Fallenhaus koitahoitola

murhex

Onko kellään kokemusta Vihdissä sijaitsevasta koirahoitola Fallenhausista? Tarvitsemme lyhyellä varoitusajalla hoitopaikkaa joulun aikaan ja kaikki tutut hyvät paikat on jo täynnä.

11

2866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hallenfeus

      Todella hyvä ja luotettava paikka sanoo
      paikkaa käyttänyt mäyräkoirien omistaja.
      Omistajat ovat ihania.

      • Risto 38

        itse en ole koiraani pitänyt kyseisessä hoitolassa mutta olen kuullut ystäviltä ja tuttavilta aivan muuta palutetta.


    • tanskandogit

      Me olemme käyttäneet isoja tanskandoggejamme Fallenhaussissa usean kerran hoidossa ja olemme pelkästään tyytyväisiä.Omistajat ovat TODELLA mukavia. Koiramme ovat saaneet parhaan mahdollisen hoidon. Eli suositteleme Fallenhaussia.

      • ttttttttttooooooo

        paikassa on?Ei meinaan ole sivut vielä valmiit,ja puuttuu minulle oelnnaisimmat tiedot,eli onko koirat eri rakennuksessa kuin isäntäväki?Onko tilat koirille muuten millaiset?Käytetäänkö lenkillä?(joissakinhan on vain tarhaulkoilua).Kyselin itse tuossa Hyvinkään koirakylpylästä,mutta kukaan ei vastannut.


      • ttttttttttooooooo kirjoitti:

        paikassa on?Ei meinaan ole sivut vielä valmiit,ja puuttuu minulle oelnnaisimmat tiedot,eli onko koirat eri rakennuksessa kuin isäntäväki?Onko tilat koirille muuten millaiset?Käytetäänkö lenkillä?(joissakinhan on vain tarhaulkoilua).Kyselin itse tuossa Hyvinkään koirakylpylästä,mutta kukaan ei vastannut.

        Ollut meidän keskikokoinen laikatyyppinen urho pari kertaa, ja taas tod näk sinne kun seuraava tarve koittaa. Semmoinen maalaiskartano, oikein mukava isäntäväki. Ei mikään ylellinen, mutta koirat tuntuvat viihtyvän, ja joka kerta kun olen tullut hakemaan takaisin, on ollut hyvällä päällä ja suhtautunut isäntäväkeen ystävälisesti, suorastaan kiintynyt paikkaan. Se tässä kaiketi tärkeintä on, että koira itse viihtyy. Hyvinkään koirakylpylä on myös hyvä, siellä on tarjolla muutakin kivaa koirille, hoitoja ym. jos niitä tarvitsee. Asiantuntevaa väkeä. Vähän eri tyyppinen kuin Fallenhaus. Olisi mielenkiintoista kuulla, että mitä nämä puheet ovat Fallenhausin huonoudesta, kun en ole itse niitä koskaan kuullut.

        -Pentti


      • Hyiettä

        Oikeesti ihan kamala paikka. Tiedän, että on vanha aloitus, mutta varoituksena muille. Ihan kauhea =(


      • jaa-jaa-ja-jaa
        Hyiettä kirjoitti:

        Oikeesti ihan kamala paikka. Tiedän, että on vanha aloitus, mutta varoituksena muille. Ihan kauhea =(

        No kertosit nyt vähän mitä teille siellä tapahtui? Muuten tässä tulee mieleen että oletteko olleet sen isännän kanssa ryyppäämässä ja pelanneet pokeria jossa sinä menetit rahasi...(sellainenhan korpeaa, tiedän)


    • Sallatunturi

      Vanha ketju, mutta itse tätä tässä jokin aika sitten lueskelin kun etsin koirillemme hoitopaikkaa. Varasin viikonlopun fallenhaussista ja kyllä saimme todella hyvää palvelua. Eivät lupailleet turhia ja perushoito maksuun sisältyi ainakin meille kaikki tarpeellinen, lenkityksenkin olisi ilmeisesti saanut erikseen lunastaa halutessaan, mutta meidän koirat pääsi sellaisille paikoille joista pääsivät halutessaan sisään ja ulos oman mielen mukaan. Lisäksi rehellisesti kertoivat että vanhemmalle koiralle ei ruoka ollut maistunut, vakka en siitä edes etukäteen muistanut "varoittaa". (Tämä oli tiedossa että syö huonosti vieraissa paikoissa).Todella tyytyväisiä oltiin ja niin tuntui olevan koiratkin kun hakiessa päästimme ne vapaaksi niin juoksivat autolta takaisin kennelrakennukseen.

      Edellisen kerran koirat olivat vasta vähän aikaa toimineessa hoitolassa ja siellä lupailtiin perusmaksuun sisältyvän ummet ja lammet lenkityksistä kynnenleikkuuseen, ja mikään niistä ei ilmeisesti toteutunut. Tuli sellainen olo että mahtoiko peruskuviot kuten ruokintakaan mennä niin kuin oli ohjeistettu. Vanhemman koirankin väittivät syöneen ongelmitta vaikka tiedossa tosiaan se että esim. vanhempieni luonakin hoidossa ollessa nirsoilee ruuasta.

    • Kamalapaikka

      Fallen haus ihan kamala paikka! Koirani haisi aivan paskalle ja kuselle sen jälkeen ku hain koiran joka oli ollut siellä 5pv. Koira oli laihtunut ainakin 10kg ja normaalisti painaa 45kg. Koiraa oli luultavasti pahoinpidelty sillä kielessä oli monta reikää, korvassa, tassussa ja kuonossa haavat. ÄLKÄÄ VIEKÖ KOIRAANNE TUONNE! AIVAN KAMALA PAIKKA! VIEKÄÄ KOIRANNE ITSE SINNE JOS ETTE USKO. Ne kohtelee vain joitain koiria hyvin ja jotkut koirat taas ei merkkaa niille mitään...

    • anonyymiiiii

      jos haluatte koirastanne eroon, viekää sinne. omalla tullessa kamala ripuli ja kennelyskä. eläinlääkärireissu, ei kuulema vatsalaukussa mitään ollut moneen päivään. kääpiösnautserini vietti kyseisessä paikassa 4vrk

    • EnSuosittele

      Vanha ketju mutta joudun itse myös ottamaan osaa mielipiteisiin. Meidän jo edesmennyt koiramme oli siellä hoidossa muutama vuosi takaperin ja emme missään nimessä voi suositella paikkaa. Koira ei varmaan ollut ulkoillut ollenkaan, haisi pissalle hakiessa ja jouduimme maksamaan lisämaksua siitä että "pissannut sisään". Lisäksi koiralla oli tärkeä lääkityskuuri käynnissä ja kun menimme hakemaan koiraa huomasin hoitolan ikkunasta kuinka isäntä puristaa lääkettä ulos ruiskusta jotta näyttäisi siltä että sitä annettu. Todellisuudessa lääkettäkään ei siis annettu koko hoitojakson ajan :( Itse järkytyin tästä niin paljon että en pystynyt edes mainitsemaan asiasta omistajalle mitään. Ihan hirveä paikka enkä ikinä veisi yhtäkään eläintä sinne uudestaan. Onneksi löysimme ihanan hoitopaikan Lohjan seudulta jossa koiramme silminnähden viihtyvät ja heistä pidetään hyvää huolta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1146
    Aihe