Tylsää!

Putkivalo

Joten leikittekö mun kaa?
Galluppia pukkaa:

Vuoden paras hetki:

Päivän paras hetki:

Koska viimeksi oli tylsää:

Lempisatu:

Lempiruoka:

Koska hymyilit viimeksi:

Lempibiisi:

Lempivekotin:

Lempieläin:

Höh mä en keksi enää..

Missä olisit just nyt jos saisit valita?

Ja ei kun töihin...

114

1437

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ich bin...

vaikka taisit mennä jo...

Kahvitauon ratoksi:

Vuoden paras hetki: Kääk...en kyllä kerro, sorry!

Päivän paras hetki: Se hetki, kun saa painaa pään tyynylle...

Koska viimeksi oli tylsää: En edes muista...

Lempisatu: "Ainoastaan sydämellään näkee hyvin" eli Pikku prinssi

Lempiruoka: kot kot...kaikki kanaruoat uppoaa

Koska hymyilit viimeksi: juuri nyt

Lempibiisi: kuunnelluin tänä vuonna http://www.youtube.com/watch?v=_WLMMnDfw4Q

Lempivekotin: känny

Missä olisit just nyt jos saisit valita: kainalossa

Hauskaa päivää, Putkis!

• Ich bin...

Lempieläin: löytyy yhdestä ylläolevasta vastauksesta

• Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

Lempieläin: löytyy yhdestä ylläolevasta vastauksesta

ja naureskella täällä iltasumpin kera :))

Ai et kerro! Rontti! :))) No onneksi mulla on hyvä mielikuvitus.. et tainnut olla yksin sinä hetkenä.. :)) joo, en jatka, en ole yhtään utelias en! :))

Paitsi kumpi kainalo...? Vasen vai oikea? Mä tein tutkimusta joskus kummalla puolella sänkyä ihmiset noin yleeensä nukkua (keskellä se ei kyllä ollut) ja 9 naista 10 vastasi että vasemmalla puolella kun makaa selällään sängyssä. Naapurin nokkela rouva keksi että se on siksi että miehet voi sängyn alta vetäistä miekkansa esille hätätilanteessa :)))

Lempieläin kana??

• Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

ja naureskella täällä iltasumpin kera :))

Ai et kerro! Rontti! :))) No onneksi mulla on hyvä mielikuvitus.. et tainnut olla yksin sinä hetkenä.. :)) joo, en jatka, en ole yhtään utelias en! :))

Paitsi kumpi kainalo...? Vasen vai oikea? Mä tein tutkimusta joskus kummalla puolella sänkyä ihmiset noin yleeensä nukkua (keskellä se ei kyllä ollut) ja 9 naista 10 vastasi että vasemmalla puolella kun makaa selällään sängyssä. Naapurin nokkela rouva keksi että se on siksi että miehet voi sängyn alta vetäistä miekkansa esille hätätilanteessa :)))

Lempieläin kana??

Enkä oo...
        Vuoden parhaana hetkenä en ollut yksin, totta. Mutta curiosity killed the cat... vai miten se meni?

Lempielän kana(ko)... No ei, kyllä siellä vilahtaa joku toinenkin eläin...

Kainalo kuin kainalo (ei nyt kai), paitsi nyt haluan vaan sen vasemman sängynpuoliskon ilman kainaloita. Miten ihminen voikaan olla näin väsynyt? Eikä edes ole perjantai vielä... Vajaat pari viikkoa duunia ja sitten nukun seuraavat pari viikkoa ansaitulla lomalla... Rankka syksy alkaa näkyä nyt...

Mutta hei, vastaapas itse kysymyksiin, tahtoo tietää...

Makoisia unia!

• Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

Enkä oo...
        Vuoden parhaana hetkenä en ollut yksin, totta. Mutta curiosity killed the cat... vai miten se meni?

Lempielän kana(ko)... No ei, kyllä siellä vilahtaa joku toinenkin eläin...

Kainalo kuin kainalo (ei nyt kai), paitsi nyt haluan vaan sen vasemman sängynpuoliskon ilman kainaloita. Miten ihminen voikaan olla näin väsynyt? Eikä edes ole perjantai vielä... Vajaat pari viikkoa duunia ja sitten nukun seuraavat pari viikkoa ansaitulla lomalla... Rankka syksy alkaa näkyä nyt...

Mutta hei, vastaapas itse kysymyksiin, tahtoo tietää...

Makoisia unia!

Onneksi kissalla on 9 henkeä :))

Oliko se koira? Bulldoggi? Tuo on aika söpö lyllertin tuossa Happoradion Hirsipuu-biisissä :) tulee rappusia alas kuin pomppupallo.

Harmi että sulla on ollut rankka syksy. Tää pimeä aika kun muutenkin syö monia.

Tässä on mun vastaukset:
        Vuoden paras hetki: se on vielä edessä - kun lunta sataa niin että luulet että olet pumpulissa
        Päivän paras hetki: kun aamulla herää tunnin liian aikaisin, eikä tarvikaan vielä nousta :) oi suloinen tyyny...
        Koska viimeksi oli tylsää: 10.12.2009 klo 11:52
        Lempisatu: se joka kertoo joulupukista
        Lempiruoka: jouluruoka, veikkaan että joku muu ruoka 26.12.
        Koska hymyilit viimeksi: kaupan kassalle äsken, heti sen jälkeen kun olin suunpielestä murissut muksuille
        Lempibiisi: on niitä... sanotaan vaikka tänään tämä http://www.youtube.com/watch?v=dggCzC7XAn8
        Lempivekotin: Hana
        Lempieläin: norsu
        Missä olisit just nyt jos saisit valita: hangessa

• Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

Onneksi kissalla on 9 henkeä :))

Oliko se koira? Bulldoggi? Tuo on aika söpö lyllertin tuossa Happoradion Hirsipuu-biisissä :) tulee rappusia alas kuin pomppupallo.

Harmi että sulla on ollut rankka syksy. Tää pimeä aika kun muutenkin syö monia.

Tässä on mun vastaukset:
        Vuoden paras hetki: se on vielä edessä - kun lunta sataa niin että luulet että olet pumpulissa
        Päivän paras hetki: kun aamulla herää tunnin liian aikaisin, eikä tarvikaan vielä nousta :) oi suloinen tyyny...
        Koska viimeksi oli tylsää: 10.12.2009 klo 11:52
        Lempisatu: se joka kertoo joulupukista
        Lempiruoka: jouluruoka, veikkaan että joku muu ruoka 26.12.
        Koska hymyilit viimeksi: kaupan kassalle äsken, heti sen jälkeen kun olin suunpielestä murissut muksuille
        Lempibiisi: on niitä... sanotaan vaikka tänään tämä http://www.youtube.com/watch?v=dggCzC7XAn8
        Lempivekotin: Hana
        Lempieläin: norsu
        Missä olisit just nyt jos saisit valita: hangessa

Jepulis! Doggihan se...

Hangessa olisit? Hrrrr... Pelkkä ajatus pisti luut kolisemaan. Talvi ei ole mun vuodenaika, ei sitten ollenkaan... Tahtoo lämpimään, nyt vaikka sinne kainaloon...

Hyvää yötä!

• Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

Jepulis! Doggihan se...

Hangessa olisit? Hrrrr... Pelkkä ajatus pisti luut kolisemaan. Talvi ei ole mun vuodenaika, ei sitten ollenkaan... Tahtoo lämpimään, nyt vaikka sinne kainaloon...

Hyvää yötä!

kiusankappale, nuisance, näsä, pain in the... :)))

Vai et tykkää? Vertaas nyt vähän.
        Kesä
        Jos on hieno kesä, se on kuuma, tarkoittaa ettet voi nukkua kunnolla, ja ainoa kelvollinen paikka on jorpakko, josta työpaikan tietsikka tosin tykkää vähän vähemmän. On hyttysiä, käärmeitä, kärpäsiä ja vaikka minkä kokoisia surisijoita.

Talvi
        Talvella ei ole koskaan liian lämmintä! Aina voi nukkua, paitsi tietty sinä joka ressaat itteäs pilalle :))) Ei itikoita, ja jos joku hämppy eksyy kotiisi sen voi viedä ulos ja vihellellä että en mä sitä tappanut, vein vaan pihalle. Kynttilät näkyy paremmin! Rypyt huonommin. Harmaat ei yhtään myssyn alta :)

• Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

kiusankappale, nuisance, näsä, pain in the... :)))

Vai et tykkää? Vertaas nyt vähän.
        Kesä
        Jos on hieno kesä, se on kuuma, tarkoittaa ettet voi nukkua kunnolla, ja ainoa kelvollinen paikka on jorpakko, josta työpaikan tietsikka tosin tykkää vähän vähemmän. On hyttysiä, käärmeitä, kärpäsiä ja vaikka minkä kokoisia surisijoita.

Talvi
        Talvella ei ole koskaan liian lämmintä! Aina voi nukkua, paitsi tietty sinä joka ressaat itteäs pilalle :))) Ei itikoita, ja jos joku hämppy eksyy kotiisi sen voi viedä ulos ja vihellellä että en mä sitä tappanut, vein vaan pihalle. Kynttilät näkyy paremmin! Rypyt huonommin. Harmaat ei yhtään myssyn alta :)

Kesä, kesä, kesä!!! Kuuma on hottia. Sopii mulle. Myös yöllä... kun tykkään muutenkin nukkua nakuna tai pelkissä pikkareissa...

Talvella pitää olla yöllä villasukat, yöpaita ja siltikin paleltaa... niin epäsexyäkin!
        Rypyt ja harmaat, mitä ne on, hyvä Putkis? Ei mulla sellaisia ole. Pitäisikö peilata vähän ahkerammin...

Siis minäkö ressaan itteni pilalle? Mistäs sää sen tiedät? Vai olenko joskus jotain sellaista kertonut? Häh?

No joo, nyt saunaan. Voisin asua kuumassa saunassa...

Leppoisaa lauantai-iltaa!

• Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

Kesä, kesä, kesä!!! Kuuma on hottia. Sopii mulle. Myös yöllä... kun tykkään muutenkin nukkua nakuna tai pelkissä pikkareissa...

Talvella pitää olla yöllä villasukat, yöpaita ja siltikin paleltaa... niin epäsexyäkin!
        Rypyt ja harmaat, mitä ne on, hyvä Putkis? Ei mulla sellaisia ole. Pitäisikö peilata vähän ahkerammin...

Siis minäkö ressaan itteni pilalle? Mistäs sää sen tiedät? Vai olenko joskus jotain sellaista kertonut? Häh?

No joo, nyt saunaan. Voisin asua kuumassa saunassa...

Leppoisaa lauantai-iltaa!

Ensi kesänä mä ohjaan hyttyset öisin sun luo, siinä on niillä oikeat apajat :))

Osaa se flanellikin olla seksikästä, jos vaan mielikuvitus pelaa. Vai oliks se optimistinen luonne..

Leppoisaa työviikkoa toivon sulle :)) ilman ressiä!

• yx rakastunut

Vuoden paras hetki: ensi vuonna se, kun syntyy ensimmäinen lapsenlapsi:))

Päivän paras hetki: illalla omaan sänkyyn, peiton alle ja haaveilu omasta rakkaasta(paras hetki olisi, jos kulta olis siellä vieressä

Koska viimeksi oli tylsää: viime aikoina ei todellakaan ole ollut tylsää..

Lempisatu: Lumikki ja seitsemän kääpiötä

Lempiruoka: paistettu lohi

Koska hymyilit viimeksi: äsken

Lempibiisi: Taikakuun kappaleet

Lempivekotin: kännykkä

Missä olisit just nyt, jos saisit valita: oman rakkaan sylissä

• Putkivalo
        yx rakastunut kirjoitti:

Vuoden paras hetki: ensi vuonna se, kun syntyy ensimmäinen lapsenlapsi:))

Päivän paras hetki: illalla omaan sänkyyn, peiton alle ja haaveilu omasta rakkaasta(paras hetki olisi, jos kulta olis siellä vieressä

Koska viimeksi oli tylsää: viime aikoina ei todellakaan ole ollut tylsää..

Lempiruoka: paistettu lohi

Koska hymyilit viimeksi: äsken

Lempibiisi: Taikakuun kappaleet

Lempivekotin: kännykkä

Missä olisit just nyt, jos saisit valita: oman rakkaan sylissä

kun olet rakastunut, yx rakastunut :)) Kuulostaa tosi-jutulta ja vakavalta taudilta :)))

• yx rakastunut
        Putkivalo kirjoitti:

kun olet rakastunut, yx rakastunut :)) Kuulostaa tosi-jutulta ja vakavalta taudilta :)))

kuin juttu etenee, mutta nyt ainakin tuntuu tosi hyvältä:)))

• Putkivalo
        yx rakastunut kirjoitti:

kuin juttu etenee, mutta nyt ainakin tuntuu tosi hyvältä:)))

parasta :))) Happy ending ♥

• yx rakastunut
        Putkivalo kirjoitti:

parasta :))) Happy ending ♥

vaan piparista, ainahan ne näin joulun alla maistuu:))

• Putkivalo
        yx rakastunut kirjoitti:

vaan piparista, ainahan ne näin joulun alla maistuu:))

väitti että niistä tulee kaiken lisäksi kiltiksi, siksi meillä leivotaan niitä paaljon :)
        Sä et taida tarvita niitä siis :))

• yx rakastunut
        Putkivalo kirjoitti:

väitti että niistä tulee kaiken lisäksi kiltiksi, siksi meillä leivotaan niitä paaljon :)
        Sä et taida tarvita niitä siis :))

mutta en tarvii ainakaan sen takia, et kiltiks tulisin kun kait mä oon jo aika kiltti, mut en ehket enää niin paljoo kuin aiemmin, elämä nääs opettaa...mut joulun alla pitää olla, muuten ei joulupukki tuo lahjoja... ja mun paras lahja olis, jos kultani tulis jouluaattona käymään=)

• Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

Ensi kesänä mä ohjaan hyttyset öisin sun luo, siinä on niillä oikeat apajat :))

Osaa se flanellikin olla seksikästä, jos vaan mielikuvitus pelaa. Vai oliks se optimistinen luonne..

Leppoisaa työviikkoa toivon sulle :)) ilman ressiä!

mosquitos... Mäiskin niitäkin hellyydellä. Että tänne vaan kaikki ötökät...

Niin, mullahan sitä mielikuvitusta riittää, silloin kun sillä päällä olen... Ai millä? No sillä!
        Flanellissa tai ilman...

Mukavaa loppuviikkoa, ai niin, ilman ressiä!

• Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

mosquitos... Mäiskin niitäkin hellyydellä. Että tänne vaan kaikki ötökät...

Niin, mullahan sitä mielikuvitusta riittää, silloin kun sillä päällä olen... Ai millä? No sillä!
        Flanellissa tai ilman...

Mukavaa loppuviikkoa, ai niin, ilman ressiä!

että hyttyset kuolee onnellisina: *läpsis* - "bzzzzztooh miten hellä käsi" :)))

Muutama päivä enää, ja saat nauttia... flanelleissa tai ilman... :)

• Putkivalo
        yx rakastunut kirjoitti:

mutta en tarvii ainakaan sen takia, et kiltiks tulisin kun kait mä oon jo aika kiltti, mut en ehket enää niin paljoo kuin aiemmin, elämä nääs opettaa...mut joulun alla pitää olla, muuten ei joulupukki tuo lahjoja... ja mun paras lahja olis, jos kultani tulis jouluaattona käymään=)

jos on kiltti kulta tulee, mutta ei saa olla niin kiltti että kulta kävelee yli :))

Toivon että hän tulee :)

• Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

että hyttyset kuolee onnellisina: *läpsis* - "bzzzzztooh miten hellä käsi" :)))

Muutama päivä enää, ja saat nauttia... flanelleissa tai ilman... :)

duunipäivä vielä ensi viikolla ja sitten pari viikkoa voin tepsutella flanelleissa ja villasukissa. Jiihaaa!!!!
        No ehkä parina päivänä täytyy pukeutua, siis oikein pukeutua pukeutua. Siis vähän jopa tälläytyä.
        Ja naatitaan tieteski...
        Entäs sinä, joulunajan nautiskeluja tiedossa?

• Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

duunipäivä vielä ensi viikolla ja sitten pari viikkoa voin tepsutella flanelleissa ja villasukissa. Jiihaaa!!!!
        No ehkä parina päivänä täytyy pukeutua, siis oikein pukeutua pukeutua. Siis vähän jopa tälläytyä.
        Ja naatitaan tieteski...
        Entäs sinä, joulunajan nautiskeluja tiedossa?

vielä päässyt joulun viettoon :/ Kuulostaa kivalta tuo tälläytyminenkin :)

Juu, aion nauttia, joulu on "mun" aika vuodesta :) eikä ole niin väliä oonko yksin vai lasten kanssa :))

• Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

vielä päässyt joulun viettoon :/ Kuulostaa kivalta tuo tälläytyminenkin :)

Juu, aion nauttia, joulu on "mun" aika vuodesta :) eikä ole niin väliä oonko yksin vai lasten kanssa :))

mulla on ollut joulufiilis vähän hakusessa tänä vuonna. Tiedän kyllä, mistä se johtuu, mutta ei siitä sen enempää...

Tänään haettiin kuusi omasta metsästä ( ei oltu kuusivarkaissa) mökiltä ja se aina on jotenkin sellainen hetki, mistä viimeistään saan sen fiiliksen. Niin nytkin. Luonto oli niin kaunis, että melkein tippa siinä tirahti... (enemmän ja vähemmän tirautteluja tänään, voi kuusipuu sentäs!).

Viikolla olin joulukonsertissa kirkossa. Sieltäkin hain sitä joulufiilistä ja sain sitä ripauksen mm. tämän laulun siivittämänä:
        http://www.youtube.com/watch?v=7-hs_L3AYXk

• Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

mulla on ollut joulufiilis vähän hakusessa tänä vuonna. Tiedän kyllä, mistä se johtuu, mutta ei siitä sen enempää...

Tänään haettiin kuusi omasta metsästä ( ei oltu kuusivarkaissa) mökiltä ja se aina on jotenkin sellainen hetki, mistä viimeistään saan sen fiiliksen. Niin nytkin. Luonto oli niin kaunis, että melkein tippa siinä tirahti... (enemmän ja vähemmän tirautteluja tänään, voi kuusipuu sentäs!).

Viikolla olin joulukonsertissa kirkossa. Sieltäkin hain sitä joulufiilistä ja sain sitä ripauksen mm. tämän laulun siivittämänä:
        http://www.youtube.com/watch?v=7-hs_L3AYXk

Joulu on kyllä sellainen aika, että huonotkin fiikset korostuu. Toivon niin että sun tilanne helpottuu, oli sitten kyse mistä vaan... mun tekee mieli rutata nyt, joten seiso aloillas :))

Nyt onkin kauniin näköistä :) aivan upea keli :))

• Ich bin...
        Putkivalo kirjoitti:

Joulu on kyllä sellainen aika, että huonotkin fiikset korostuu. Toivon niin että sun tilanne helpottuu, oli sitten kyse mistä vaan... mun tekee mieli rutata nyt, joten seiso aloillas :))

Nyt onkin kauniin näköistä :) aivan upea keli :))

kaikkihan on ihan hyvin. Olen vaan tällainen ylitunteellinen hömppä, jolla kaikki huonot ja hyvät fiilikset ylikorostuu. Tunnepuolen juttuja. Asioita, joita ei ole tottunut käsittelemään. Ei sen kummempaa...

Kiitos "ruttauksesta", luut rutisivat, mutta olin sen tarpeessa. Tänään mua on rutattu oikein urakalla. Ihanaa, että ihmiset välittävät. Ruttaan takaisin.

Nyt Putkis, toivotan sulle oikein RAUHALLISTA JOULUA!

• Putkivalo
        Ich bin... kirjoitti:

kaikkihan on ihan hyvin. Olen vaan tällainen ylitunteellinen hömppä, jolla kaikki huonot ja hyvät fiilikset ylikorostuu. Tunnepuolen juttuja. Asioita, joita ei ole tottunut käsittelemään. Ei sen kummempaa...

Kiitos "ruttauksesta", luut rutisivat, mutta olin sen tarpeessa. Tänään mua on rutattu oikein urakalla. Ihanaa, että ihmiset välittävät. Ruttaan takaisin.

Nyt Putkis, toivotan sulle oikein RAUHALLISTA JOULUA!

Kiitos, Ichqu :)

Oikein mukavaa Joulua sullekin, ja perheellesi tietty. Mutta erityisesti sulle :)

• Vuoden paras hetki: En tiiä....

Päivän paras hetki: Aamu,ku tulin töihin

Koska viimeksi oli tylsää: Viime lauantaina

Lempisatu:Lumikki ja seitsemän kääpiötä

Lempiruoka:Uunimakkara

Koska hymyilit viimeksi: Just äsken

Lempibiisi:Sturm und Strangin A Million Nicht

Lempivekotin:....en tiiä

Lempieläin: Kissa

Missä olisit just nyt jos saisit valita? Ulkomailla palmun alla ja ihan yksin

Että tämmöstä....:))

• Putkivalo

Ehkä vuoden paras hetki on edessä vielä :))

Pakkohan sun lempieläin on olla kissa! Senkin mii-su :)))

Mietin että onko tuo loppu "yksin palmun alla" hyvä vai huono juttu?

• Putkivalo kirjoitti:

Ehkä vuoden paras hetki on edessä vielä :))

Pakkohan sun lempieläin on olla kissa! Senkin mii-su :)))

Mietin että onko tuo loppu "yksin palmun alla" hyvä vai huono juttu?

on enää nii vähän jäljellä,että ehtiiköhän mitään hyvää tapahtua..:))

Mä en ole muutes koskaan asunut missään,etteikö saman katon alla ois aina kissa...Me ollaan näköjään erottamattomat..

Ajatteles...ihan yksin jossain ihanan kauniilla rannalla loikoilet haaveilen palmun alla...Mistään ei kuulu ihmisten ääniä.Ainoastaan meren kohinaa ja lintujen ääntelya jostai kauempaa...Voiko olla ihanampaa...:)

• Putkivalo
        mii-su kirjoitti:

on enää nii vähän jäljellä,että ehtiiköhän mitään hyvää tapahtua..:))

Mä en ole muutes koskaan asunut missään,etteikö saman katon alla ois aina kissa...Me ollaan näköjään erottamattomat..

Ajatteles...ihan yksin jossain ihanan kauniilla rannalla loikoilet haaveilen palmun alla...Mistään ei kuulu ihmisten ääniä.Ainoastaan meren kohinaa ja lintujen ääntelya jostai kauempaa...Voiko olla ihanampaa...:)

vaikka taivas pudota niskaamme. Vaikka suotavampaa kai olisi että me kohtaamme taivasta jollain muulla tavalla :))

Huoh, sait mut ylipuhuttua, koska lähdetään :)) täällä meillä saa kävellä aika hitsisti ennen kuin tulee metsässäkään sellaiseen paikkaan missä liikenne ei kuulu :/

• Putkivalo kirjoitti:

vaikka taivas pudota niskaamme. Vaikka suotavampaa kai olisi että me kohtaamme taivasta jollain muulla tavalla :))

Huoh, sait mut ylipuhuttua, koska lähdetään :)) täällä meillä saa kävellä aika hitsisti ennen kuin tulee metsässäkään sellaiseen paikkaan missä liikenne ei kuulu :/

eti joulun jälkeen ja tullaan vasta kesäksi takaisin.. :)) Otetaan rennosti ja jätetään maailman murheet tänne..

• Putkivalo
        mii-su kirjoitti:

eti joulun jälkeen ja tullaan vasta kesäksi takaisin.. :)) Otetaan rennosti ja jätetään maailman murheet tänne..

sitten ottaa edes vähän lunta mukaan.. tai kuvan edes :) Vai otetaanko palmu ruukkuun ja mennään Grönlantiin :)))

• Putkivalo kirjoitti:

sitten ottaa edes vähän lunta mukaan.. tai kuvan edes :) Vai otetaanko palmu ruukkuun ja mennään Grönlantiin :)))

vaan kuva...Eikä me mennä minnekkää Grönlantiin,vaan johki kuumaan maahan.Siellä otetaan aurinkoa ja ihaillaan, ku komeekroppaset miehet piirittää meitä..;)

• Putkivalo
        mii-su kirjoitti:

vaan kuva...Eikä me mennä minnekkää Grönlantiin,vaan johki kuumaan maahan.Siellä otetaan aurinkoa ja ihaillaan, ku komeekroppaset miehet piirittää meitä..;)

Jos ne piirittää mut, ne haluaa vaan mun drinkkini :))

• Satutätix

sun lemppari-biisiäs ei löytynyt youtubesta ja muualta en osaa etsiä. :(
        Mitä siellä töissä niin kivaa oli? *hymähtelee* ;)

• Putkivalo

on vissiin parempi itsetunto kuin meillä :)))

• gg-10

Mää leikin sun kaa kalluppia.

Kesä

Aamukahvi

Tänään

Mun sisko

Pippuripihvi

Kun luin sun avauksen

...niitä on niin paljon

Ikiliikkuja

Pässi

Havaijilla

• Putkivalo

nähdä sua vaihteeks!

Heh, ai onko sun siskos pelkkää Satua :))
        Enkä muuten olis arvannut että sun lempiaika on kesä, en ikimaailmassa :)))

Tuosta sais muuten sadun:
        Tänään on kesä, juon aamukahvia. Mun sisko tekee pippuripihviä samalla kun luen sun avauksen... niitä on paljon.

t. Ikiliikkuja Pässi
        Haivaijilla

• gg-10
        Putkivalo kirjoitti:

nähdä sua vaihteeks!

Heh, ai onko sun siskos pelkkää Satua :))
        Enkä muuten olis arvannut että sun lempiaika on kesä, en ikimaailmassa :)))

Tuosta sais muuten sadun:
        Tänään on kesä, juon aamukahvia. Mun sisko tekee pippuripihviä samalla kun luen sun avauksen... niitä on paljon.

t. Ikiliikkuja Pässi
        Haivaijilla

Joo toi on hyvää satua. Mut Satu ei oo satua. Ai kesä, mistä tiesit että tykkään kesästä? :) :) :)

• Putkivalo
        gg-10 kirjoitti:

Joo toi on hyvää satua. Mut Satu ei oo satua. Ai kesä, mistä tiesit että tykkään kesästä? :) :) :)

vähän kuin kania, kiskoin korvista...

• gg-10
        Putkivalo kirjoitti:

vähän kuin kania, kiskoin korvista...

Arvelinkin ett sul on jotain taikurin lahjoja.

• Putkivalo
        gg-10 kirjoitti:

Arvelinkin ett sul on jotain taikurin lahjoja.

suorastaan meedio, madam Putki (Kristallo) Pallo. Tiedän mitä ajattelet edes ennen kuin keksit ite sen!

• Joku on kiinnostunut (????) mun mielipiteistäni! :)))

Joten leikittekö mun kaa? Vaikee kyssäri! No OK, kun kerran nätisti pyydät! :)
      Galluppia pukkaa: En ymmärtänyt, voitko tarkentaa?

Vuoden paras hetki: Perjantai klo 16.00 kesäloman alkaessa.

Päivän paras hetki: Klo16.00 työpäivän loppuessa.

Koska viimeksi oli tylsää: Syksyllä viimeisen kerran njurmikkoa ajaessani manailin tylsää terää!

Lempisatu: ANteeksi myöhästymiseni, mutta oli ruuhkaa tiellä enkä meinannut löytää parkkipaikkaa!

Lempiruoka: http://www.youtube.com/watch?v=GhF-dQwwUKU

Koska hymyilit viimeksi: Näihin kyssäreihin vastatessani. :))

Lempibiisi: http://www.youtube.com/watch?v=L8Om_lcFRlk&feature=related

Lempivekotin: Fillari

Lempieläin: Ei taatusti kukaan arvaa....no OK, kissa! :)

Höh mä en keksi enää.. Tätäkään kyssäriä en ymmärtänyt.

Missä olisit just nyt jos saisit valita? Lakanoiden välissä...enkä välttämättä yksin:)

Ja ei kun töihin...JA ei kun lakanoiden väliin....

• Putkivalo

Mä oon utelias apina :) ja lisäksi olen oppinut että välillä saa hyviä neuvoja yllättäviltäkin tahoilta :))

Niin, mitähän se galluppia pukkaa tarkoittaakaan... gallup on vissiin kysely ja pukkaa oisko työntää? Joten tämä kysely-ikäinen työntää sut hankeen! Kun vaan löydän sellaisen!

Sun terä ei muuten ainakaan ole tylsä :)))
        Tuo yön biisin videota en ole aikaisemmin nähnytkään, se oli tosi... niisk! Noinhan se menee :/ huomaa jo että teini-ikä on kynnyksellä. Mä en taida päästääkään niitä omiin koteihin ennen kuin jommalla kummalla on oma muksu, saan sitten hoivata lastenlasta sen jälkeen.

Enpä olis sitä kissaa arvannut! Mutta kuules, ei se välttämättä tykkää olla lakanoiden välissä :)) kissoille se on kuuma paikka!

Häh, teetkö töitä lakan... tai siis hyssss, en kerro kellekään...... :))

• Putkivalo kirjoitti:

Mä oon utelias apina :) ja lisäksi olen oppinut että välillä saa hyviä neuvoja yllättäviltäkin tahoilta :))

Niin, mitähän se galluppia pukkaa tarkoittaakaan... gallup on vissiin kysely ja pukkaa oisko työntää? Joten tämä kysely-ikäinen työntää sut hankeen! Kun vaan löydän sellaisen!

Tuo yön biisin videota en ole aikaisemmin nähnytkään, se oli tosi... niisk! Noinhan se menee :/ huomaa jo että teini-ikä on kynnyksellä. Mä en taida päästääkään niitä omiin koteihin ennen kuin jommalla kummalla on oma muksu, saan sitten hoivata lastenlasta sen jälkeen.

Enpä olis sitä kissaa arvannut! Mutta kuules, ei se välttämättä tykkää olla lakanoiden välissä :)) kissoille se on kuuma paikka!

Että Normix oli sit sellanen poju..:DDD Nyt sana kiertämään..:))

• Putkivalo
        mii-su kirjoitti:

vaan parille valitulle, menee pojun posti muuten tukkoon treffipyynnöistä :)))

• Putkivalo kirjoitti:

ihan vaan muutamalle valitulle..Katselinkin äsken tätä listaa..Kesti pari tuntia kirjottaa nimiä ylös..;)

• Putkivalo kirjoitti:

Vai niin! Tää vastausikäinen työntää sut sitten vuorostaan avantoon! Kunhan vaan löytää sellaisen!

Onneks kesä on ohi, talviterässä leikkaa paljon paremmin. Sääli, ettei njurmikko kasva talvella.

Kyllä Hakulisella biisin teko on hanskassa ja Yöllä sen esittäminen. Kävin tuossa Yön loistokeikalla eikun siis Loisto-kiertueen keikalla, vaikka vallan loistavahan se sinänsä oli. Vaan kumpis tässä nyt on teini-iässä, sinä vain sun lapses? :p Vaan mieli saattaa sulla muuttua, kun lapses aikanaan tuo koko jälkeläislaumansa sun luokses mellastamaan ja pistää sun kämppäs hyrskyn, myrskyn! :))

Toi kissa olikin tän kyssärin yllätysveto, en oo kenellekkään kertonut ennen kun sulle! :)) Ja kissat nyt ylipäätäänkään ei tykkää olla siellä missä ne on vaan siellä mihin ne ei pääse!

Juu mä olen kuule siirtynyt etätöihin kotiin ja virittelin näppiksen sekä näytön tohon sängyn yläpuolelle. Siitä on mukava tehdä päivän duunit alta pois, jonka jälkeen voikin ottaa hyvin ansaitut nokoset! :)) Maistus varmaan sullekin!

• mii-su kirjoitti:

mies mä vaan! Toi mun etätyökokeilu on tietty pikkasen uutta, mutta ekologisena ratkaisuna tulee yleistymään nopeasti.

• Putkivalo kirjoitti:

sanoa pari valittua sanaa!!!!!

• mii-su kirjoitti:

ihan vaan muutamalle valitulle..Katselinkin äsken tätä listaa..Kesti pari tuntia kirjottaa nimiä ylös..;)

käyttää paksumpaa lyijyä, ettei katkeile taukoamatta! Saat vielä vaikka lyijymyrkytyksen! :)

• norMix kirjoitti:

käyttää paksumpaa lyijyä, ettei katkeile taukoamatta! Saat vielä vaikka lyijymyrkytyksen! :)

tein listaa.Tästä ne on hyvä meilata eteenpäin..;) Et viittis osoitetta antaa? :)))))

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

Vai niin! Tää vastausikäinen työntää sut sitten vuorostaan avantoon! Kunhan vaan löytää sellaisen!

Onneks kesä on ohi, talviterässä leikkaa paljon paremmin. Sääli, ettei njurmikko kasva talvella.

Kyllä Hakulisella biisin teko on hanskassa ja Yöllä sen esittäminen. Kävin tuossa Yön loistokeikalla eikun siis Loisto-kiertueen keikalla, vaikka vallan loistavahan se sinänsä oli. Vaan kumpis tässä nyt on teini-iässä, sinä vain sun lapses? :p Vaan mieli saattaa sulla muuttua, kun lapses aikanaan tuo koko jälkeläislaumansa sun luokses mellastamaan ja pistää sun kämppäs hyrskyn, myrskyn! :))

Toi kissa olikin tän kyssärin yllätysveto, en oo kenellekkään kertonut ennen kun sulle! :)) Ja kissat nyt ylipäätäänkään ei tykkää olla siellä missä ne on vaan siellä mihin ne ei pääse!

Juu mä olen kuule siirtynyt etätöihin kotiin ja virittelin näppiksen sekä näytön tohon sängyn yläpuolelle. Siitä on mukava tehdä päivän duunit alta pois, jonka jälkeen voikin ottaa hyvin ansaitut nokoset! :)) Maistus varmaan sullekin!

... taidan olla, täällä meillä nääs on avantoja. Niihin ei tosin vielä pääse kun jäät ei kanna :) Eikä mun mieli tätä menoa muutu noista jälkijälkeläisistä, kun niitä on ankkurina tarpeeksi jalkojen ympärillä et saa mut avantoon :))

Maistuis ne nokoset mullekin, totta! Sen verran kissa oon itekin, että kun nokoselle en pääse, tekee ihan hitsisti mieli just sitä :))

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

sanoa pari valittua sanaa!!!!!

valitseppa tarkasti kans! Niinkukuku... "rakas putkivalo" tai "ihastuttava keskustelukumppani" tai "tarkkanäköinen nainen"... :))

• Putkivalo kirjoitti:

valitseppa tarkasti kans! Niinkukuku... "rakas putkivalo" tai "ihastuttava keskustelukumppani" tai "tarkkanäköinen nainen"... :))

"riehakas putkivalo","vihastuttava keskustelukumppani! tai "terhakannäköinen nainen"... ;))

• Putkivalo kirjoitti:

... taidan olla, täällä meillä nääs on avantoja. Niihin ei tosin vielä pääse kun jäät ei kanna :) Eikä mun mieli tätä menoa muutu noista jälkijälkeläisistä, kun niitä on ankkurina tarpeeksi jalkojen ympärillä et saa mut avantoon :))

Maistuis ne nokoset mullekin, totta! Sen verran kissa oon itekin, että kun nokoselle en pääse, tekee ihan hitsisti mieli just sitä :))

pakkaset paukkuu ja jäät vahvistuu! Hymyile, sillä kun vähiten osaat aavistaa, olet piilo....tetussa avannossa! :))

• mii-su kirjoitti:

tein listaa.Tästä ne on hyvä meilata eteenpäin..;) Et viittis osoitetta antaa? :)))))

[email protected] :)))))

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

pakkaset paukkuu ja jäät vahvistuu! Hymyile, sillä kun vähiten osaat aavistaa, olet piilo....tetussa avannossa! :))

hana.. nää pakkaset on sun tekosia!

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

"riehakas putkivalo","vihastuttava keskustelukumppani! tai "terhakannäköinen nainen"... ;))

Väärät vastaukset! Mä pyydän poistoa :)))

• Satutätix

usein kuultu satu, kuin lempisatu? ;D

• Satutätix
        mii-su kirjoitti:

kerron.

Sitä ei sit tiiä keille ne kertoo, ne on tunnetusti aika hölösuita... ;DDD

• Satutätix kirjoitti:

usein kuultu satu, kuin lempisatu? ;D

lempisatuja yleensä useimmin kerrota? :D

• melkein mihin vaan tahtoo ja jos ei pääse, niin raapivat niin kauan ovenpieliä, että on pakko päästää! KAiken lisäks ne osaa vaikka kiivetä verhoissa. Munkin karvakasa leikki pentuna Tartsania valoverhoissa. Lopputuloksena oli tuunattu verho, missä oli useampi ratkennut kohta! :))

• Putkivalo kirjoitti:

hana.. nää pakkaset on sun tekosia!

ttaahan ne ollakin! :)) *menee vääntämään termostaattia entistä tiukemmalle*

• Putkivalo
        norMix kirjoitti:

ttaahan ne ollakin! :)) *menee vääntämään termostaattia entistä tiukemmalle*

katos kun täällä on glögiä ja pipareita, niitä kun syö tulee kiltiksi joten ota höm muutama :))))

• Leikitään vaan, muttei nukeilla...=))))

Joka päivä

Kotiutuminen

Ei koskaan

Oma Satu tietenkin...;)

Kotiruoka

Ainahan minä...:)

Mikä vaan käy

Aamuisin paistinpannu, päivisin auton avaimet, iltaisin lenkkitossut ja öisin punkka

Kissat

ELÄKKEELLÄ...=))))

Ja nyt tämä tonttu poistuu pukin apulaiseksi... viikonloppuja sinne kaikille tasapuoleisesti...

• Putkivalo

Kiva nähdä sutkin, Satu setä! :)) Vai oliko se Sadun setä :) tai siis mies. Tosin eikö se ole sama asia, setä ja mies :)

Toiset ottaa iltalukeman paistinpannulla, sä otat aamuherätyksen :))

Satulle ja pikku-tontuille terkkuja!

• Putkivalo kirjoitti:

Kiva nähdä sutkin, Satu setä! :)) Vai oliko se Sadun setä :) tai siis mies. Tosin eikö se ole sama asia, setä ja mies :)

Toiset ottaa iltalukeman paistinpannulla, sä otat aamuherätyksen :))

Satulle ja pikku-tontuille terkkuja!

Kun en ole vielä tullut kaapista ulos...=))))

Ei tämän kokoista kaveria voi olla näkemättä. Onhan ne samoja asioita ja onhan täällä tullut silloin tällöin piipahdettuakin, on vaan hiljaiseksi mennyt.

Heh... paistinpannulla munakasta pikku-möhölle aamuisin.

Kiitokset... lähettelevät terkkuja sinne kaikille, myös niille karvaisille!

• Putkivalo
        mohna kirjoitti:

Kun en ole vielä tullut kaapista ulos...=))))

Ei tämän kokoista kaveria voi olla näkemättä. Onhan ne samoja asioita ja onhan täällä tullut silloin tällöin piipahdettuakin, on vaan hiljaiseksi mennyt.

Heh... paistinpannulla munakasta pikku-möhölle aamuisin.

Kiitokset... lähettelevät terkkuja sinne kaikille, myös niille karvaisille!

kun aamuvarhain täällä hiippailet kuin mikäkin tonttu :))

Meillä on muuten uusi karvainenkin jo, tää hauva ei osaa vielä pyytää vierailta nakkeja jääkaapista, mutta työn alla on :)

• Putkivalo kirjoitti:

kun aamuvarhain täällä hiippailet kuin mikäkin tonttu :))

Meillä on muuten uusi karvainenkin jo, tää hauva ei osaa vielä pyytää vierailta nakkeja jääkaapista, mutta työn alla on :)

Se on ajoissa liikkeelle lähteä, ettei jää kiinni...=)))) Sitten on hyvä pilkkiä illoin töllön edessä, naapuri tökkii kylkeen ja sanoo, sulje se jos et katso ja vetää peittoa korville...=))))

Heh... Muistuta vieraita tuomaan nakkeja tullessaan. Meillä on vuoden vanhat karvakasat, villinä tulleet, mutta talon tavoille jo asettuneet. Nukkuvat sängyssä ja syövät mitä tarjotaan linnunsiemenistä ranskalaisiin perunoihin.

• Putkivalo
        mohna kirjoitti:

Se on ajoissa liikkeelle lähteä, ettei jää kiinni...=)))) Sitten on hyvä pilkkiä illoin töllön edessä, naapuri tökkii kylkeen ja sanoo, sulje se jos et katso ja vetää peittoa korville...=))))

Heh... Muistuta vieraita tuomaan nakkeja tullessaan. Meillä on vuoden vanhat karvakasat, villinä tulleet, mutta talon tavoille jo asettuneet. Nukkuvat sängyssä ja syövät mitä tarjotaan linnunsiemenistä ranskalaisiin perunoihin.

joudut nukkumaan tellun äärellä kun karvakasat on valloittanut sängyn :))
        Vuoden vanhatko, huoks, ne just parhaammassa iässä sitten.

Kyllä tuo meidän koira koettaa myös kouluttaa mua, se tajusi että kun on irti ja tulee mamman luokse kun se huutaa tänne niin saa karkkia. Joten heti kun sen kytkee irti se istahtaa perseelleen ja odottaa että huudan. Sinne se jää vaikka kävelisin 100m. Rontti. Komentaa mut komentamaan!

• Putkivalo

Se on kummaa, kestää muutama toistokerta opettaa hyviä tapoja, mutta pahat opitaan kerralla :)))

Voivoivoi, älä osoita mua pennulla, olen liian heikkohermoinen :)) Tämä versio on puolet kultaista noutajaa ja puolet collieta, niin ihana luonne että olen jo myynyt pentuja vaikka isä-ehdokasta ei ole olemassakaan vielä :))

Sun pitää hyökätä aina ekana sinne puhelimeen kun joku soittaa, ja huutaa että "anteeksi väärä numero!" :)))

• Muraatti

Galluppia pukkaa:

Vuoden paras hetki: Niitä oli kesällä kaksikin, kummastakin valokuva todisteena ;)

Päivän paras hetki: Se on just nyt.Vapaata, kynttilät palaa, maailma herää

Koska viimeksi oli tylsää:ööö...? Jos mullaon tylsää keksin jotain, ei oo kyl aikoihin ollu...

Lempisatu: Keksin niitä itse ;)

Lempiruoka: Nykysin on niin paljon kaikkee hyvää.
      Kyllä se special Tornio on, perhekoossa.

Koska hymyilit viimeksi: kaks sekunttii sitte

Lempibiisi:Inis Mona, just nyt, huomenna joku muu

Lempivekotin:tatuointikone, uus

Lempieläin:Tärppä

Höh mä en keksi enää..No.Mä voin alkaa kyseleen.Missä oot just ny.Joko ostit joululahjat.Millanen keli siellä on,Joko oot kaittanu ittelles ketkupolkan?

Missä olisit just nyt jos saisit valita? Koh TAolla

• Putkivalo

Ootko ostanut tatuointikoneen?? Alatko piikittämään ihmisiä? Anna mullekin piikki, ajan sinne mun pulkalla ja tuon sulle torniolaisen :)))

Mikä on tärppä???? Terpentiini? Joku tärisytin? Nyt ei tärppää...

Ja mä vastaan (vastaa ite kans!)
        Missä oot just ny. No tietty kotona daijju, tassut kiinni näppiksessä :)))

Joko ostit joululahjat. En yhtäkään vielä. Tein niin typerästi ja otin käyttöön sukat minne pikku-tonttu (noooh, ei se ehkä niin pieni ole..) tuo jotain pientä joka yö, aattoon saakka. Koko kovalevyni kapasiteetti menee siihen kun keksin jotain x 2 jokaiselle päivälle.

Millanen keli siellä on. Täällä on pari astetta pakkasta, kuivaa, lumetonta vielä :///

Joko oot kaittanu ittelles ketkupolkan. Mulla on takapihalla mun isän isoisän tekemä ketkupolkka mätänemässä. Tarttis uusia vähän rimoja sinne tänne, ja taas potkis. Lapsilla on sellainen pienikokoinen, joka on mulle kohta uudestaan sopiva :)

• Muraatti
        Putkivalo kirjoitti:

Ootko ostanut tatuointikoneen?? Alatko piikittämään ihmisiä? Anna mullekin piikki, ajan sinne mun pulkalla ja tuon sulle torniolaisen :)))

Mikä on tärppä???? Terpentiini? Joku tärisytin? Nyt ei tärppää...

Ja mä vastaan (vastaa ite kans!)
        Missä oot just ny. No tietty kotona daijju, tassut kiinni näppiksessä :)))

Joko ostit joululahjat. En yhtäkään vielä. Tein niin typerästi ja otin käyttöön sukat minne pikku-tonttu (noooh, ei se ehkä niin pieni ole..) tuo jotain pientä joka yö, aattoon saakka. Koko kovalevyni kapasiteetti menee siihen kun keksin jotain x 2 jokaiselle päivälle.

Millanen keli siellä on. Täällä on pari astetta pakkasta, kuivaa, lumetonta vielä :///

Joko oot kaittanu ittelles ketkupolkan. Mulla on takapihalla mun isän isoisän tekemä ketkupolkka mätänemässä. Tarttis uusia vähän rimoja sinne tänne, ja taas potkis. Lapsilla on sellainen pienikokoinen, joka on mulle kohta uudestaan sopiva :)

on kärppä, huoh...
        Ostin neljä konetta, heti kerralla ;)
        Tarvitaan harjoituskappaleita...halukkaita tai ei halukkaita.
        Vähemmän halukkaat kampataan lattialle ja tikataan..
        Torniolainen onkin hyvä...savuporoo nam! Ja perhekoossa kiitos, kilo salaattia mukaan ;)
        Laitetaanko sulle sellanen, megapiikki?
        Näin alkajaisiksi ;)

• Putkivalo
        Muraatti kirjoitti:

on kärppä, huoh...
        Ostin neljä konetta, heti kerralla ;)
        Tarvitaan harjoituskappaleita...halukkaita tai ei halukkaita.
        Vähemmän halukkaat kampataan lattialle ja tikataan..
        Torniolainen onkin hyvä...savuporoo nam! Ja perhekoossa kiitos, kilo salaattia mukaan ;)
        Laitetaanko sulle sellanen, megapiikki?
        Näin alkajaisiksi ;)

karvakaulus :))

No tikkaa vaan mut, heh :))) Mutta ei maanantai-aamuna, jos vaikka tuo savuporo olikin suolainen :))

• P-K E.K

Vuoden paras hetki: Näin joulun koittaessa tää joulu, ilman hössötystä ja stressiä.

Päivän paras hetki: Aikainen aamu.

Koska viimeksi oli tylsää: Reilu viikko sitten.

Lempiruoka: Maksalaatikko

Koska hymyilit viimeksi: Juuri äsken

Lempibiisi: Varpunen jouluaamuna

Lempivekotin: Kahvinkeitin

Lempieläin: Kissa

Missä olisit just nyt jos saisit valita? Erään ihanan, komean miehen kainalossa (mutta eipä taida olla mahdollista) :(

• Putkivalo

Maksalaatikko muuten ON hyvää, puolukkahillon kanssa, namnam.

Harmi jos ei ollut mahdollista, mutta mahdottomia tehtäviä ei olekaan :)) toiset vaan vaatii enemmän työtä :)) Uskonkohan itekään tuohon...

• MeSelf

Vuoden paras hetki: Onko niitä.

Päivän paras hetki: Menevät ohi.

Koska viimeksi oli tylsää: Tammikuussa.

Lempisatu: Elämä.

Lempiruoka: Yksi monesta.

Koska hymyilit viimeksi: Tulevaisuus.

Lempibiisi: Tulossa.

Lempivekotin: Näppäimisto.

Lempieläin: Naapuri.

Höh mä en keksi enää.. Todellisuus.

Missä olisit just nyt jos saisit valita? Muualla.

Ja ei kun töihin... Ne on tehty.

:)

• Putkivalo

Olis voinut luulla että olet pessimisti, mutta onneksi tuo lempisatu paljasti todellisen luonteesi :)))

• MeSelf
        Putkivalo kirjoitti:

Olis voinut luulla että olet pessimisti, mutta onneksi tuo lempisatu paljasti todellisen luonteesi :)))

Hoksasit.. peeveli :D

• Putkivalo
        MeSelf kirjoitti:

Hoksasit.. peeveli :D

enkä edes vielä lukenut rivienvälit :)) siitähän vasta satu syntyy, jos toinenkin.

• *sande*

Galluppia pukkaa:

Vuoden paras hetki:
      ÄBYYH- vuoden ? kun sataa ensilumet ja maailma valkenee.
      Ja pääseiäsen tienoo kun ne sulaa pois.

Päivän paras hetki:
      4.45... NOT ! silloin soi herätyskello, 20.15.. NUKKUMAAN
      (lue= kaatuu koomassa sänkyyn)

No ihan tänään. Viikonloppu on ohiste ja hyppy tyhjyyteen taas
      ja uuden suunittelua sun muuta bläähiä. Aina on tyhjä olo keikan jälkeen !!!

Lempisatu:
      ????
      Fairytale gone bad/ Sunrise Avenue

Lempiruoka:
      kasvisvokki menis, pippuripihvi, lanttulaatikko

Koska hymyilit viimeksi:
      Ihan äänen hymyilin vajaa tunti sitten kun koira hölmöili lenkillä...
      ei sille voi kun nauraa :o)

Lempibiisi:
      satoja, satoja,satoja ! Muusikon muijana joutuu testailemaan sitäsuntätä
      Nyt oon koukussa tähän Radio Millenniumiin
      http://www.youtube.com/watch?v=Hx5UVjxTZBM

Lempivekotin:
      Tasohiomakone, raastinrauta, valkosipulipuristin, fööni ja tupeerauskampa

Lempieläin:
      pakko sanoa että tuo meidän fifi eli hevosen puolikkaan kokoinen
      bobtaili

Höh mä en keksi enää..
      No koitahhan kekkasta ! Kyllä sieltä jotain irtoaa !

ihan vaan tässä, oottelemassa että piäsisi kohta ruoanlaitoon.
      Pakkasta on sen verran että ei himota lähteä enempää ulos,
      pitää hakea irtopatteri vintiltä että taretaan ensi yö kunnolla kun
      jos sähköt katkeaa ( aika yleistä meillä) niin ja villasukat myös.

• Putkivalo

Mikä on ÄBYYH-vuosi? ÄidinBarbieYritysYnnätäHelmoja? ÄrjynBossinYlimääräinenYksinHuoltaja? Äh, menee päivä tässä pilalle miettiessä :)))

Jösses kun heräät aikaisin!
        Tuo hevospuolikkainen bobtail on varmaan sitten rottweileri, Fifi hehhheh :)))

Jaksatko aina mennä noihin keikkoihin mukaan? Varmaan aika rankkaa se muusikon vaimon elämä?
        Radio Millenium oli ihan uus tuttavuus, hauskoja heppuja :))

Tänään vasta onkin kylmä. Aivotkin vähän jäässä, alkoi heti kun pisti jalat kylmälle lattialle aamulla. Menin suihkuun ja pesin itteäni shampoolla... en mä tiennytkään että mä ihan niiiin karvainen ole..

• *sande*
        Putkivalo kirjoitti:

Mikä on ÄBYYH-vuosi? ÄidinBarbieYritysYnnätäHelmoja? ÄrjynBossinYlimääräinenYksinHuoltaja? Äh, menee päivä tässä pilalle miettiessä :)))

Jösses kun heräät aikaisin!
        Tuo hevospuolikkainen bobtail on varmaan sitten rottweileri, Fifi hehhheh :)))

Jaksatko aina mennä noihin keikkoihin mukaan? Varmaan aika rankkaa se muusikon vaimon elämä?
        Radio Millenium oli ihan uus tuttavuus, hauskoja heppuja :))

Tänään vasta onkin kylmä. Aivotkin vähän jäässä, alkoi heti kun pisti jalat kylmälle lattialle aamulla. Menin suihkuun ja pesin itteäni shampoolla... en mä tiennytkään että mä ihan niiiin karvainen ole..

Hyvät lyhneteet keksit, pistäppä tuosta seuraava galluppi !!!
        Herääminen on pakkorako kun tämä mjuusikko vielä käypi päiväduunissakin niin
        sitä pitää olla kahvinkeitossa viimestään aamu 5. Viikonloppuna sitten tullaan
        samaan aikaan kotia ! Vuan ei se eläisi ilman soittamista, on nääs niin verissä
        että viikonkin tauko tekee tuskaa ja perhe-elämä kärsii :o)))
        Kyllähän minä sitten koitan olla mukana niin paljon kun vaan pystyn ja ite
        teatteria tehnyt parisen vuotta , kaikkeen tottuu....

Ah meidän pikku dogibogi, se on tämmöinen:
        http://www.youtube.com/watch?v=vGWG0MOM_Lo

-tässä on mietitty että oppisko ne myös imuroimaan, tiskaamaan ja käymään kaupassa :o)))
        Noista silmistä kun moni kysyy että onko niitä, tarkistettiin, on. Etupäässä koiraa.
        Ja vasta oli epäilys siitä että onkohan sillä huono näkö kun se törmää millon mihinkin;
        liikennemerkkiin, oveen, aurausviittaan, naapurin mummoon etc niin vietiin sitten
        silmäskannaukseen. Elukkatohtori totesi että ... ei tällä mitään vikaa silmissä ole vaan päässä.
        Se vaan on yksinkertasesti niin hölömäke :O)

No mutta pakkasta on täälläkin,, hrrrrr parisenkymmentä astetta ainaskin ja huomiseksi
        on kaiten luvassa lisää... pitää leikkiä sisäleikkejä siis

Oikein mukavata pakkaspäivää sulle ja kaikille muillekkin

• Putkivalo
        *sande* kirjoitti:

Hyvät lyhneteet keksit, pistäppä tuosta seuraava galluppi !!!
        Herääminen on pakkorako kun tämä mjuusikko vielä käypi päiväduunissakin niin
        sitä pitää olla kahvinkeitossa viimestään aamu 5. Viikonloppuna sitten tullaan
        samaan aikaan kotia ! Vuan ei se eläisi ilman soittamista, on nääs niin verissä
        että viikonkin tauko tekee tuskaa ja perhe-elämä kärsii :o)))
        Kyllähän minä sitten koitan olla mukana niin paljon kun vaan pystyn ja ite
        teatteria tehnyt parisen vuotta , kaikkeen tottuu....

Ah meidän pikku dogibogi, se on tämmöinen:
        http://www.youtube.com/watch?v=vGWG0MOM_Lo

-tässä on mietitty että oppisko ne myös imuroimaan, tiskaamaan ja käymään kaupassa :o)))
        Noista silmistä kun moni kysyy että onko niitä, tarkistettiin, on. Etupäässä koiraa.
        Ja vasta oli epäilys siitä että onkohan sillä huono näkö kun se törmää millon mihinkin;
        liikennemerkkiin, oveen, aurausviittaan, naapurin mummoon etc niin vietiin sitten
        silmäskannaukseen. Elukkatohtori totesi että ... ei tällä mitään vikaa silmissä ole vaan päässä.
        Se vaan on yksinkertasesti niin hölömäke :O)

No mutta pakkasta on täälläkin,, hrrrrr parisenkymmentä astetta ainaskin ja huomiseksi
        on kaiten luvassa lisää... pitää leikkiä sisäleikkejä siis

Oikein mukavata pakkaspäivää sulle ja kaikille muillekkin

Ei ollut hetkeäkään tylsää kun luin ja katselin :)))
        Vai etupäässä niilläkin on silmät :D

Sä oot kiltti kun huollat rumpalia noin paljon! Toivottavasti hän osaa arvostaa sitä. Mä voin kyllä takoa sitä jos on tarvis!

Meillä on pikkasen lämpimämpää, ja sen verran lunta että ekat lumi-enkelit on ilmestynyt tuonne ikkunan alle. Näyttää ihan jättiläis-hirven tassunjäljiltä :)

Mukavaa sisäleikkiä sulle!

• *sande*
        Putkivalo kirjoitti:

Ei ollut hetkeäkään tylsää kun luin ja katselin :)))
        Vai etupäässä niilläkin on silmät :D

Sä oot kiltti kun huollat rumpalia noin paljon! Toivottavasti hän osaa arvostaa sitä. Mä voin kyllä takoa sitä jos on tarvis!

Meillä on pikkasen lämpimämpää, ja sen verran lunta että ekat lumi-enkelit on ilmestynyt tuonne ikkunan alle. Näyttää ihan jättiläis-hirven tassunjäljiltä :)

Mukavaa sisäleikkiä sulle!

Alahan vaikka suunnittelemaan uutta biisilistaa :o)
        Muita mielenkiintoisia hommia on rumpujen jynssäys ahtaassa kylppärissä teräsvillalla
        (niihin tuppaa tulemaan vaikka mitä hiki tms roisketta, kaatuntu kokis, läikähtänyt kahvikuppi)
        Sitten HÖM-ilmiö kun keikan jälkeen kaikki on melekosen puhki ja läähättää backstagella
        ja pitäsi alkaa purkaa tekniikkaa... Johtoa on niin maan p...erjantaisti eikä kukaan tarkkaan
        muista mikä on kenenkin letku.
        Ääni- ja valopöytä on myös lystikäs kasattava.

Väliakoina voisit pitää mulle seuraa, siinä ku ei oikeestaan pysty mitään tekemään niin
        sitä vaan hengailee yksin jossain.
        Ite soitan vaan puhelinta ja ovikelloa ja laulan kuten varis, niin semmostahan se on ajan
        tappamista kun muut on lauteilla.

Elleisit satu jotain että mikit pimenee .. no nyt viime vkl keikalla isäntä onnistui pudottamaan
        kapulat ! VOI ZIISUS ! Kesken soiton. DO dii.. onneksi oli muistanut jemmata varakapulat kun
        mie jo kahtelin harukoita ja veitsiä raflan tiskiltä.

että välillä on myös nämä fiilikset:

http://www.youtube.com/watch?v=nPNw-OnzeE0

ja nyt fifin kanssa nuuskimaan pusikoita :o)

• Putkivalo
        *sande* kirjoitti:

Alahan vaikka suunnittelemaan uutta biisilistaa :o)
        Muita mielenkiintoisia hommia on rumpujen jynssäys ahtaassa kylppärissä teräsvillalla
        (niihin tuppaa tulemaan vaikka mitä hiki tms roisketta, kaatuntu kokis, läikähtänyt kahvikuppi)
        Sitten HÖM-ilmiö kun keikan jälkeen kaikki on melekosen puhki ja läähättää backstagella
        ja pitäsi alkaa purkaa tekniikkaa... Johtoa on niin maan p...erjantaisti eikä kukaan tarkkaan
        muista mikä on kenenkin letku.
        Ääni- ja valopöytä on myös lystikäs kasattava.

Väliakoina voisit pitää mulle seuraa, siinä ku ei oikeestaan pysty mitään tekemään niin
        sitä vaan hengailee yksin jossain.
        Ite soitan vaan puhelinta ja ovikelloa ja laulan kuten varis, niin semmostahan se on ajan
        tappamista kun muut on lauteilla.

Elleisit satu jotain että mikit pimenee .. no nyt viime vkl keikalla isäntä onnistui pudottamaan
        kapulat ! VOI ZIISUS ! Kesken soiton. DO dii.. onneksi oli muistanut jemmata varakapulat kun
        mie jo kahtelin harukoita ja veitsiä raflan tiskiltä.

että välillä on myös nämä fiilikset:

http://www.youtube.com/watch?v=nPNw-OnzeE0

ja nyt fifin kanssa nuuskimaan pusikoita :o)

Sun miehellä on viiden tähden palvelu! Syöttö ja pesu ja roudaus... ja kekseliäskin sellainen :)))

Pyydä pukilta miniläppäri niin voit surffailla täällä keikoilla :))

Nyt ei kohta meinaa keretä tänne enää, saa biisilistat jäädä joulun jälkeiseksi elämäksi :) Rölli on kyllä aika ihq, vaikka lapset sitä pieninä pelkäs, äiskä sai vaan salaa katsella :))

• *sande*

Joo ihan on kuin näköispatsas :o)))

Allu Tuppurainen taitaa soitella nykyisin harppua tuolla taivaallisessa
        pilviorkesterissa, mutta legenda elää yhä.

Niihin kapuloihin ehdotin seuraavaa: tarrat, jeesusteippiä (siis roudarinteippiä) tai
        nippusiteet ranteeseen. Vaihtoehtoisesti bongorummut, ei tartte koko kapuloita.
        Toivottavasti muuten ei osunut ketään esim silmään... niitä ei kyllä sitten löytynyt
        mistään, mutta noilla bändikamoilla on muutenkin taipumusta kadota....
        viimeksi katosi KOSKETINSOITTAJA eli kiippari. Soitteli se sitten parin päivän
        päästä nolona että kuinkas keikka meni ??

• Sara*

MITÄ... Olenko minä ainoa, jonka lempivekotin on hieromasauva? Oivoi.

Muut vastaukset

Vuoden paras hetki: En osaa valita. Ehkä joku reissu rakkaan kanssa, ehkä onnistunut työjuttu.

Päivän paras hetki: Aamulla salilla hikitreenin jälkeen

Koska viimeksi oli tylsää: sunnuntaina. Olisi pitänyt siivota, ei voinut lähteä minnekään, mutta en kyllä saanut siivottuakaan.

Lempisatu: Keisarin uudet vaatteet

Lempiruoka: Pinaattipizza

Koska hymyilit viimeksi: lasten esitykselle tunti sitten

Lempibiisi: Tällä viikolla on Pentti Hietanen soinut ahkerasti. Jumalainen mies!!! Ai niin, osaa se laulaakin.

Lempieläin: Minkki ja siitäkin vain turkki.

Missä olisit just nyt jos saisit valita? Thaimaassa uimaaltaalla siemailemassa Pina Coladaa

• Putkivalo

Ei ole mun lemppari, se sauva. Syö vaan pattereita hirveesti :))) Sitäpaitsi kaikki materiaalit ei näköjään sovi mun herkälle jne :))

Oi sä oot päässyt lasten joulujuhliin! Se on vuoden huippuhetkiä myös... emborulla kainalossa istuskella siellä.

Heh, tuo sun lempieläimes :)))

• Putkivalo

villaiseen hieromasauvaan en ole vielä törmännyt ;DD paitsi tietty jos se oma kultsu on :O höm... mistäs me puhuttiinkaan? Ainiin säästä! Kylmää on joo! :))))

• Mysteriet

Mutta leikitään vaan =)

Vuoden paras hetki: elo-syyskuun vaihde

Päivän paras hetki: aikainen aamu

Koska viimeksi oli tylsää: ihan äsken, ennen kuin huomasin tän alotuksen

Lempisatu: Ruusunen

Lempiruoka: Hernerokka (kaikkine lisukkeineen)

Koska hymyilit viimeksi: just ny ;D

Lempibiisi: se mis lauletaan "they're coming and take me away hi hii... funnyfarm" ja sit se ku lauletaan et "don't worry be happy..."

Lempivekotin: pakastin

Lempieläin: orava

Höh mä en keksi enää.. en määkä :/

Missä olisit just nyt jos saisit valita? lomalla

Ihme galluppi ;D

• Putkivalo

jolloin et hymyile :)))

Mulle on tullut uusi tapa lounastaa, käyn runo-sivuilla katsomassa minkälaisen hippalakin nyt oot keksinyt :D Vähän niinkuin joulukalenteri. Lapsilla oli joskus sellainen muumikalenteri, jokaisen luukun kohdalla luki tarinapätkä joka jatkui seuraavana päivänä. Se oli minunkin mielestä jännä. Sun tontut on vähän samaa :)

Eilenkin oli tylsä hetki, mutta silloin boss oli poissa, joten viihdytin itteäni lähettämällä kortteja koko osoitteistolle mikä löytyi mun puhelimesta :)) Kohta ei enää tylsää hetkeä tule, tulee vaan kiire. Niin kiire etten ehdi siivota, ajattelin, ja arvaas mitä - eilen klo. 21:07 putosi olohuoneen puolimetrinen lasinen lampunkupu lattiaan ihan itekseen, joten nyt on joulusiivous tehty :))) Mikä lie tonttu törkännyt sen alas.. Kyllä asioilla on tapana järjestyä!

• *sande*
        Putkivalo kirjoitti:

jolloin et hymyile :)))

Mulle on tullut uusi tapa lounastaa, käyn runo-sivuilla katsomassa minkälaisen hippalakin nyt oot keksinyt :D Vähän niinkuin joulukalenteri. Lapsilla oli joskus sellainen muumikalenteri, jokaisen luukun kohdalla luki tarinapätkä joka jatkui seuraavana päivänä. Se oli minunkin mielestä jännä. Sun tontut on vähän samaa :)

Eilenkin oli tylsä hetki, mutta silloin boss oli poissa, joten viihdytin itteäni lähettämällä kortteja koko osoitteistolle mikä löytyi mun puhelimesta :)) Kohta ei enää tylsää hetkeä tule, tulee vaan kiire. Niin kiire etten ehdi siivota, ajattelin, ja arvaas mitä - eilen klo. 21:07 putosi olohuoneen puolimetrinen lasinen lampunkupu lattiaan ihan itekseen, joten nyt on joulusiivous tehty :))) Mikä lie tonttu törkännyt sen alas.. Kyllä asioilla on tapana järjestyä!

Tiiätkö meille kävi silleen että joitakin vuosia taakseppäin, entisessä asunnossa, istutaan
        keittiön jakkaralla, mulla mun tyttö sylissä.
        Yhenäkin tulee 2 hyllyllistä tiskikaapin astioita alas niin että rumina vaan käy.
        Viinilasit meni säpäleiksi, paksummat vielä kesti, osa lautasista hajosi.
        Se nimittäin tuli tosi voimalla !

Se paikka missä asuttiin oli lähellä entinen sotavankien mestauspaikkaa ja siellä tapahtui
        kaikkea omituista. Naapurin kaverin luona kummitteli ihan alvariinsa; ukkonsa oli imuroimassa
        ja yhenäkin johto irtoaa iteksiään. (oli löysiä johossa ja ukko ei usko yliluonnollisiin)
        Jonain päivänä kun kaveri tuli töistä (sossun tantta) niin sanoi että joku eläin vilahti sisältä
        ulos... eikä niillä ole mitään lemmikkejä. Se oli ikäänkun humahtanut pihalle.

Kerran istutttiin keittiössä kahvilla koko köörillä niin ulko-ovi paukahtaa, mutta ketään ei tule.
        Kaikki käännyttin katsomaan... mutta nobody !!!

Muutaman kerran olin siellä lapsenvahtina ja voin vaikka vannoa että vintillä liikui joku.
        Talvipakkanen, kylmä ja sähkötön vintti. Selkeitä askeleita ja kolinoita.
        Tavarat siirtyili paikasta toiseen, kerran etin paistinpannua ja syytin niiden poikia että minne
        ootte vieneet kun se oli mulla tässä just kädessä. Ne oli koneella pelaamassa koko ajan ja pannu löytyi
        loputa kuistilta.

Sen siun lamppusikin on varmaan tipauttanut joku poltergeist-tonttunen :o))))

Joo- me kyllä pidetään itseämme ihan järkevinä ihmisinä, mutta kaikkea tämmöstä
        omituista on sattunut... vinkeetä !!!

• *sande* kirjoitti:

Tiiätkö meille kävi silleen että joitakin vuosia taakseppäin, entisessä asunnossa, istutaan
        keittiön jakkaralla, mulla mun tyttö sylissä.
        Yhenäkin tulee 2 hyllyllistä tiskikaapin astioita alas niin että rumina vaan käy.
        Viinilasit meni säpäleiksi, paksummat vielä kesti, osa lautasista hajosi.
        Se nimittäin tuli tosi voimalla !

Se paikka missä asuttiin oli lähellä entinen sotavankien mestauspaikkaa ja siellä tapahtui
        kaikkea omituista. Naapurin kaverin luona kummitteli ihan alvariinsa; ukkonsa oli imuroimassa
        ja yhenäkin johto irtoaa iteksiään. (oli löysiä johossa ja ukko ei usko yliluonnollisiin)
        Jonain päivänä kun kaveri tuli töistä (sossun tantta) niin sanoi että joku eläin vilahti sisältä
        ulos... eikä niillä ole mitään lemmikkejä. Se oli ikäänkun humahtanut pihalle.

Kerran istutttiin keittiössä kahvilla koko köörillä niin ulko-ovi paukahtaa, mutta ketään ei tule.
        Kaikki käännyttin katsomaan... mutta nobody !!!

Muutaman kerran olin siellä lapsenvahtina ja voin vaikka vannoa että vintillä liikui joku.
        Talvipakkanen, kylmä ja sähkötön vintti. Selkeitä askeleita ja kolinoita.
        Tavarat siirtyili paikasta toiseen, kerran etin paistinpannua ja syytin niiden poikia että minne
        ootte vieneet kun se oli mulla tässä just kädessä. Ne oli koneella pelaamassa koko ajan ja pannu löytyi
        loputa kuistilta.

Sen siun lamppusikin on varmaan tipauttanut joku poltergeist-tonttunen :o))))

Joo- me kyllä pidetään itseämme ihan järkevinä ihmisinä, mutta kaikkea tämmöstä
        omituista on sattunut... vinkeetä !!!

nous tukka kohti kattoa,ku luin ton....:O

• *sande*
        mii-su kirjoitti:

nous tukka kohti kattoa,ku luin ton....:O

Älä nyt kuitenkaan yöunia menetä...

Pari juttua tästä vielä tuli mieleen; entinen meiheni, lasteni isä kuoli ihan äkillisesti ja melko nuorena
        sydäriin justiin ihan joulun alla. Me ollaan pienemmän kanssa lähössä kaupalle sen jälkeen ja
        auto hyytyy pakkasessa ylämäkeen. Tilt. Game over.
        Tyttö sanoo että älä äiti huoli, kyllä iskä auttaa meitä, laittoi silmät kiinni ja kädet ristiin ja istui hiljaa.
        Meni hetki ja auto hurahti käyntiin kun palmun alta.
        Typykkä vaan iloisesti totesi että niin , kyllä hän arvasi että iskä auttaa !

Tämä nykyinen mieheni, ja meidän pikkufifi (se jätti siis)
        ... eläimillä on IHMEELLINEN vaisto. Se noin pari minuuttia ennen hänen kotiintuloa menee
        ovelle ja työntää kuonon ovenrakoon, heiluttaa häntää ja odottaa.
        Kotiintuloajat vaihtelee ja autotalli on tuossa 100 m päässä jotenka se ei kuule oven paukahdusta
        mutta koira istua napottaa onnellisena odottamassa.
        Telepatiaa ???

• *sande* kirjoitti:

Älä nyt kuitenkaan yöunia menetä...

Pari juttua tästä vielä tuli mieleen; entinen meiheni, lasteni isä kuoli ihan äkillisesti ja melko nuorena
        sydäriin justiin ihan joulun alla. Me ollaan pienemmän kanssa lähössä kaupalle sen jälkeen ja
        auto hyytyy pakkasessa ylämäkeen. Tilt. Game over.
        Tyttö sanoo että älä äiti huoli, kyllä iskä auttaa meitä, laittoi silmät kiinni ja kädet ristiin ja istui hiljaa.
        Meni hetki ja auto hurahti käyntiin kun palmun alta.
        Typykkä vaan iloisesti totesi että niin , kyllä hän arvasi että iskä auttaa !

Tämä nykyinen mieheni, ja meidän pikkufifi (se jätti siis)
        ... eläimillä on IHMEELLINEN vaisto. Se noin pari minuuttia ennen hänen kotiintuloa menee
        ovelle ja työntää kuonon ovenrakoon, heiluttaa häntää ja odottaa.
        Kotiintuloajat vaihtelee ja autotalli on tuossa 100 m päässä jotenka se ei kuule oven paukahdusta
        mutta koira istua napottaa onnellisena odottamassa.
        Telepatiaa ???

varmaan aikamoinen shokki jäädä yksin lasten kanssa...:(

Tuo tarina oli itsessään niin upea..Kyllä se iskä sen auton varmaan käynnisti.Minä uskon sen täysin.

Eläinten vaisto on kyllä ihmeellinen...Kuulin joskus,kun isäni oli aikoinaan satojen kilometrien päässä töissä,että meidän koira osasi sitä odottaa jo tienvarressa,kun hän oli tulossa kotiin päin...:)

• *sande*
        mii-su kirjoitti:

varmaan aikamoinen shokki jäädä yksin lasten kanssa...:(

Tuo tarina oli itsessään niin upea..Kyllä se iskä sen auton varmaan käynnisti.Minä uskon sen täysin.

Eläinten vaisto on kyllä ihmeellinen...Kuulin joskus,kun isäni oli aikoinaan satojen kilometrien päässä töissä,että meidän koira osasi sitä odottaa jo tienvarressa,kun hän oli tulossa kotiin päin...:)

Ihan täydellinen semmoinen. Asia tulee mieleen varsinkin näin joulun alla kun kuolinpäivä oli jouluaatonaatto.
        Ja kun ei hänellä ollut mitään vaivoja, lätkäharjoituksista tuli ja kaatui kuolleena pienemmän tytön syliin.
        Löytyi sitten ruumiinavauksessa sepelvaltimotauti.

No mutta lapset nyt oon saanut "mualimalle", ja itsellä alkanut uusi elämä uusine töineen ja
        sattumalta löysin nyt tämän ah niin ihqun muusikkomiehen rinnalle kulkemaan niin ei tarvi
        ihan yksin täällä tallustella.

Eläimistä-- meidän kissa löysi tiensä kotiin (siitä oli pakko luopua töiden takia nyyh)
        vaikka se mitenkä vietiin suljetussa laatikossa uuteen kotiinsa ja vielä autolla pyöriteltiin
        kylillä että menis suuntavaisto sekaisin. Sieltä se vaan takaisin kampesi ! On ne ovelia !

Hyvää joulunodotusta sinulle ja ihan jokaiselle, meillä täälä on vähän erilaista kun yksikään
        kolmesta kakarasta ei pääse kotiin ja JOUDUTAAN olemaan kahdestaan , omituista !!!!
        Voi koiraparkaa... se vissiin tulee ylihuomioiduksi !!!

joulunalusmusaa :
        http://www.youtube.com/watch?v=mN7LW0Y00kE

• *sande* kirjoitti:

Ihan täydellinen semmoinen. Asia tulee mieleen varsinkin näin joulun alla kun kuolinpäivä oli jouluaatonaatto.
        Ja kun ei hänellä ollut mitään vaivoja, lätkäharjoituksista tuli ja kaatui kuolleena pienemmän tytön syliin.

No mutta lapset nyt oon saanut "mualimalle", ja itsellä alkanut uusi elämä uusine töineen ja
        sattumalta löysin nyt tämän ah niin ihqun muusikkomiehen rinnalle kulkemaan niin ei tarvi

Eläimistä-- meidän kissa löysi tiensä kotiin (siitä oli pakko luopua töiden takia nyyh)
        vaikka se mitenkä vietiin suljetussa laatikossa uuteen kotiinsa ja vielä autolla pyöriteltiin
        kylillä että menis suuntavaisto sekaisin. Sieltä se vaan takaisin kampesi ! On ne ovelia !

Hyvää joulunodotusta sinulle ja ihan jokaiselle, meillä täälä on vähän erilaista kun yksikään
        kolmesta kakarasta ei pääse kotiin ja JOUDUTAAN olemaan kahdestaan , omituista !!!!

joulunalusmusaa :

että pääsit elämässä eteenpäin kaikesta huolimatta..:)

Hyvää joulunodotusta myös sinulle...Nauttikaa kahden kesken..:))

• Putkivalo
        *sande* kirjoitti:

joulunalusmusaa :

Ja lisäksi nimenomaan tyttären syliin :/// Vaikka teillä on nyt hyvin, on siinä varmasti muutama hetki mennyt ennen kuin toipuu!

Noista henkimaailman jutuista en sano mitään :) Olen niin heikkohermoinen että mielelläni selittelen niitä järjellä :))) Mun puolesta jokainen saa uskoa kuitenkin mihin haluaa, eli en tyrmääkään :)

Ei toi jussi hates jouleikujazz sitten satu olemaan sun ihkus :)) Rumpalipali kun sekin on :))

On se joulu varmaan erilainen olla kahdestaan jos on tottunut siihen että on enemmänkin elämää.

Piuhatonta joulunodotusta sulle :)))
        http://www.youtube.com/watch?v=S-_VaD_KCBs

• *sande*
        Putkivalo kirjoitti:

Ja lisäksi nimenomaan tyttären syliin :/// Vaikka teillä on nyt hyvin, on siinä varmasti muutama hetki mennyt ennen kuin toipuu!

Noista henkimaailman jutuista en sano mitään :) Olen niin heikkohermoinen että mielelläni selittelen niitä järjellä :))) Mun puolesta jokainen saa uskoa kuitenkin mihin haluaa, eli en tyrmääkään :)

Ei toi jussi hates jouleikujazz sitten satu olemaan sun ihkus :)) Rumpalipali kun sekin on :))

On se joulu varmaan erilainen olla kahdestaan jos on tottunut siihen että on enemmänkin elämää.

Piuhatonta joulunodotusta sulle :)))
        http://www.youtube.com/watch?v=S-_VaD_KCBs

Kyllähän siinä oli nielemistä, kaiken lisäks piti haudatakkin 2 viikon sisällä. Ei sitä meinannut todeksi uskoa.
        Tyttö kävi kauan terapiassa. Syytti itseään siitä että oisi voinut pelastaa isänsä. Ne oli nimittäin kahelleen
        siinä sillon, onneksi se oli älynnyt soittaa hätäkeskukseen, hakata naapureiden ovia ja soitti mulle että
        nyt on äiti kiire. Elvytystä 40 minsaa, ei tulosta. Itse vedin ruumispussin sitten kiinni.... huoooohh....

Piti myydä se kämppä pois , siellä oli liikaa muistoja ja joka kerta kotiin tullessa näin sen paikan
        missä hän lähti ajasta iäisyyteen.
        Tosi paljon tukea saatiin ihan kaikilta, se oli semmonen häppeninki että koko kylä pysähtyi hetkeksi.

No mutta, nyt elämä järjesti mulle tuommosen voipallon ja tytöt on hyvissä hommissa.
        Ite asiassa tämä nuorempi lukee ambulanssikuskiksi kun haluaa auttaa vastaavissa tilanteissa muita.

Ja se oli joku destiny että satuin törmäämään tähän hurrrjaan rumpaliin ja jos joku ei usko kohtaloon
        niin väitän lujasti vastaan . Kaitpa siinä kuut ja tähdet ja planeetat sattui kohilleen, vaan se oli
        kyllä sitten molemmin puolin menoa samalta seisomalta. Klassinen tarina= kun oot päättänyt elää
        loppuelämän yksin niin sillon tärähtää !

http://www.youtube.com/watch?v=x0mUI7VKkfk

• Putkivalo
        *sande* kirjoitti:

Kyllähän siinä oli nielemistä, kaiken lisäks piti haudatakkin 2 viikon sisällä. Ei sitä meinannut todeksi uskoa.
        Tyttö kävi kauan terapiassa. Syytti itseään siitä että oisi voinut pelastaa isänsä. Ne oli nimittäin kahelleen
        siinä sillon, onneksi se oli älynnyt soittaa hätäkeskukseen, hakata naapureiden ovia ja soitti mulle että
        nyt on äiti kiire. Elvytystä 40 minsaa, ei tulosta. Itse vedin ruumispussin sitten kiinni.... huoooohh....

Piti myydä se kämppä pois , siellä oli liikaa muistoja ja joka kerta kotiin tullessa näin sen paikan
        missä hän lähti ajasta iäisyyteen.
        Tosi paljon tukea saatiin ihan kaikilta, se oli semmonen häppeninki että koko kylä pysähtyi hetkeksi.

No mutta, nyt elämä järjesti mulle tuommosen voipallon ja tytöt on hyvissä hommissa.
        Ite asiassa tämä nuorempi lukee ambulanssikuskiksi kun haluaa auttaa vastaavissa tilanteissa muita.

Ja se oli joku destiny että satuin törmäämään tähän hurrrjaan rumpaliin ja jos joku ei usko kohtaloon
        niin väitän lujasti vastaan . Kaitpa siinä kuut ja tähdet ja planeetat sattui kohilleen, vaan se oli
        kyllä sitten molemmin puolin menoa samalta seisomalta. Klassinen tarina= kun oot päättänyt elää
        loppuelämän yksin niin sillon tärähtää !

http://www.youtube.com/watch?v=x0mUI7VKkfk

Onneksi teille sulla on tuollainen positiivinen ja energisen tuntuinen luonne :) Veikkaan että tuo sun linkkis kuvaa sua aika paljon, Believer :) Shrek on muuten mun lempparia, sitä pitää aina katsoa kahteen kertaan - ekaks suomeksi lasten kanssa ja sitten englanniksi :))

• *sande*
        Putkivalo kirjoitti:

Onneksi teille sulla on tuollainen positiivinen ja energisen tuntuinen luonne :) Veikkaan että tuo sun linkkis kuvaa sua aika paljon, Believer :) Shrek on muuten mun lempparia, sitä pitää aina katsoa kahteen kertaan - ekaks suomeksi lasten kanssa ja sitten englanniksi :))

Niin no samaa voin sanoa sinusta !
        Mutta eihän täällä murehtimalla mitään voita, pitää vaan laittaa PUTKIKATSE eteenpäin.
        Siitä oon iloinen ja onnellinen että vielä ite ja penskat ja läheiset on täälä....
        Ajatteles, kun 3 vuoden sisään lähti ukkoni lisäksi appiukko, tuttavapariskunta paloi autoonsa,
        3 tytön kaveria (iät 16-18) kuoli sekä 2 muuta tuttavaa niin piti vähän pysähtyä miettimään juttuja !
        Siitä seurasi sitten alanvaihto ja jäin lopulllisesti Suomeen, sitä ennen reissuhommissa 17v.

Nuorempi tässä sanoikin että äiti kuolema seuraa meitä, sanoin että karistetaan se kannoilta.

Shrekit on hyviä joo!

Ja tää, minkä sain aamulla kierrrätyksenä:

Nainen

istuu perjantaina

töiden jälkeen baarissa

lasillisella

työkavereiden

kanssa.

Ovesta sisään astuu pitkä,

raamikas, mmm...

seksikäs,

hyvännäköinen

keski-ikäinen mies.

Näky on

niin silmiä

hivelevä että

nainen ei saa

katsettaan irti miehestä.

Mies noteeraa pitkän katseen

ja kävelee

pilke silmässä suoraan

naisen luo.

Ennen kuin nainen ehtii

pyydellä

anteeksi tyylitöntä

tuijotustaan,

mies kumartuu hänen

puoleensa ja

kuiskaa:

"Kuule, teen

sinulle ihan mitä haluat,

todella ihan mitä haluat,

satasella,

mutta

yhdellä ehdolla."

Ällistyneenä

nainen kysyy

mikä ehto on:

"Sinun täytyy kertoa

mitä haluat minun

sinulle tekevän

kolmella sanalla,

vain kolmella sanalla."

Nainen miettii hetken,

mittailee miestä, ja kas,

ottaa kuin ottaakin

hitaasti satasen

lompakostaan,

kirjoittaa siihen

osoitteensa ja laittaa

setelin miehen käteen.

Syvälle miehen silmiin

katsoen, hän sanoo

merkitsevästi:

"Tee meidän joulusiivous."

Ps. tämä viesti oli kaikille niille, joilla joulusiivous on vielä kesken/tekemättä!

• Putkivalo
        *sande* kirjoitti:

Niin no samaa voin sanoa sinusta !
        Mutta eihän täällä murehtimalla mitään voita, pitää vaan laittaa PUTKIKATSE eteenpäin.
        Siitä oon iloinen ja onnellinen että vielä ite ja penskat ja läheiset on täälä....
        Ajatteles, kun 3 vuoden sisään lähti ukkoni lisäksi appiukko, tuttavapariskunta paloi autoonsa,
        3 tytön kaveria (iät 16-18) kuoli sekä 2 muuta tuttavaa niin piti vähän pysähtyä miettimään juttuja !
        Siitä seurasi sitten alanvaihto ja jäin lopulllisesti Suomeen, sitä ennen reissuhommissa 17v.

Nuorempi tässä sanoikin että äiti kuolema seuraa meitä, sanoin että karistetaan se kannoilta.

Shrekit on hyviä joo!

Ja tää, minkä sain aamulla kierrrätyksenä:

Nainen

istuu perjantaina

töiden jälkeen baarissa

lasillisella

työkavereiden

kanssa.

Ovesta sisään astuu pitkä,

raamikas, mmm...

seksikäs,

hyvännäköinen

keski-ikäinen mies.

Näky on

niin silmiä

hivelevä että

nainen ei saa

katsettaan irti miehestä.

Mies noteeraa pitkän katseen

ja kävelee

pilke silmässä suoraan

naisen luo.

Ennen kuin nainen ehtii

pyydellä

anteeksi tyylitöntä

tuijotustaan,

mies kumartuu hänen

puoleensa ja

kuiskaa:

"Kuule, teen

sinulle ihan mitä haluat,

todella ihan mitä haluat,

satasella,

mutta

yhdellä ehdolla."

Ällistyneenä

nainen kysyy

mikä ehto on:

"Sinun täytyy kertoa

mitä haluat minun

sinulle tekevän

kolmella sanalla,

vain kolmella sanalla."

Nainen miettii hetken,

mittailee miestä, ja kas,

ottaa kuin ottaakin

hitaasti satasen

lompakostaan,

kirjoittaa siihen

osoitteensa ja laittaa

setelin miehen käteen.

Syvälle miehen silmiin

katsoen, hän sanoo

merkitsevästi:

"Tee meidän joulusiivous."

Ps. tämä viesti oli kaikille niille, joilla joulusiivous on vielä kesken/tekemättä!

Asiathan on hyvin kun ovat putkessa :))

Teillä on kyllä uskomattoman rankkaa ollut. Välillä tuntuu että toiset ihmiset saa kärsiä liikaakin, vähempikin riittäis, ja toiset ne vaan murehtii säitä ja naapureita kun muita huolia ei ole! Epistä, niin epistä :/

Tuo Joulusiivous oli hyvä :D Täytyykin vaan kierrellä baareissa ennen joulua, jos vaikka kävis flaksi :))

• gg-10

Uusi kierros
      Galluppia pukkaa:

Vuoden paras hetki: Kesällä kello viis

Päivän paras hetki:Päivällä kello kaks

Koska viimeksi oli tylsää:Torstaina

Lempisatu:Lumiukko (tv:stä jouluna tuleepi)

Lempiruoka:Kesäkeitto

Koska hymyilit viimeksi:Nyt

Lempibiisi:Aaveissa vainko oot mun

Lempivekotin:Kännykkä

Lempieläin:Panda

Höh mä en keksi enää..

Missä olisit just nyt jos saisit valita?Teksasissa

Ja ei kun töihin...

• Putkivalo

vähän tarkennusta vastauksiin - aamuin vai illoin? Myös siihen pässiin :))

• jussi hates jazz

Vuoden paras hetki:
      Kevät ja kesä, aamuaurinko, hymy, kaunis sana tai ele, melodinen biisi, hyvä ruoka, upeat kaupunki nähtävyydet tai taulut...

Päivän paras hetki:
      Intuitio eli kuudes aisti

En halua muistaa

Lempisatu:
      Richard Scarryn sadut

Lempiruoka:
      Pastat mm. lasagne

Koska hymyilit viimeksi:
      Tänään

Lempibiisi:
      No jos yks mainittava niin tänään sanon aina yhtä hyvältä kuullostavan
      http://www.youtube.com/watch?v=sN8grtFUQYs&feature=related

Lempivekotin:
      Joku musaan liittyvä tai korkinavaaja ;)

Lempieläin:
      Jouluna sika, muuten ovara

Hyvässä seurassa kaupunkilomalla lämpimässä

Mites muuten hurisee, ookko uusia leikkejä keksiny ;)

• Putkivalo

Kappas, ne malttoi palauttaa sut :))) Sopivasti jousori-lomalle.. ehdit vielä saamaan lempielukkasi sulatettua ja uuniin :))

Niin muuten! Kyl hurisee! Nyt mä vasta leikin olen keksinytkin, se parisuhdeleikki :)) missä se manuaali niille säännöille olikaan, oon ihan unohtanut.

Toivon että...
        http://www.youtube.com/watch?v=8BTifMm6ejA&NR=1
        hain Limp Bizkits-version tästä, mutta kompastuinkin toiseen lemppariin :)

Toivota onnea.. mun ruuanlaittotaidolla mä tarvin sitä rutkasti ;))

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

Kappas, ne malttoi palauttaa sut :))) Sopivasti jousori-lomalle.. ehdit vielä saamaan lempielukkasi sulatettua ja uuniin :))

Niin muuten! Kyl hurisee! Nyt mä vasta leikin olen keksinytkin, se parisuhdeleikki :)) missä se manuaali niille säännöille olikaan, oon ihan unohtanut.

Toivon että...
        http://www.youtube.com/watch?v=8BTifMm6ejA&NR=1
        hain Limp Bizkits-version tästä, mutta kompastuinkin toiseen lemppariin :)

Toivota onnea.. mun ruuanlaittotaidolla mä tarvin sitä rutkasti ;))

tie miehen sydämeen menee kuulemma vatsan kautta, en tosin ihan ymmärrä sanontaa, mut voisko olla jotain tällast ehkä ;)

http://www.riemurasia.net/jylppy/34086/Wife_material

no ei varmaan, varovainen sit niiden mausteiden ja paistinpannun kanssa, ettei ote lipsu ;)

yrittänyttä ei laiteta, onnea sull toivoo jussi ;)

• Putkivalo
        jussi hates jazz kirjoitti:

tie miehen sydämeen menee kuulemma vatsan kautta, en tosin ihan ymmärrä sanontaa, mut voisko olla jotain tällast ehkä ;)

http://www.riemurasia.net/jylppy/34086/Wife_material

no ei varmaan, varovainen sit niiden mausteiden ja paistinpannun kanssa, ettei ote lipsu ;)

yrittänyttä ei laiteta, onnea sull toivoo jussi ;)

Luulen myös että se sanonta on vähän harhaan johtava :O vai onko se vaan epäonnistuneen perunankeittäjän toiveajattelua :P

Jusander, mä hiljenen nyt jouluksi, kiitän sua ja kaikkia muita seurasta, ja meen polttamaan muutaman lantun.

Lämmintä, riemukasta ja mukavaa joulua! Ja sullekin ruttaus kaupan päälle :)

• jussi hates jazz
        Putkivalo kirjoitti:

Luulen myös että se sanonta on vähän harhaan johtava :O vai onko se vaan epäonnistuneen perunankeittäjän toiveajattelua :P

Jusander, mä hiljenen nyt jouluksi, kiitän sua ja kaikkia muita seurasta, ja meen polttamaan muutaman lantun.

Lämmintä, riemukasta ja mukavaa joulua! Ja sullekin ruttaus kaupan päälle :)

amerikan herkkua.

jussi toivottaa syömestään hyvää joulua Putkivalolle & perheelleen ja hymy & hali tottakai ;)

• Muraatti

leiki sun kaa, mä en leiki sun kaa!!!!
      Nih ;)
      Kun laitoit koiraan ne ledivalot!

• Mulla ei oo tylsää. Nukkmatti jätti näköjään meidän kodin väliin. Johtuisiko siitä, että joulupukki viihtyi vähän pidempään =O

Joten leikittekö mun kaa? Tottakai mä leikin sun kaa.

Galluppia pukkaa:

Vuoden paras hetki: Loman alkaminen, se hetki, kun painaa pään tyynyyn ja tietää, että huomenna on loma

Päivän paras hetki: Uusi ihana aamu

Koska viimeksi oli tylsää: Onks se jotain syötävää??? En muista...

Lempisatu: Topeliuksen Adalmiinan helmi

Lempiruoka: Uunilohi, tai siika tai... no kala kuitenkin

Koska hymyilit viimeksi: Äsken pojalle, nyt tälle gallupille

Lempibiisi: Niin monta... Scorpions: Are you the one

Lempivekotin: Monitoimilaite, missä puhelin, netti, radio ja mp3-soitin

Lempieläin: Koiruus tietenkin... tuolla se makaa ja näkee koiranunta

Höh mä en keksi enää..

Missä olisit just nyt jos saisit valita? Eipä tässä valittamista. Lumisessa Suomessa lomalla - ja koska on yö, niin sisätiloissa.

Ja ei kun töihin... - Mä taidan hakea lisää suklaata :)

Rauhallista joulun aikaa Sinulle!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5288
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2078
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1280
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    Aihe