Unta vai totta (ruumiista irtautumisesta)?

sfr

Unessani minua kuristettiin, tunsin hyvin selvästi kuinka henkeäni ahdisti ja minun oli vaikea hengittää. Kurotin voimakkaasti ylöspäin, apua saadakseni ja samassa kurotin itseni ruumiista pois. Se tuntui hyvin oudolta. Nousin ylöspäin ja näin (?) pimeähkön huoneen ja itseni alhaalla. Minua pelotti todella paljon ja samassa palasin ruumiiseeni. Katsoin kelloa yöpöydällä, se oli jotain klo 2 aikoihin.
Se tuntui liian todelliselta kokemukselta ollakseen vain unta - mutta mitä se sitten oikeasti olikin, minua pelotti ja se jäi hyvin vahvana mieleeni.
Seuraavana iltana kun olin nukahtamassa, aloin irtautua ruumiistani, tällä kertaa hitaammin, kun katsoin itseäni alaspäin, näin kuinka lähdin nousemaan. Pelästyin ja olin taas itsessäni. Rukoilin, että jos Jumala jostain syystä tämän sallii, niin että hän auttaisi minua.
Taas nukahtamis hetkellä aloin irtautumaan, mutta nyt sänkyni viereen ilmestyi tumma hahmo joka tuntui ystävälliseltä. Hän ojensi kätensä ja sanoi että tule, älä pelkää. Otin häntä kädestä ja nousimme yhdessä ylös. Kysyin häneltä, että voisinko nähdä veljeni (kuollut), mutta hän sanoi, että vielä ei ole sen aika.
Tiedän, että puhuimme muutakin, mutta en muista mitä.
Vielä kolmantena yönä nousin ruumiistani, ja olin jossain muussa paikassa, jossa tapasin jotain/joitain, minulle kerrottiin, että vielä en voi saada muistaa niitä asioita, joita minulle siellä kerrottiin/näytettiin.

Näiden jälkeenkin minua vielä pelotti ja rukoilin etten kokisi sitä enää.
Enkä sen jälkeen ole kokenutkaan, mutta tapahtumat ovat jääneet mietityttämään....

3

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aatteleppaite

      noin,paitsi mun makkariin pääsee vain vaaleat,ei tummat.

    • 105

      Kokemuksesi on kyllä aika jännä. Sanoisinko näin että kyllä ja ei; Sinulla oli jonkinlainen yhteys jonkinasteen olentoihin ja/tai ruumiistairtautuminen ja unesi sekoittui sen kanssa. Sitä on hieman vaikea selittää. Näin vain itse sen tulkitsen.
      Hyvä että uskalsit pyytää apua koska pelkäsit.

    • unimaailmassa

      Mielenkiintoista. Ei tällaisia kokemuksia mielestäni kannata pelätä. Itse olen jopa yrittänyt irtautua ruumistani tietoisten unien aikana. Kerran tällaisen kokemuksen aikana kuulin äitini äkäisevän nimeni kuuluvasti, ikäänkuin olin tekemässä jotain "kiellettyä", ja säpsähdin hereille. Joskus avaan unen aikana silmäni, sillä olen huomannut tämän muuttavan pimeän sisällöttömän unitilan visuaaliseksi kokemukseksi, ja tällöin usein näen huoneen katon sellaisena kuin näkisin sen jos olisin hereillä ja silmät auki. En tiedä uneksinko näkymän vai avaanko oikeasti transsitilassa silmäni, tai jotain muuta. Mutta mitäpä näistä ihmisten vajavaisista selityksistä, mielenkiinnolla vain kohti uusia kokemuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe