Sähkösavustin

Jarppe66

On ollut tarkoitus hankkia sähkösavustin, ei viitsi rivitalon pihalla nuotioita poltella.
Mistä olette hankkineet, toimiiko?

6

1918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peku6

      OPA:n sähkösavustin on toimiva peli. K-rauta ja Halpa Halli myyvät hinta 100-150 € riippuen tarjouksesta.

      • Kala aaroni

        Ite ostin Smoker Kingin, samantyylinen mutta halvempi. Sormituntumalla kaupassa saattoi olla jopa hiukan paksumpaa rosteripelliä... ostin rellunkulmasta varkaus


      • savustaja1111
        Kala aaroni kirjoitti:

        Ite ostin Smoker Kingin, samantyylinen mutta halvempi. Sormituntumalla kaupassa saattoi olla jopa hiukan paksumpaa rosteripelliä... ostin rellunkulmasta varkaus

        Ostin itse reilu viikko sitten tuon smoker savustimen tavaratalohurrikaanin verkkokaupasta. Tuli seuraavan arkipäivänä ja olen 3 kertaa savustanut ja täytyy sanoa, että helkutin hyvää on tullut. Näytti olevan halvempi vielä, kuin tuola rellunkulmassa. Opasta ei ole kokemuksia, muutakuin että kalliilta tuntuu toi 100 - 150 eur...


      • Kalamies81x
        savustaja1111 kirjoitti:

        Ostin itse reilu viikko sitten tuon smoker savustimen tavaratalohurrikaanin verkkokaupasta. Tuli seuraavan arkipäivänä ja olen 3 kertaa savustanut ja täytyy sanoa, että helkutin hyvää on tullut. Näytti olevan halvempi vielä, kuin tuola rellunkulmassa. Opasta ei ole kokemuksia, muutakuin että kalliilta tuntuu toi 100 - 150 eur...

        Itsellänikin Smoker king, keväällä ostettu. Hyvin on toiminut ja hinta oli silloin edullisin markkinoilla olevista.


      • allu, kalamiäs
        Kalamies81x kirjoitti:

        Itsellänikin Smoker king, keväällä ostettu. Hyvin on toiminut ja hinta oli silloin edullisin markkinoilla olevista.

        viime kesänä. (saattoipa olla muurikan nimellä).

        Niitä on kahta kokoa, sen isomman hommasin jossa on 2 ritilää.

        Ja hyvää on tullut!

        Kannattaa hankkia sähköinen, pysyy lämmöt tasaisina ja tulos on tasalaatuinen kun muutaman kerran aikoja säätää kohdalleen.


      • PP66
        allu, kalamiäs kirjoitti:

        viime kesänä. (saattoipa olla muurikan nimellä).

        Niitä on kahta kokoa, sen isomman hommasin jossa on 2 ritilää.

        Ja hyvää on tullut!

        Kannattaa hankkia sähköinen, pysyy lämmöt tasaisina ja tulos on tasalaatuinen kun muutaman kerran aikoja säätää kohdalleen.

        Heleppoa on ollu savustaminen sähköllä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe