpunaisia, kusenpolttamia, risaisia alushousujamme ", joita oletatte meidän käyttävän !
Ohenevia haiveniamme yläpäässä ja alapäässä, ryppyjämme, tuulipukujamme, masennuksiamme,
kiukuttelujamme . Te irvileuat kuvittelette olevanne kuolemattomia ja täydellisiä !
Tässä ketjussa ei ollut kaikkia mainitsemania herjauksia, olen lukenut ja kuullut ne muualta,
sopivat vallan hyvin tähän, herättelemään tahmaisia ajatuksianne, sydämettömät ilkimykset !!
En ole mistään lukenut vastaavia herjausketjuja vanhenevista miehistä !
Sinä aloittaja, et tarvitse vanhempaa naista, jos et kehtaa kavereillesi näyttää, uskon jotta tämä
koko juttu on provo, mutta jos totta niin voi pyhä yksinkertaisuus ja järjen köyhyys !
Sanotaan että kyllä elämä opettaa, jos ei muuta, niin hiljaa kävelemään.
Vuodet vierivät uskomattoman nopeasti ja eräänä päivänä olet vanha ja toivon totisesti, että yksin,
elämän kouluttamana. Miettikää sitten kaikki herjaajat, tätä ja muitakin juttuja, joissa olette alentaneet,
vieneet ihmisarvon eräältä jos toiseltakin ihmisryhmältä .
Kiitän Luojaani, että olen jo iäkäs ja pääsen pian pois tästä maanpäällisestä helvetistä !
Kierikää itserakkauksissanne ja turha heittää viestiä, että joku uskovainen typerä ämmä täällä
pillittää. En ota tällaisia suoli24;n löpinöitä vakavasti, mutta en erityisemmin rakasta typeriä keskusteluja
joissa keskitytään jonkin ihmisryhmän vikoihin ja puutteisiin, eikä nähdä mitään hyvää. - 40+
WanhaWilma kirjoitti:
aloitus ja muutamat vastaukset ovat hyvin loukkaavia ! Erittäin loukkaavia !
Suomessa ei saa herjata ulkomaalaisia, se on rasismia. Ei muitakaan vähemmistöjä, se on rasismia.
Vanhenevat/vanhat naiset ovat näköjään lainsuojattomia ! Heitä saa julkisesti herjata ja nimitellä.
Te tuotte esille meidän kriisimme, joka usealle todellakin on kriisi.
Te tuotte esille hikoilujamme, inkontinenssejämme, kenellä sellainen ikävä vaiva on,
lihavuuksiamme, laihuuksiamme, nimitellen ikävillä nimityksillä.
Te tuotte esille seksuaalista haluttomuuttamme tai halujamme, joita vielä on. Te ilkutte
" lohenpunaisia, kusenpolttamia, risaisia alushousujamme ", joita oletatte meidän käyttävän !
Ohenevia haiveniamme yläpäässä ja alapäässä, ryppyjämme, tuulipukujamme, masennuksiamme,
kiukuttelujamme . Te irvileuat kuvittelette olevanne kuolemattomia ja täydellisiä !
Tässä ketjussa ei ollut kaikkia mainitsemania herjauksia, olen lukenut ja kuullut ne muualta,
sopivat vallan hyvin tähän, herättelemään tahmaisia ajatuksianne, sydämettömät ilkimykset !!
En ole mistään lukenut vastaavia herjausketjuja vanhenevista miehistä !
Sinä aloittaja, et tarvitse vanhempaa naista, jos et kehtaa kavereillesi näyttää, uskon jotta tämä
koko juttu on provo, mutta jos totta niin voi pyhä yksinkertaisuus ja järjen köyhyys !
Sanotaan että kyllä elämä opettaa, jos ei muuta, niin hiljaa kävelemään.
Vuodet vierivät uskomattoman nopeasti ja eräänä päivänä olet vanha ja toivon totisesti, että yksin,
elämän kouluttamana. Miettikää sitten kaikki herjaajat, tätä ja muitakin juttuja, joissa olette alentaneet,
vieneet ihmisarvon eräältä jos toiseltakin ihmisryhmältä .
Kiitän Luojaani, että olen jo iäkäs ja pääsen pian pois tästä maanpäällisestä helvetistä !
Kierikää itserakkauksissanne ja turha heittää viestiä, että joku uskovainen typerä ämmä täällä
pillittää. En ota tällaisia suoli24;n löpinöitä vakavasti, mutta en erityisemmin rakasta typeriä keskusteluja
joissa keskitytään jonkin ihmisryhmän vikoihin ja puutteisiin, eikä nähdä mitään hyvää.Minulla tirahtaa pissa aina kun oikein naurattaa, sitten tirahdus naurattaa vielä kahta kauheammin ja sen päälle pääsee paukku ;) Mutta eikö kaikille naisille ole tuttua se, että ajaudutte elämänne tähtihetkiin juuri silloin kun alla on kellertävimmät valkoiset rintaliivit ja lämpimin kulahtanut kerrasto?
Naisten keskeisissä tapaamisissa noille herjoille voi nauraa yhdessä.
Elämä on mukavaa
kun sen oikein oivaltaa. - eräs lukija
40+ kirjoitti:
Minulla tirahtaa pissa aina kun oikein naurattaa, sitten tirahdus naurattaa vielä kahta kauheammin ja sen päälle pääsee paukku ;) Mutta eikö kaikille naisille ole tuttua se, että ajaudutte elämänne tähtihetkiin juuri silloin kun alla on kellertävimmät valkoiset rintaliivit ja lämpimin kulahtanut kerrasto?
Naisten keskeisissä tapaamisissa noille herjoille voi nauraa yhdessä.
Elämä on mukavaa
kun sen oikein oivaltaa.Kyllä, itselle on osattava nauraa, mutta naisiin kohdistuva pilkka, arvostelu ja nykyajan vaatimukset
ovat käsittämättömiä . Harvemmin miehet joutuvat moisen muiluutuksen kohteiksi .
Osoittaa kenties, että naiset ovat fiksumpia . Jotkut miehet vain unohtavat oman vanhenemisensa
ja sen, että vanha nainenkin on ollut joskus nuori ja hehkeä ja jollekin rakas .
Kohtuus kaikessa, myös julkisessa herjaamisessa ! - Järkeä jäljellä
eräs lukija kirjoitti:
Kyllä, itselle on osattava nauraa, mutta naisiin kohdistuva pilkka, arvostelu ja nykyajan vaatimukset
ovat käsittämättömiä . Harvemmin miehet joutuvat moisen muiluutuksen kohteiksi .
Osoittaa kenties, että naiset ovat fiksumpia . Jotkut miehet vain unohtavat oman vanhenemisensa
ja sen, että vanha nainenkin on ollut joskus nuori ja hehkeä ja jollekin rakas .
Kohtuus kaikessa, myös julkisessa herjaamisessa !Miksi?
Poptähti-Madonna esimerkiksi pelkää vanhenemista. Sekin nainen on asettanut itselleen tavotteita vanhenemista vastaan. Madonnan mielipuolinen kuntoilu, liuta adoptiolasia ja liian nuori uusi aviomies viittaavat peloon vanhenemisesta.
Madonnan taistelu luonnollista vanhenemista vastaan on surkuhupaisaa. Tuollaisten mielipuolisten esimerkkien ja mainonnan kautta asetuu naisille paineita ja vaatimuksia.
Kumpi naurattaa enemmän, ikuinen nuoruustavoittelu vai itsensä hyväksyminen? Miksi annat painoarvoa sille mitä muut sinusta ajattelevat? - eräs lukija
Järkeä jäljellä kirjoitti:
Miksi?
Poptähti-Madonna esimerkiksi pelkää vanhenemista. Sekin nainen on asettanut itselleen tavotteita vanhenemista vastaan. Madonnan mielipuolinen kuntoilu, liuta adoptiolasia ja liian nuori uusi aviomies viittaavat peloon vanhenemisesta.
Madonnan taistelu luonnollista vanhenemista vastaan on surkuhupaisaa. Tuollaisten mielipuolisten esimerkkien ja mainonnan kautta asetuu naisille paineita ja vaatimuksia.
Kumpi naurattaa enemmän, ikuinen nuoruustavoittelu vai itsensä hyväksyminen? Miksi annat painoarvoa sille mitä muut sinusta ajattelevat?yhdentekevää, mitä muut minusta ajattelevat. Jokainen vanhenee, sille ei voi mitään.
Onhan miehiäkin, jotka tavoittelevat epätoivoisesti nuoruutta ja käyvät jopa kauneusleikkauksissa. Huh!
Ottavat nuoren puolison ja kuvittelevat itsekin olevansa nuoria ?
Tarkoitin tuota vastaustani yleisesti, sillä jossakin täytyy olla raja herjaamisille.
Vai onko aika sellainen, että mitä vain saa sanoa ja huudella ja arvostella. Millään ei ole väliä ... ?? - ???
eräs lukija kirjoitti:
yhdentekevää, mitä muut minusta ajattelevat. Jokainen vanhenee, sille ei voi mitään.
Onhan miehiäkin, jotka tavoittelevat epätoivoisesti nuoruutta ja käyvät jopa kauneusleikkauksissa. Huh!
Ottavat nuoren puolison ja kuvittelevat itsekin olevansa nuoria ?
Tarkoitin tuota vastaustani yleisesti, sillä jossakin täytyy olla raja herjaamisille.
Vai onko aika sellainen, että mitä vain saa sanoa ja huudella ja arvostella. Millään ei ole väliä ... ??sinua noin paljon liikuttaa?? Itse olet aloituksen tehnyt???
- eräs lukija
??? kirjoitti:
sinua noin paljon liikuttaa?? Itse olet aloituksen tehnyt???
tehnyt aloitusta ! Oletko muka joku selvänäkijä vai näkyykö koneeltasi jokaisen ip:t?
Luulo ei ole tiedon väärti ja jatkakaa niin kauan kuin lystäätte. - auta päätöksessä
eräs lukija kirjoitti:
tehnyt aloitusta ! Oletko muka joku selvänäkijä vai näkyykö koneeltasi jokaisen ip:t?
Luulo ei ole tiedon väärti ja jatkakaa niin kauan kuin lystäätte.Juteltais nyt.
Ette alkaisi aina haastamaan riitaa keskustellessa.
a.v. Aloituksen on tehnyt joku viisikymppinen mies provokaatiomielessä. Hän ei ole itse kirjoittanut muuta ketjuun. Hän tarkkailee taustalla naisten reaktioita ja on vielä kahden vaiheilla, ottaisiko nuorempaa vai vanhempaa naista omaksi. Näin hän saa yleismielipiteen asenteellisuudesta. - saisi,
auta päätöksessä kirjoitti:
Juteltais nyt.
Ette alkaisi aina haastamaan riitaa keskustellessa.
a.v. Aloituksen on tehnyt joku viisikymppinen mies provokaatiomielessä. Hän ei ole itse kirjoittanut muuta ketjuun. Hän tarkkailee taustalla naisten reaktioita ja on vielä kahden vaiheilla, ottaisiko nuorempaa vai vanhempaa naista omaksi. Näin hän saa yleismielipiteen asenteellisuudesta.nuoremman tai vanhemman, mutta huonoa on saanti. Kyllähän meistä viiskymppisistä naisista moni on jo melkein puhkinaituja, mutta osa samanikäisistä miehistä on ihan koskemattomia. Mitäpä tuo kertoo.
- ihkuihanaa
saisi, kirjoitti:
nuoremman tai vanhemman, mutta huonoa on saanti. Kyllähän meistä viiskymppisistä naisista moni on jo melkein puhkinaituja, mutta osa samanikäisistä miehistä on ihan koskemattomia. Mitäpä tuo kertoo.
mutta, sama ongelma kun alkuperäisen viestin kirjoittajalla. Olen reippaasti yli viiskymmentä ja minua "hakkailee" nelikymppinen mies. Yksi yö sen kanssa ja siitä se lähti? Myönnän, että haluaisin kovasti uudelleen ja ehkä enemmänkin, MUTTA tuo IKÄERO mietityttää? Onhan mun lapset samalla vuosikymmenellä syntyneet! Kyllä nuo tunteet ja järki eivät sovi yhteen!!!
- seinäruusuko?
olla viiskymppinen nainen, kun saa näin paljon palstatilaa ;)
http://www.youtube.com/watch?v=sMhTNypcN-Y
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182592Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162091931Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591649Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021531Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491456Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2021313- 961226
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1521127Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171025Rääkyvä nainen
Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil13907