Nuorten tupakointi

Äityli1963

Tulipa vaan mieleen kun itse kamppailen tämän asian kanssa vanhempana ``lapsiani`` vastaan, eli annatteko lastenne tai hyväksyttekö lapsenne tupakointia?

90

5526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 77777

      että perkele ei tipu rahaa niin kauan kun tupakoitte alaikäisinä!

    • ärrripurrri

      Täytin hiljattain 18 ja jäin kiinni tupakoinnista. Rahahanat meni kiinni ja itsellä paha mieli =(

      • tommipaskalahti3

        ihan saatanan homo omilla työstä tienatuilla rahoilla ostan marlboron punasta röökiä.:-D


      • tupakonti sallittu
        tommipaskalahti3 kirjoitti:

        ihan saatanan homo omilla työstä tienatuilla rahoilla ostan marlboron punasta röökiä.:-D

        suomessa tupakointi, ja tupakkatuotteiden hallussapito on sallittua alle 18 vuotialle. Eli alaikäisillä on oikeus poltta, niinkuin heillä on myös oikeus syödä karkkia. Ainoastaan myyminen ja luovuttaminen on kiellettyä. Tietysti yleisesti ei sallita tupakointia, vaikka laki sen salliikin...


      • oikea DIRTY DOLL

        SINÄ JOKA KIRJOITIT PELKKÄÄ HOMOA,SINULLE TAITAA OLLA HAUKKUMASANA HETERO ???
        MITÄ JOS KOKEILISIT VAIKKA NAISTA? JOS HOMOSEKSUAALISUUTESI ON NOIN PITKÄLLE EDENNYT...


        T:DIRTY DOLL


      • YX-VANHUS

        HEI NULIKKA ODOTA ETTÄ,SAAT SEN SURKEAN EHDONALAISEN LOPPUMAAN JA ETTÄ PÄÄSET
        KUNNON LINNA TUOMIOLLE! LINNASSA ON OSASTO KALTAISILLESI SISILISKOILLE,JOTKA PELKÄÄVÄT MUITA VANKEJA.TAPAA KALTAISIASI VARMASTI SIELLÄ,JOTEN HYVÄSTI !!!


      • ImeSinäKyrpä

        VITTU mitä tuutte tänne saatana valittaa joka asiasta, jos nuori polttaa nii sit se vittu polttaa ette voi asialle mitää mullekki kuule myy vitun monet kaupat röökiä ja oon 14 ja mutsi ei vois vähenpää kiinnostaa poltanko vai enkö polta ku se vittu itekki polttaa saatana!!!! käyttäkää joskus vanhukset aivoja ja ajatelkaa nuoria ja niitten omia mielipiteitä...ainii ette voi ku ei teillä oo sellasia ku AIVOT!!!!!


      • oikea DIRTY DOLL
        ImeSinäKyrpä kirjoitti:

        VITTU mitä tuutte tänne saatana valittaa joka asiasta, jos nuori polttaa nii sit se vittu polttaa ette voi asialle mitää mullekki kuule myy vitun monet kaupat röökiä ja oon 14 ja mutsi ei vois vähenpää kiinnostaa poltanko vai enkö polta ku se vittu itekki polttaa saatana!!!! käyttäkää joskus vanhukset aivoja ja ajatelkaa nuoria ja niitten omia mielipiteitä...ainii ette voi ku ei teillä oo sellasia ku AIVOT!!!!!

        Sitten kun ootte jokeltaneet ja opitte puhumaan ja äitee on vaihtanut vaipan,
        kerron teille miksi teillä on niin kalliit aivot.

        Tietysti siksi että,niitä ei ole kertaakaan käytetty ja meehän nyt pois netin luota kun äitees pyytää sua nukkumaan ja lukee sulle kunnon iltasadun.Äläkä unohda unirättiä ja tutipulloa,
        että hyvää yötä sinne untenmaille ja höyhensaarille.


      • YX-MIES
        ImeSinäKyrpä kirjoitti:

        VITTU mitä tuutte tänne saatana valittaa joka asiasta, jos nuori polttaa nii sit se vittu polttaa ette voi asialle mitää mullekki kuule myy vitun monet kaupat röökiä ja oon 14 ja mutsi ei vois vähenpää kiinnostaa poltanko vai enkö polta ku se vittu itekki polttaa saatana!!!! käyttäkää joskus vanhukset aivoja ja ajatelkaa nuoria ja niitten omia mielipiteitä...ainii ette voi ku ei teillä oo sellasia ku AIVOT!!!!!

        VAI EI SILLE VOIDA MITÄÄN ??? SULLE SUUNPIEKSÄJÄLLE,KYLLÄ SILLE VOIDAAN ! KUN KAUPPA JÄÄ KIINNI ALAIKÄISILLE MYYMISESTÄ,SILTÄ LÄHTEE LUVAT TUPAKAN MYYNTIIN !!!
        JA KAUPPA VOI JOUTUA SULKEMAAN OVENSA...MYÖS TUPAKANMYYMISESTÄ, ANTAMISESTA, LUOVUTTAMISESTA ALAIKÄISELLE,SAA NYKYLAIN MUKAAN SAKOT.LAKI MUUTTUI VUODEN ALUSTA.

        Sääliksi käyt poikaparka,kun mutsiis ei kiinnosta,jos lapsi tuhoaa elämänsä
        Kuitenkin sun mutsis on täysi-ikäinen,joten sen polttaminen on hänen asiansa...


      • thebeast666

        tommi paskalahti sä oot eläin ! u animal


      • Kakkosesta tykkäävä
        thebeast666 kirjoitti:

        tommi paskalahti sä oot eläin ! u animal

        Mä ainakin tykkään homoista :)


      • Anonyymi

        Vitun homo


    • äiti immeinen

      Lapset eivät saa tupakkaa polttaa enkä hyväksy heidän polttamista, olen sanonut että aikaisintaan saavat polttaa 18-vuotiaana eivät ennen sitä. Jokainen on kyllä maistanut tupakkaa, eikä se haittaa, kun jäivät kiinni niin sanoin, ettei sitten toista kertaa tarvitse maistella. Ihme ja kumma eivät ole edes kiinnostuneita tupakasta enää kun ovat maistaneet, onneksi harrastavat kaikkea muuta. Oma juoksu ura jäi jo 16-vuotiaana kun aloin polttamaan säännöllisesti.

      • tommipaskalahti3

        no YX-VANHUS kusetko meni housuun vai mikä on kun et uskalla enää vastata!


      • adasda
        tommipaskalahti3 kirjoitti:

        no YX-VANHUS kusetko meni housuun vai mikä on kun et uskalla enää vastata!

        Rupes naurattaa ku luki tänne kirjoitettuja tekstejä! :D


      • nicorette654
        adasda kirjoitti:

        Rupes naurattaa ku luki tänne kirjoitettuja tekstejä! :D

        aika lapsellist. Tollaset vitu pellet pitäs hakata nurkan takan. Kyl mun porukat ainaki hyväksyy polttamisen ja ku jotkut nii kauhistelee mite kauheen näköstä se on ku nuoret polttaa. Eiköhä se oo iha yhtä "kauheen näköst" ku vanhemmatki ihmiset polttaa... :D


      • tobacco885
        nicorette654 kirjoitti:

        aika lapsellist. Tollaset vitu pellet pitäs hakata nurkan takan. Kyl mun porukat ainaki hyväksyy polttamisen ja ku jotkut nii kauhistelee mite kauheen näköstä se on ku nuoret polttaa. Eiköhä se oo iha yhtä "kauheen näköst" ku vanhemmatki ihmiset polttaa... :D

        sä et tollasilla jutuilla tee yhtään kovempaa itsestäs kuin luulet.ja ihan ensinnäkin tollaset homottelut ja huorittelut LOPETA HETI!huoraksi haukkumisesta voi saada jopa syytteen jos et sitä tiemmyt jätkä.millä hiton oikeudella täällä alat muita haukkumaan.minun mielestäni tupakalla ei tee mitään ja sitä ei saa polttaa alle 18 vuotiaat.jätetään asia tähän ja piste.:)


      • Äityli1963
        tobacco885 kirjoitti:

        sä et tollasilla jutuilla tee yhtään kovempaa itsestäs kuin luulet.ja ihan ensinnäkin tollaset homottelut ja huorittelut LOPETA HETI!huoraksi haukkumisesta voi saada jopa syytteen jos et sitä tiemmyt jätkä.millä hiton oikeudella täällä alat muita haukkumaan.minun mielestäni tupakalla ei tee mitään ja sitä ei saa polttaa alle 18 vuotiaat.jätetään asia tähän ja piste.:)

        JA NYT ON PERKELE TOMMIPASKALAHTI3 JOS TÄÄ SOU EI MUN SIVULLANI LOPU!PAINU HELVETTIIN URPO!


      • tommipaskalahti3

        ja toi eileen lähettämäni viesti oli ihan läppää.se on otettu youtubesta vittuilupuhelimesta.


      • moimoimoi1993
        tommipaskalahti3 kirjoitti:

        ja toi eileen lähettämäni viesti oli ihan läppää.se on otettu youtubesta vittuilupuhelimesta.

        mikä vitun sota täällä on menossa?kerros sä YX-VANHUS mikä tota tommipaskalahtea oikeen vaivaa.mua kiinnostas tietää.:D


      • AIII
        moimoimoi1993 kirjoitti:

        mikä vitun sota täällä on menossa?kerros sä YX-VANHUS mikä tota tommipaskalahtea oikeen vaivaa.mua kiinnostas tietää.:D

        AIII


      • YX-VANHUS

        "ja toi eileen lähettämäni viesti oli ihan läppää.se on otettu youtubesta vittuilupuhelimesta." TUOSSA EREHDYT,MUTTA NYT TIEDÄMME MISTÄ SINÄ LÖYDÄT JUTTUSI!!!

        HUOMAA SOVINNONHALUSTASI,ETTÄ TYLSÄ EHDONALAISESI ON VAIHTUNUT KUNNON LINNATUOMIOON,KANNATTAA KÄYDÄ HAMMASLÄÄKÄRISSÄ VEDÄTTÄMÄSSÄ HAMPAAT POIS,KUN SULLA ON NOIN SUURI SUU,SINNE VOI MAHTUA VAIKKA 2 MUNAA KERRALLA. YSTÄVÄLLISESTI KYSYMMEKIN MITÄ LIUKUVOIDETTA HALUAT KÄYTETTÄVÄN,SAIPPUAA,S HAMPOOTA VAI JUHLALLISESTI NIVEAA ???

        NAURAN RÄKÄISESTI,KUN TULET ASEINESI JA TÄHTÄÄN SUA SINGOLLA,SILLÄ KOKEMUSTA ON JA ENHÄN TURHAAN LUSI.

        SORRY NYT JUNTTI,OON IHAN STADISTA.HUOMAA ETTÄ,NOIN TYHMIÄ TYYPPEJÄ ON VAIN MAALLA.PORISSA ON KIVA HAUTAUSMAA KESKELLÄ,SITÄ PIKKUKÄPYKYLÄÄ...
        JONNE MOISELLA SUUNSOITOLLA PIAN PÄÄDYT ITSEKKIN,KESKEN HIENON LINNAREISSUN.MIKÄLI LINNASSA JATKAT VALITSEMALLASI TIELLÄ,EIKÄ ÄITISI PESE SUUTASI HYVIN,ENNEN KUIN LÄHDET LUSIMAAN...
        PARKANO ON LÄHELLÄ PORIA,JOSSA ON TUTTUJANI,JOILLA KÄYN AJOITTAIN.
        NEKIN ON LUSINEITA TYYPPEJÄ,JOTKA VOI PIAN TAHTOA TUTUSTUA SUHUN,
        ET SULLAHAN KÄVI HYVÄ FLAKSI,ETTÄ SAAT VALISTUSTA ENNEN TULEVAA LINNAREISSUAS.
        MUISTA NYT PITÄÄ ITSES KUNNOLLA NAISENA,NIIN SAAT PYTTYVANGEILTA HELLEMMÄN KOHTELUN.SILLÄ HE VIHAAVAT SKINHEADNUORIA !

        JK: VOIDAAN ME TÄÄ VÄITTELY LOPETTAA,KOSKA SINÄ TUSKIN KAUAA VOIT KIRJOITELLA KUN OLET KÄDET TÄYNNÄ TÖITÄ ( MUNIA ) JA SUU TÄYS MÄLLIÄ JA MUUTENKIN IHAN PUHKINUSSITUSSA KUNNOSSA...

        KANNATTAA KÄYDÄ HAMMASLÄÄKÄRISSÄ,ENNEN LUSIMAAN LÄHTÖÄ JA VEDÄTTÄÄ HAMPAAT,KOSKA NE HAITTAA LINNASSA HARRASTUSTOIMINTAA. KOSKA JOS SULLA ON HAMPAAT KUN MEET LUSII,NE JOUDUTAAN SIELLÄ PAKKOTOIMENPITEELLÄ POISTAMAAN!

        PS: UNOHTUI ÄSKEN LAITTAA OTSIKKOON,KENELLE HOMOLLE TÄMÄ ON.


      • YX-VANHUS

        KUULES NYT PIKKU JURTTIPUPU,MITÄ JOS OPPISIT ENSIN PAMLAAMAAN IHMISTEN KIELTÄ...
        ETKÄ AINA VAAN HOKIS TEIDÄN PUNDEJEN SIANSAKSAA.TUSKIN OOT AJANUT SPORALLA STDISSA STEISSILLE.MISSÄ TOLLASET JURTIT HAKATTAIS VARMASTI,EN YLEENSÄ ALENNU VASTAA HEINÄHATUILLE,KUN HAISETTE PASKALLE KAIKKI.MITÄS JOS MENISIT KLITSUUN JA VETÄISIT ITSESI JOJOON ??? ZILARI SAIS TSIIKATA JONKUN JURTIN JÄÄNNÖKSIÄ.
        JA KUN JURTTI OOT,OOT YRITTÄNYT JOJO TEMPPUU KLIDEN VODA JOHTOON...
        ASIAN POSITIIVINEN PUOLI ON TIETTY SE,ET ZILARI SPYTTAA NAURUSTA JA SÄ SAAT TEKARIT,TULTUAS LÄRVILLES VODAPIUHASTA,SKOUDET ANTAA KYLLÄ SULLE SAKOT,
        PLEISIEN SOTKEMISESTA SAASTASELLA BLUDELLASI...ET ENNEN KUIN AUOT JOFAAS,KELAA KELLE PAMLAAT SKEIDAA,MENIX JURTTI JAKOON ???


      • YX-VANHUS
        YX-VANHUS kirjoitti:

        KUULES NYT PIKKU JURTTIPUPU,MITÄ JOS OPPISIT ENSIN PAMLAAMAAN IHMISTEN KIELTÄ...
        ETKÄ AINA VAAN HOKIS TEIDÄN PUNDEJEN SIANSAKSAA.TUSKIN OOT AJANUT SPORALLA STDISSA STEISSILLE.MISSÄ TOLLASET JURTIT HAKATTAIS VARMASTI,EN YLEENSÄ ALENNU VASTAA HEINÄHATUILLE,KUN HAISETTE PASKALLE KAIKKI.MITÄS JOS MENISIT KLITSUUN JA VETÄISIT ITSESI JOJOON ??? ZILARI SAIS TSIIKATA JONKUN JURTIN JÄÄNNÖKSIÄ.
        JA KUN JURTTI OOT,OOT YRITTÄNYT JOJO TEMPPUU KLIDEN VODA JOHTOON...
        ASIAN POSITIIVINEN PUOLI ON TIETTY SE,ET ZILARI SPYTTAA NAURUSTA JA SÄ SAAT TEKARIT,TULTUAS LÄRVILLES VODAPIUHASTA,SKOUDET ANTAA KYLLÄ SULLE SAKOT,
        PLEISIEN SOTKEMISESTA SAASTASELLA BLUDELLASI...ET ENNEN KUIN AUOT JOFAAS,KELAA KELLE PAMLAAT SKEIDAA,MENIX JURTTI JAKOON ???

        JOS NYT ET SAA TURPAAS KIINNI,ME VOIDAAN LÄHTEÄ AJAA LETUKOILLA KOHTI PORIA
        TÄÄLTÄ STADISTA JA TUODA VÄHÄN NÄYTILLE SULLE KAIPAAMIASI ASEITA...
        IKÄS TIETÄEN SULLE RIITTÄÄ KYLLÄ PELKKÄ NAHKAVYÖ JA SEN SOLKIPÄÄ JA REVITÄÄN
        SUT MUTSIS HAMEEN ALTA,ETTET HANEEN PÄÄSE.TIETYSTI ME OTETAAN SULTA HOUSUT POIS JA ANNETAAN KESKELLÄ PORIN TORIA SULLE KUNNOLLINEN SELKÄSAUNA,
        NIIN MUISTUTAT ENENMÄN KIRJAVAPERSE APINAA! JA SEN JÄLKEEN POLTAT TAATUSTI, KOVIKSEN KÄSIKIRJASI JONKA OLET HOMMANNUT DIVARISTA. JA MEET TAATUSTI PYHÄKOULUUN. MIES SE TULEE RÄKÄNOKASTAKIN,MUTTA EI TOLLASESTA SURKEESTA KANANKASVATTAJASTA! HYVÄÄ LOPPUELÄMÄÄ.


      • moimoimoi1993

        joo huomaan kyllä.tehny ihan etusivulle kaksi keskustelua jossa haukkuu tätä suomi24.ei juma.:)


      • KAU!
        YX-VANHUS kirjoitti:

        JOS NYT ET SAA TURPAAS KIINNI,ME VOIDAAN LÄHTEÄ AJAA LETUKOILLA KOHTI PORIA
        TÄÄLTÄ STADISTA JA TUODA VÄHÄN NÄYTILLE SULLE KAIPAAMIASI ASEITA...
        IKÄS TIETÄEN SULLE RIITTÄÄ KYLLÄ PELKKÄ NAHKAVYÖ JA SEN SOLKIPÄÄ JA REVITÄÄN
        SUT MUTSIS HAMEEN ALTA,ETTET HANEEN PÄÄSE.TIETYSTI ME OTETAAN SULTA HOUSUT POIS JA ANNETAAN KESKELLÄ PORIN TORIA SULLE KUNNOLLINEN SELKÄSAUNA,
        NIIN MUISTUTAT ENENMÄN KIRJAVAPERSE APINAA! JA SEN JÄLKEEN POLTAT TAATUSTI, KOVIKSEN KÄSIKIRJASI JONKA OLET HOMMANNUT DIVARISTA. JA MEET TAATUSTI PYHÄKOULUUN. MIES SE TULEE RÄKÄNOKASTAKIN,MUTTA EI TOLLASESTA SURKEESTA KANANKASVATTAJASTA! HYVÄÄ LOPPUELÄMÄÄ.

        O.o Hirveää caps-lockin raiskausta ja sitäkin pahempi paskamyrsky.... Aikuistukaa..


    • asdasdfdsfas

      Tommipaskalahti3 - Jumalainen peikko.

      • Tommy24

        No nyt mulle sitten riitti!Otan maanantaina susta tommipaskalahdesta nettipoliisille yhteyttä.Sanon että teet ihan kokoajan kunnianloukkausta ja haukut muita.SE MEINAAN LOPPUU NYT!Nettipoliisi voi katsos estää kirjoittamisoikeutesi tälle palstalle.Eli saat jäähyn.Ja pidän huolta että jäähysi on ikuinen!Et saa puhua noin!Ja sulle YX-VANHUS älä profosoi tätä typerää tommipaskalahti3 hän on vain joku 10 vuotias kakara ja siksi teen asialle jotain ja tää touhu loppuu nyt.Älä vastaa sen typeriin viesteihin.Se on vaan kakara joka uhittelee täällä.Oon seurannut jo pari viikkoa tätä paskan jauhamista ja nyt sen on loputtava!Tää on nettirikos jolla rikotaan sivun tekijänoikeuksia ja tehdään kunnianloukkausta!Tiedoksi kaikille ennenkuin jatkatte yhtään pään aukomista,niin että te kaksi häiritsette niin keskustelun aloittajaa kuin muitakin ketkä käyvät täällä.Puheenne ja uhkailunne ei mitenkään liity alkuperäiseen keskustelun aloittamiseen.Sehän koski seuraavaa:"Nuorten tupakointi"Eli Äityli1963 kysyi että annatteko tai hyväksyttekö lastenne tupakointia.Aloittamanne kinastelu ei mitenkään liity keskustelun aiheeseen.


      • hax
        Tommy24 kirjoitti:

        No nyt mulle sitten riitti!Otan maanantaina susta tommipaskalahdesta nettipoliisille yhteyttä.Sanon että teet ihan kokoajan kunnianloukkausta ja haukut muita.SE MEINAAN LOPPUU NYT!Nettipoliisi voi katsos estää kirjoittamisoikeutesi tälle palstalle.Eli saat jäähyn.Ja pidän huolta että jäähysi on ikuinen!Et saa puhua noin!Ja sulle YX-VANHUS älä profosoi tätä typerää tommipaskalahti3 hän on vain joku 10 vuotias kakara ja siksi teen asialle jotain ja tää touhu loppuu nyt.Älä vastaa sen typeriin viesteihin.Se on vaan kakara joka uhittelee täällä.Oon seurannut jo pari viikkoa tätä paskan jauhamista ja nyt sen on loputtava!Tää on nettirikos jolla rikotaan sivun tekijänoikeuksia ja tehdään kunnianloukkausta!Tiedoksi kaikille ennenkuin jatkatte yhtään pään aukomista,niin että te kaksi häiritsette niin keskustelun aloittajaa kuin muitakin ketkä käyvät täällä.Puheenne ja uhkailunne ei mitenkään liity alkuperäiseen keskustelun aloittamiseen.Sehän koski seuraavaa:"Nuorten tupakointi"Eli Äityli1963 kysyi että annatteko tai hyväksyttekö lastenne tupakointia.Aloittamanne kinastelu ei mitenkään liity keskustelun aiheeseen.

        Tätä oli ihana lukea. Jatkakaa toki :_D


      • YX-VANHUS
        Tommy24 kirjoitti:

        No nyt mulle sitten riitti!Otan maanantaina susta tommipaskalahdesta nettipoliisille yhteyttä.Sanon että teet ihan kokoajan kunnianloukkausta ja haukut muita.SE MEINAAN LOPPUU NYT!Nettipoliisi voi katsos estää kirjoittamisoikeutesi tälle palstalle.Eli saat jäähyn.Ja pidän huolta että jäähysi on ikuinen!Et saa puhua noin!Ja sulle YX-VANHUS älä profosoi tätä typerää tommipaskalahti3 hän on vain joku 10 vuotias kakara ja siksi teen asialle jotain ja tää touhu loppuu nyt.Älä vastaa sen typeriin viesteihin.Se on vaan kakara joka uhittelee täällä.Oon seurannut jo pari viikkoa tätä paskan jauhamista ja nyt sen on loputtava!Tää on nettirikos jolla rikotaan sivun tekijänoikeuksia ja tehdään kunnianloukkausta!Tiedoksi kaikille ennenkuin jatkatte yhtään pään aukomista,niin että te kaksi häiritsette niin keskustelun aloittajaa kuin muitakin ketkä käyvät täällä.Puheenne ja uhkailunne ei mitenkään liity alkuperäiseen keskustelun aloittamiseen.Sehän koski seuraavaa:"Nuorten tupakointi"Eli Äityli1963 kysyi että annatteko tai hyväksyttekö lastenne tupakointia.Aloittamanne kinastelu ei mitenkään liity keskustelun aiheeseen.

        OLET OIKEASSA,ASIA EI KOSKE ALKUKIRJOITTAJAN ASIAA,JOTEN PYYDÄN ANTEEKSI HÄNELTÄ JA MUILTA JOITA " KESKUSTELU tommipaskalahti3 " KANSSA ON HAITANNUT.KUITENKIN NYKYNUORTEN TÄYTYY OPPIA KUNNIOITTAMAAN VANHEMPIA IHMISIÄ JA HUORITTELU UHKAILU YMS HAUKKUMINEN ON RIKOS, JOPA ALAIKÄISELLE. TAHDOIMME VAIN SAADA TÄMÄN tommipaskalahti3 LOPETTAMAAN TOISTEN HAUKKUMISEN,MUTTA EMME TIENNEET ETTÄ tommipaskalahti3 MENEE NOIN PITKÄLLE TYHMYYDESSÄÄN.TARKOITUS OLI PYSYÄ TUPAKKA ASIOISSA JA SEN VAAROISSA,MUTTA NOI TOISTEN HAUKKUMISET SAIVAT VASTAAMAAN tommipaskalahti3 KIRJOITUKSEEN. EN HYVÄKSY LASTEN TUPAKOINTIA,MIELESTÄNI SE ON HAITAKSI JA PILAA TERVEYDEN.KIELSIN LAPSIANI POLTTAMASTA...


      • oikea DIRTY DOLL
        Tommy24 kirjoitti:

        No nyt mulle sitten riitti!Otan maanantaina susta tommipaskalahdesta nettipoliisille yhteyttä.Sanon että teet ihan kokoajan kunnianloukkausta ja haukut muita.SE MEINAAN LOPPUU NYT!Nettipoliisi voi katsos estää kirjoittamisoikeutesi tälle palstalle.Eli saat jäähyn.Ja pidän huolta että jäähysi on ikuinen!Et saa puhua noin!Ja sulle YX-VANHUS älä profosoi tätä typerää tommipaskalahti3 hän on vain joku 10 vuotias kakara ja siksi teen asialle jotain ja tää touhu loppuu nyt.Älä vastaa sen typeriin viesteihin.Se on vaan kakara joka uhittelee täällä.Oon seurannut jo pari viikkoa tätä paskan jauhamista ja nyt sen on loputtava!Tää on nettirikos jolla rikotaan sivun tekijänoikeuksia ja tehdään kunnianloukkausta!Tiedoksi kaikille ennenkuin jatkatte yhtään pään aukomista,niin että te kaksi häiritsette niin keskustelun aloittajaa kuin muitakin ketkä käyvät täällä.Puheenne ja uhkailunne ei mitenkään liity alkuperäiseen keskustelun aloittamiseen.Sehän koski seuraavaa:"Nuorten tupakointi"Eli Äityli1963 kysyi että annatteko tai hyväksyttekö lastenne tupakointia.Aloittamanne kinastelu ei mitenkään liity keskustelun aiheeseen.

        MOIKKA TOMPPA ! JOO ON AIKA TAKOO LOPPU...tommipaskalahti3 JUTUILLE,OON ITE OLLUT DUUNISSA 26.V ULKOMAILLA JA TIEDÄN MIT'Ä ELÄMÄ TODELLISUUDESSA ON.JOTEN PASKALAHTI VOI PITÄÄ MÖLYT MAHASSAAN JA LOPETTAA TOISTEN HAUKKUMISEN.EIHÄN TUOLLASTA HÄIRIINTYNYTTÄ KAKARAA KESTÄ KUKAAN...JA AIHEELLISTA OISIKIN POISTAA NETISTÄ KYSEINEN TOMMIPASKALAHTI3.
        PASKALAHTIHAN ALOITTI ENNEN NÄKEMÄTTÖMÄN RYÖPYTYKSEN VANHEMPIAAN KOHTAAN,
        HUOMAA ETTÄ,OLLAAN SUOMESSA.JOSSA ALAIKÄINEN SAA TEHDÄ IHAN MITÄ HALUAA ???

        YSTÄVÄLLISIN TERVEISIN:DIRTY DOLL


      • JOUMANITTAJA

        JOU MAN

        MEIKÄ PYÖRITTÄÄ PIPPELIÄ KU KOPTERIA SUN PÄÄN PÄÄLLÄS NIIN NAPSAHDAT KANVEESIIN PARISSA SEKUNNISSA!

        MOTAFUKAAAAAA!


      • crank1992
        oikea DIRTY DOLL kirjoitti:

        MOIKKA TOMPPA ! JOO ON AIKA TAKOO LOPPU...tommipaskalahti3 JUTUILLE,OON ITE OLLUT DUUNISSA 26.V ULKOMAILLA JA TIEDÄN MIT'Ä ELÄMÄ TODELLISUUDESSA ON.JOTEN PASKALAHTI VOI PITÄÄ MÖLYT MAHASSAAN JA LOPETTAA TOISTEN HAUKKUMISEN.EIHÄN TUOLLASTA HÄIRIINTYNYTTÄ KAKARAA KESTÄ KUKAAN...JA AIHEELLISTA OISIKIN POISTAA NETISTÄ KYSEINEN TOMMIPASKALAHTI3.
        PASKALAHTIHAN ALOITTI ENNEN NÄKEMÄTTÖMÄN RYÖPYTYKSEN VANHEMPIAAN KOHTAAN,
        HUOMAA ETTÄ,OLLAAN SUOMESSA.JOSSA ALAIKÄINEN SAA TEHDÄ IHAN MITÄ HALUAA ???

        YSTÄVÄLLISIN TERVEISIN:DIRTY DOLL

        Itse olen 17-vuotias ja polttanut tupakkaa 12-vuotiaasta, samoin ryypännyt 12-vuotiaasta. Vanhempani antoivat luvan kumpaankin, kun täytin 14. Eivät jaksaneet enää kieltää, kun olin kuitenkin jo pari vuotta niitä harrastanut ja koko ajan jäänyt kiinni ja riippuvuuttakin oli varsinkin tupakkaa kohtaan syntynyt jo tuolloin.

        Tupakoinnin aloittaminen kaduttaa, sillä en ole pystynyt lopettamaan sitä. Ryyppäämistä en kadu, koska se saa irtaantumaan arjesta. Ja juon kunnon kännit ehkä kerran 2 viikossa keskiverroin. :)

        P.S aika säälittävää nuo riitelyt täällä.. selvittäkää ongelmanne kadulla älkääkä missään internetin keskustelupalstalla. :D


      • tommipaskalahti3
        JOUMANITTAJA kirjoitti:

        JOU MAN

        MEIKÄ PYÖRITTÄÄ PIPPELIÄ KU KOPTERIA SUN PÄÄN PÄÄLLÄS NIIN NAPSAHDAT KANVEESIIN PARISSA SEKUNNISSA!

        MOTAFUKAAAAAA!

        JOO!NIIN VISSIIN VITTU!!!!!


      • k
        tommipaskalahti3 kirjoitti:

        JOO!NIIN VISSIIN VITTU!!!!!

        HAHAHAHAH sain ehkä makeimmat naurut pitkäääään aikaaaan lissääää näitä !! :DDDDD


      • afganistanhomo15
        k kirjoitti:

        HAHAHAHAH sain ehkä makeimmat naurut pitkäääään aikaaaan lissääää näitä !! :DDDDD

        ei vittu mitä paskaa!ja sä vitun typerä tommipaskalahti3 PAINU VITTUUN!


      • Sat893
        afganistanhomo15 kirjoitti:

        ei vittu mitä paskaa!ja sä vitun typerä tommipaskalahti3 PAINU VITTUUN!

        Nukkumaanmenoaikaaaaa...........hammaspesulleeeee:)


      • VALKOINEN REIKÄ
        Sat893 kirjoitti:

        Nukkumaanmenoaikaaaaa...........hammaspesulleeeee:)

        MITTASIN JUURI PORAKONEEN TERÄLLÄ! REIKÄNI ON SUURENTUNUT VIIME KEVÄÄSTÄ PALJON! EN KUITENKAAN SIEDÄ MUSTAA TAI RUSKEAA KYRYPÄÄÄ!

        NUKKUMAANMENOAIKA? EI OLE. OLEN JO AIKUINEN, EN IMPOTENTTI.

        NAHKAISTA, HIKISTÄ JA KARVAISTA MIESTÄ! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHH! YHHHHHHHHH! RUSKEA REIKÄNI MUUTTUU JÄLLEEN VALKOISEKSI! VYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!! PERKELEELLÄ RAUTAKANGELLA JYNSSÄTÄÄN 16 VUOTIAS PERÄREIKÄNI PUTIPUHTAAKSI! VYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄHÄHHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! SPERMAT LENTÄÄ SIIHEN TAHTIIN ETTÄ PERKELE!
        VASTATKAA NYT JOKU, MITÄ MIELTÄ OLETTE?!






        P.S Olen normaali lukiolaispoika, miespuolinen :|


      • _
        VALKOINEN REIKÄ kirjoitti:

        MITTASIN JUURI PORAKONEEN TERÄLLÄ! REIKÄNI ON SUURENTUNUT VIIME KEVÄÄSTÄ PALJON! EN KUITENKAAN SIEDÄ MUSTAA TAI RUSKEAA KYRYPÄÄÄ!

        NUKKUMAANMENOAIKA? EI OLE. OLEN JO AIKUINEN, EN IMPOTENTTI.

        NAHKAISTA, HIKISTÄ JA KARVAISTA MIESTÄ! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHH! YHHHHHHHHH! RUSKEA REIKÄNI MUUTTUU JÄLLEEN VALKOISEKSI! VYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!! PERKELEELLÄ RAUTAKANGELLA JYNSSÄTÄÄN 16 VUOTIAS PERÄREIKÄNI PUTIPUHTAAKSI! VYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄHÄHHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! SPERMAT LENTÄÄ SIIHEN TAHTIIN ETTÄ PERKELE!
        VASTATKAA NYT JOKU, MITÄ MIELTÄ OLETTE?!






        P.S Olen normaali lukiolaispoika, miespuolinen :|

        Ja näköjään avohoidossa


      • kk999999999
        _ kirjoitti:

        Ja näköjään avohoidossa

        ääliö


      • Slurps?
        VALKOINEN REIKÄ kirjoitti:

        MITTASIN JUURI PORAKONEEN TERÄLLÄ! REIKÄNI ON SUURENTUNUT VIIME KEVÄÄSTÄ PALJON! EN KUITENKAAN SIEDÄ MUSTAA TAI RUSKEAA KYRYPÄÄÄ!

        NUKKUMAANMENOAIKA? EI OLE. OLEN JO AIKUINEN, EN IMPOTENTTI.

        NAHKAISTA, HIKISTÄ JA KARVAISTA MIESTÄ! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHH! YHHHHHHHHH! RUSKEA REIKÄNI MUUTTUU JÄLLEEN VALKOISEKSI! VYYYYYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!! PERKELEELLÄ RAUTAKANGELLA JYNSSÄTÄÄN 16 VUOTIAS PERÄREIKÄNI PUTIPUHTAAKSI! VYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHÄHÄHHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! SPERMAT LENTÄÄ SIIHEN TAHTIIN ETTÄ PERKELE!
        VASTATKAA NYT JOKU, MITÄ MIELTÄ OLETTE?!






        P.S Olen normaali lukiolaispoika, miespuolinen :|

        Vai että lukiolaispoika, vieläpä miespuolinen.

        Kertokaa muutkin mitä olette mieltä asiasta?


      • YX-JUNTTI

        Täällähän tälläset ongelmalapset raivoaa toisilleen, nimenomaan CAPS LOCK päällä. porukalla, kuten YXvanhus ja tommipaskamikälie ei taida olla sitä pienintäkään elämän hippua, eli he pyörivät täällä puhumassa paskaa.


      • Sluprs
        Slurps? kirjoitti:

        Vai että lukiolaispoika, vieläpä miespuolinen.

        Kertokaa muutkin mitä olette mieltä asiasta?

        Tämä on kyllä nostettava uudelleen tämä keskusteluaihe että kaikki voivat lukea sivistävää ja kulttuuririkasta tekstiä. Parasta huumoria vuosiin! Nauran aina kun luen tätä!

        Zi Best!


      • vessanpytty_34
        Sluprs kirjoitti:

        Tämä on kyllä nostettava uudelleen tämä keskusteluaihe että kaikki voivat lukea sivistävää ja kulttuuririkasta tekstiä. Parasta huumoria vuosiin! Nauran aina kun luen tätä!

        Zi Best!

        Tää palsta on NiiiiiiNNNN täyttä shaissea


      • tommipaskalahti3

        mul on iso perse...


      • tommipaskalahti3
        tommipaskalahti3 kirjoitti:

        mul on iso perse...

        mitä vittuu mä en oo saatana tot kirjottanu.perkele vittu saatana!


      • Tupakkatappaahitaast
        tommipaskalahti3 kirjoitti:

        mitä vittuu mä en oo saatana tot kirjottanu.perkele vittu saatana!

        Suurin osa tupakoijista uskoo tietävänsä paljon tupakan aiheuttamista sairauksista, sillä jokaisen askin kyljessä kerrotaan jostain sairaudesta. Kuitenkin joka vuosi tutkimuksissa ilmaantuu uusia terveyshaittoja, joita tupakka aiheuttaa. Tupakoijan kannattaa siis väljillä päivittää tietonsa, jos aikoo hokea, että tuntee tupakan aiheuttamat vaarat.

        Tupakointi vahingoittaa koko elimistöä. Suomessa tupakka aiheuttaa joka viidennen kuoleman aikuisiällä eli vuosittain noin 5 000 suomalaista kuolee tupakan aiheuttamiin sairauksiin. Joka kolmas syöpäkuolema on tupakan aiheuttama ja joka viides sydän- ja verenkiertoelinten sairaus aiheutuu tupakoinnista. Keskimäärin tupakointi lyhentää elämää 8 vuotta.

        Tunnetuin tupakkasairaus on varmasti keuhkosyöpä. Se onkin syöpätaudeista tärkein ennalta ehkäistävissä oleva syöpämuoto, sillä 90 % keuhkosyövistä aiheutuu tupakoinnista. Keuhkosyöpä on Suomessa miesten tauti, vajaa kolmasosa todetaan naisilla. Vuosittain keuhkosyöpään sairastuu 1400 miestä ja 538 naista. Toinen tupakan aiheuttama tauti on keuhkoahtaumatauti (chronic obstructive pulmonary disease, COPD). Keuhkojen pienet rakkulat alkavat rikkoutua ja syntyy laajoja keuhkorakkuloita, jotka johtavat keuhkolaajentumaan. Keuhkojen kimmovoima pienenee ja hengitysliike alkaa huonontua. Sille tyypillisiä piirteitä ovat hitaasti etenevä, pääosin korjaantumaton hengitysteiden ahtauma ja keuhkojen hidastunut uloshengitysvirtaus. Lähes kaikki tupakoijat kärsivät keuhkoputkien ärsytystilasta, kroonisesta keuhkoputken tulehduksesta. Se aiheutuu tupakansavun ärsytyksestä keuhkoputkessa ja keuhkokudoksessa. Tupakoijat tuntevat taudin nimellä tupakkayskä.

        Tupakoinnin vaikutukset sydän ja verenkiertoelinten sairauksiin on tunnettu jo yli 30 vuotta. Joka vuosi arviolta 1600 miestä kuolee tupakan aiheuttamaan sydän- ja verenkiertoelimen sairauteen. Tupakansavu vahingoittaa verenkiertoelimistöä usealla eri mekanismilla. Tupakoivalla on kaksinkertainen riski sydäninfarktiin tai aivoinfarktiin. Valtimoiden kovettumatautia tupakointi pahentaa ja katkokävelyoireyhtymässä tupakoinnin lopettaminen on tärkeä hoitokeino. Tupakointi altistaa myös aikuistyypin diabetekselle.

        Tupakointi vaikuttaa koko kehoon. Tupakoinnin vähemmän tunnettuja terveyshaittoja ovat hedelmättömyys ongelmat, aikaistuneet vaihdevuodet ja luun haurastuminen. Taulukossa 1 on koottu sairauksia ja tiloja, jotka suoraan aiheutuvat tupakasta tai joihin se vaikuttaa merkittävästi.

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=pet00055


      • Tony 231

        Eksää Tommipaskalahti3 vois jo lopettaa ton nimittelyn? Sanoitko olevasi 16 w. Vitut ole. Olet typerä pentu joka luulee olevansa kova. Mä oon tavannu sunkaltaisiasi tyyppejä ja voin sanoa "Suksi imemään äitiäsi saatana voin tulla vaikka lukemaan sulle iltasadun että uskallat mennä nukkumaan. Uijui näet pelottavia hirviöitä unissasi jos en tule rauhoittelemaan mokoma myöhäisvauva. Painu siitä kattomaan Teletappeja ja jätä viisaammat ihmiset rauhaan.


      • Tony 231
        Tommy24 kirjoitti:

        No nyt mulle sitten riitti!Otan maanantaina susta tommipaskalahdesta nettipoliisille yhteyttä.Sanon että teet ihan kokoajan kunnianloukkausta ja haukut muita.SE MEINAAN LOPPUU NYT!Nettipoliisi voi katsos estää kirjoittamisoikeutesi tälle palstalle.Eli saat jäähyn.Ja pidän huolta että jäähysi on ikuinen!Et saa puhua noin!Ja sulle YX-VANHUS älä profosoi tätä typerää tommipaskalahti3 hän on vain joku 10 vuotias kakara ja siksi teen asialle jotain ja tää touhu loppuu nyt.Älä vastaa sen typeriin viesteihin.Se on vaan kakara joka uhittelee täällä.Oon seurannut jo pari viikkoa tätä paskan jauhamista ja nyt sen on loputtava!Tää on nettirikos jolla rikotaan sivun tekijänoikeuksia ja tehdään kunnianloukkausta!Tiedoksi kaikille ennenkuin jatkatte yhtään pään aukomista,niin että te kaksi häiritsette niin keskustelun aloittajaa kuin muitakin ketkä käyvät täällä.Puheenne ja uhkailunne ei mitenkään liity alkuperäiseen keskustelun aloittamiseen.Sehän koski seuraavaa:"Nuorten tupakointi"Eli Äityli1963 kysyi että annatteko tai hyväksyttekö lastenne tupakointia.Aloittamanne kinastelu ei mitenkään liity keskustelun aiheeseen.

        Sää ruletat Tommy 24 ja juttus oli täysin oikein. Määkään en kestä kun joku 10-vuotias pikkukakara kinaa toisen kanssa ja esittää kovaa. Ja tää runo on omistettu Tommipaskalahdelle.

        Ou jee tää jätkä luulee olevansa kovis, mut oikeesti sil on paskaa povis.
        Sil on kynsissä lakkaa, mun kamut panee sitä eestä ja takkaa.
        Sillä on pieni penis, kasvatuslaitokseen jo menis.
        On vakiopaikka metro ja juna, tää jätkä on tuhkamuna.
        Ei mitään nenä haista, tää jätkä ei saa ikinä naista.
        Sano sille tän paikan pomo, painu täält vittuun homo.
        Peace.


      • Tony 231
        Tony 231 kirjoitti:

        Eksää Tommipaskalahti3 vois jo lopettaa ton nimittelyn? Sanoitko olevasi 16 w. Vitut ole. Olet typerä pentu joka luulee olevansa kova. Mä oon tavannu sunkaltaisiasi tyyppejä ja voin sanoa "Suksi imemään äitiäsi saatana voin tulla vaikka lukemaan sulle iltasadun että uskallat mennä nukkumaan. Uijui näet pelottavia hirviöitä unissasi jos en tule rauhoittelemaan mokoma myöhäisvauva. Painu siitä kattomaan Teletappeja ja jätä viisaammat ihmiset rauhaan.

        Jatkoa edelliseen. Sulla Tommipaskalahti taitaa olla jonkinlaisia mielenterveysongelmia, painu mielisairaalaan siitä, minne kuulutkin. Oikein tappouhkauksia, hellanlettas, vauva on oppinut ampumaan. Takaan että nettipoliisit saavat sinut kiinni tästä ja lähetänkin heille tälläkin hetkellä pari valittua sanaa. Ja tiedätkö mitä sää kuulut vankilaan niin kuin isäsi ja huora-äitisi joka myy itseään tälläkin hetkellä. Mää oon pannu sitä, sitähän on pannu puol Suomee.


      • Tony 231
        Tony 231 kirjoitti:

        Jatkoa edelliseen. Sulla Tommipaskalahti taitaa olla jonkinlaisia mielenterveysongelmia, painu mielisairaalaan siitä, minne kuulutkin. Oikein tappouhkauksia, hellanlettas, vauva on oppinut ampumaan. Takaan että nettipoliisit saavat sinut kiinni tästä ja lähetänkin heille tälläkin hetkellä pari valittua sanaa. Ja tiedätkö mitä sää kuulut vankilaan niin kuin isäsi ja huora-äitisi joka myy itseään tälläkin hetkellä. Mää oon pannu sitä, sitähän on pannu puol Suomee.

        Katos vaan asut stålberginkadulla en ihmettele jos asuisit Vammaisenkadulla. Lähin sukulaisesi taitaa olla Jokeri, olet ainakin samanlainen psykopaatti. Painu äitisi helmoihin itkemään saatanan psyko. Sunkaltaiset idiootit ei menesty elämässään.


      • Tony 231
        Tony 231 kirjoitti:

        Katos vaan asut stålberginkadulla en ihmettele jos asuisit Vammaisenkadulla. Lähin sukulaisesi taitaa olla Jokeri, olet ainakin samanlainen psykopaatti. Painu äitisi helmoihin itkemään saatanan psyko. Sunkaltaiset idiootit ei menesty elämässään.

        Ai niin lähetin jo viestin pollareille ne saa sut kiinni ens viikkolla ja ne heittää sut putkaan ja heittävät avaimen viemäriin, kuulitko äidintissinimijä.


      • tommipaskalahti3
        Tony 231 kirjoitti:

        Ai niin lähetin jo viestin pollareille ne saa sut kiinni ens viikkolla ja ne heittää sut putkaan ja heittävät avaimen viemäriin, kuulitko äidintissinimijä.

        KUULES JÄPÄ MÄ OON OLLU PERKELE POLIISIEN KANSSA TEKEMISISSÄ MONTA KYMMENTÄ KERTAA.EKANA OLIN SIIT KUN PÖLLIN KAUPAN.JA SIT TOKANA,KUN AJOIN AUTOLLA MOTARIL 250,KUN VARASTIN MUN FAIJAN AUTON.JA LOPUT ON OLLU JOSTAIN MUIST RÖTÖKSIST.ELI MÄ TUNNEN AIKA PALJON ENEMMÄN KYTTIÄ,KUIN SÄ VITUN HOMO!JA NYT UHKAILET VÄÄRÄÄ HENKILÖÄ.JOS KERTA OOT NIIN KOVA JÄTKÄ VITUN RUNKKARI TONY231 NIIN TUU HUOMEEN RAUTATIEASEMALLE,NIIN OTETAAN VITTU OIKEEN KUNNON MATSI.ETTEI SIEL SAATANA SATUIS OLEMAAN TONY KORHONEN?!JOS ON,NIIN EKS VITUN PELLE USKO JO?!ÄLÄ MUA RUPEE KUITESKAA PENIKKA SIIN HAUKKUU LAPSEKS.OON TAMMIKUUS 17 JA TAKAAN,ET JOS SÄ ET NYT LOPETA,NIIN OOT VAINAA.OTA VAAN NETTIPOLIISIIN YHTEYTTÄ.SE EI VITTU HIDASTA MUA YHTÄÄN VITUN HOMO!TÄÄL PORIN KYLMIL KADUIL AINA 3 AIKAAN YÖLLÄ KUOLEE PORUKKAA JA VAIKKA KUINKA PALJON!MUL ON VITTU 570 KAVERII JA NIIL KAIKIL ON VITTU PESISMAILAT,SINKOT,KONEKIVÄÄRIT JA PISTOOLIT.ET NYT SE TURPA KIINNI!TAI SÄ KADUT SIT LOPPU ELÄMÄÄS MITÄ MULLE VITTUILET!JOO JA VOIN OLLA LAPSI TAI MUUTA,MUTTA VITTU NOIN VUODEN PÄÄST 18.JA JÄÄNNY KII VARKAUKSIST VARMAA 500 KERTAA.OON PERKELE NUORISOKODISSA.JA OON VIIKONLOPUT MUTSIN LUONA.JA MUN MUTSI EI OLE MIKÄÄN HUORA!JA SÄ VITUN PENIKKA KUOLET JO SIITÄ SYYSTÄ,ETTÄ SANOIT NOIN JA VITTUILET MULLE.SELVITÄN OSOITTEESI MAANANTAINA JA SITTEN OO TAKUULLA MENNYTTÄ.PENIKKA MEE NUSSII ISÄÄS!


      • Tony 231
        tommipaskalahti3 kirjoitti:

        KUULES JÄPÄ MÄ OON OLLU PERKELE POLIISIEN KANSSA TEKEMISISSÄ MONTA KYMMENTÄ KERTAA.EKANA OLIN SIIT KUN PÖLLIN KAUPAN.JA SIT TOKANA,KUN AJOIN AUTOLLA MOTARIL 250,KUN VARASTIN MUN FAIJAN AUTON.JA LOPUT ON OLLU JOSTAIN MUIST RÖTÖKSIST.ELI MÄ TUNNEN AIKA PALJON ENEMMÄN KYTTIÄ,KUIN SÄ VITUN HOMO!JA NYT UHKAILET VÄÄRÄÄ HENKILÖÄ.JOS KERTA OOT NIIN KOVA JÄTKÄ VITUN RUNKKARI TONY231 NIIN TUU HUOMEEN RAUTATIEASEMALLE,NIIN OTETAAN VITTU OIKEEN KUNNON MATSI.ETTEI SIEL SAATANA SATUIS OLEMAAN TONY KORHONEN?!JOS ON,NIIN EKS VITUN PELLE USKO JO?!ÄLÄ MUA RUPEE KUITESKAA PENIKKA SIIN HAUKKUU LAPSEKS.OON TAMMIKUUS 17 JA TAKAAN,ET JOS SÄ ET NYT LOPETA,NIIN OOT VAINAA.OTA VAAN NETTIPOLIISIIN YHTEYTTÄ.SE EI VITTU HIDASTA MUA YHTÄÄN VITUN HOMO!TÄÄL PORIN KYLMIL KADUIL AINA 3 AIKAAN YÖLLÄ KUOLEE PORUKKAA JA VAIKKA KUINKA PALJON!MUL ON VITTU 570 KAVERII JA NIIL KAIKIL ON VITTU PESISMAILAT,SINKOT,KONEKIVÄÄRIT JA PISTOOLIT.ET NYT SE TURPA KIINNI!TAI SÄ KADUT SIT LOPPU ELÄMÄÄS MITÄ MULLE VITTUILET!JOO JA VOIN OLLA LAPSI TAI MUUTA,MUTTA VITTU NOIN VUODEN PÄÄST 18.JA JÄÄNNY KII VARKAUKSIST VARMAA 500 KERTAA.OON PERKELE NUORISOKODISSA.JA OON VIIKONLOPUT MUTSIN LUONA.JA MUN MUTSI EI OLE MIKÄÄN HUORA!JA SÄ VITUN PENIKKA KUOLET JO SIITÄ SYYSTÄ,ETTÄ SANOIT NOIN JA VITTUILET MULLE.SELVITÄN OSOITTEESI MAANANTAINA JA SITTEN OO TAKUULLA MENNYTTÄ.PENIKKA MEE NUSSII ISÄÄS!

        Katos vaan olet eksynyt kaidalta polulta. Sun kannattais lopettaa tollaiset uhkailut ja rikosaallot, sää elät huonon elämän jos jatkat tota menoo. Parempi olisi lopettaa tollanen. Miten tuollainen nuorisorikollinen voi saada kavereita, sitä minä vaan ihmettelen.

        PS. Olen pahoillani, jos loukkasin sinua, mutta yritä edes parantaa tapasi, niin kaikki on OK.


      • Tomminisä
        tommipaskalahti3 kirjoitti:

        KUULES JÄPÄ MÄ OON OLLU PERKELE POLIISIEN KANSSA TEKEMISISSÄ MONTA KYMMENTÄ KERTAA.EKANA OLIN SIIT KUN PÖLLIN KAUPAN.JA SIT TOKANA,KUN AJOIN AUTOLLA MOTARIL 250,KUN VARASTIN MUN FAIJAN AUTON.JA LOPUT ON OLLU JOSTAIN MUIST RÖTÖKSIST.ELI MÄ TUNNEN AIKA PALJON ENEMMÄN KYTTIÄ,KUIN SÄ VITUN HOMO!JA NYT UHKAILET VÄÄRÄÄ HENKILÖÄ.JOS KERTA OOT NIIN KOVA JÄTKÄ VITUN RUNKKARI TONY231 NIIN TUU HUOMEEN RAUTATIEASEMALLE,NIIN OTETAAN VITTU OIKEEN KUNNON MATSI.ETTEI SIEL SAATANA SATUIS OLEMAAN TONY KORHONEN?!JOS ON,NIIN EKS VITUN PELLE USKO JO?!ÄLÄ MUA RUPEE KUITESKAA PENIKKA SIIN HAUKKUU LAPSEKS.OON TAMMIKUUS 17 JA TAKAAN,ET JOS SÄ ET NYT LOPETA,NIIN OOT VAINAA.OTA VAAN NETTIPOLIISIIN YHTEYTTÄ.SE EI VITTU HIDASTA MUA YHTÄÄN VITUN HOMO!TÄÄL PORIN KYLMIL KADUIL AINA 3 AIKAAN YÖLLÄ KUOLEE PORUKKAA JA VAIKKA KUINKA PALJON!MUL ON VITTU 570 KAVERII JA NIIL KAIKIL ON VITTU PESISMAILAT,SINKOT,KONEKIVÄÄRIT JA PISTOOLIT.ET NYT SE TURPA KIINNI!TAI SÄ KADUT SIT LOPPU ELÄMÄÄS MITÄ MULLE VITTUILET!JOO JA VOIN OLLA LAPSI TAI MUUTA,MUTTA VITTU NOIN VUODEN PÄÄST 18.JA JÄÄNNY KII VARKAUKSIST VARMAA 500 KERTAA.OON PERKELE NUORISOKODISSA.JA OON VIIKONLOPUT MUTSIN LUONA.JA MUN MUTSI EI OLE MIKÄÄN HUORA!JA SÄ VITUN PENIKKA KUOLET JO SIITÄ SYYSTÄ,ETTÄ SANOIT NOIN JA VITTUILET MULLE.SELVITÄN OSOITTEESI MAANANTAINA JA SITTEN OO TAKUULLA MENNYTTÄ.PENIKKA MEE NUSSII ISÄÄS!

        Hei.Olen Tomi Lundbergin isä.Ja mielestäni tämä keskustelu on alkanut olemaan liianpitkällä.En pelkästään syyllistä poikaani.Ja jos täällä voi ilmiantaa viestit,niin miksi ette tee niin ja ette vastaa hänen viesteihinsä?En ymmärrä tätä nuoriso tappelua täällä.Ja tomi ei ole enää lapsi,hän on 16 vuotias ja täyttää tammikuussa 17.On ollut rötöstelyissä ja huomenna lähtee takaisin helsingiin aamujunalla.Hän on tehnyt elämänsä aikana paljon virheitä ja on ollut ikävä kyllä virkavallan kanssa tekemisissä lukuisia kertoja,mutta laitoimme hänet 15 vuotiaana nuorisovankilaan.Ja rötöstelyistään minä isä olen joutunut maksamaan monia tuhansia euroja.Kun hän on 18,hän saa lähteä pois nuorisovankilasta tietyillä ehdoilla.Hänen on maksettava kaikki korvaukset aiheuttamistaan rikoksista ja jos hän viellä tekee rikoksia,niin seuraava paikka on vankila.En haluaisi poikaani sinne.On totta,että hän on ampunut ihmisiä ja hakannut heitä.On tappanut noin 3 ihmistä ammuskelullaan ja hakkaamisellaan.Hänellä on kavereittensa kanssa tullut paljon erimielisyyksiä muiden jätkien kanssa ja siinä sitten on tapeltu.Yölläkin hän on ulkona.Tulee noin 5 aikaan kotiin.Mutta hänen tappouhkauksiaan ei kannata ottaa sillä lailla,että ne toteutuisivat.Tottakai ne pitää ottaa laittomina uhkauksina,mutta jos Tomi viellä tappaa jonkun,tei käy jonkun kimppuun hän lähtee automaattisesti lastenkodista vankilaan.Kuulin tästä palstasta hänen kaveriltaan.Hän on nähnyt,kun Tomi monesti täällä kirjoittelee.En tietenkään hyväksy poikani käytöstä ja tämä on tosi tärkeetä muita ihmisiä kohtaan.Ja Tomi saa jonakin päivänä katua kaikkea,mitä täällä sanoo.Mutta poikani ei ole psykopaatti.Hänellä on tietynlaisia mielenterveysongelmia.Hän näkee muut sellaisina,kuin itse haluaa ja ei ajattele kaikista niin kuin pitäisi ja se on Tomin suurin ongelma.Hän on monesti tullut kotiin silmät mustana ja niin että verta on tullut nenästä.Olemme tehneet rikosilmoituksia jo lukuisia kertoja.Kerran hän varasti autoni avaimet ja lähti tosiaan moottoritielle ja poliisit huomasivat hänet ja lähtivät perään.Hän on opetellut jo lapsesta asti ajamaan autolla.On ajanut radoilla paljon ja kovaa.Moottoritiellä hurjastelusta minulle pamahti 5000 euron korvaussakot ja pojan mopokortti otettiin pois ja hän ei saa autokorttia ikinä.Viimeinen tikki meille oli se,kun hän tappoi ne kolme ihmistä ja poltti kaupan.Soitimme heti maanantain helsinkin nuorisovankilaan ja seuraavana päivänä hänet tultiin hakemaan poliisiautolla sinne.Kyllä meiltä vanhempina tietenkin tuli itku,mutta pitihän meidän saada tuohon rikostentekoon joku loppu.Ja ainoa nuorisovankila.Pahoittelen poikani teksteistä kaikilla tullutta haittaa.Hän ei ole täysin terve.Ja jos hän viellä jotain uhkailee voin ilmoittaa asiasta nuorisovankilaan.Pahoitteluni suuresti tästä kaikesta.T.Tomin isä.


      • Tony 231
        Tomminisä kirjoitti:

        Hei.Olen Tomi Lundbergin isä.Ja mielestäni tämä keskustelu on alkanut olemaan liianpitkällä.En pelkästään syyllistä poikaani.Ja jos täällä voi ilmiantaa viestit,niin miksi ette tee niin ja ette vastaa hänen viesteihinsä?En ymmärrä tätä nuoriso tappelua täällä.Ja tomi ei ole enää lapsi,hän on 16 vuotias ja täyttää tammikuussa 17.On ollut rötöstelyissä ja huomenna lähtee takaisin helsingiin aamujunalla.Hän on tehnyt elämänsä aikana paljon virheitä ja on ollut ikävä kyllä virkavallan kanssa tekemisissä lukuisia kertoja,mutta laitoimme hänet 15 vuotiaana nuorisovankilaan.Ja rötöstelyistään minä isä olen joutunut maksamaan monia tuhansia euroja.Kun hän on 18,hän saa lähteä pois nuorisovankilasta tietyillä ehdoilla.Hänen on maksettava kaikki korvaukset aiheuttamistaan rikoksista ja jos hän viellä tekee rikoksia,niin seuraava paikka on vankila.En haluaisi poikaani sinne.On totta,että hän on ampunut ihmisiä ja hakannut heitä.On tappanut noin 3 ihmistä ammuskelullaan ja hakkaamisellaan.Hänellä on kavereittensa kanssa tullut paljon erimielisyyksiä muiden jätkien kanssa ja siinä sitten on tapeltu.Yölläkin hän on ulkona.Tulee noin 5 aikaan kotiin.Mutta hänen tappouhkauksiaan ei kannata ottaa sillä lailla,että ne toteutuisivat.Tottakai ne pitää ottaa laittomina uhkauksina,mutta jos Tomi viellä tappaa jonkun,tei käy jonkun kimppuun hän lähtee automaattisesti lastenkodista vankilaan.Kuulin tästä palstasta hänen kaveriltaan.Hän on nähnyt,kun Tomi monesti täällä kirjoittelee.En tietenkään hyväksy poikani käytöstä ja tämä on tosi tärkeetä muita ihmisiä kohtaan.Ja Tomi saa jonakin päivänä katua kaikkea,mitä täällä sanoo.Mutta poikani ei ole psykopaatti.Hänellä on tietynlaisia mielenterveysongelmia.Hän näkee muut sellaisina,kuin itse haluaa ja ei ajattele kaikista niin kuin pitäisi ja se on Tomin suurin ongelma.Hän on monesti tullut kotiin silmät mustana ja niin että verta on tullut nenästä.Olemme tehneet rikosilmoituksia jo lukuisia kertoja.Kerran hän varasti autoni avaimet ja lähti tosiaan moottoritielle ja poliisit huomasivat hänet ja lähtivät perään.Hän on opetellut jo lapsesta asti ajamaan autolla.On ajanut radoilla paljon ja kovaa.Moottoritiellä hurjastelusta minulle pamahti 5000 euron korvaussakot ja pojan mopokortti otettiin pois ja hän ei saa autokorttia ikinä.Viimeinen tikki meille oli se,kun hän tappoi ne kolme ihmistä ja poltti kaupan.Soitimme heti maanantain helsinkin nuorisovankilaan ja seuraavana päivänä hänet tultiin hakemaan poliisiautolla sinne.Kyllä meiltä vanhempina tietenkin tuli itku,mutta pitihän meidän saada tuohon rikostentekoon joku loppu.Ja ainoa nuorisovankila.Pahoittelen poikani teksteistä kaikilla tullutta haittaa.Hän ei ole täysin terve.Ja jos hän viellä jotain uhkailee voin ilmoittaa asiasta nuorisovankilaan.Pahoitteluni suuresti tästä kaikesta.T.Tomin isä.

        Hienoa että otitte asian puheeksi Mr Lundberg, minulla itselläni ei ole rikosrekisteriä, mutta ymmärrän tuollaiset tuskat jotka tuosta tulee. Poikanne ei ole täysin terve mutta kyllä hän jonain päivänä katuu tekojaan. Ehkä voisitte puhutella häntä lopettamaan tuollaiset tyhmyydet. Ehkä hän jonain päivänä oppii pysymään kaidalla polulla.

        PS. Pahoittelen jos loukkasin poikaanne, Mr. Lundberg ja Tomi, hyvää loppuelämää.


      • Tomminisä
        Tony 231 kirjoitti:

        Hienoa että otitte asian puheeksi Mr Lundberg, minulla itselläni ei ole rikosrekisteriä, mutta ymmärrän tuollaiset tuskat jotka tuosta tulee. Poikanne ei ole täysin terve mutta kyllä hän jonain päivänä katuu tekojaan. Ehkä voisitte puhutella häntä lopettamaan tuollaiset tyhmyydet. Ehkä hän jonain päivänä oppii pysymään kaidalla polulla.

        PS. Pahoittelen jos loukkasin poikaanne, Mr. Lundberg ja Tomi, hyvää loppuelämää.

        Ei mitään.Tottakai taisin saa sanoa ja nyt viellä aiheesta.Otin asian puheeksi,jotta ymmärtäisitte,että Tomilla ei ole kaikki asiat hyvin.Tietenkään en hyväksy,mitään mitä hän on tänne kirjoittanut tai muutenkaan hänen tekojaan.Terveisin Tomin isä.Hyvää jatkoa.


      • Arvo: Ritari
        Tomminisä kirjoitti:

        Ei mitään.Tottakai taisin saa sanoa ja nyt viellä aiheesta.Otin asian puheeksi,jotta ymmärtäisitte,että Tomilla ei ole kaikki asiat hyvin.Tietenkään en hyväksy,mitään mitä hän on tänne kirjoittanut tai muutenkaan hänen tekojaan.Terveisin Tomin isä.Hyvää jatkoa.

        PERKELEEN PERKELE! OLEN SAANUT JÄLLEEN MONTA HYVÄÄ PANOSEURAA. OLEN TÄYTTÄNYT NIMITTÄINN 17 VUOTTA JA OLEN JO AIKUINEN VOIN PANNA KETÄ HALUAN. BYHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! PERHANAN PERHANA ETTÄ TÄMÄ VITUN SARDIINI ON NIIN PASKU, ETTÄ PERÄINEN REIKÄINI MEINAA REVETÄ LIITOKSISTAAN.

        SAATANAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! TOMMIPASKALAHTI JA YXVANHUS JYNTSÄÄ TOISIAAAAAAAAAAAAAN!

        KYRPÄÄ, SARDIINIA, MOLOA, PEENISTÄ, VEENISTÄ, VIINERIÄ, LAUANTAILENKKIÄ...RAKKAALLA LAPSELLA MONTA NIMEÄ! PERKELEEEEEEEEE! RUSKEA REIKÄNI MUUTTUI JÄLLEEN VALKOISEKSI!!!!!!1111 PERKELE SAATRANA FUK. RAUTAKANGELLA JA DILIDOLLA VAAN PUTIPUHTAAKSI.





        P.S Olen normaali mieshenkilö, lukiolainen edelleen :|


      • tommipaskalahti3

        NO SITÄHÄN MÄ OON VITTU NÄILLE MOLOPÄILLE YRITTÄNY SANOA!MUT ARVAA USKOOKO NE?SAATANA EI!VITTU HEI JÄRKI@ KÄTEENKEKSITÄÄN YHESSÄ JOKU SUUNNITELMA SUOMEN KANSAA VASTAAN JA KOHTA KAIKKI ON RÖÖKIN PUOLELLA PERKELE!MITÄ TEHTÄIS SEN ETEEN,ETTÄ SUOMI OIS VIELLÄ VUONNA 2050 SAVULLINEN MAA?KEKSITÄÄN JOTAIN SAATANA!MUL ON IDEA,MUT EN SANO SIT TÄSSÄ JUTELLAAN LISÄÄ PUHELIMESSA SAAT MUN NUMERON JOSSAIN PALSTALLA.MUTTA EI TÄÄLLÄ HOMOJEN PALSTALLA.YSTÄVÄLLISINTERVEISIN TOMMIPASKALAHTI3.:)


      • Tony 231

        Anteeksi herra Järki käteen olen heteroseksuaali enkä ole polttanut koko elämäni aikana ja olen miltei 17. Eli ei se tarkoita että olen homo koska en polta vai oliko tuo juttusi vain vertaus


      • mmöi
        Tomminisä kirjoitti:

        Hei.Olen Tomi Lundbergin isä.Ja mielestäni tämä keskustelu on alkanut olemaan liianpitkällä.En pelkästään syyllistä poikaani.Ja jos täällä voi ilmiantaa viestit,niin miksi ette tee niin ja ette vastaa hänen viesteihinsä?En ymmärrä tätä nuoriso tappelua täällä.Ja tomi ei ole enää lapsi,hän on 16 vuotias ja täyttää tammikuussa 17.On ollut rötöstelyissä ja huomenna lähtee takaisin helsingiin aamujunalla.Hän on tehnyt elämänsä aikana paljon virheitä ja on ollut ikävä kyllä virkavallan kanssa tekemisissä lukuisia kertoja,mutta laitoimme hänet 15 vuotiaana nuorisovankilaan.Ja rötöstelyistään minä isä olen joutunut maksamaan monia tuhansia euroja.Kun hän on 18,hän saa lähteä pois nuorisovankilasta tietyillä ehdoilla.Hänen on maksettava kaikki korvaukset aiheuttamistaan rikoksista ja jos hän viellä tekee rikoksia,niin seuraava paikka on vankila.En haluaisi poikaani sinne.On totta,että hän on ampunut ihmisiä ja hakannut heitä.On tappanut noin 3 ihmistä ammuskelullaan ja hakkaamisellaan.Hänellä on kavereittensa kanssa tullut paljon erimielisyyksiä muiden jätkien kanssa ja siinä sitten on tapeltu.Yölläkin hän on ulkona.Tulee noin 5 aikaan kotiin.Mutta hänen tappouhkauksiaan ei kannata ottaa sillä lailla,että ne toteutuisivat.Tottakai ne pitää ottaa laittomina uhkauksina,mutta jos Tomi viellä tappaa jonkun,tei käy jonkun kimppuun hän lähtee automaattisesti lastenkodista vankilaan.Kuulin tästä palstasta hänen kaveriltaan.Hän on nähnyt,kun Tomi monesti täällä kirjoittelee.En tietenkään hyväksy poikani käytöstä ja tämä on tosi tärkeetä muita ihmisiä kohtaan.Ja Tomi saa jonakin päivänä katua kaikkea,mitä täällä sanoo.Mutta poikani ei ole psykopaatti.Hänellä on tietynlaisia mielenterveysongelmia.Hän näkee muut sellaisina,kuin itse haluaa ja ei ajattele kaikista niin kuin pitäisi ja se on Tomin suurin ongelma.Hän on monesti tullut kotiin silmät mustana ja niin että verta on tullut nenästä.Olemme tehneet rikosilmoituksia jo lukuisia kertoja.Kerran hän varasti autoni avaimet ja lähti tosiaan moottoritielle ja poliisit huomasivat hänet ja lähtivät perään.Hän on opetellut jo lapsesta asti ajamaan autolla.On ajanut radoilla paljon ja kovaa.Moottoritiellä hurjastelusta minulle pamahti 5000 euron korvaussakot ja pojan mopokortti otettiin pois ja hän ei saa autokorttia ikinä.Viimeinen tikki meille oli se,kun hän tappoi ne kolme ihmistä ja poltti kaupan.Soitimme heti maanantain helsinkin nuorisovankilaan ja seuraavana päivänä hänet tultiin hakemaan poliisiautolla sinne.Kyllä meiltä vanhempina tietenkin tuli itku,mutta pitihän meidän saada tuohon rikostentekoon joku loppu.Ja ainoa nuorisovankila.Pahoittelen poikani teksteistä kaikilla tullutta haittaa.Hän ei ole täysin terve.Ja jos hän viellä jotain uhkailee voin ilmoittaa asiasta nuorisovankilaan.Pahoitteluni suuresti tästä kaikesta.T.Tomin isä.

        Röllipeikko.


    • 15

      Olen sitä mieltä, että kaikkien aikuisten velvollisuus on ottaa selvästi alaikäiseltä tupakka pois, kuitenkin liiallista väkivaltaa käyttämättä. Olipa lapsi sitten oma tai vieras.

      • xboxman1988

        ei pidä paikkaansa 15@ kellään ei ole oikeutta ottaa tupakoita pois.ei viellä poliisillakaan kuulema.minusta laki on aika yliampuva.esimerkki politikkojen viisauksista:"tupakan hallussapito on rangaistava teko,josta ei rankaista."siis mitä vittua?onko niillä valtuuston miehillä ja naisilla jääny aivot johonkin,kun tällästä paskaa viittii syöttää suomelle.no eihän se minulle kuulu/kiinnosta,mutta ihmettelen vaan.


      • RRRit.

        Herra "15" kylvää valheita. Ei kenelläkään ole oikeutta koskea omaisuuteesi paitsi viranomaisilla, hekin luvalla vain. Meneppä yrittämään ottamaan vieraalta ala-ikäiseltä tupakka-aski takavarikkoon, saat läjäpäin syytteitä ja joudut maksumieheksi.


      • Lukiolainenoppilas
        RRRit. kirjoitti:

        Herra "15" kylvää valheita. Ei kenelläkään ole oikeutta koskea omaisuuteesi paitsi viranomaisilla, hekin luvalla vain. Meneppä yrittämään ottamaan vieraalta ala-ikäiseltä tupakka-aski takavarikkoon, saat läjäpäin syytteitä ja joudut maksumieheksi.

        MUTTA OLEN KYLLÄ AIKAMOINEN HOMOHEIKKI! KYLLÄ NYT KELPAA RUSKEAN RITARIN TAAS RATSASTAA MIEHILLÄ KUN ON KIIMAKAUSI PÄÄLLÄ!!!!!! HYVIN SAA NYT OMAN TAKAMUKSEN HELLÄKSI KUN PUSKEE KAKSI VANHAA MIESTÄ JO 17 VUOTIAAN PERSSILMÄÄ PUHTAAKSI. MINÄ VUOROSTANII PUHDISTAN HEIDÄN TYÖKALUNSA, ELI MULUKUT OMALLA PESULASUULLANII!

        ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHH VYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHH! KYLLÄ KELPAA! RUSKEA REIKÄ SE VAIN VALKOISEKSI MUTTUU! VYÖSOLKILEIKIT JA VANHUKSET KUNNIAAN. VYÖÄÄÄÖÖÖÖÖÖÖAÖAÖAÖAÖAÖPPPPP! KYLLÄPÄS TULI AIKAMOINEN LASTI! TÄTÄ SE HOMON ELÄMÄ TEETÄTTÄÄ!
























        P.S Olen normaali lukiolaispoika, miespuolinen, maitopartakakin jo kasvaa :|


      • i hate to leave you

        SUOMI24 RULES!!!!!
        Suomen ASIALLISIN sivusto.


      • Anonyymi
        i hate to leave you kirjoitti:

        SUOMI24 RULES!!!!!
        Suomen ASIALLISIN sivusto.

        Tommi Paska lahti työnnä tupakka elikä rölli perseeseen ja piereskele lopuksi sekä tarjoa se paskan hajuinen ja makuinen rölli jollekin toiselle miehelle tai miksi ei naisellekkin?!


    • pulsu-ukko

      ei helvetti kun oli hauskaa lukea tätä!

    • ppeghe

      tommipaskalahti3
      ihan saatanan homo omilla työstä tienatuilla rahoilla ostan marlboron punasta röökiä.:-D

      vae oikee töis käyt ja ostat punast malluu, sit tuut tänne laukoo kunne tekstii !

    • terok1278

      ei haittaa.. jep

    • homot

      Hei ei vittu kun ootta kaikki homoja!

    • sdadasgfd45

      Paha on vanhemman mennä sanomaan, että älä polta jos itse polttaa posket lommolla. Oma aloittamiseni johtui enimmäkseen huonoista roolimalleista, ei auttanut yläasteen terveyspropagandat.

      Polttakaa nyt sitten edes salassa jos on pieniä lapsia, parempi sekin kuin että katsovat vieressä kun äiti tai isä röyhyttelee menemään...

    • lolz

      Ei saatana kun oli hauska lukea tää palsta :D

    • ,.l.gfgfd

      mä oon polttanu 17v lähtien ja nyt oon 29 ja polta vieläkin

    • tommipaskalahti3

      Ei vittu mitä oon kirjottanu joskus 2010 tänne. :DDDDD

      • Tommirules

        TOMMI OOT LEGENDA! OLET MUN LAPSUUDEN SANKARI JA IDOLI!


    • fiilistelijä

      Vanha keskustelu toki, mutta 15-vuotiaana täytyy sanoa, että helvetin jälkeenjäänyttä paskanjauhantaa melkeen koko keskustelu. No jokatapauksessa, oon 4 vuotta tota tervapaskaa jo tuprutellu, ja pakko sanoa, että toi "kovan jätkän -tittelin" haku nuoren röökaamisella, on menny multa vähän ohi. Mun sosiaalinen elämä kuitenkin rajoittuu koulunkäyntiin ja pahimmillaan röökiä palaa 15 päivässä, et en sitten tiedä. Ja mitä puolestaan tulee nuoren tietämättömyyteen röökin haitoista, niin kaikki opettajatkaan ei tiedä yhtä paljon kun minä. Mulle tupakka on piriste, siinä missä masturboiminenkin, tosin röökille pääsy 8 tuntisen raskaan TET-työpäivän jälkeen tuntuu paremmalta.

    • Orava105

      Minusta se on nuoren oma asia polttaako hän vai ei. Se on hänen oma elämänsä ja hän voi itse päättää pilaako terveytensä vai ei. Minusta nuoren tupakoimiseen ei kannata puuttua tai ainakaan pakottaa lopettamaan sillä siitä ei ole mitään hyötyä. Alaikäisten tupakointia ei pysty kieltämään kokonaan, koska jos nuori päättää polttaa, niin sitten hän polttaa. Kannattaa sopia säännöt, että nuori ei esim polta kotona tai sukulaistensa nähtävillä.

    • hoelkåo

      Jokainen vastaa loppupeleissä omista tekemisistään (myös polttamisistaan). Jos ostaa omalla rahalla, se ei tee siitä kuitenkaan yhtään sen terveellisempää. Mie ite poltin viime kesänä mutta heitin pois. En kadu pätkääkään, koska sen jälkeen tajusin miksi siitä tupakasta varotellaan...
      Mä en varsinaisesti kenenkään polttavan, mutta enhän mä sille mitään voi jos joku haluaa vetää tervaa ja häkää yms. elimistöönsä...

    • BÖÖÖÖÖÖÖÖGI

      EI PERKELE ANTAKAA LASTEN POLTTAA RAUHASSA JOS NIITÄ HUVITTAA

    • savutonainajaikuisesti

      Hauska keskustelu :D

    • Anonyymi

      Morot tällekin palstalle sanon vain yleisesti että onhan tälläkin palstalla näitä vitun homoja hahahahah aktivoituisikohan tämä viesti ketju uudelleen kommenttini myötä niin voisi taas alkaa puhua paskaa homojen persereikä paneskelusta?

      • Anonyymi

        Just niin voi saatanan vitun viesti ketju aktivoidu nyt tämän kommentin myötä perkele jos joku nyt huomaisi tän palstan hahahahahahah


    • Anonyymi

      Oon 35-vuotias ja olin illalla baarissa. Poltin eilen 3 tupakkaa. Yksi tarjottiin ja kaksi puummasin. Maistui hyvältä ja tuntui mukavalta. Nyt kun heräsin, tekisi mieli taas tupakkaa, mutta kaupat ja huoltikka kiinni. Oon ollut yli 10 vuotta polttamatta, mutta mietin pitäisikö alkaa uudestaan, kun näin sikkuelämää nykyisin vietän.

    • Anonyymi

      Kun olin nuori,tupakan ikäraja oli 16v, mielestäni ikärajat pitäisi poistaa kokonaan, antaa lasten tupakoida, huumeitakin käyttävät 12-vuotiaina, mitä netistä tilaavat.Pari huomautusta,Porissa ei ole kukaan nuori ampunut kolmea ihmistä,eikä "isän" soitolla ketään viedä vankilaan.Esitutkinta kuulusteluineen,tutkinnan johtaja yhteistyössä syyttäjän kanssa päättää mistä syytetään,vai tuleeko syyttämättäjättämis päätös.Mikäli syyte,asia käsitellään alioikeudessa,yleensä vielä hovioikeudessakin,mikäli syytetty kiistää.Sen jälkeen tuomio on lainvoimainen,vaikka valittaisi Korkeimpaan oikeuteen,joka ottaa vastaan n.5%-jutuista.Eli "Tommin isä",kun kirjoitat tänne,selvitä ensin edes perusasiat,kuten että Helsingin nuorisovankilaa ei ole olemassakaan, ainoastaan Keravalla,toki Sörkassa nuorten osasto.Mutta ei sinne vaan kävellä sisään,ilman vankipassitusta,jota ei kukaan isä nyt ihan voi kirjoittaa.Tupakkakioskit koulun pihoihin,ei tarvitse salaa poltella,kuten kaman kanssa joutuvat tekemään.Nythän oli juttu,kuinka 10-epäiltyä kaman heitosta ylä-asteella,ettei tupakasta kannata nostaa meteliä.Puhun muuten kokemuksella,en lehtien rikosuutisten opeilla.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe