Silmät auki nukkuminen

kummastelija91

Okei, eli mä oon nyt monesti havahtunut siihen, että mä oon nukkunut silmät auki. Miten tämä on mahdollista? Yleensä se tapahtuu bussissa, kun kuuntelen musiikkia. Joskus herään ns. ja tajuan, että olen nukahtanut, mutta minulla on ollut silmät auki. Onko tällä jotain tekemistä jos ei saa tarpeeksi unta? Nukun n. 8 tuntia yössä.

7

6592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdku

joo tuo saattaa olla ihan normaalia, yks mun tuttuki on samanlainen.

• Yavannah

Kyllä se ihan normaalia on.
      Itse kuulemma joskus yöllä nukkunut silmät auki, kun kumppani on herännyt. Kun hän on kysynyt nukunko, olen vain sulkenut silmäni :)
      Varmaan aika karmivaa vieressä nukkuvalle...

• ehkäpä...

Tämä on kyllä hyvin mielenkiintoinen aihe, vaikkakin muutaman vuoden takaa. Kiva kun on nostettu ylemmäs! Itse nimittäin pohdin samaa. Kumppanini kertoi tässä taannoin, että olin nukkunut silmät auki. Toisaalta hän ei pitänyt sitä kummoisena, koska olen myös taipuvainen unissakävelemään silloin tällöin (nykyään harvemmin kylläkin). Ehkä tämä silmät auki nukkuminen voisi olla siis joku unissakävelyn ensimmäinen vaihe, joka saattaa myös jäädä päälle eikä siirtyä siihen kävelemisen/muun aktiivisen toiminnan tasolle asti?

• Silmätauki koisaaja

Itse nukun usein silmät auki, kuulemma jo ihan lapsesta saakka. Heräänkin välillä yöllä siihen että silmät tuntuvat rutikuivilta ja alkavat vuotaa

• tiia2

Viime yönä kun avopuolisoni oli käynyt hereillä, olin nukkunut toinen silmä auki. Ja se auki ollut silmä oli elänyt ihan omaa elämää, pyörinyt miten sattuu. Musta aika pelottavaa???

• Karvanopp

^ Kun ne on "pyörinyt miten sattuu", niin olet ollut silloin vilkeunessa (REM-uni), silloin silmämunat liikkuu puolilta toiselle unien näkemisen ajan, kunnes siirtyy seuraavan unen tilaan. :)

• Anonyymi

Ite nukun joka yö silmät auki pienestä pitäen näin nukkunu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      174
      10698
    2. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      90
      7515
    3. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      3
      7376
    4. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      28
      7374
    5. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      88
      5753
    6. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      52
      5228
    7. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      31
      4976
    8. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      12
      4791
    9. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      3
      2142
    10. Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!

Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil
      Hyrynsalmi
      36
      1583
    Aihe