Eurooppa on paras maanosa meille eurooppalaisille!
Vain eurooppalaisten pitää puolustaa Eurooppaa. Katkotaan kahleet uppoavaan Amerikkaan ja perustetaan oma vahva puolustus!
Euroopan Unionin omaa puolustusta on kehitettävä, kuitenkaan lietsomatta ryssävihaa, kuten kylmän sodan jäännöksen, Naton, piirissä on vieläkin tapana.
Venäjä ei ole mikään vakava uhka Euroopalle tätä nykyä.
EU suojelee Nato-roistoilta
1
84
Vastaukset
...kuin myös Nationalisti EI voi kannattaa Natoa. Unionistihan on vahvemman EU:n (liittovaltion) kannattaja. Silloin pienikin määrä vierasta ainesta synnyttää mätää ja märkää, kun elimistö koettaa puhdistautua. Tarvitaan pihdit jolla lyijy (Nato) poistetaan. Nato amerikkalaisineen on syvällä Euroopassa, mutta eurooppalaiset eivät ole USA:ssa tai Nato - pyramidin huipulla, EU ja NAto pyramidit eivät voi olla yhtenevät, koska Natossa on maitta, jotka eivät voi, eivätkä haluakkaan kuulua EU:n, Turkkia taas ei tule sinne ottaa. Sen sijaan Pyramidin aivan terävin kärki on USA:n päätäntävalta pyramidin kanssa yhtenevä. Tämä on oleelista huomata.
Valtion tunnusomaisia piirteitä on oma raha, perustuslaki, poliisi, yhteiset tunnukset, yhteinen johto ja se vastaa itse puolustuksestaan.
Jos liittoudutaankin on liittoutuminen on käytännössä määräaikaisluonteisia tai muuten on vasalli, jota emämaa pyrkii pitämään kontrollissa. Itsenäisen valtion liittoutumat eivät ole ikuisia, kuten mm. Napoleonin sodat Preussi, Tanska, Ruotsi ja Itävalta hyvin osoittivat. Ruotsi yhdessä vaiheessa koetti saada tukea Napoleonilta Suur-Pohjolan luomiseksi, mutta Napoleon ei pitänyt sitä omalta kannaltaan hyödyllisenä. Pääasiassa Ruotsi oli ranskaa vastaan.
Kuka on niin hullu, että voi vakavalla naamalla puhua ”ikuisesta Natosta.”
-masson
http://www.saulmasson.org
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777