Sinun kanssasi tahtoisin satumaahan
käsi kädessä kävelemään
kultaista hiekkarantaa.
Turkoosinsinisen meren
hiljaa lainehtiessa,
auringon kehoamme lämmittäessä
valkoisten poutapilvien sinitaivaalla
meitä saattaen.
Tai lapin kurua kulkemaan
rinnakkain
toinen toistamme tukien.
Löytäessämme kirkkaan tuntiripuron
sen raikkaalla vedellä
janomme sammuttaen.
Saattaisi siellä kuukkelikin
tuo lapin ruostepyrstö,
kutsua kumppania itselleen
häipyen sitten jonnekin pois.
ja sitten
vain Sinä ja Minä
sekä
hiljaisuus.
Sinä ja Minä
12
373
Vastaukset
- lumileijona
Ymmärrän haaveesi,
varsinkin nyt,
kun kiireet alkaavat.
Mutta pimeä on kuve tunturin,
on hieman siellä luntakin.
Lupasivat pakkasta!
Sekin voi hieman kirpaista ja
erämaa,
sekin nyt liian hiljainen oikeesti on.
Mutta lämmin ranta kaukainen,
on oiva paikka mä tiedän sen,
heti ensikuussa melkein alussa,
mä lähden sinne lopulta,
on liput mulla melkein jo taskussa.
Mä vuosia sitten päätin sen,
talteen pistä joka roposen ja
sitten joskus vanhana,
mä meen ja lämmittelen.
TMut sain mä just kutsu johonkin,
luonnon lahjan antamaan,
jos päädynkin mä tekeen sen.
Anna pussin punaisen,
se verta mun on pullollaan ja
lahjan joku tuntematon siitä saa.
Siispä kutsun minä nyt,
sä tule myöskin sinne toimistoon,
sen ovessa punainen risti merkkinä on.- syysyöllä
Sisäpuolella käynyt olen
vaikka en juuri lähiaikoina
ja se joskus mieltäni painaa.
Lämmin voi olla myös kylmässä
kun kaksi toistaan lämmittää.
Kiitos kommentistasi ja hyvää jatkoa sinulle.
- punaposkiN
Hiljaisuus
kauneus
lumoutuminen
sen tekee Lappi
avoimelle sydämelle
olen saanut maistaa tätä
taikaa ja niipä asustan mä nyt
piilopirtissäni
juurella tunturin.
Voin suositella
Lappia sinullekin
kun poltteen oot saanut jo...
Runonautinto mitä parhain.....kiitän- syysyöllä
Sinne on ollut jo kauan.
Ja kenties......
Kiitos kommentistasija kirjoittelemisiin.
- *MURUKULTA*
Ihana vastakohta omalle runolleni!
Hienot energiat virtaa tekstissäsi!
Kiitos tästä - runosi tuo uskoa uuteen huomiseen -
ja rakkauteen! :)
Murukulta vilkuttaa mukvat perjantait! :)- syysyöllä
Me tarvitsemme
elämään ja myös rakkauteen
jota toivottavasti saamme.
Kiitos kommentistasi ja hyvää viikonloppua.
tuuliko oveen kolkutti
muistatko sen äänen
hiljaisuuden
ja käteni
*hyst, ollaan ihan hiljaa*
Ihana, sanon minä;)- syysyöllä
Kuullut kun tuuli koputti,
mutta tunsin hiljaisuuden.
Hyvää viikonloppua.
jos tämän runon sanomaan ei rakastu,
niin ei sitten mihinkään. Lapinmaa ja kaunis
tyttö kainalossa, voiko elämä enää enenpää
ja parempaa antaa ?
No, ainakin siinä on jo suuri annos ihanuutta,
kuten runossasikin.
Kiitos.- syysyöllä
Välttämättä missin näköinen
vaikka ei siitäkään haittaa olisi
mutta sellainen jonka tuntee mieleisekseen
ja jonka kanssa on hyvä olla.
Kiitos lindalinda kommentistasi ja hyvää viikonloppua.
- *saaga*
Kauniisti kuvaat
kahden ihmisen
yhteenkuuluvuutta
Runosi tihkuu
suurta kunnioitusta toistansa
kohtaan,kun
on se oikea kumppani- syysyöllä
Molemmat eivät kunnioita toisiaan
ja kulje tasavertaisina
niin paljon puuttuu
eikä kaikki ole hyvin vaikka siltä näyttäisikin.
Kiitos *Saaga*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861850
- 1121016
- 97912
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473