mistä saisi halvalla hyviä muuttolaatikoita?

muuttaj

Tai jopa ilmaiseksi? Olisi muutto parin viikon päästä.

15

12007

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muna

Kysypä kaupasta pahvilaatikoita niinkuin suurin osa muistakin. Tai sitten muuttofirmasta vuokralaatikoita niin kuin ne loput.

• muuttaja

Firmasta niin, mutta mistä?

• muuttaja

että jos joku olisi tiennyt jonkun extra hyvän apajan näille laatikoille Helsingin seudulla, kun nykyään puristelevat niitä, eikä laatikoita tuosta vaan enää tunnu jokapaikassa suinkaan löytyvän. Myös sent takia kysyin jos joku olisi tiennyt jonu halvan firman joka vuokraa näitä laatikoia.
        kiitos mielenkiinnostasi.

• minä

Kysy kaupassa pahvilaatikoita esim. hedelmäosaston myyjiltä.
      Taloyhtiön pahvinkeräyksestä voi tehdä löytöjä. Taitettuja laatikoita voi koota uudelleen teippaamalla pohjan.

• tina

jokaisesta ruokakaupasta, jossa myydään vihanneksia, esim. banaani laatikot on tosi hyviä !! kestäviä, ja niissä on ne kahvat, ja monesti myös kannet !! ei maksa mitään.. eli rohkeesti vaan pari päivää ennen tarvetta astelet kauppaan, ja kysyt josko he voivat laittaa tarvitsemasi määrän laatikoita sivuun nimelläsi varattuna, ja että tulisit ne noutamaan..esim.loppuviikosta. mm. citymarketista ja prismasta saa ainakin, ja jopa melkein päivän varotusajalla, kun hedelmien menekki on suurempi!!

• banaani

Soitappa Citymarkettiin tai Prismaan ja tilaa banaanilaatikoita. Ovat todella hyviä muutossa, sillä niissä on päässä kantokahvat ja ovat erittäin tukevia. Jos on sellaista tavaraa, että haluat kannen päälle, niin sekin onnistuu. Kun pakkaat laatikoihin tavaraa tasaisesti, niin niitä on hyvä pinota useita päällekkäinkin.

• bbuuuubbbb

ei onnistu. eivät varaa nykyään laatikoita asiakkaille. ruttaavat ne heti koska tilaa ei ole. olen itse käynyt n. 10 isommassa kaupassa ja muutamassa pienessä. saldo= 1 banaaanilaatikko.
      elikkä ainoa lienee vuokrata niitä muuttolaatikoita koska ikea , biltema myy muuttoon pahvilaatikoita 2-4 euron kpl hintaan, lainalaatikot 0,16 e/vrk

• Mad-Milk

Itse laskeskelin, että jos vuokraan niemeltä laatikot aikataululla 30 laatikkoa, viikko pakkaukseen ja viikko purkuun, tulee tämä maksamaan muistaakseni 64 ja risat. Ikean laatikot maksavat rapiat 2 e/kpl. Näitä 30 kappaletta maksaa 60 euroa.
      Kantokyky ei ole yhtä suuri, mutta eipähän tarvitse aikatauluttaa purkamista. Niemen lootista kun juoksee tuo 16 sentin päivätaksa/laatikko.
      Jos aikataulu kusee, niinkuin muutoissa yleensä on vähän tapana, niin tuo 64 euroa voi jäädä vain haaveeksi, kun roikottaa laatikoita päivätaksalla purkamattomina. Tämähän on siis vuokraajan syy, mutta ihmisiä me kaikki olemme.

• niemeltä laatikot

Käy helposti kun pistät tavarat laatikkoon esim. hyllyittäin. tutustu ennakkoon huoneistoon tee siivous ja numeroi huoneet. tee huoneistosta pohjakartta ja pakkaa laatikot tulevien huoneiden mukaan, numerot laatikon päihin. Sitten puretaan laatikot nopsasti hyllyihin, saat palautettua suurimman osan nopeasti, jos ne loput kolme laatikkoa on vähän pitempään, ei kustanna paljon. oma hommansa se pahvilaatikko rallikin on. lisäksi ehkä saat kaupan varaston tuholaiset mukaasi.
      Itse kannoin banaanilaatikoissa sokeritoukat edellisestä asunnosta uuteen omakotitaloon muuttotavaroiden mukana. Että otti päähän!

• Romppu1231
    • vkäyrä
    • 9+6

Alkosta löytyy viinipullolaatikoita, ainakin osassa liikeitä on muutama laatikko heti saatavilla, isomman erän saa muutamassa päivässä.

• amylee1

Hei katso tätä linkkiä:
      keskustelu.suomi24.fi/node/11663597

• 30 boksia

Platima.com tilasin ja sain toimituksen kotiovelle sovitusti. Ainoa huono puoli, että tilasin liian vähän laatikoita. Kannattaa ottaa vähän enemmän kuin ajattelee tarvitsevansa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      137
      813
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      642
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      485
    9. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      94
      472
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      265
      462
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      411
    13. 21
      402
    14. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    15. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    16. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    17. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      33
      391
    18. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      376
    20. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    Aihe