Onkohan kukaan tehnyt suomessa itse autoa osineen kaikkinensa?
ITSE TEHTY AUTO?
6
2351
Vastaukset
- mutta kauan sitten
olin Kouvolassa ja silloin AKK:n autopeltipuolen opettaja suunnitteli ja myös teki auton kuplan pohjalle. Saksalaiset kävivät myös tutkimassa tuon projektin sen valmistuttua, ja lieneekö sillä ollut jotain osuutta asiaan että ensimmäinen Passat-malli oli huomattavan paljon tuota opettajan itse tekemää autoa muistuttava. Auton yöhemmistä vaiheista en ole tietoinen.
- rod-i
luokitellaanko esimrk.50 prossaa rakennettu rodi itsetehdyksi. eihän kukaan tee mottia itse tai lasia.
- oiuav
http://www.alfamer.fi/autot-olivat-autoja-p-19898.html
katsokaapas sivuille 60 ja 61 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
oiuav kirjoitti:
http://www.alfamer.fi/autot-olivat-autoja-p-19898.html
katsokaapas sivuille 60 ja 61 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"Sivua ei löytynyt
Sivua jota etsit ei löytynyt"
- Anonyymi
On kyllä
- Anonyymi
On niitä aiemmin tehty ainakin muutamia. Nykyiset sisäiset vihollisemme sitten torppasivat kyseisen toiminnan aivan kokonaan.
Korroo- eiku korruptio se on se, millä tätä maailmaa hallitaan hyvin, hyvin suurelta osin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731729Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 861029
- 2851015
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001