meijän koulussa on yks poika joka hymyilee ja kattelee mua melkein joka päivä ja aina kun se on mun lähellä niin se rupee heti "tappelemaan" kaverinsa kanssa....ja se kattoo mua aina kun se on kavereittensa kanssa,,,ja kun se kävelee ohi niin se kattoo heti muualle....miks se käytäytyy tolleen mun lähellä?ja mitä mun pitäis nyt tehä...ja se on sanonut mulle kerran moi kun sen kaverit kantoivat sen mun luo...toivottavasti vastailette! :) kiitos etukäteen!!!
mitä tarkoittaa ja mitä pitäis tehä?
17
1651
Vastaukset
- butterfly
No must toi kyl kuulostaa silt et se jätkä on kiinnostunu susta!!!
Mut mitä sä tunnet sitä kohtaa...?
Mut jos sulki on tunteit tätä kyseistä jätkää kohtaa, ni antaa palaa!!! :)
Mul on ollu ittelläki samantapanen juttu tai samantapasii, yhen kerran jätkä oli kiinnostunu, ja yhen kerran taas ei ollu, et se halus vaa musta kaverin... Mut yleensä jos jätkät käyttäytyy tollai, ni luulis et se on kiinnostunu!!
Tsemppiä sulle!!! :)
Ja jos haluut saada tietää, et onks se sust kiinnostunu, ni voithan sä lähettää sille vaik tekstarin, ja kysyt siinä et tykkääks se sust...
siis jos sul on sen numero...
Mut toivottavasti tää ees jotenki autto sua...
Ku ihmiset on niin erilaisia ja kummalisia, varsinki jätkät, et niist ei ota aina selvää...
:)- apua kaipaava
mie oon kiinostunut siitä mut entäs jos se vaan pelleilee?
- poika
apua kaipaava kirjoitti:
mie oon kiinostunut siitä mut entäs jos se vaan pelleilee?
jos se poika kattoo suhun se tarkottaa et se tykkää kattella sua -eli sä oot sen mielestä kivan näkönen ja se taas tarkoittaa et se haluaa sun huomiota ja seuraa. me pojat ollaan hyvin yksiselitteisiä näissä jutuissa sanoisin. sitä joko on kiinnostunut tai ei ja luulenpa että hän on.
sun ei kuitenkaan kannata olla liian aktiivinen ettei se pelästy. hymyilet vaan sille aina ja ehkä se sit uskaltaa tehä alotteen.
kaikkee hyvää.- - Mii@=)
poika kirjoitti:
jos se poika kattoo suhun se tarkottaa et se tykkää kattella sua -eli sä oot sen mielestä kivan näkönen ja se taas tarkoittaa et se haluaa sun huomiota ja seuraa. me pojat ollaan hyvin yksiselitteisiä näissä jutuissa sanoisin. sitä joko on kiinnostunut tai ei ja luulenpa että hän on.
sun ei kuitenkaan kannata olla liian aktiivinen ettei se pelästy. hymyilet vaan sille aina ja ehkä se sit uskaltaa tehä alotteen.
kaikkee hyvää.-Palaaa.Se on susta kiinnostunut=)
- apua kaipaava
Mii@=) kirjoitti:
Palaaa.Se on susta kiinnostunut=)
kun mua epäilyttää että pelleileeköhän se vaan,kun sen kaverit teki tolleen samalla tavalla noin 5-6kuukautta ja se ei ollut kiinostunut musta,,,,mut miks se kattoo mua kavereittensa luona eikä kun se kävelee mun ohi käytävällä?......saatan olla tyhmä kun en ymmärrä...
- homme
apua kaipaava kirjoitti:
kun mua epäilyttää että pelleileeköhän se vaan,kun sen kaverit teki tolleen samalla tavalla noin 5-6kuukautta ja se ei ollut kiinostunut musta,,,,mut miks se kattoo mua kavereittensa luona eikä kun se kävelee mun ohi käytävällä?......saatan olla tyhmä kun en ymmärrä...
Yksi mahdollisuus on että kundi on ihastunut susta korviaan myöten. Kaveri on arka luonteeltaan eikä sen takia 'uskalla' ottaa katse kontaktia. Pelleileekö kaveri vai ei? Valitettavasti sen tietää vain se kundi itse ja luulenpa että kysyminen saattaa olla ainut keino selvittää asia. Onnea ja rohkeutta!
- apua kaipaava
voisitteko te ihmiset vastata tohon mun kysymykseen kun osaatte varmasti autaa mua...joten kirjoitelkaa :)
käyn kattomassa tän vähän ajan kuluttua :)
KIRJOITELKAA! :) - apua kaipaava
kun mun entinen kaveri kertoi mulle että toi poika huhujen mukaan seurustelee mut se saattaa olla pelkkä huhu...että mie en tiiä mitä mun pitäis tehä ja yks päivä se poika käveli meijän luokan ohi niin se katto mua silmiin ja sen katse vasta kääntyi pois kun sen kaveri tönäs sen meijän luokkaan kun se huomas että se poika katto mua,,,,se poika vaan hymyili kaverilleen ja sanoi jotain....itä mun pitäis tehä?kiitos etukäkeen kaikille lukijoille!
- neuvo
Varmaankin ihan rakastunut tai ainakin ihastunut, meneppä sinä juttelemaan ja pyydä vaikka kahville tai jotain siis ota kontakti itse. Sitten se selviää nykyään, pojat kasvatetaan nössöilijöiksi jotka eivät sitten uskalla ottaa härkää sarvista ole sinä tahto nainen ja tee niinkuin tuntuu sydäntä kuunnellen jos tulee ilmi et olet merkit väärin lukenut et menetä mitään. Ja voit jatkaa elämää uusia tuulia kohti
- apua kaipaava
neuvo kirjoitti:
Varmaankin ihan rakastunut tai ainakin ihastunut, meneppä sinä juttelemaan ja pyydä vaikka kahville tai jotain siis ota kontakti itse. Sitten se selviää nykyään, pojat kasvatetaan nössöilijöiksi jotka eivät sitten uskalla ottaa härkää sarvista ole sinä tahto nainen ja tee niinkuin tuntuu sydäntä kuunnellen jos tulee ilmi et olet merkit väärin lukenut et menetä mitään. Ja voit jatkaa elämää uusia tuulia kohti
miks se aina pörröttää tai muuten liikuttelee hiuksiaan kun se kävelee mun ohi?ja tänään se ensimmäisen kerran kattoi mua silmiin kun se käveli mun ohi...kun se kaveli mun ohi olis ollut ihana tarttuu sen käteen ja ruveta juttelemaan sille mut en uskalla/viiti....
- betty
apua kaipaava kirjoitti:
miks se aina pörröttää tai muuten liikuttelee hiuksiaan kun se kävelee mun ohi?ja tänään se ensimmäisen kerran kattoi mua silmiin kun se käveli mun ohi...kun se kaveli mun ohi olis ollut ihana tarttuu sen käteen ja ruveta juttelemaan sille mut en uskalla/viiti....
kun näet seuraavan kerran yksin pojan, niin moikkaa ja kysy lähtiskö hän sun kanssa teelle tai kahville johonkin. Kyllä se siellä sitten selviää, mitä hän on ajatellut sinusta. Ei sinun tarvitse näyttää tapaamisessanne mitään muuta kuin iloista naamaa. kokeile.
- apua kaipaava
betty kirjoitti:
kun näet seuraavan kerran yksin pojan, niin moikkaa ja kysy lähtiskö hän sun kanssa teelle tai kahville johonkin. Kyllä se siellä sitten selviää, mitä hän on ajatellut sinusta. Ei sinun tarvitse näyttää tapaamisessanne mitään muuta kuin iloista naamaa. kokeile.
kun tuntuu kun meen kavereitteni kanssa ulos välkälle se poika on ekana tosi kaukana mutta kun rupeen heti ettimään sitä katseella niin huomaan että se tulee aina! kavereittensa luo jotka on lähempänä minua...saatan kuvitellakkin...ja yks päivä kun lähdin ruokailusta ennen sitä niin se tuli mua varmaan minuutin jälessä...se oli silleen outoo kun yleensä se oottaa kavereittaan ja sinä samana päivänä se katto mua silmiin tosi monta kerttaa.....mut musta tuntuu että se ei kato mua melkein ikinä joinakin päivinä...mitä mieltä ootte??vastailkaa niin tuun lukemaan :)
- apua kaipaava
voisitteko te vastata mun kysymykseen se auttais mua tosi paljon
- apua kaipaava
nykyään meijän väli on joskus varmaan vaan
20-30cm.Mut jos se on kiinostunut musta miks se ei tunnu kattovan mua ikinä...saatan vaan ajatellakkin niin....toivottavasti vastaatte! :) - apua kaipaava
toivottavasti voisitte vastata mun kysymyksiin,siitä oli kovasti apua....tuun kattomaan tän 10-20 min kuluttua
- apua kaipaava
VASTAILKAA TÄHÄN MUN KYSYMSEEN KOSKA TARTTEEN APUU.....EI KAI VASTAAMINEN OO NIIN VAIKEETA!!!!!!!VASTAILKAA!!!!
- apua kaipaava
onko se oikeesi kiinostunu vai pelleileekö se vaan....että onkohan sillä jokin veto kavereittensa kanssa musta..mitä mieltä ootte???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623071
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207