Eli lääkkeellisten ja kaavinnan jälkeen..onko teillä kuinka tullut kuukautiset yleensä- Itsellä tuli kuukautiset 6 vkoa keskenmenon jälkeen ja kaavinta tehtiin siis kolmen viikon jälkeen keskenmenon alkamisesta. Sitten taas seuraavalla viikolla pari päivää menkkamaista vuotoa, ja taas nyt seuraavalla viikolla alkoi rusehtavalla vuodolla ja nyt kirkasta verta. Vatsakipuja ei kuitenkaan nyt, niiden "ekojen"kk jälkeen kyllä oli menkkamainen olokin. Nyt siis vähän outoa tämä vuotoilu. Vai kuuluuko asiaan että hakee sitä oikeaa rytmiä?
Jonkinaikaa on välillä tuntunu vaihdellen vasemmalla ja oikealla alavatsassa "jomotusta", nyt sekin loppunut.
hm..ei vaan jaksais yhtään miettiä enää mitn ylimääräisiä vuoto juttuja. Varsinkin kun tässä ollaan keretty uutta yritystäkin aloittelemaan..
Itselläni siis melkein meni 1kk keskenmenon kanssa kaikkinensa- ja kaavinnan jälkeen sanottiin että enää ei tarvitse jälkitarkastusta tehdä- että näin..mutta kyllä nyt ehkä mietityttää että pitäisikö silti käydä vielä kerran lääkärissä. Kuinkas teillä muilla menkat tullu ja menny keskenmenon jälkeen??
km:n ja kaavinnan jälkeen kuukautiset??
1
414
Vastaukset
- mia¤
Mulla itsellä keskenmeno lääkkeen avulla...
Maanantaina tuli 4 vkoa täyteen. Vuoto kesti kunnolla viikon ja toinen viikko vähäistä.
Mulle sanottiin sairaalasta, että voi kestää seuraaviin menkkoihin asti ja jos jatkuu vielä
niidenkin jälkeen, kannattaa soittaa lääkäriin.
Itsellä ei vielä ole kuukautiset alkanut vaikka hormoonit onpi jo laskenut niin, että verikokeessa HCG näytti negaa viikko sitten. Mullakaan ei jälkitarkastusta tehty, otettiin vain tuo HCG.
Itsekkin oon miettinyt tota miten muilla on ollut, kun lääkäri sanoi, että pitäisi alkaa noin kk päästä keskenmenosta. Ja olin tuntevinani ovulaationkin jo ajat sitten... ja kai olen vain vainoharhainen, mutta
samallaisia "oireita" on ollut ku edellisessä oli alussa...
Mene ja tiedä, kun ei lääkäritkään aina tunnu tietävän. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343982Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401449
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8827J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756