Kertokaapas, mikä on ollut paras/mitkä ovat olleet parhaita lahjoja joita olette saaneet?
Tästä voisi moni saada vinkkejä :).
Mikä on paras lahja jonka olet saanut?
4
2220
Vastaukset
- tyttö
Olen saanut lahjaksi poikaystävältäni sen oma tekemän kortin, jossa oli kaikkia ihania asiota sanottu musta ja meidän suhteesta! Sain myös sydänkaulakorun, hieromaöljyn ja tietty hieronnan:) Se oli ihanaa!
- Jenni3
Eräs poikaystäväni sävelsi minulle syntymäpäivälahjaksi oman laulun, ja esitti sen yllätyksenä eräässä ravintolassa pianon ja viulistin kanssa. Sain lisäksi kappaleen nuotit hienossa rusetilla varustetussa käärössä. Se oli hienointa mitä olen ikinä saanut! Poikaystävä tosin on valitettavasti jo entinen...
- ööööööööööööö
MEIKKEJÄ SAIN POIKE YSTÄVÄLTÄ SE OLI KIV LAHJA JA SIT PARAS OLI SUUKKO POIKAYTÄVÄLTÄNI JA VIE MUT TANSSIAINIIN JA KYLPYLÄÄN JA DISKOON JA VAIKKA MINNE! MUN POIKA YSTÄVÄ ON MAAILMAN SÖPÖIN JA IHANIN! SE SUUTELEEMUA IANA!! NYTKI SE ÄSKRN PUSSASMUN! *SUUTELEE SUUTELEE JSA AIVNA VAA SUUTELEE POIKAYSTÄVÄÄ*
- Anonyymi00004
Paras lahja on henkilökohtainen kappale! Oman kustomoidun kappaleen voi tilata edullisesti www.aivansound.com.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204418Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221767
- 351760
- 681751