Olipa suloinen herääminen tähän pimeään:D Unen läpi tunsin hellän suukon ja henkäyksen, ojensin käsivarteni halaukseen ja havahduin, ---eikä ketään näkynyt. No minä nousin ja kävin ympäri huoneuston---ei ketään!
Voi ihana joulutonttu! Kävi herättämässä minut niin kauniisti, että vieläkin olen ihan otettu. Siitä ilosta alan leipoa sahramipullaa pakastimeen. Kaikki joulun Lussekatit, kärrynpyörät, jouluhärät, poikalapsen. Ja tontulle jätän pöydälle pullavadin illalla. Kynttilän valossa nautin vielä aamuhetkestä ja nauran itselleni--- kun hain unenpöpperöisenä, mihin se aamusuukon antaja hävisi?
Aikamoisia tonttuveijareita! Hyvähän se on päivä aloittaa noin kauniin herätyksen jälkeen:D Hyvää aamua itsekullekin!
Heräsin aamusuukkoon!
31
339
Vastaukset
- Lorena*
Tässä nauraa hekottelen lukiessani pilvin satua, että sellaisia kangastuksia unessa nähdään Kehä 1 sisäpuolella. Aivan ihana herääminen aamusuukkoon. Haaveet on haaveita vaikka ne kuinka onnea uskotelkoon, siteerataan jossakin värssyssä.
öisen suukon tunnearvo nousee vielä, kun hankit itsellesi sellaisen halityynyn, jollainen minullakin on.
- pilvi*
Jopel kirjoitti:
öisen suukon tunnearvo nousee vielä, kun hankit itsellesi sellaisen halityynyn, jollainen minullakin on.
ostamaan halityynyn Kodin Anttilasta :D Leipomukset on liinasen alla, pakastan ne tultuani, joudun vielä leipomaan pari kertaa samanlaisen satsin, että saavat lapset joulupullansa mihin ovat tottuneet.
Talonaapureille leivon joululyhteen jossa 6 pitkää pötköä taivutan lyhteeksi ja leikkaan tähkät päihin kuin käpyyn ja kierrän kaksi ohutta taikinasäiettä sitomaksi.Ovat kauniita joulupöydässä.Nyt tyynyn ostoon! - tonttu!
pilvi* kirjoitti:
ostamaan halityynyn Kodin Anttilasta :D Leipomukset on liinasen alla, pakastan ne tultuani, joudun vielä leipomaan pari kertaa samanlaisen satsin, että saavat lapset joulupullansa mihin ovat tottuneet.
Talonaapureille leivon joululyhteen jossa 6 pitkää pötköä taivutan lyhteeksi ja leikkaan tähkät päihin kuin käpyyn ja kierrän kaksi ohutta taikinasäiettä sitomaksi.Ovat kauniita joulupöydässä.Nyt tyynyn ostoon!http://www.youtube.com/watch?v=JnKtAbNqElU&NR=1
Iloista poppupäivää unelmissa!
intoa joulun valmisteluihin, sen olen huomannut itsekin!
Ilon ja innoituksen hetkiä kanssaviestijöille toivottelen!- pilvi*
uuniin! Kyllä unet vaan vaikuttavat, on niin onnellinen olo, että lauleskelen leipoessani * hellyyttä hersyvin huulin* ja * näin Sinusta unta kaunista se oli niin* niin vauhdikkaasti sujuu leipomukset:D
Nyt ei kerkiä, pitää pyöritellä seuraavaan peltiin sahramipullia....moikka - "ei nikkiä"
pilvi* kirjoitti:
uuniin! Kyllä unet vaan vaikuttavat, on niin onnellinen olo, että lauleskelen leipoessani * hellyyttä hersyvin huulin* ja * näin Sinusta unta kaunista se oli niin* niin vauhdikkaasti sujuu leipomukset:D
Nyt ei kerkiä, pitää pyöritellä seuraavaan peltiin sahramipullia....moikkataidat "lapsenomaisuutesi" ja mielikuvituksesi pohjalle perustaa suurimman osan jutuistasi.
Mikäs siinä,mutta etko todellakaan koskaan "snajjaa", miten tuputat itsesi joka paikkaan, eri roolinikeilläsi tosin. Mutta muitten kustannuksella pelleily on ikävä juttu, eivät kaikki ole niin tyhmiä kuin miltä näyttävät.
Eipä muuta tällä kertaa, mutta tapa tarttuu,ei ole nikkiä minullakaan. Se siitä "itsensä likoonpanosta." - pilvi*
"ei nikkiä" kirjoitti:
taidat "lapsenomaisuutesi" ja mielikuvituksesi pohjalle perustaa suurimman osan jutuistasi.
Mikäs siinä,mutta etko todellakaan koskaan "snajjaa", miten tuputat itsesi joka paikkaan, eri roolinikeilläsi tosin. Mutta muitten kustannuksella pelleily on ikävä juttu, eivät kaikki ole niin tyhmiä kuin miltä näyttävät.
Eipä muuta tällä kertaa, mutta tapa tarttuu,ei ole nikkiä minullakaan. Se siitä "itsensä likoonpanosta."Halityyny kainalossa ja hyvillä mielin leppoisaan laiskotteluun:)
- Seku
"ei nikkiä" kirjoitti:
taidat "lapsenomaisuutesi" ja mielikuvituksesi pohjalle perustaa suurimman osan jutuistasi.
Eipä muuta tällä kertaa, mutta tapa tarttuu,ei ole nikkiä minullakaan. Se siitä "itsensä likoonpanosta."Pilvi on Pilvi.
Liian hyvä ollakseen totta, mutta toivottavasti kuitenkin totta.
Olen ihaillut Pilvin monipuolista taiteellista lahjakkuutta, sekä tieteistä kiinnostuneisuuttaan, herkkyyttä, optimistista asennettaan elämään, luontorakkauttaan ja monia piirteitä Pilvissä.
Meiltä arkisemmilta, "ei taiteellisilta" luullaksesni ei voi odottaakaan eläytymistä noin moniin sfääreihin.
Tunnen itseni luuseriksi, samoin kuin itsenäisyyspäivänä, katsellessani Linnan juhia. - olet uskottava
Seku kirjoitti:
Pilvi on Pilvi.
Liian hyvä ollakseen totta, mutta toivottavasti kuitenkin totta.
Olen ihaillut Pilvin monipuolista taiteellista lahjakkuutta, sekä tieteistä kiinnostuneisuuttaan, herkkyyttä, optimistista asennettaan elämään, luontorakkauttaan ja monia piirteitä Pilvissä.
Meiltä arkisemmilta, "ei taiteellisilta" luullaksesni ei voi odottaakaan eläytymistä noin moniin sfääreihin.
Tunnen itseni luuseriksi, samoin kuin itsenäisyyspäivänä, katsellessani Linnan juhia.ja viehättävä omana itsenäsi. Voihan tänne vaikka millaisen imagon kehitellä , mutta luulisi pilvin kaltaisella lahjakkudella ja hienolla ihmisellä olevan virikkeitä yllin kyllin palstojen ulkopuolellakin. Ei millään pahalla, mutta ei ihan aidolta tunnu.
Eikä tästä toistensa kehumisesta ole koskaan koitunut kuin harmia, jos puhuttais enemmän asioista asioina, ei mietittäis toistemme persoonia, ei ne arvelut yleensä osu oikeaan. Kivahan pilvin kirjoituksia on lukea, on niin vielä niin ahkera kirjoittaja. - *Kukkahame*
olet uskottava kirjoitti:
ja viehättävä omana itsenäsi. Voihan tänne vaikka millaisen imagon kehitellä , mutta luulisi pilvin kaltaisella lahjakkudella ja hienolla ihmisellä olevan virikkeitä yllin kyllin palstojen ulkopuolellakin. Ei millään pahalla, mutta ei ihan aidolta tunnu.
Eikä tästä toistensa kehumisesta ole koskaan koitunut kuin harmia, jos puhuttais enemmän asioista asioina, ei mietittäis toistemme persoonia, ei ne arvelut yleensä osu oikeaan. Kivahan pilvin kirjoituksia on lukea, on niin vielä niin ahkera kirjoittaja.Kehumisista olen samaa mieltä sillä vaan saadaan eripuraa aikaan.
Asiallisia ketjuja on missä voi kirjoitella ja pitää 'seuraa' vertaistensa kanssa, samalla viivalla ollaan täällä, toinen ei ole toista parempi eikä huonompi.
Olen kyllä huomannut ettei kaikkiin ketjuihin vastata, mutta jos on miehen nikki niin jo toimii ;-D - Seku
*Kukkahame* kirjoitti:
Kehumisista olen samaa mieltä sillä vaan saadaan eripuraa aikaan.
Asiallisia ketjuja on missä voi kirjoitella ja pitää 'seuraa' vertaistensa kanssa, samalla viivalla ollaan täällä, toinen ei ole toista parempi eikä huonompi.
Olen kyllä huomannut ettei kaikkiin ketjuihin vastata, mutta jos on miehen nikki niin jo toimii ;-DOma statukseni on naisellisen ja perinteisesti pikkuisen höpsönä pidetyn malli.
En kuitenkaan pidä, eikä ehkä muutkaan pidä, minua kanamaisena, vaikka aivojeni toinen puolisko on immuuni kaikella teknisella. Herranjestas, miten nuo miehet, ihmisetkin, siis naiset osaavat
vaihtaa autoon talvirenkaat , ja hoksaavat mistä kiikastaa kun taloon tulee joku korjausta vaativa juttu.
Aviomieheni sanoo joskus, että vaimo on verbaalisesti lahjakas. Pikkuisen epäilen hänen tarkoittavan, että akka on äkäinen. - pilvi*
Seku kirjoitti:
Oma statukseni on naisellisen ja perinteisesti pikkuisen höpsönä pidetyn malli.
En kuitenkaan pidä, eikä ehkä muutkaan pidä, minua kanamaisena, vaikka aivojeni toinen puolisko on immuuni kaikella teknisella. Herranjestas, miten nuo miehet, ihmisetkin, siis naiset osaavat
vaihtaa autoon talvirenkaat , ja hoksaavat mistä kiikastaa kun taloon tulee joku korjausta vaativa juttu.
Aviomieheni sanoo joskus, että vaimo on verbaalisesti lahjakas. Pikkuisen epäilen hänen tarkoittavan, että akka on äkäinen.kuin tämänpäiväinen, on päiviä jolloin en saa paljon mitään aikaan, iltani onkin rauhallinen ja hieman jo väsyttääkin. Muutenkin tulee olemaan rauhallinen joulu, koska vietän sen poikani perheessä, enkä joudu valmistamaan ruokia niin paljon, pullat olen luvannut leipoa niinkuin ennenkin.
Jännitän tässä nuorimman tyttäreni koiran kohtaloa, se on eläinsairaalassa teholla, eikä vielä tiedetä mistä on kysymys. Neste ei imeydy ja se on kuivunut, pelkään pahinta.
Yhdet tapaamiset on vielä 15 päivä ystävien kanssa menen syömään ja tapaan pankkivirkailijan samana päivänä, tulkoon lakko tai ei niin tapaamme. Mukavaa illan jatkoa... - tai paremminkin:
Seku kirjoitti:
Oma statukseni on naisellisen ja perinteisesti pikkuisen höpsönä pidetyn malli.
Aviomieheni sanoo joskus, että vaimo on verbaalisesti lahjakas. Pikkuisen epäilen hänen tarkoittavan, että akka on äkäinen.olivat
silloin kun mieheni vielä eli.
Mistä johtuisi, harjoituksen puutteesta ehkä. - vetää
*Kukkahame* kirjoitti:
Kehumisista olen samaa mieltä sillä vaan saadaan eripuraa aikaan.
Olen kyllä huomannut ettei kaikkiin ketjuihin vastata, mutta jos on miehen nikki niin jo toimii ;-Dkyllä niin vaan on että Skillan ja Monikan ketjut vetää , ja runoketju. Empä tosin niihin nokkaani pistä.
Onko käynyt ettei sinulle kukaan vastannut vai miksi näin väität ? Kyllä se aihe ratkaisee, sama se, mies vai nainen aloittajana . Minusta on mukava sellainen ketju, jossa aloittaja vastailee tasapuolisesti tuntemattomillekkin, ei vain suosikeille.
- ite pukki
tuleeki sitte antamaan iltapusut. onkos savupiippu nuohottu ja pellit auki ?
- pilvi*
valmistella kaikki! Jännittää ihan:D
- ite pukki
pilvi* kirjoitti:
valmistella kaikki! Jännittää ihan:D
Äläkä sitte laita tulta takkaan, tulee muuten liiankin tulisia suutelmia.
- pilvi*
ite pukki kirjoitti:
Äläkä sitte laita tulta takkaan, tulee muuten liiankin tulisia suutelmia.
täällä sitten * Sun tulisuudelmasi * tra la la la lallaa...
pilvi* kirjoitti:
täällä sitten * Sun tulisuudelmasi * tra la la la lallaa...
Riemastuttavan rento aloitus Pilviltä. Tommottiset viestialoitukset ovat inhimillisiä ja rentouttavia.
- lyytix
heräsin lehmän hönkäykseen
oli potkaissut minulta tajun pihalle - 10+9
Luulin Ruunen sua pussailleen!
- 20+17
mennä taju kankaalle!
- tuulivei
Olen minäkin herännyt aivan ihanaan hellään pusuun. Ja samalla aamuhorteessa unikuvat olivat
kuin poutapilven reuna. Silmiä hiljaa availlen ensin tuli näkökulmaan pienet sievät huulet, vähän liian pienet minun makuun. Sitten silmät auki ja naaman edessä autuaat isot kullanväriset silmät , viikset olivat vähän liian pitkät taas minun makuun ja se musta karva, vähän liian mustaa............................- pilvi*
tuli kurkkaamaan eikös se jo emäntä herää, minusta koira tuoksuu niin hyvälle, paitsi märkänä:D
Onneksi tyttäreni Berninpentu selvisi ruokamyrkytyksestään, ole teholla vuorokauden 5 viikkoinen, oli hotkaissut liian ison lihapalan jänteineen, ja pikku vatsalaukku ei sitä saanut sulatettua,alkoi basiliskot kehittymään.
Emokin vietiin sairaalaan pentua katsomaan, ettei ihan shokissa olisi. Jälleennäkemisen riemu oli suuri kun pääsi muiden pentujen luo illalla. Tytöllä on Berni Kennel, ja 12 pentua syntyi, yks kyllä kuolleena.Kaikki on tilattu jouluksi, loppu hyvin kaikki hyvin.
Onkos se joku Yorkshiren terrierri sinulla? Kun on partaa... - tuulivei
pilvi* kirjoitti:
tuli kurkkaamaan eikös se jo emäntä herää, minusta koira tuoksuu niin hyvälle, paitsi märkänä:D
Onneksi tyttäreni Berninpentu selvisi ruokamyrkytyksestään, ole teholla vuorokauden 5 viikkoinen, oli hotkaissut liian ison lihapalan jänteineen, ja pikku vatsalaukku ei sitä saanut sulatettua,alkoi basiliskot kehittymään.
Emokin vietiin sairaalaan pentua katsomaan, ettei ihan shokissa olisi. Jälleennäkemisen riemu oli suuri kun pääsi muiden pentujen luo illalla. Tytöllä on Berni Kennel, ja 12 pentua syntyi, yks kyllä kuolleena.Kaikki on tilattu jouluksi, loppu hyvin kaikki hyvin.
Onkos se joku Yorkshiren terrierri sinulla? Kun on partaa...Olipa mukava että koiravauva selvisi.
Minun suukkojen antaja oli sielukissa, arkalainen Pastorska Lili Marleene Mustikka. Kuunliljoja hänen muistolleen nukkuessaan maahisten kanssa ja vapailla laitumilla vaeltaessaan.............
Tämä pusuttelu oli tosi tarina ja ikimuistoinen-
- Ihanalle.Naiselle
Uuden vuoden suukko Pilville. Olet ihana !
Voi, kiitos kauniista suukosta !
Tänäänhän nyt on satanut suukkoja minulle 🤭! Jurij Enzo näki isänsä suukottelevan hyvästellessä poskeani, ja riensi mukaan sanoen: minä kanssa :)
Niinpä nuoren pojankin lempeät huulet koskettivat poskeani.
Kiitollisuuden tunne on nyt nonna Pilvellä päällimmäisenä.sini.sirkku kirjoitti:
Voi, kiitos kauniista suukosta !
Tänäänhän nyt on satanut suukkoja minulle 🤭! Jurij Enzo näki isänsä suukottelevan hyvästellessä poskeani, ja riensi mukaan sanoen: minä kanssa :)
Niinpä nuoren pojankin lempeät huulet koskettivat poskeani.
Kiitollisuuden tunne on nyt nonna Pilvellä päällimmäisenä.Taas se suru tuli!
Sen ihanan rotvailer/beaceronin Minin menetys enkelikoiraksi marraskuun kuudentena,kuusivuotiaana nousi taas pintaan.
On se todella vaikeaa.On täällä joku kulkukissa,jota ruokin.Se onkin niin hiljattain ettei ole ihme. Miten nuo koiramme voikaan tulla niin ystäviksi, etteivät unohdu koskaan ?
Kesti minullakin tajuta, etten voi enää ottaa kasvatettavakseni niin kissaa kuin koiraakaan. Lievästi allergeninenkin olen kissalle, koiruuksille en ole huomannut.
Oli se nuorimmaiseni Sally pentu ihana, saatuaan lihispasteijan minulta, omi minut istumalla viereeni niin tyyriinä 😊 kuin vain tosissaan oleva koira voi!
Ilta vaatii jo veronsa, hieman katson vielä tv:tä, sängystäkin se käy.mutta nukahdan tosin eikä edes äänikään unta pidättele!
Öitä,... ja nähdään taas!sini.sirkku kirjoitti:
Se onkin niin hiljattain ettei ole ihme. Miten nuo koiramme voikaan tulla niin ystäviksi, etteivät unohdu koskaan ?
Kesti minullakin tajuta, etten voi enää ottaa kasvatettavakseni niin kissaa kuin koiraakaan. Lievästi allergeninenkin olen kissalle, koiruuksille en ole huomannut.
Oli se nuorimmaiseni Sally pentu ihana, saatuaan lihispasteijan minulta, omi minut istumalla viereeni niin tyyriinä 😊 kuin vain tosissaan oleva koira voi!
Ilta vaatii jo veronsa, hieman katson vielä tv:tä, sängystäkin se käy.mutta nukahdan tosin eikä edes äänikään unta pidättele!
Öitä,... ja nähdään taas!Yritin katoilta tullutta lunta siirtää,en jaksanut,menee konehommiksi.Hyvää yötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6703524Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002738Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211731Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771622Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511575- 801540
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3691508- 281369
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901263