On ollut tarkoitus hankkia sähkösavustin, ei viitsi rivitalon pihalla nuotioita poltella.
Mistä olette hankkineet, toimiiko?
Sähkösavustin
6
1963
Vastaukset
- peku6
OPA:n sähkösavustin on toimiva peli. K-rauta ja Halpa Halli myyvät hinta 100-150 € riippuen tarjouksesta.
- Kala aaroni
Ite ostin Smoker Kingin, samantyylinen mutta halvempi. Sormituntumalla kaupassa saattoi olla jopa hiukan paksumpaa rosteripelliä... ostin rellunkulmasta varkaus
- savustaja1111
Kala aaroni kirjoitti:
Ite ostin Smoker Kingin, samantyylinen mutta halvempi. Sormituntumalla kaupassa saattoi olla jopa hiukan paksumpaa rosteripelliä... ostin rellunkulmasta varkaus
Ostin itse reilu viikko sitten tuon smoker savustimen tavaratalohurrikaanin verkkokaupasta. Tuli seuraavan arkipäivänä ja olen 3 kertaa savustanut ja täytyy sanoa, että helkutin hyvää on tullut. Näytti olevan halvempi vielä, kuin tuola rellunkulmassa. Opasta ei ole kokemuksia, muutakuin että kalliilta tuntuu toi 100 - 150 eur...
- Kalamies81x
savustaja1111 kirjoitti:
Ostin itse reilu viikko sitten tuon smoker savustimen tavaratalohurrikaanin verkkokaupasta. Tuli seuraavan arkipäivänä ja olen 3 kertaa savustanut ja täytyy sanoa, että helkutin hyvää on tullut. Näytti olevan halvempi vielä, kuin tuola rellunkulmassa. Opasta ei ole kokemuksia, muutakuin että kalliilta tuntuu toi 100 - 150 eur...
Itsellänikin Smoker king, keväällä ostettu. Hyvin on toiminut ja hinta oli silloin edullisin markkinoilla olevista.
- allu, kalamiäs
Kalamies81x kirjoitti:
Itsellänikin Smoker king, keväällä ostettu. Hyvin on toiminut ja hinta oli silloin edullisin markkinoilla olevista.
viime kesänä. (saattoipa olla muurikan nimellä).
Niitä on kahta kokoa, sen isomman hommasin jossa on 2 ritilää.
Ja hyvää on tullut!
Kannattaa hankkia sähköinen, pysyy lämmöt tasaisina ja tulos on tasalaatuinen kun muutaman kerran aikoja säätää kohdalleen. - PP66
allu, kalamiäs kirjoitti:
viime kesänä. (saattoipa olla muurikan nimellä).
Niitä on kahta kokoa, sen isomman hommasin jossa on 2 ritilää.
Ja hyvää on tullut!
Kannattaa hankkia sähköinen, pysyy lämmöt tasaisina ja tulos on tasalaatuinen kun muutaman kerran aikoja säätää kohdalleen.Heleppoa on ollu savustaminen sähköllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070