Onkohan kukaan tehnyt suomessa itse autoa osineen kaikkinensa?
Vastaukset 8
- mutta kauan sitten
olin Kouvolassa ja silloin AKK:n autopeltipuolen opettaja suunnitteli ja myös teki auton kuplan pohjalle. Saksalaiset kävivät myös tutkimassa tuon projektin sen valmistuttua, ja lieneekö sillä ollut jotain osuutta asiaan että ensimmäinen Passat-malli oli huomattavan paljon tuota opettajan itse tekemää autoa muistuttava. Auton yöhemmistä vaiheista en ole tietoinen.
- rod-i
luokitellaanko esimrk.50 prossaa rakennettu rodi itsetehdyksi. eihän kukaan tee mottia itse tai lasia.
- oiuav
http://www.alfamer.fi/autot-olivat-autoja-p-19898.html
katsokaapas sivuille 60 ja 61 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
oiuav kirjoitti:
http://www.alfamer.fi/autot-olivat-autoja-p-19898.html
katsokaapas sivuille 60 ja 61 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"Sivua ei löytynyt
Sivua jota etsit ei löytynyt"
- Anonyymi
On kyllä
- Anonyymi
On niitä aiemmin tehty ainakin muutamia. Nykyiset sisäiset vihollisemme sitten torppasivat kyseisen toiminnan aivan kokonaan.
Korroo- eiku korruptio se on se, millä tätä maailmaa hallitaan hyvin, hyvin suurelta osin! - Anonyymi00007
URKKI oli yksi noita tapauksia
- Anonyymi00008
Ei ole kukaan tehnyt jollain käyttövoimalla toimivaa autoa kokonaan itse kaikkine osineen. Hän on voinut hitsailla rungon ja väännellyt peltiä ja tämän tapaisi asioita, mutta harva on itse rakentanut sähköosia, kaasareita, latureita ja vastaavia. Eli hän on ostanut valmiita osia ja komponentteja ja kasannut niistä jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1701114En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45753Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27723Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l208621Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164602Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580